We were late and the driver waited for over 2 hours. Amazing.

Prima rit, fijne chauffeur

Ik weet wie ik voortaan voor een (Schiphol)taxi ga bellen

Super service

Niets dan lof over de taxigigant. Altijd op tijd, beleefd, denken mee. Top service!

Op tijd volgens afspraak en een gezellige chauffeur

Op tijd volgens afspraak en een gezellige chauffeur

Heel erg goed

Precies op tijd vriendelijke driver

Prima, ze doen wat ze beloven

Chauffeur was zowel bij het brengen naar als ophalen van Schiphol keurig op tijd en hielp mee met de koffers. Schone comfortabele bus waar wij met zes personen goed in konden zitten.

Alles perfect geregeld en op tijd. Dat voor een normale prijs. Zou het iedereen aan willen raden.

Was good

Was good

Perfecte service

Na reservering op website direct bevestigd . Op tijd en nette service. Kreeg netjes een factuur via de mail. Dat toont vertrouwen!

Betaalbare taxi op tijd

Vriendelijke chauffeurs die er op tijd zijn en de verkeersregels in acht nemen. Prijs is marktconform en een aanrader.

Snel geregeld, precies op tijd, nette aardige chauffeur, reed keurig en relaxed. Alles top!

Op zich wel prima

Wij werden met een busje vervoerd terwijl ik een station had besteld en wij kregen 2,50 kosten voor pinnen in de taxi in rekening gebracht terwijl dit volgens de website gratis is. Niet zo oke dus

Altijd op tijd! Vriendelijke chauffeurs.

Zeer positief! Altijd precies op tijd. Zeer vriendelijke, correcte chauffeurs. 100% aan te bevelen.

een goed gevoel

0p tijd goede service gezellig

Op afgesproken tijd, nette auto en nette chauffeur.

Zoals al omschreven alles prima voor elkaar. Netjes op tijd en voor het afgesproken bedrag. Geen halsbrekende toeren maar een nette chauffeur met dito rijgedrag.

Mooi op tijd

Uitstekend, als altijd! Al jaren klant, prijs/kwaliteit is nog steeds super. Ga zo door!!!

In 1 woord TOP!

Betrouwbare fijne taxi service!

Keurig op tijd, kinderstoeltje volgens afspraak (dat gaat bij andere taxi organisaties vaak mis) en goede communicatie

Vervoer naar luchthaven om 5.30

Stipt op tiid, bedrag volgens afspraak

mooi op tijd aangereden, rustige rijder

Ik keek er wel van op dat ik voor het pinnen € 2,50 extra moest betalen, was niet vermeld.

super op tijd en heel vriendelijk

geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar

Uit stekend

Optijd vriendelijke

Doen precies wat wordt beloofd op een prettige en vriendelijke manier

Taxi precies op tijd. Ook bij terugkeer op Schiphol een telefoontje, zoals afgrsproken Top service

Prettig en betrouwbaar

Fijn om te weten dat ik op jullie kan rekenen en op tijd midden in de nacht naar Schiphol gebracht ben.

Prima.

Chauffeurs waren keurig op tijd. Communiceerden ook goed. Op Schiphol informeerde hij mij via sms bij welke uitgang hij stond.