Prima taxiservice

Goede chauffeur, keurig op tijd zowel bij halen als brengen.

De rit met chauffeur van taxi bedrijf Van de Sanden heb ik ervaren als prettig, verzorgt, keurig op tijd en correct.

Altijd prettig om jullie diensten te gebruiken

Al vaker gebruik gemaakt van de service van taxi gigant. Makkelijk via de site te regelen en de taxi staat altijd op tijd op locatie. Vriendelijke chauffeur die er voor zorgt dat onze vakantie onbezorgd begint.

Prima chauffeurs goede auto's top

Op tijd, goede service, vriendelijke chauffeur

Uitstekend op tijd !

Goed geregeld

Goede perfecte service

Heel goed volgende keer weer

perfecte service

Op tijd, goede communicatie, top service!

Heel goede ervaring.

De enige aanmerking is: dat niet vooraf is verteld dat de taxi Staat te wachten bij de vertrekhal op Schiphol, zodat je meteen naar boven kunt gaan. Verder geen klachten, prima op tijd.

Alle geplande ritten zijn soepel verlopen en op tijd.

Alle geplande ritten zijn soepel verlopen en op tijd.

Perfect!

Prima op tijd. Zéér relaxed!

Goed op tijd en service met een enorme smile!

Goed, comfortabel en geen stress. Daarbij ook een gezellige rit gehad.

prima, zeer tevreden

Chauffeur is op tijd, rijdt rustig zonder te praten en zorgt voor een comfortabele rit naar Schiphol. Kleine aantekening, dit keer (eerder nooit) rook het naar sigaret in de auto. Liever niet een volgende keer.

Stipte en ontspannen dienstverlening

Prima ervaring en ik ga zeker in het vervolg gebruik maken van deze taxi service!

Netjes op tijd en vriendelijk.

Tevreden!

Very good

Altijd op tijd en wat een vriendelijke chauffeurs, we hebben altijd de Taxigigant voor naar Schiphol en weer naar huis , nog nooit hoeven wachten . Ook zullen we in de toekomst weer de Taxigigant nemen om ons te brengen en te halen , goedkoper bijna dan parkeren, zeker als je 14 dagen op vakantie gaat de

• Would you recommend us? Yes

Op tijd en veilig naar Schiphol.

Precies op tijd naar Schiphol. Wij maken er mede door de scherpe prijs meer gebruik van.

Perfect!

Taxi was ruim op tijd, terug weg hield de chauffeur contact met ons nadat we geland waren. Dus ook op tijd. Erg tevreden! Nogmaals dank

Afgesproken tijdstippen goed nagekomen

De heenreis naar Schiphol is uitstekend gelopen. Op de terugreis na de vakantie was de taxi op tijd aanwezig maar niet zichtbaar waardoor ik moest zoeken en bellen. De afgesproken pin betaling werd een cash betaling

Beste Fons, Bedankt voor de feedback wij gaan hier zeker werk van maken, de meeste auto's zijn wel voorzien van onze logo aan de zijkant.

Nette chauffeur, keurig op tijd

Allebei de ritten keurig op tijd. Op Schiphol contact gehouden over locatie, ging erg goed. Aanrader voor volgende vakantie.

professioneel

Op tijd gehaald en gebracht in een zeer comfortabele auto met een schappelijk tarief

Keurig op tijd

We gaan altijd met taxi gigant

We hebben een prettige reis gehad naar Schiphol. De chauffeur was vriendelijk en was op tijd. Helemaal goed.

Super service en chauffeur!

Netjes, vriendelijk, servicegericht. Helemaal top!

Keurig op tijd vriendelijk en netjes

Keurig op tijd en vriendelijk .