Top Taxi

Vannacht met het hele gezin gebracht naar Schiphol, keurig op tijd. Erg fijn dat het zonder gestress kan. Ruim op tijd op Schiphol keurig geholpen met de koffers. Graag een volgende keer weer! vriendelijke groet

20mins late., no baby chair, lucky not to miss flight

Title sums it up, nice man and was apologetic, but I wouldnt risk booking again after this

• Would you recommend us? No

Top altijd netjes op tijd

Ik ga al een paar jaar met de taxigigant en ze zijn altijd op tijd. Reserveren is makkelijk en als er iets gewijzigd moet worden is dit zo gedaan. Echt een top taxi!

1 klein minpuntje ik werd de avond ervoor gebeld of we 20min eerder konden worden opgehaald ( was midden in de nacht) toegezegd dat dat kon krijg ik een half uur voor vertrek een sms dat het toch weer een kwartier later wordt. Op de dag is dat geen probleem, snachts iets minder.

Makkelijk en goed service

Goed service - makkelijk om een reis te reserveren.

Betrouwbaar en goede service

Uitstekend bedrijf, prettige dienstverlening en heel flexibel. Zelf toen ik per ongeluk verkeerde datum had aangegeven toch keurig omgeboekt zonder extra kosten (de taxi stond er al)

Op tijd en prima service

Gebruik gemaakt van de schiphol service. Heen en terug. Keurig op tijd opgehaald op de heenweg. En terug belde de chauffeur al toen we net het vliegtuig uit stapten. Beide ritten verliepen keurig en soepel. Vriendelijke chauffeurs.

Attent, vriendelijke chauffeur. Reed netjes.

Goede service tegen vriendelijke prijs. Geen stress met parkeren op Schiphol.

Op tijd, schone auto, vriendelijke chauffeur

Prima geregeld

Je kunt duidelijke afspraken maken, die perfect worden nagekomen zeker een aanrader ook qua prijs.

Great

Super punctual, spacious, kind, new, clean - great service

Goed geregeld, even puzzelen, met de koffers, maar ze pasten in de kofferbak.

Super vriendeijk en netjes

Wij reizen al jaren met de taxigigant en altijd zijn we netjes en vriendelijk geholpen.

Conform afspraak dus erg fijn

Alles was goed geregeld en op tijd

Zeer positief

Prima service volgens afspraak.

Goed op tijd, bellen 5 min voor aankomst dat de taxi onderweg is en gezellige chauffeur

Keurig op tijd

Vriendelijke chauffeur, niets mis mee..

Prima services en op tijd

Kwam op tijd bij afhalen en we waren op tijd op Schipholnetjes de koffers uitgelaten en op karretje gezet. Nette en vriendelijke chauffeur

Professionele website en goed te woord gestaan door de medewerkster van uw meldkamer. Chauffeur "Benny" punctueel, beleefd en hulpvaardig. Wij zullen in voorkomend geval opnieuw een beroep doen op "de Taxi5gigant" Met vriendelijke groet, Lily & Alfonso uit Nieuwegein.

Super..snel en goede prijs

Van reserveren tot afzetten duizend keer Beter dan UBER...

Chauffeur reed netjes en was echt precies optijd, in 1 woord top!

Altijd op tijd

De taxigigant is altijd op tijd en rijden je veilig naar je bestemming. Je kan eenvoudig via internet je rit reserveren en betalen.

Chauffeur was op tijd, beleefd, behulpzaam. Aangename reis.

De taxi hield goed contact met ons, na landing. En heeft ons toen veilig thuis gebracht. Prima dus.

Een echte aanrader !!

Altijd Exact op tijd - aardige chaufeurs. Top !!