Super fijn

Goedemiddag, Ik heb een super fijne samenwerking gehad tijdens het uitgeven van mijn boek. De mensen van boekscout zijn super geduldig, goed bereikbaar en altijd vriendelijk. En naar mijn oordeel weten ze echt wat ze doen. Ik ben enorm dankbaar. Bedankt

Bijzonder prettige en nuttige begeleiding vanaf het manuscript tot en met de publicatie en marketing. Niets dan lof.

Boekscout heeft mij nu al vijf keer gelukkig gemaakt

Nu al voor de vijfde keer heeft Boekscout ervoor gezorgd dat ik heel gelukkig ben met het resultaat na het insturen van mijn boek. Ik krijg steeds snel een antwoord op de vragen die ik heb en ik kan er steeds op rekenen dat mijn wensen gerespecteerd worden.

Heel gelukkig met het eindresultaat. Ik zou het iedereen aanraden.

Ik zou het iedereen aanraden. Het was echt fantastisch. Ook hoor ik van de lezers goede kritieken. Nu moet hij nog iets beter verkopen.

Boek scout is een prima vlotte en kundige uitgeverij, je hebt er echt iets aan.

Het contact met jullie was prima snel en kundig.

De manuscriptfase en supportfase gingen prima, ik vind Boekscout een betrokken uitgever. De marketingfase, waar ik nu in zit, gaat ook goed, maar ik had gehoopt dat Boekscout iets meer zou doen qua promotie in de zin van plaatsing van een artikel, of een interview, of andere reclame. Ik heb een gedichtenbundel geschreven, en die verkopen niet gemakkelijk; wat meer promotie vanuit Boekscout was welkom geweest. Toch vind ik deze uitgever prima over het geheel gezien.

Zeer professionele organisatie

Het uitgeven van mijn laatste boek door BoekScout is mij tot dusverre zeer goed bevallen. Ze hanteren een zeer helder concept, ze doen wat ze beloven, reageren snel op mails en begeleiden je stap voor stap van een bruikbaar manuscript naar een prachtig uitgegeven boek.

Een goede samenwerking. Naar mijn wensen werd geluisterd en bij vragen kreeg ik snel een antwoord terug op mijn mail. Super blij met hoe alles is verlopen.

Uitstekende Service & Support

Heb recentelijk mijn tweede boek via Boekscout gepubliceerd en zowel bij het eerste boek als tweede boek was de support uitstekend. Met veel enthousiasme helpt men amateur schrijvers zo als ik hun 'product' te publiceren. Om als niet bekende auteur je 'geesteskind' 'geboren' te zien worden is fantastisch. Het volgend boek zit alweer in te pen. Tot gauw. Martin

Een fantastische ervaring

Wauw wat een geweldig proces je eigen boek uitbrengen. Boekscout heeft mij fantastisch begeleid in dit proces. Trots op het resultaat!

Vriendelijke en professionele begeleiding

Het team van Boekscout is vriendelijk, behulpzaam en geeft een professionele begeleiding bij het gehele proces van het uitgeven.

Ontzettend fijne samenwerking en professionele begeleiding.

Super fijne en snelle communicatie via de mail en de telefoon. Hele leuke enthousiaste mensen mogen spreken en dat motiveert echt om jou boek tot een mooi resultaat te krijgen. Heel erg blij dat ik voor boekscout heb gekozen en zal zeker terugkomen als er een deel 2 komt.

Vanaf dag 1 heb ik al goed contact met Boekscout. Alles wordt duidelijk uitgelegd, van uiteenzettingen in mails tot informatie over wat ik aan moest passen aan mijn teksten. Mijn eigen boek uitgeven is een grote droom, en per 7 juli wordt dit ook gewoon echt waarheid! Ik ben heel trots en dankbaar voor Boekscout dat zij dit mogelijk hebben gemaakt!

Mijn eerste boek, fijn op weg geholpen door Boekscout

Eindelijk na jaren mijn eerste boek uitgegeven. De begeleiding door Boekscout was heel prettig maar wel veel online. Het zou fijn zijn wat meer persoonlijk contact te hebben, maar dat is ook wat ik als persoon fijn vind. De support door Samira en Manon was top.

Uiterst professioneel, correcte afspraken die stipt worden nagekomen

Na enkele filosofische essays te hebben uitgegeven bij 'gerenommeerde' uitgevers, liep ik bij hen vast omdat men op commerciële gronden afzag van een nieuwe publicatie. Ik heb me toen tot Boekscout gewend. Na de aangegeven wachtperiode werd het manuscript geaccepteerd en volgde het manuscript persklaar maken en het publicatietraject. Ik ben daar vol lof over. Goede feedback, correct nakomen van afspraken en bereidwilligheid tot samenwerking. Het uiteindelijk resultaat is volledig in samenspraak met mijn opvattingen gerealiseerd. Enige hobbel die in het hele proces moet worden genomen, is de taalkundige correctie. In tegenstelling tot 'gerenommeerde' uitgevers moet je daar zelf voor zorgen. Boekscout is daar uiterst precies in, wat te prijzen valt. Soms moet je je daartoe tot een ander wenden omdat je blind wordt voor eigen fouten. Daarnaast bestaan er voort talrijke correctie programma's die te vinden zijn op internet. Vergt wel enig zoeken naar gratis programma's. Kortom het tot stand brengen van een boek met Boekscout was een uiterst plezierige ervaring waarbij het hele uitgeefproces tot tevredenheid verliep.

Goed, zakelijk, snel

Prima geregeld alleen in de manuscript fase teveel verschillende contactpersonen, een beetje verwarrend

Bemoedigen, kritisch alert meedenken en ontzorgen, dat zijn voor mij de plussen van Boekscout.

Na de verrassende acceptatie van mijn manuscript heeft Boekscout mij plezierig en kundig geholpen om mijn eerste boek een podium te bezorgen. Ik ben erg te spreken over de taalkundige begeleiding en de vormgeving van mijn boek; ik krijg daar positieve reacties op. Ook bij de marketing was Boekscout een fijne gids en startmotor. Mijn debuut vindt zijn weg inmiddels in de boekhandel, dankzij Boekscouts netwerk. Eén kritische noot: mijn behoefte aan doelgroepgerichte perspromotie paste niet in Boekscouts standaardaanpak, maar one size fits not all - aandachtspuntje! Verder niets dan lof over het scala aan mogelijkheden dat Boekscout de argeloze beginner biedt: naast persoonlijk contact een overzichtelijke, informatieve auteurssite die je door alle fases van het publicatieproces loodst èn inzage biedt in de revenuen daarvan. Waar vind je dat?

Hele professionele en vriendelijke medewerkers die snel en efficient te werk gaan.

Het door mijn dochter geschreven verhaal is dankzij boekscout een professioneel uitziend mooi boek geworden.

Fijne en enthousiaste begeleiding!

Boekscout was de tweede uitgeverij die ik benaderde en ik was natuurlijk super blij dat er enthousiast gereageerd werd op mijn boek. Gedurende het gehele proces werd ik goed en vooral enthousiast begeleid. Geen vraag was te veel en ik kreeg altijd snel professioneel advies. Ik zou iedereen dan ook aanraden haar/zijn boek bij Boekscout aan te bieden! Nogmaals dank voor jullie professionele enthousiasme! Barbara

Fijner had ik het niet kunnen bedenken

Vanaf de eerste seconde tot het verschijnen van mijn debuutroman was de begeleiding door Boekscout geweldig. Alles ging in een strak maar goed te volgen tempo en elke keer als ik iets bijzonders vroeg, werd daar gevolg aan gegeven. Het eindresultaat overtreft mijn stoutste verwachtingen dus ik kan Boekscout warm aanbevelen aan elke schrijver, zeker elke beginnende schrijver.

Ik heb op al mijn ideeën en vragen in een heel korte tijd een tevreden antwoord gekregen.

Boekscout biedt een fijne samenwerking online. Mijn wensen worden gehoord en mijn vragen beantwoord. Als je een boek uitgeven leuk vindt dan is het een fijne relationele uitgever waar je tot het einde toe goed geholpen wordt.

super

Mijn boek is onlangs verschenen. Het werd uitgegeven door de uitgeverij Boekscout. Het uitgeefproces naar wens is verlopen en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Geweldig team en heeft geweldig werk geleverd!

Voor iedereen toegankelijk

Mijn ervaring is dat tIjdens het proces de begeleiding uitstekend was, met veel geduld werd omgegaan met een leek als ik om tot het gewenste resultaat te komen.

Van inzending manuscript tot den met aflevering eerste exemplaar 'De draad van Ariadne' uitstekende ervaringen gehad. Heel goede en meelevende contacten gehad met productiebegeleidsters Hilde en Lisanne. Bereid al mijn wensen te vervullen.

Zalige ervaring

Als debuutschrijver was het een plezier om meegenomen te worden in de ge-oliede machine van Boekscout. Je voelt de ervaring in alle stappen van het proces en bij iedere persoon van Boekscout. Bij iedere stap word je zeer goed begeleid. Voor mij was dit een eerste ervaring in een onbekende wereld en toch was het op geen enkel moment raar of moeilijk.

Nieuweweg 109

3765 GC Soest