Professioneel en attent.

Netjes dag er voor een app dat die volgende dag zou komen. Beleefde en nette chauffeur. Zo hoort het toch gewoon te zijn ?

Professioneel

Keurig op de afgesproken tijd.

Prachtig op tijd, vriendelijk.. Terugweg onbekend. Heenweg naar Zeist zei de chauffeur dat hij geen buitenlandse pinkaarten gebruikte. Gelukkig had ik al E 80 in mijn handen en kon ik hem meteen betalen

De chauffeur was uitstekend op tijd, netjes en vriendelijk.

Op tijd en vriendelijk

Altijd op tijd en vriendelijke chauffeurs

Prima service, volgens afspraak.

Mijn ouders (84 en 82 jaar) werden op tijd opgehaald na late aankomst op Schiphol en naar tevredenheid veilig naar huis gebracht door een vriendelijke chauffeur. Reservering via internet was zeer eenvoudig.

Te kleine auto. Slechte onvriendelijke chauffeur

Op het laatste moment was er aangegeven dat de taxi chauffeur niet kon en dat hij een vriend stuurde. De auto was veel te smal. We gaven aan met 4 personen te zijn met ruimbagage. We pasten amper met z’n allen in de auto. Chauffeur reed slecht, langzaam en twijfelachtig. Zeer onprettig.

Beste, Onze oprechte excuses vanuit Taxi Gigant voor de ongemakken die u heeft ervaren tijdens uw laatste rit. We vinden het jammer dat na meerdere probleemloze ritten naar Schiphol sinds 2022, deze laatste rit niet naar wens is verlopen. We waarderen het altijd als klanten hun ervaringen, zowel positief als negatief, delen. We vinden het dan ook jammer wanneer het positieve verloop van eerdere ritten niet wordt gemeld. We willen benadrukken dat de chauffeur goed heeft gehandeld door een andere taxi te sturen, anders had u daar midden in de nacht zonder taxi gestaan. Helaas hebben we van u tot nu toe geen reactie ontvangen op onze pogingen om contact met u op te nemen.

Snelle en nette communicatie

We hadden een erg vriendelijke chauffeur. Onze vlucht terug had iets vertraging. De communicatie over de tijd en meeting point verliep heel soepel. We konden zo instappen. De taxi was erg netjes.

Onze ervaring met De Taxi Gigant was zeer goed

Super goed,

Makkelijk te boeken Vooraf appje Op tijd Rustige reis. Correcte chauffeur

Prima!

Keurig, beleefd. Prima! Aanrader!

Betrouwbaar en altijd op tijd

Vriendelijk personeel en vooral altijd netjes nakomen van de afspraken

Wat een fijne service!

Ik heb 2x De Taxi Gigant gereserveerd voor collega's die op Schiphol opgehaald moesten worden. Zij worden perfect voorzien van informatie op Schiphol en zijn op tijd met halen en brengen. Superfijn! We zullen vaker van de diensten gebruik gaan maken. Veel dank

Aardigw chauffeur maar laat

Door file om 23.00 uur was de chauffeur half uur te laat. Hij deed zijn best.

Taxi gigant stip op tijd een 10 van een tevreden klant

Gigant was voor ons nieuw. Een perfecte keus een app als jullie er aan komen.Een app of we al zijn geland. Keurig op tijd en gezellige chauffeur. En ook nog de goedkoopste in deze regio.

Altijd op tijd

Altijd op tijd en goed geregeld. Maak hier al jaren gebruik van

Altijd op tijd

Jullie zijn altijd op tijd en vriendelijke service. Zelfs die ene keer dat de chauffeur niet verscheen regelden jullie prompt en snel een vervanger.

Op tijd, fijne rijstijl, in een woord betrouwbaar

Verschillende keren gebruik gemaakt van De Taxi Gigant voor vervoer naar en van Schiphol. Altijd op tijd (ook als onze bagage dat niet was) en prettig rijdende chauffeurs.

Fantastisch makkelijk boeken en vriendelijke chauffer keurig op tijd

Boeken was simpel en efficient. Ook makkelijk te wijzigen ivm vluchtverandering. Vriendelijke chauffeur die keurig op tijd was.

Prettig en efficient

Keurige chaufeur Rijdt veilig

Taxi was snel op schiphol en hoefde nauwelijks te wachten. Nette chauffeur en nette taxi.

vriendelijk, punctueel

netjes, vriendelijk, punctueel

Normaal op tijd, nu te laat

Helaas ruim half uur op Schiphol staan wachten na een lange reis is dat niet prettig. De chauffeurs zijn meestal aardig en rijden meestal netjes.

Dank voor uw feedback. Zoals gewoonlijk proberen we altijd op tijd te zijn, maar helaas is dat deze keer niet gelukt, zoals we al telefonisch hebben besproken. De chauffeur heeft het vluchtnummer niet correct gevolgd, helaas kan dit wel is voorkomen

Ze komen netjes op tijd aan en rijden heel rustig ben zeer tevreden

Gewoon heelGoed.

Snel, zorgvuldig en klantgericht.

Tappersheul 2

3421TM Oudewater