goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

ben zeer tevreden over onze dakkapel ze gebruiken materialen van goede kwaliteit. ze zijn niet van mooie verkooppraatjes en geven goed advies. en bij vragen krijg je snel antwoord.

Snelle installatie, maar botte communicatie en (zeer) ruwe afwerking

Er wordt snel gewerkt maar dat is terug te zien in de afwerking. Die laat te wensen over. Op zich OK, maar in combinatie met de botte manier van communiceren heb ik aan het geheel een gemengd gevoel overgehouden.

Goed en mooi werk geleverd.

Bij Bas Bosch dakkapellen werken en houden zij zich aan de afspraak welke de klant met hun maakt. Ze leveren goed werk af binnen de afgesproken tijd. Je kunt er altijd terecht voor de benodige informatie. Ik kan andere mensen ze aanraden, ben niet snel tevreden maar zij voldoen aan de verwachtingen. Groetjes John Smeets.

Onvriendelijk en geen prettige ervaring.

Dakkapel is gezet. Daarbij zijn verschillende wensen aan het dakkapel niet doorgevoerd welke wel op de offerte stonden. Ook is er het e.e.a. Beschadigd aan onze woning. Het dakkapel zit erop. Maar met de manier waarop zijn wij niet tevreden. *Het personeel wat het dakkapel kwamen zetten waren overigens erg aardig en correct.

Bewerkelijk, maar oké

Mijn dakkapel is in Januari 2020 geplaatst. Na controle op locatie en bepaling van mijn wensen, volgde een keurige offerte. Eerlijkheidshalve heb ik aangegeven dat in mijn huis (bouwjaar 1928), mogelijk een probleem kon ontstaan met het zagen van de uitsparing. Dit "extraatje"kostte 500 Euro..... Ik moest zelf het beschot weghalen en afvoeren. Voor de 500 euro meerprijs werd aan meerWERK een half uurtje extra gewerkt.. Alle extra benodigde gereedschappen en beschermende middelen werden door mij aangereikt. Ook het afvoeren was mijn werk. Dit vond ik h''eééé'l erg overdreven. Maar het essentieële werk uit handen geven was ook geen optie: als het gat niet correct is, gaat de dieplader retour Bas Bosch, en ik mag betalen.... Verder vond ik het "grof"dat alle zaagwerk wordt gedaan met n kettingzaag in plaats van een zaag die wél zuivere sneden maakt. Al bij al dus niet vol lof over de totale prestatie. Het product (de dakkapel) is keurig, dienst verlening en (extra) kosten zijn minder. Misschien ben ik te meegaand geweest en heb ik teveel geaccepteerd in het totale proces. LEER DAARVAN !!

Super snel en kundig uitgevoerd en goed meegedacht in het proces.

Wij zijn er blij mee! Thnx Bas en Team!

Kwaliteit met een goede service.

Dakkapel op maat gemaakt. Fijn, amicaal contact en service.

Netjes volgens afspraak een super dakkapel 👍

Afspraak gemaakt met Bas bij mij thuis om de mogelijkheden te bekijken. Snel offerte via de mail ontvangen. Bas voor een 2e afspraak bij mij thuis geweest om alles goed te controleren zodat de kappel ook naar wens gemaakt kon worden. En bij de 3e keer dat Bas bij ons thuis was stond er al heel snel een mooie grote dakkapel op ons huis. Ik heb niets te klagen over Bas Bosch en zijn mannen 👌👍

Ik hebbgoede ervaring

Professionele mensen met mooi totaalpakket en goede prijs!

Deze man zorgt voor een zeer net totaal pakket. Het personeel is heel vriendelijk, meedenkend en professioneel. Een goede vibe met top resultaat, goede kwaliteit en nette prijs!! Voor ons iets om aan te bevelen!

Goede service en kwaliteit

Beloftes nagekomen en in 1 dag een mooie dakkapel geplaatst.

Helemaal top!

Deskundig advies, luistert goed naar onze wensen. Op de dag van plaatsen is alles super geregeld en staat de dakapel in no-time op ons dak. Wij zijn meer dan tevreden.

Goed werk geleverd!

Op één dag een dakkapel en twee Velux ramen geplaatst, top gedaan! Vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing is de communicatie helder en goed verlopen. De kwaliteit van de dakkapel is prima in orde en ook de montage is netjes gebeurt.

Vakman die een mooie dakkapel levert.

Vakbekwaam met ook voor een goede kwaliteit. Aan de klantvriendelijkheid valt kan nog wat worden bijgeschaafd. Dan worden het 5 sterren.

Goed werk

Wij hebben inmiddels 2 dakkapellen van bas bosch. Zowel aan de voorzijde als de achterzijde van ons huis. De mannen leveren goed werk. Ze zijn niet van het kletsen, wel van het werken. Wat ons betreft positieve ervaring dus. Soms is de communicatie misschien niet zo uitgebreid maar uiteindelijk doen ze wat ze afspreken en daar gaat het wat ons betreft om.

Een dakkapel van Bas, een verrijking van de woning!

Bas Bosch dakkapellen houdt zich aan de belofte...een dakkapel in een dag. Harde werkers. We zijn zeer tevreden met het resultaat! Een aanrader!

Op en TOP

Fijne en leuke mensen Altijd vrolijk dat zie je ook terug in hun werk Had geen betere uit kunnen zoeken Ziet er echt prachtig uit zowel de binnenkant als de buitenkant Echt vakwerk Een echte aanrader voor iedereen

Prima werk tegen betaalbare prijs!

Nadat er bij onze zoon 2 dakkapellen waren geplaatst ook onze dakkapel door Bas Bosch laten plaatsen. Ook deze geheel naar tevredenheid geplaatst. En in één dag.

Snel geplaatst en goed afgewerkt

Bas Bosch is langs geweest om de situatie te bekijken. Paar maanden later in de afgesproken week dakkapel komen plaatsen. De werkzaamheden goed en nauwkeurig uitgevoerd. Dit ging snel en alles is mooi afgewerkt. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en de extra ruimte die het ons op heeft geleverd.

zeer tevreden

De mannen van Bas Bosch hebben super werk geleverd .

Geweldige goede service

Meedenken, goed advies en keurig aan de afspraken gehouden

Prima vakwerk en deskundige plaatsing van de dakkappel

Goed en prima werk verricht , bij het plaatsen van de dakkapel , en dit alles in 1 dag , ik zal Bas zekers aanbevelen 👌👌

Super fijn

Dakkapellen 2 stuks laten plaatsen voor en achter Super werk geleverd! Zelf nog eerder dan verwacht komen plaatsen waar ik heel blij mee was ivm me uitgerekende datum van de zwangerschap. Heel mooi afgewerkt.

Dakraam

Mijn zolderkamer is door een dakraam een stuk prettiger geworden. Bas Bosch heeft goed werk geleverd.

Netjes en vakkundig!

Als belangrijkste hebben wij ervaren dat Bas netjes en vakkundig zijn werk heeft gedaan. Gewoon aanpakken zonder 'shortcuts'.

Voltstraat 14

5925PD Venlo-blerick

Over Bas Bosch Dakkapellen en dakwerken

Bas Bosch, de specialist in Dakkapellen. In één dag extra licht én ruimte!