Prima, goed personeel

Ik ben net zo tevreden als de vorige keer toen jullie bij mij een dak appel geplaatst hebben !! Goed werk en prima mensen om het in orde te maken!! Nogmaals dank!! Gr Henny koetsveld!

Zorgvuldig.

Het proces van aankoop, afstemming en levering was zorgvuldig duidelijk en prettig.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zeer vakkundig en professioneel bedrijf

Familie bedrijf die weten waar ze het over hebben , alle medewerkers zeer vriendelijk en helder in communicatie en uitvoering Plaatsing van de kozijnen perfect en zeer netjes uitgevoerd

Prima bedrijf

Uitstekende kwaliteit. Vriendelijk personeel en duidelijke afspraken die goed worden nagekomen.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Wat een mooie dakkapel hebben jullie geleverd.

Keurige dakkapel neergezet door een paar goede monteurs, die naast hun vakmanschap ook over goede communicatieve vaardigheden beschikken en trots zijn om voor Knipping te werken. Goede uitleg over de werking van de ramen en toebehoren. Daarbij vergeet ik dat de verkoop en in meter, alhoewel alweer een tijd terug, ook de trots voor Knipping en de producten uitdragen. Keurig bedrijf.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Onze ervaring met Knipping is al jaren heel goed.

Onze ervaring met Knipping is al jaren heel goed. Ze hebben de 4 "K"s: Kennis, Kunde, Klantgericht én Klantvriendelijk!

Prima produkt / prima geinstalleerd

Na uitgebreide voorlichting een kunststof schuifpui uitgekozen ter vervanging van oude alu schuifpui. De nieuwe schuifpui is prima geinstalleerd en het ziet er perfekt uit.

• Verbeterpunten Beschermfolie kostte een hoop tijd om te verwijderen

top kwaliteit kapellen

Prachtige kapellen laten plaatsen. Ons dak is er enorm van opgeknapt. Mooi model, mooi materiaal en mooie kleur. Ook het team dat de kapel kwam plaatsen was super leuk en netjes. Communicatie vooraf was wat rommelig. Ook het inmeten kan beter. Zo hoorden we tijdens het plaatsen dat onze radiator weggehaald moest worden. Hadden de mensen die meerdere keren zijn wezen inmeten ons ook al kunnen vertellen. Nu was er stress omdat we dit ter plekke moesten fixen en we er zelf geen ervaring mee hebben.

• Verbeterpunten zie hierboven

Op wat kleine afwerkingspuntjes die nog gedaan worden: TOP Service

Al bij ons eerste contact (in "coronatijd") zijn wij goed voorgelicht en is er met ons meegedacht wat de beste, mooiste en niet perse altijd de duurste oplossing was. Wij hebben een huis met een ronde erker in de keuken, uitzonderlijk grote pui aan de achterzijde en op de zolderkamer naar het balkon ook nog een grote pui. Daarnaast lopen op een slaapkamer op de eerste verdieping ook de drie ramen ook rond weg. Alles is met de grootste zorgvuldigheid nagekeken, gemeten en gemaakt. Ook het plaatsen verliep op wat kleine dingetjes na helemaal voorspoedig. Team Knipping: hartelijk dank en we zien jullie graag terug voor de laatste afwerkingsdingetjes.

• Verbeterpunten Niet voor een algemene beoordeling op internet noembaar
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Een top product bij een mooi familiebedrijf.

Het is een prijzig product, maar erg mooi en duurzaam. Echter voor die prijs verwacht ik dat de montage niet zoveel rotzooi geeft. Bij ons moest er meer worden verwijderd dan bedacht, maar dan scherm je de rest van de kamer. Verder top service en product.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Bij ons moest er toch veel worden verwijderd (oude kozijn). Dat gaf veel rotzooi (alle kamers onder de stof/puin). Als de mannen gelijk zel een bouwstofzuiger gebruiken scheelt dat enorm. Nu hebben we dit zelf schoon moeten maken. Als we dat hadden geweten, hadden we de kamers volledig leeg gehaald.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

De mooiste/beste ... niet de goedkoopste.

Na 21 jaar (soms)lekkage mijn oude dakkapel laten vervangen door een dakkapel van de firma Knipping. Staat er nu een aantal maanden op en geen lekkage .... gelukkig want dat was de hoofd reden voor vervanging. De prijs is best wel stevig maar dan heb je ook topkwaliteit. Uiterlijk de mooiste kan ik wel zeggen. Ook geluids en warmte isolatie hoogstaand. Direct laten voorbereiden voor zonnepanelen Wat een verschil met de oude. Jammer dat de binnenzijde niet wordt afgewerkt. Maar ook dat is nu fraai afgewerkt. Na oplevering was er een kleinigheid niet helemaal ok. Dat werd op korte termijn direct verholpen. Betrouwbare firma die zijn afspraken na komt. Heel content met de nieuwe dakkapel.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Jan en Boy waren zeer vriendelijke en uitstekende werknemers van Knipping die hun vak goed verstaan. Wij zijn zeer tevreden met de plaatsing van de kozijnen. Ook hebben wij hier helemaal geen rotzooi aan overgehouden, ze hebben alles schoon achter gelaten.

• Verbeterpunten Zou het niet weten

Zeer goed en vakkundig

Doen wat ze moeten doen en alles knap schoon

• Verbeterpunten Nee
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Prima, denken mee en werken netjes en goed.

Weer een prima ervaring met Knipping. Denk mee met wat je wilt, en of dat in jou situatie ook kan / mooi zal staan. Duidelijke afspraken bij het inplannen van de werkzaamheden, werken netjes en resultaat is prima.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Graag contact via een (mobiel) nummer. Werd nu op vast en/of mobiel gebeld. Tegenwoordig heeft (denk ik) voor iedereen het mobiele nummer de voorkeur.

Hee goed en kundig

Na

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vanaf het eerste moment in de showroom tot plaatsen in, huis Zijn we altijd perfect te woord gestaan.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Duidelijk en helder uitgelegd. Keurige en deskundige montage door zeer vriendelijke motage ploeg

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Top kwaliteit product, top service, top montage!

Bij knipping een schuifpui gekocht! Vanaf het begin een hele fijne samenwerking! Zeer professionele kwaliteit vam zowel het product als de afwerking van het plaatsen!

Alles mooi netjes gedaan

Alles mooi geplaatst en netjes geen rommel in huis

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Kwaliteit, duidelijke afspraken, vriendelijke mensen

Al bij het showroombezoek was de communicatie/informatie duidelijk en compleet, evenals daarna. De afspraken werden nagekomen. Het geleverde (geïsoleerde buitendeur met kozijn) is v.z.v. ik kan beoordelen vakkundig gemonteerd door vriendelijke mensen. De nazorg verdient ook een pluim.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Door omstandigheden konden we niet thuis zijn met de installatie. Alles is netjes geïnstalleerd en alles ziet er prachtig uit. De mannen hebben netjes gewerkt. Er zijn een paar hele kleine dingetjes maar die worden snel opgelost. Het vervangen van de uitslaande deuren met het grote raam is echt prachtig.

• Verbeterpunten weet ik niet

Goede vakmensen

Heel goed

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Duidelijke uitleg van tevoren, snel en gedegen werk afgeleverd.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

zeer tevreden van begin tot eind

van begin tot einde informatief, snelheid, kwaliteit, en dan ook nog 2 monteurs die heel goed weten wat ze doen, extra informatie geven waar nodig. zeer tevreden

• Verbeterpunten niet van toepassing
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Prima levering en montage.

Wel gaat de afdeling service mijn klacht over 2 ramen nog in behandeling nemen. Ik heb over een bluts uit het raam en een pitje in het tussenraam gemaild en verwacht dat dit naar behoren opgelost zal worden.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Raamglas zou beter gecontroleerd moeten worden. Ik heb nu het probleem daarvan
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf, dat al meer dan 40 jaar gespecialiseerd is in kozijnen, deuren en dakkapellen uit een slimme combinatie van recyclebare kunststof en gepoedercoat aluminium. Alles ontwerpen, produceren en plaatsen we zelf. Hierdoor zijn we als geen ander in staat om hoogwaardige kwaliteit en duurzaamheid 100% te garanderen.