Een echte aanrader !!

Altijd Exact op tijd - aardige chaufeurs. Top !!

Zeer betrouwbaar

Helaas droeg de chauffeur geen mondkapje ; verder prima.

Goede service een , raad het iedereen aan

Prima service en een goed contact met de klanten

Prima service.

Op de heenweg naar Schiphol werd ik keurig gebeld door de chauffeur, dat hij er met 5 min. zou zijn en dat was ook zo. Ongeveer een kwartier na aankomst werd ik gebeld tot 2x en dat ging niet goed (mijn fout). Daarna kreeg ik een app. of ik wilde melden wanneer ik mijn bagage had. Dat heb ik gemeld en dat ik bij vertrekhal 3 stond. De chauffeur vroeg bij welke letter en was er met zo'n 10 min. Klasse!

Makkelijk, nette auto en chauffeur

Eenvoudig online te reserveren tegen scherpe prijs. Taxi kwam op gewenste tijd. Schone nette auto en beleefde chauffeur.

prima geregeld!!

alles verliep zoals afgesproken, nu het 3e jaar dat we dit doen voor onze vakantie en altijd goed gegaan.

Netjes optijd en erg vriendelijk

Fijne rit naar Schiphol. Vriendelijke chauffeur. Netjes bij de juiste vertrekhal afgezet

Goede en nette service

Reservering via de website. Ondervond een betalingsproblemen, waardoor via whatsapp reservering aangevraagd. Helaas kon ik daarom niet meer online betalen. Chauffeur was netjes op tijd en vriendelijk. Pinnen bij chauffeur koste 2,50. Dat zou in mijn ogen gratis moeten zijn. Prijs kwaliteit was goed.

Zoals 't hoort

Perfect op tijd, super aardige chauffeur en hielp ook met koffers en een karretje pakken. Top!

Op tijd en snel

We werden tijdig en snel op Schiphol afgeleverd. Onze chauffeur droeg helaas geen mondkapje.

Dit is inderdaad niet de bedoeling wij hebben direct desbetreffende chauffeur gevraagd dit voortaan te doen.

Snel en betrouwbaar

Goede afspraken en stipte nakoming

Prima geregeld naar en van Schiphol

De taxi was keurig op de afgesproken tijd aanwezig voor vertrek. Bij aankomst na de vakantie werden we bijna direct na landing gebeld en stond de taxi naar huis ook al weer gereed. Prima service door een goede chauffeur.

Precies zoals het hoort

Tijdens het reserveren de ophaaltijd moeten wijzigen. Was geen probleem en werd direct per mail bevestigd. Chauffeur was stipt op tijd, netjes in de omgang, reed keurig en comfortabel. Precies op tijd op de bestemming voor de afgesproken prijs.

Keurige service, vriendelijke en correcte chauffeurs.

Keurige service, vriendelijke en correcte chauffeurs.

Helemaal top, al jaren!

Perfect op tijd, gunstig tarief, vriendelijk. Al jaren laten we ons graag naar de luchthaven rijden door de Taxi Gigant.

Voor herhaling vatbaar

Taxi was op tijd en we hadden een prettige chauffeur

Goed. Taxie was op tijd.

Vriendelijk en beleefd! Onderweg leuke gesprekjes gehad.

Vriendelijk en beleefd! Onderweg leuke gesprekjes gehad.

Een erg goede service.

Ik heb een erg goede ervaring met De Taxi Gigant. Goede voorlichting over de prijs, makkelijk te reserveren. En perfect op tijd kwam de zeer behulpzame chauffeur aanrijden. De rit was zeer prettig dankzij de rijstijl van de vriendelijke chauffeur. Kortom, een zeer goed taxi bedrijf.

Goede en vriendelijke communicatie!

Voor een eerlijke prijs hebben wij gebruik kunnen maken voor de diensten van De Taxi Gigant! Vanuit Schiphol naar Schoonhoven.

op tijd. voldoende aandacht. Het ophalen van schiphol is wat moeilijk.

Keurig op tijd

• Afspraken nakomen

Al Twee jaar goede ervaringen met de schiphol taxi. Chauffeurs kleurige personen. Een aanrader

Geen opmerkingen