Bemoedigen, kritisch alert meedenken en ontzorgen, dat zijn voor mij de plussen van Boekscout.

Na de verrassende acceptatie van mijn manuscript heeft Boekscout mij plezierig en kundig geholpen om mijn eerste boek een podium te bezorgen. Ik ben erg te spreken over de taalkundige begeleiding en de vormgeving van mijn boek; ik krijg daar positieve reacties op. Ook bij de marketing was Boekscout een fijne gids en startmotor. Mijn debuut vindt zijn weg inmiddels in de boekhandel, dankzij Boekscouts netwerk. Eén kritische noot: mijn behoefte aan doelgroepgerichte perspromotie paste niet in Boekscouts standaardaanpak, maar one size fits not all - aandachtspuntje! Verder niets dan lof over het scala aan mogelijkheden dat Boekscout de argeloze beginner biedt: naast persoonlijk contact een overzichtelijke, informatieve auteurssite die je door alle fases van het publicatieproces loodst èn inzage biedt in de revenuen daarvan. Waar vind je dat?

Hele professionele en vriendelijke medewerkers die snel en efficient te werk gaan.

Het door mijn dochter geschreven verhaal is dankzij boekscout een professioneel uitziend mooi boek geworden.

Fijne en enthousiaste begeleiding!

Boekscout was de tweede uitgeverij die ik benaderde en ik was natuurlijk super blij dat er enthousiast gereageerd werd op mijn boek. Gedurende het gehele proces werd ik goed en vooral enthousiast begeleid. Geen vraag was te veel en ik kreeg altijd snel professioneel advies. Ik zou iedereen dan ook aanraden haar/zijn boek bij Boekscout aan te bieden! Nogmaals dank voor jullie professionele enthousiasme! Barbara

Fijner had ik het niet kunnen bedenken

Vanaf de eerste seconde tot het verschijnen van mijn debuutroman was de begeleiding door Boekscout geweldig. Alles ging in een strak maar goed te volgen tempo en elke keer als ik iets bijzonders vroeg, werd daar gevolg aan gegeven. Het eindresultaat overtreft mijn stoutste verwachtingen dus ik kan Boekscout warm aanbevelen aan elke schrijver, zeker elke beginnende schrijver.

Ik heb op al mijn ideeën en vragen in een heel korte tijd een tevreden antwoord gekregen.

Boekscout biedt een fijne samenwerking online. Mijn wensen worden gehoord en mijn vragen beantwoord. Als je een boek uitgeven leuk vindt dan is het een fijne relationele uitgever waar je tot het einde toe goed geholpen wordt.

super

Mijn boek is onlangs verschenen. Het werd uitgegeven door de uitgeverij Boekscout. Het uitgeefproces naar wens is verlopen en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Geweldig team en heeft geweldig werk geleverd!

Voor iedereen toegankelijk

Mijn ervaring is dat tIjdens het proces de begeleiding uitstekend was, met veel geduld werd omgegaan met een leek als ik om tot het gewenste resultaat te komen.

Fantastisch

Van inzending manuscript tot den met aflevering eerste exemplaar 'De draad van Ariadne' uitstekende ervaringen gehad. Heel goede en meelevende contacten gehad met productiebegeleidsters Hilde en Lisanne. Bereid al mijn wensen te vervullen.

Zalige ervaring

Als debuutschrijver was het een plezier om meegenomen te worden in de ge-oliede machine van Boekscout. Je voelt de ervaring in alle stappen van het proces en bij iedere persoon van Boekscout. Bij iedere stap word je zeer goed begeleid. Voor mij was dit een eerste ervaring in een onbekende wereld en toch was het op geen enkel moment raar of moeilijk.

Feilloos

Net zoals mijn rol als auteur is ook de bijdrage van een uitgever essentieel bij de publicatie van een boek. Deze keer, het is inmiddels onze vijfde samenwerking, verliep het volledige proces vlot en in een haast serene sfeer. De samenwerking met de medewerkers kan ik als warm, professioneel en vriendschappelijk omschrijven. Ik kan Boekscout enkel maar aanraden, als schrijver zonder roem of faam lijkt me deze uitgever in de Nederlandstalige boekenwereld de beste keuze.

Heel blij met ons prentenboek!

Samen met mijn dochter heb ik een prentenboek gemaakt: zij de teksten en ik de illustraties. Na een eerdere publicatie van een ander kinderboek van mij bij Boekscout, wilde ik het graag weer door hen laten uitgeven. Mijn dochter en ik wilden voor dit pretenboek een hardcover, maar dat zorgde voor een onverwacht probleem: het aantal pagina's, dat we hadden aangeleverd, was niet genoeg. Samen met Boekscout zijn we echter tot een heel mooie oplossing gekomen. Het eindresultaat is nog mooier dan we voor ogen hadden!

Elke stap die gezet wordt, is van belang!

Vanaf manuscript tot het werkelijk drukken van je boek word je als auteur meegenomen. Het zijn wel standaard mails, dus je moet voor jezelf heel helder hebben welke vragen je hebt. Die kun je vervolgens stellen en worden snel en accuraat beantwoord. Als je boek er eenmaal is, voelt het wel een beetje ‘als in het diepe’ omdat acquireren en eenmaal niet voor iedereen is weg gelegd. Daar zou nog iets meer aandacht voor mogen zijn.

Een professionele en betrokken organistie

Na het vier jaar geleden in eigen beheer uitbrengen van een boek vond ik. 'Dat is eens maar nooit weer.' Nu vertel ik iedereen die het horen wil. ' Zie je wel dat het uitgeven van een boek in alle facetten een vak is. ' Wat is dit een prachtig boek geworden. En het ging niet vanzelf. boek.scout heeft onderweg naar dit mooie resultaat de hobbels en bobbels in goed overleg professioneel gladgestreken. De ontwerpers kwamen met mooiere voorstellen dan ik ooit had kunnen denken, laat staan durfde te dromen. Tenslotte werden ook de allerlaatste puntjes ook vakkundig en geduldig op de i gezet! Het resultaat is een prachtig product. Een boek waarvoor ik mijn uiterste best doe en blijf doen om er ook een commercieel succes van te maken. En wanneer dat lukt?! Dan kijk ik nu al uit naar het volgende wonder in de reeks "AF EN TOE ZIELSVEEL".

Een trots en prachtig gevoel. Mijn Eoojel

Ik mocht mijn manuscript uitgeven bij Boekscout. De begeleiding was perfect. Ik werd stap voor stap begeleid. En dat gebeurde op een rustig tempo, via de mail. Alles werd goed uitgelegd en ik kreeg genoeg tijd om nog veel aan te passen. Na het redigeren kwam ik daar gelukkig achter. Ik mocht mijn eigen cover, tekeningen ontwerpen, wat zeer goed gelukt is. Ik ben trots op mijn boek. Met mooie namen, met kernvragen voor de toekomst.

Behulpzaamheid en geven van informatie.

Enkel is het jammer dat er vooraf een aantal gedrukte exemplaren van de roman niet wenselijk is. Als een roman op de markt gebracht wordt kan de consument in de boekhandel zijn of haar afweging maken. Nu kan de roman wel besteld worden maar is het nergens zichtbaar. Eventueel in de vorm van een affiche o.i.d. Verder zijn er geen bezwaren.

Open, meedenkend, mooi resultaat.

Hele fijne samenwerking, met name met productie. Snel schakelen, open, meedenkend, mooi resultaat. Ik ben blij dat ik via deze weg de kans kreeg om mijn werk in druk te publiceren.

Vloeiend van A tot Z

Ik heb de samenwerking met Boekscout als zeer prettig ervaren. Duidelijke site en uitleg, zeer snel in hun antwoord bij vragen en oplossingen. Erg tevreden met het resultaat.

Een positieve ervaring en leerzaam proces

Een proces dat heel soepeltjes verliep, dat het enthousiasme bij een (debuterende) auteur stimuleert en waarin ik veel flexibiliteit, support en meedenken heb ervaren. Tevens ervaarde ik veel professionaliteit en zou ik eenieder die wen boek wil uitgeven, zeker aanraden om bij jullie aan te kloppen. Zelf geen minuut spijt van gehad.

Een fijne, hartelijke samenwerking met mensen die er verstand van hebben!

Ik heb inmiddels mijn tweede boek uitgegeven en ik ben zeer tevreden over beide resultaten. De mensen van de uitgeverij werken goed samen met de schrijver, maar het is wel geven en nemen. Je moet immers een foutloos manuscript inleveren en dat is niet altijd even makkelijk. Maar ze ondersteunen je ermee, geven de juiste tips en zorgen er uiteindelijk voor dat er met hun ervaringen een prachtig kunstwerk tevoorschijn komt waar je trots op mag wezen.

Geweldig!

Ze hebben mij enorm geholpen met het gehele proces. Eindresultaat, gaat boven mijn stoutste verwachtingen. Ik ben enorm blij met ze en de samenwerking!

Prima ervaring met boekscout!

Mijn eerste boek is uitgegeven door uitgeverij boekscout. Het is heel fijn dat ook amateuristische schrijvers de kans krijgen. Communicatie verloopt uitermate soepel. Tekstuele begeleiding is via boekscout in te huren. Boekscout heeft veel aandacht aan de vormgeving van de cover besteedt. Deze is erg mooi geworden. Bij een volgend boek klop ik weer aan bij de dames van boekscout.

Uitgaan van het concept

Boekscout heeft voor een benadering gekozen waarbij zij zoveel mogelijk mensen de kans willen bieden een boek uit te geven. Daar is wat voor te zeggen, maar naar mijn mening gaat die ten koste van de individualiteit en de kwaliteit.

Uitgeverij Boekscout maakt onze droom waar!

Na twee boeken te hebben gepubliceerd kan ik alleen maar positief terugblikken. De dienst manuscripten is streng maar rechtvaardig en zorgt er alzo voor dat ons manuscript beantwoordt aan alle geplogenheden van de Nederlandse taal. Hoedje af voor de dienst productie die er telkens qua vormgeving een juweeltje van maakt. En dan ook niet te vergeten de dienst marketing die ons helpt ons boek in de o zo moeilijke markt te plaatsen. Slechts één woord is op zijn plaats voor het ganse uitgeefproces: chapeau!!!

Precisie

Goede uitgever, die schrijvers een kans bieden om hun werken te publiceren met een juiste plan van aanpak; Een A-Z begeleiding voor auteurs die willen bijdragen in de wereld op allerlei gebied in literatuur. Fijne samenwerking met ondersteuning en het zorgvuldig coordineren van een goed en volledig eindresultaat. C.E. Udueni Drenthe

Prettige samenwerking!

Trots en dankbaar ben ik dat op 19 april mijn zesde boek verschijnt. Bij Boekscout is het fijn om een boek uit te geven! De samenwerking is prima, met een vlotte afwerking. Ankje van der Veen

Bedrijfsgegevens

Nieuweweg 109

3765 GC Soest

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.