volgende huis maar weer!

Very happy

Friendly and efficient

Aardige man en lekker snel het energielabel

Beetje te vroeg naar dat kwam in mijn geval goed uit. Fijne antwoorden op mijn vragen. Heel vriendelijk man. En op mijn verzoek ook heel snel energielabel afgegeven.

Professioneel & snel!

Idem

Correcte beoordeling!

Alles opgemeten en geregistreerd. Ongeveer 45 min aan huis geweest. Alles correct afgehandeld

snelle beoordeling

Hij heeft een rondje door het huis gedaan en de volgende dag was de beoordeling er al.

Vriendelijke medewerker

Vriendelijke begroeting. Volgens een serieuze aanpak.

Aardige medewerker en een snelle oplevering van het eindrapport

Vriendelijke medewerker die ook duidelijke antwoorden had op onze vragen. Het eindrapport was snel in huis.

Professioneel

Vriendelijk en professioneel

Spamgedrag

Het was erg vervelend hoe ze je proberen te bereiken voor het verplaatsen van een afspraak (drie keer in één uur gebeld), terwijl de afspraak met de verkoopmakelaar was gemaakt (ik ben huurder van het pand dat gekeurd moest worden). Ik zou er niet bij aanwezig zijn en ik heb de afspraak ook niet vastgelegd. Op de dag van de afspraak werd ik vervolgens in 2 minuten tijd (!) drie keer gebeld om vervolgens toch maar op te nemen terwijl ik in een werkoverleg zat. Ik kreeg toen een boze medewerker aan de lijn omdat ze voor een dichte deur staat en ze vond dat ik het probleem maar moest oplossen want zij had geen contactgegevens van de makelaar doorgekregen van de planner . (Nogmaals, de afspraak was niet met mij.) Al met al zeer storend en niet klantvriendelijk.

snelle soepele afhandeling

snelle soepele afhandeling

Prettige samenwerking, goed resultaat

Ik kon informatie makkelijk aandragen. Deskundige verwerking Goed resultaat.

Prettige aangename mederwerker, Snelle verwerking gewoon top.

Snel, accuraat en fair

Inspecteur kwam op tijd en werkte heel zorgvuldig

Snel en effectief

Een redelijk gecompliceerd pand voor wat betreft het energielabel maar snel en eerlijk uitgewerkt.

Deskundig, Sociaal contact en een snelle levering van het label

Deskundig, Sociaal contact en een snelle levering van het label

Wist waar hij mee bezig was

Hij let op de details

Goed naar de woning gekeken.

Energielabel bepaald aan de hand van wat wel en niet geïsoleerd is enz. Van G naar B is niet verkeerd. We weten hoe we op A of A++ uit kunnen komen. Van gas af. Maar nu nog even niet.

De kwestie is bijzonder vlot met ons afgewikkeld.

Prima, geen aanmerkimgen

Geen bijzonderheden, keurig in orde

Vreemd

Wij wonen in een identiek gelijk huis als onze buren. Ons huis en dat van de buren zijn van de zelfde eigenaar. Beide huizen zijn door U gekeurd voor het energielabel door verschillende keurmeesters. Uitslag het ene pand energielabel D het andere C. Dit roept vraagtekens op.

Snel helder en transparant

Prettig contact, goede uitleg en gewoon eerlijke keuring.

snel plek om bepaling te doen. binnen een week de uitkomst

online afspraak kunnen maken (op zaterdagavond en op de maandag kwamen ze al) vriendelijke meneer die langs kwam. had ook oog voor de kinderen

Meneer maakte werk van de beoordeling

Over Woningkeuren.nl

Woning laten Keuren, voor keuringen zonder gedoe. U kunt bij ons terecht voor NEN 2580 meetrapporten, energielabels en energie advies. Altijd binnen 1 week en in héél Nederland.