Uitstekend werk door een enthousiast team.

Wij zijn zeer tevreden met de door de Firma Bas Bosch geplaatste dakkapellen. De twee dakkapellen werden op één dag geplaatst en het was uitstekend werk door een enthousiast team. Het team stond onder leiding van de zoon van Bas die, niet alleen, het proces leidde maar ook zeer goed zijn team begeleide met goede aanwijzingen en tips. Er zijn wat probleempjes met de Rolluiken maar ook die worden door Bas en zijn medewerkers keurig en snel opgelost. Wij kunnen de firma van Bas Bosch alleen maar aanbevelen!

Goede service en kwaliteit

Fijn op de afgesproken tijd aanwezig. Vakkundig en vriendelijk personeel. Een echte aanrader

Helemaal Top!!

Nette Service en zeer fijn en klantvriendelijk. Ze doen wat ze zeggen. Echt in een dag extra licht en ruimte

Prima dakkapel snel geplaatst

Mooie dakkapel tegen een goede prijs en snel geplaatst. Communicatie verliep snel en correct.

Snelle en gedegen plaatsing van dakkapel

Op onze tweekapper wilden we een dakkapel aan de achterkant over de gehele breedte. Ons huis staat vrij ver van de straat en de oprit is van grind. Bij de plaatsing kon de kraan niet dicht genoeg bij huis komen zonder de oprijlaan te beschadigen. Het team van Bas regelde een nieuwe kraan en de dakkapel is vanaf de straat op het huis gezet (35 meter!). De afwerking werd daarna vlot uitgevoerd zodat we toch diezelfde dag een volledig geinstalleerde dakkapel hadden. Top! Ook de prijs kwaliteit verhouding is prima!

Vriendelijk & snel

Mooi dakkapel van 3 meter laten plaatsen door Bas Bosch. Ze waren snel klaar, vriendelijk personeel, en konden ook nog eerder plaatsen dan voorheen afgesproken. Top dus!

Vakwerk

Dakkapel is prachtig, prima geinstalleerd ondanks de logistieke uitdagingen midden in het centrum. Aardig team, laten alles opgeruimd achter, top!

Duidelijke afspraken die waargemaakt zijn

De termijn tussen de aanvraag en het plaatsen zelf heeft een half jaar geduurd, wat vooraf helder aangegeven is, was zelfs eerder gelukt dan aangegeven. Dakkapel zelf is letterlijk in een halve dag geplaatst. Net verzorgd en prima afgeleverd. De horren zijn nagebracht en waren een paar dagen later erin gezet, met de uitleg hoe ik dat zelf kan doen. Ook bij vragen snel reactie. Mijn zolder is nu licht, goed te luchten en heeft een zee van ruimte. En voor een prima prijs.

Vakkundig bedrijf. Alles klaar zoals afgesproken.

Dakkapel in 1 dag geplaats en eerder als verwacht. Laten alles netjes achter. Top!

Blij dat we voor bas bosch hebben gekozen

We zijn zeer tevreden van begin tot eind. Geen vraag of uitleg was teveel Zeer vriendelijk team dat snel werkt. Het was nog een uitdaging door de wind maar ook dit hebben ze getrotseerd en zich niet door laten stoppen. Zelfs eerder geleverd dan afgesproken.

Een mooi afgewerkte dakkapel, een snelle levering/plaatsing. En keurig als afgesproken geleverd/geplaatst

Vakmanschap en goed nagekomen afspraken

Mooi gewerkt, net personeel, en de ruimtes werden prima achtergelaten.

Echte aanrader!

Echte vaklui! Dakkapel super afgeleverd. Vriendelijke werknemers die weten van aanpakken. Zeker een aanrader.

Zeer vriendelijke en ervaren monteurs Dakkapel binnen een halve dag geplaatst echt super tevreden

van offerte - aanvraag t/m oplevering perfect

accuraat in opvolging vd offerte aanvraag ; meedenkend bij het ter plaatse komen bekijken vd situatie en het dienovereenkomstig uitbrengen van maat gesneden offerte ; plaatsing vd kapel conform planning ; vakbekwaam en ordentelijk werkend montageteam ;

Alles in één dag

~Mijn ervaring met Bas Bosch Dakkapellen is goed. In de voorbereiding was alles goed geregeld, netjes verwerkt in een offerte. En natuurlijk superblij dat wij zo maar enkele maanden naar voren geplaatst waren. Alleen bij aanvang was er iets dat ik raar vond; zij wisten niet wat er onder de pannen lag, waren enigzins verrast. Dat vind ik dat dat bij de opname duidelijk moet zijn als er etherniet of iets dergelijks opligt. Al met al zijn wij super tevreden.

Prima vakwerk !

Snelle reactie op de aanvraag en ook, ondanks de drukte, heel snel gerealiseerd. Blij met het resultaat!

Goede communicatie, aardig personeel.

Wij hebben goede ervaring op gedaan met Bas Bosch en zijn personeel. Werk is goed en snel uitgevoerd, overleg is ook geen probleem.

Top team, komt alle afspraken na.

Na een bezoek van Bas dat op de afgesproken datum tijdstip plaats vond kreeg ik netjes en snel de offerte gemaild. 14/12/2020 een dubbele dakkapel laten plaatsen. 2 dagen waren ze klaar. Ze komen perfect op de afgesproken tijden aan en gaan direct aan de slag. Een team met 4 jonge mannen, werken netjes en maken niet meer rommel dan nodig is en ruimen alles netjes op. Daarbij heerst er onderling ook nog een leuke werksfeer. Ze werken snel en denken met je mee. Een aanrader. Bedankt!!!

TOP

Ervaren en vriendelijke mensen. Waren op de afgesproken tijd aanwezig, en hebben alles netjes achtergelaten.

Zeer tevreden.

Levering was op tijd. Goede kwaliteit. Uitstekend werk geleverd. Snelle montage. Kortom zeer tevreden!

Zeer positieve ervaringen qua offerte en snelle uitvoering!

De werkzaamheden zijn vooraf opgenomen en besproken en werden netjes verwerkt in een duidelijke en complete offerte. Dit betrof de dakkapel zonder verdere binnenafwerkingen. De dakkapel werd vooraf in de werkplaats in een prefab houtskelet uitgevoerd, de raampartijen werden na plaatsing van de dakkapel gemonteerd. De uitvoering vond plaats met een goed en ervaren team van 4 mannen en verliep prettig en snel!

Secuur, vakwerk en mooi resultaat

Op afspraak om 06:55u begonnen en 2,5u later stond dakkapel al op dak. Goed team - werken zelfstandig en leveren kwaliteit bij afwerking complimenten over kwaliteit&staat vd dakkapel van buurtbewoners

Zeer goed!!!

Hoi Henk Mijn ervaring met de jongens ben ik zeer tevreden Ik heb echt geen kachten de jongens hebben hier goed werk geleverd en ze zijn ook zeer vriendelijk ik zou anderen ook Bas Bosch aanraden dank je wel Bas ben goed geholpen door jullie vandaar ik ook een hoge score heb gegeven BEDANKT VOOR JULLIE SUPER WERK GR.HENK LEENDERS

Prima service!

Snel en op tijd geleverd. Zelfs enkele weken eerder dan de oorspronkelijke planning. De jongens werken prima en snel doir, echt een ingewerkt team. En het samenwerken met hijskraanbedrijf Louis Huijs functioneerde ook goed, ondanks een flink in de weg staande boom en de harde wind. Super tevreden met onze nieuwe grote dakkapel!

Over Bas Bosch Dakkapellen en dakwerken

Bas Bosch, de specialist in Dakkapellen. In één dag extra licht én ruimte!