Zeer goed!!!

Hoi Henk Mijn ervaring met de jongens ben ik zeer tevreden Ik heb echt geen kachten de jongens hebben hier goed werk geleverd en ze zijn ook zeer vriendelijk ik zou anderen ook Bas Bosch aanraden dank je wel Bas ben goed geholpen door jullie vandaar ik ook een hoge score heb gegeven BEDANKT VOOR JULLIE SUPER WERK GR.HENK LEENDERS

Prima service!

Snel en op tijd geleverd. Zelfs enkele weken eerder dan de oorspronkelijke planning. De jongens werken prima en snel doir, echt een ingewerkt team. En het samenwerken met hijskraanbedrijf Louis Huijs functioneerde ook goed, ondanks een flink in de weg staande boom en de harde wind. Super tevreden met onze nieuwe grote dakkapel!

Goed, nette jongens keurig afwerking

Netjes op tijd en pas gegaan toen alles af was. werken goed door, vriendelijke jongens.

Prima ervaring

Jongens werken hard en leveren de beloofde kwaliteit.

Prima installatie

Installatie prima, snel en correct uitgevoerd. Alleen hor na 6weken nog altijd niet geleverd.

top werk

de jongens die ons dakkapel hebben gezet hebben topwerk geleverd. Waren erg vriendelijk en netjes. Het werk is zoals afgesproken geleverd en afgeleverd. hartelijk bedankt. mvgr. fam. van Ninhuys.

Duidelijke afspraken en netjes gewerkt

In een dag is ook echt in een dag, 's ochtend 7 uur beginnen en om 14 uur helemaal klaar. Prima tevreden en genoten van het schouwspel van de dakkapel over het dak hijsen.

Vakkundig snel en volgend afspraak

Zelfs 2 dakkapellen gekocht De ervaring met de eerste was aanleiding nog een dakkapel te laten plaatsen door Bas Bosch Kan dit iedereen aanbevelen En ... echt in 1 dag

Snel een nieuw dakkapel

Contact met hun opgenomen. Binnen 2 dagen kwamen ze al kijken. Offerte was er in een of enkele dagen. Na akkoord waren ze 1 a 2 maanden eerder klaar met alle voorbereidingen dan voorspeld. Hierdoor het dakkapel eerder geplaatst wat wij zeer fijn vonden. Om 7uur waren ze er en rond 2uur vertrokken ze weer. Er waren alleen horren geleverd die wat uitstaken aan de buitenkant van het kozijn. Hierdoor konden er in eerste instantie geen rolluiken geplaatst worden. Echter netjes en snel opgelost!

Zeer tevreden over de dakkapellen en communicatie is prima.

Scherpe prijs en goeie service. Ik ben erg tevreden over het geleverde werk. Twee dakkapellen in 1,5 dag.

Rijles

Ik zou je mensen is rijles gaan geven wat een stumpers

Snelle service

Grote dakkapel binnen 2 dagen klaar! Superservice die ze erbij geven.

Degelijk en stevig gemaakte dakkapel

Vriendelijke en hard werkende medewerkers. Montage ging snel en alles duurde ongeveer een halve dag.

Volgens afspraak dakvenster geplaatst

Netjes volgens afgesproken datum en tijd een Velux dakraam geplaatst. Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

prima samenwerking

Beleefd en kundig personeel kunnen volgens mij blind met elkaar samen werken. Na afloop van het karwei alles zo veel mogelijk opgeruimd.

Super service

Gisteren 2 dakkapellen laten plaatsen door Bas Bosch. Jongens waren om 7u aanwezig en 16u stonden er twee dakkapellen kant en klaar komt dak. Super service en mooi afgewerkt.

Echt een dakkapel in één dag!

Wij hadden een grote dakkapel besteld. 7.5m ook deze werd binnen één dag geplaatst! Zijn super blij met onze dakkapel!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Tevreden met plaatsing dakkapel en advies. Ik neem zeker contact op voor eventuele toekomstige werkzaamheden.

(Top bedrijf die weten waar ze over praten) Van begin tot eind prettige samenwerking, geen aangename verrassingen zoals bij zo velen. Zeker een aanrader, ook gezien andere bedrijven die we over de vloer hebben gehad !

Super service

Een snelle en fijne service en aardig personeel. Ze doen hun werk erg netjes en prijstechnisch ook top.

het is een fijn bedrijf De buitenkant is helemaal super. Alleen aan de binnen kant kun je goed zien dat haastige spoed zelde goed is..

Zeer slecht!

Vreselijk slecht werk! Botte en asociale communicatie als je klachten hebt! Komen afspraken niet na en je kan het verder uitzoeken....... Kan me totaal niet vinden in die 10en hier daar zal wel voor betaald worden kan niet anders bijna.

Geweldig bedrijf en product

Vakkundige medewerkers, uitstekend product en een nog betere prijs en service.

Snelle reactie en goed overleg

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles in 1 dag geregeld, velux raam verplaatst en dakkapel. Wat een extra ruimte, heel fijn.

Goed werk geleverd!

Goed en snel dakkapel geïnstalleerd. Schade aan dakraam meteen hersteld! Prima!

Voltstraat 14 5925PD Venlo-blerick

Over Bas Bosch Dakkapellen en dakwerken

Bas Bosch, de specialist in Dakkapellen. In één dag extra licht én ruimte!