Werken altijd prettig samen en communicatie loopt goed.

Mijn ervaring is dat er goed gecommuniceerd wordt en dat de afspraken nagekomen worden die gemaakt worden.

Prettige ervaring en open communicatie

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Kijken eerst naar de kansen en dan pas naar bedreigingen. Past binnen onze dienstverlening met goede gemaakte afspraken.

Top bedrijf, goede service. Klantgericht

Wanneer je belt wordt je netjes te woord gestaan. Denken mee met het inzetten van mensen op de juiste klus.

Heel goed !!!

Goede communicatie en korte lijnen. Robin is ook een hele fijne vent.

Goede uitzendpartij voor verhuizers

Al enkele jaren werk ik samen met de mannen van Wiver, die verhuizers voor onze flexibele schil leveren. Goede service, altijd zoekend naar een oplossing voor een adhoc aanvraag en goed georganiseerd. Kortom een zeer betrouwbare partner!

Fijne samenwerking

Wij werken al lange tijd samen met WIVER. Robin doet echt zijn best om goed personeel te leveren. Fijn dat we ook extra wagens kunnen inhuren als dat nodig is.

Behulpzaam, meedenkend

Goede mensen in dienst die weten wat verhuizen is

Prettige samenwerken

Met de planning (Robin) is het erg goed samenwerken, kort schakelen. beloftes nakomen afspraken maken oke. de poule van uitzendkrachten zou in regio Rotterdam wat groter mogen, met vaste verhuizers/werknemers. We werken vaak met 1 vaste verhuizer ( Daan ) erg fijn werken. Naast Daan zouden we graag een verhuizers zien, 30-40 jaar met enkele jaren ervaring, rijbewijs. die we naast Daan kunnen inzetten. de verhuizers uit de Den Haag poule zijn we tevreden over, fijne heren.

Helemaal top !

Denken in oplossingen en niet in problemen.

Als ik Wiver in 1 woord moet omschrijven dan zeg ik Uitstekend! Maar 1 woord is niet genoeg om mijn review te schrijven....Mijn complimenten aan dit uitzendbureau onder leiding van Robin en Karin. Niets is teveel, altijd eerlijk en betrouwbaar.

Heb over het algemeen alleen goede ervaringen

Ik heb een goed contact met Robin. Hij is altijd bereidwillig mee te denken waar nodig en komt altijd afspraken na

Prettige omgang en goede service

Afspraken worden na gekomen en service en dienstverlening is prima geregeld. Communicatie is helder en duidelijk. Werken al sinds eind jaren "90 met Wiver tot volle tevredenheid samen.

Zeer flexibele en meedenkende mensen.

Wij doen al meer dan 20 jaar zaken met Wiver. Zeer flexibel en meedenkend personeel op elk moment van de dag. zeker een aanrader!!!

prettig en goed contact

mijn ervaring is uiterst positief. bij ons bedrijf zijn er zoveel last minute wijzigingen. En daarom zijn wij zo blij met wiver. In goed overleg kunnen we altijd op het laatst nog wijzigingen doorvoeren. En het vaste personeel dat bijna dagelijks bij ons werkt is gewoon vakbekwaam en betrouwbaar.

Staan altijd voor ons klaar om te helpen!

Fantastisch bedrijf! Proberen ons altijd te helpen ook als wij soms wel is op het laatste moment mensen nodig hebben

Fijn, prettig, meedenkend en flexibel uitzendbureau met kwaliteit mannen !

Fijn, prettig, meedenkend en flexibel uitzendbureau met kwaliteit mannen !

TOP service.

Altijd goed contact met Wiver Logistiek, fijne jongens om mee te werken op de werkvloer. De mannen van kantoor Robin, Richard en Romano zorgen er altijd voor om ons uit de brand te helpen en mankracht te leveren. Karin van de administratie is ook altijd heel aardig en behulpzaam, fijn om contact mee te hebben.

Perfect!

Wiver logistiek staat voor mij bekend als betrouwbaar. De mannen die ik inhuur komen altijd netjes op tijd en alle afspraken worden keurig nagekomen. Daarnaast is het contact met Wiver logistiek erg prettig. De dagelijkse communicatie met de planning, en daarnaast de wekelijkse communicatie met de vestigingsmanager, verlopen altijd prima. Ik zal Wiver logistiek zeker aanbevelen!

kwaliteit kan beter

het probleem is dat in het noorden op dit moment weinig kwaliteit aanwezig is, zeker op het gebied van particuliere verhuizingen. Hier moet aan worden gewerkt.

Zijn we mee bezig. Door drukte en schaarste wordt het lastiger. Dank voor de feedback.

de afspreken worden goed nagekomen de jongens leveren goed werk

Fijn bedrijf, altijd goed bereikbaar, flexibel en behulpzaam

Ik heb goede ervaringen met Wiver, wij werken al een aantal jaren met ze samen. Wiver is altijd goed bereikbaar proberen altijd oplossingsgericht mee te denken. Kortom wij zijn erg tevreden over de samenwerking.

Redders in nood!

De jongens van Wiver staan altijd voor ons klaar om bij te springen als we mankracht te kort komen. Ze hebben fijne jongens in dienst met genoeg ervaring om gelijk op de werkvloer aan de slag te kunnen en ze zijn al vaak onze redders in nood geweest! Ook de communicatie met het kantoor verloopt altijd vlot en prettig. We zouden een samenwerking met Wiver zeker aanraden!

Strak gecoordineerde verhuisassistentie!

Strak gecoordineerde verhuisassistentie!

Professioneel en prima geholpen

Vanuit de planning werd ik keurig geïnformeerd over de mensen die ik kreeg. Aan de geschetste verwachtingen werd vervolgens voldaan.

Gewoon een hele goede communicatie

We hebben al jaren ervaring met Wiver, tot volle tevredenheid. Korte lijnen en een goede communicatie met Robin en Richard.