professioneel en afspraak is afspraak

Goede afspraken kunnen maken en deze zijn allemaal op de juiste manier nagekomen. Kwalitatief een super product. Zeer klantvriendelijk personeel

• Verbeterpunten N.v.t.

Het gehele traject zeer naar tevredenheid verlopen

Ons 35 jaar oude kunststof serre-kozijn en openslaande deuren vervangen door nieuw. Heel mooi om te zien en met een veel betere isolatie. Zeer tevreden over Knipping, in het gehele traject van informatie, offerte, voorbereiding en plaatsing. Helemaal top!

Meer dan geweldig!

De eerste ontmoeting was gelijk goed bij Knipping, Diana gaf ons een prima ontvangst, kennis van de producten was top en we hadden altijd het gevoel dat het vrijblijvend was. Online hadden we al kunststof met aluminium bekeken bij Knipping en waren hier erg van gecharmeerd, net als de dakkapel constructie die ons erg aansprak. In het echt was het allemaal nog veel mooier. We kwamen in eerste instantie voor een nieuwe dakkapel maar gingen uiteindelijk voor een hele grote verbouwing omdat we al snel zagen dat dit precies de producten waren die we al lang zochten. compleet nieuwe voorkant inclusief voordeur, schuifpui en dakkapel achter met alles 'tripple glas'. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Montage en afwerking 'GEWELDIG'. Wat een fantastische monteurs, echte vakmensen!! Pim en Gerbrand kwamen de dakkapel monteren en Edwin (kraanmachinist) was er om alles in en uit te takelen en te assisteren. Alles werd met beleid gedaan en oog voor detail gelukkig. ( hiet laten heel veel bedrijven het liggen) Na afloop alles keurig opgeruimd in de kamer van de dakkapel alleen het trappenhuis was wel een bende en de trap was niet afgedekt!! Twee dagen later zou de andere montage ploeg de kozijnen, schuifpui en de nieuwe voordeur monteren. Jan, Melvin en Edwin kwamen alles monteren. Wederom echte vaklieden die zoveel oog voor detail hebben en ook jou erin betrekken kwa afwerking en daarnaast een prettig gesprek kunnen voeren! Hulde! We hebben van Knipping een omlijsting in kleur cadeau gehad voor de garage wat de hele verbouwing naar next level heeft gebracht! Hoe de kwaliteit op lange termijn zal zijn kunnen we niet zeggen maar daar hebben we alle vertouwen in! Knipping een geweldig familie bedrijf met korte lijnen en geweldige producten om trots op te zijn, komen afspraken na en bellen of alles naar wens was gegaan!! Ons huis heeft een prachtige upgrade gehad en we zijn er heel dankbaar voor.

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Kan na regenbui water naar binnen komen als je ramen opend.

Zeer vakkundige medewerk(st)ers en producten van TOP kwaliteit.

Doen wat ze zeggen

Mijn ervaring met Knipping kozijnen is alleen maar positief , het hele traject van bezoek aan de showroom , opname thuis en plaatsing klopte helemaal . Het is niet goedkoop maar kwaliteit heeft z'n prijs , topbedrijf MVD

zeer goed

vriendelijke benadering naar de klant. er wordt mee gedacht over het aan te schaffen product.

Zeer goed en kwalitatief

Keurig advies, eerlijk. De monteurs werken netjes, zijn hardwerkend en zeer betrouwbaar en beleefd, top

verbaasd over 1ste team na eerdere ervaringen

negatieve en zeer gebrekkige communicatie van het installatie team op maandag. zocht naar problemen niet naar oplossingen. zZijn uiteindelijk weggegaan omdat het te veel regende verbaasd waren over de tuin voor het huis (is bekend lijkt me als er al eerder een team is geweest voor het plaatsen van een dakkapel en de kozijnen zijn ingemeten). vrijdag tweede team gekomen. Prima communicatie en werk afgeleverd.

• Showroom bezoek N.v.t.
  • Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? comfort
  • Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten communicatievaardigheden per installatie team

Beste Jelmer, Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. We begrijpen dat de situatie op maandag erg teleurstellend was. Helaas hadden we te maken met slecht weer, wat de omstandigheden erg uitdagend maakte, vooral in combinatie met de beplanting en de steiger in de tuin. Hoewel we van tevoren op de hoogte waren van de tuin en dit hadden ingecalculeerd, waren de weersomstandigheden slechter dan verwacht, wat het onmogelijk maakte om het werk uit te voeren. We willen ons excuseren voor de gebrekkige communicatie op maandag. We nemen je opmerking hierover serieus en zullen dit bespreken met de betrokken monteurs om dit in de toekomst te verbeteren. Fijn om te horen dat het tweede team op vrijdag het werk naar tevredenheid heeft uitgevoerd en dat de communicatie toen wel goed was. We streven er altijd naar om een goede service te leveren. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij het natuurlijk graag. Wij willen je veel plezier wensen van de Knipping kozijnen. Met vriendelijke groet, Fam. Wiering Knipping Kozijnen

Vakwerk!

Deskundig advies, altijd tijd voor vragen over de telefoon. Iedere medewerker is op de hoogte en deskundig op zijn/haar gebied. Plaatsing stipt en wederom vakkundig. Resultaat prachtig.

• Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Een mooie schuifpui
  • Verbeterpunten N.v.t.

Goede nette en vlotte montage van de voorpui [deur]

De werkmannen zijn vriendelijk, vakkundig, zijn goed op elkaar ingespeeld en doen hun werk netjes.

• Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Een mooie voordeur
  • Verbeterpunten N.v.t.

Goede service, vriendelijke behulpzame medewerkers

Vanaf het begin af aan goede begeleiding en sterk meegedacht op alle onderdelen.

• Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Prachtige deur

geweldig

Mijn eerste ervaring met Knipping 6 jaar terug (een nieuwe schuifdeur) Nu mij keuken raam het was weer perfekt , wat een goede vaklui, na een ongelukje met een van de mannen stond binnen no time een nuewe monteur klaar, kortom geweldig. Met vriendelijke groet, J.W. Schol. Berkhout

• Showroom bezoek N.v.t.
  • Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Een hoop woongenot
  • Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten kan ze niet bedenken

Gewoon goed

Bij de bestelling werd goed meegedacht over de opties en de kleur van de kozijnen. De levering was binnen een half jaar, snel voor deze periode. De communicatie vooraf was goed, we konden goede afspraken maken over de levering. Bij de plaatsing van onze pui bleek ons huis bij nader inzien niet overal gelijk te zijn, maar er werden goede oplossingen gevonden door de installateur die heel veel ervaring heeft. We zijn blij met het resultaat.

• Kwaliteit
  • Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Solide kozijnen en een warmer huis.

Super goed!

Ik ben erg blij met de nieuwe voordeur.

• Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Meer wooncomfort

Zeer goede geregeld

De monteurs waren goed op elkaar ingespeeld en inzicht in het werk ben zeer tevreden groetjes

• Kwaliteit
  • Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? N.v.t.
  • Verbeterpunten Nee

Zeer nette en correcte werkwijze monteurs en verkoop

Er werd op een zeer nette en correcte manier gewerkt en gecommuniceerd over de plaatsing van de kozijnen. Op een aantal kleine afwerkingen na is het zeer snel geplaatst en zijn erg blij met eindresultaat.

• Kwaliteit
  • Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? N.v.t.

fantastisch!

Voor we er ook maar erg in hadden was de voordeur al geplaatst en het uitgezochte type paste perfect bij onze Boerderij.

• Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Goed
  • Verbeterpunten zijn er niet

Zeer tevreden!

Ben blij met het resultaat ! Vakmensen.

• Kwaliteit
  • Koop je in de toekomst weer bij ons? N.v.t.
  • Verbeterpunten N.v.t.

Kwaliteit en service gaan hand in hand

Een echte no-nonsense bedrijf. Duidelijke communicatie, weet precies hoe te handelen in welke situatie. Voor ieder kozijn zijn er vele opties, echter weten zij d.m.v. juiste advies ons een snelle, en perfecte keuze te maken. Er wordt zeer schoon en netjes gewerkt. En het resultaat: SUPER!

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Geen!! Ga zo door!

Is goed maar er moet nog paar dingen gedaan worden

• Verbeterpunten Afwerking

Kozijnen prima gemonteerd

Zoals ook bij eerdere kozijn vervangingen heeft Knipping ook nu weer goed werk afgeleverd en de raamkozijnen gewoonweg keurig gemonteerd. Medewerkers zijn zeer vakbekwaam en werken met beleid. De granieten vensterbank bleef ongedeerd bij het verwijderen van het oude kozijn.

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten De planning zou beter / efficienter kunnen? 1. Liever nog 1 dag eerder melden van montagedatum (2½ dag ipv de nu gegeven 1½ dag) 2. Er was een last minute wijziging mbt de tijden dat de kraan zou komen. Dat had tot gevolg dat we de buren een in totaal 3x (initieel en 2x mbt een wijziging) moesten informeren.

Volle tevredenheid

Professioneel en betrouwbaar.

• Kwaliteit
  • Koop je in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Uitstekende kwaliteit en communicatie

Keuze, communicatie en kwaliteit van materialen en vaklui is uitstekend. Maar dat hoort er wel bij, want je betaald ook met dan bij anderen

• Verbeterpunten Prijs ligt wat hoog

Top bedrijf!

Vervangen van oude ramen, deuren, voor en achtergevel van ons huis. Vanaf de dag dat wij de showroom kwamen bezoeken zijn wij onder de indruk. We werden meteen vriendelijk te woord gestaan en er werden ons allerlei verschillende opties laten zien. Echt ontzettend mooi om alles in de showroom van te voren te kunnen zien en ervaren alvorens wij onze keuzes maakte. We kregen ook voldoende informatie en een prachtig magazine mee naar huis om alles nog eens te kunnen bewonderen. Voor ons was eigenlijk meteen duidelijk dat we onze bestelling graag bij Knipping Kozijnen wilden doen. De communicatie erna verliep hoofdzakelijk per email en telefonisch, dit ging prima en was duidelijk. Toen de werkvoorbereider bij ons thuis kwam om alles in te meten, nam hij hier ook echt de tijd voor en stond open voor vragen en aanpassingen. We zijn keurig op de hoogte gesteld over de plaatsingsdatum. Afgelopen week kwamen twee vriendelijke mannen bij ons de kozijnen plaatsen. Zij waren iedere morgen keurig op tijd. Over deze twee mannen niets meer dan lof, zij zijn ontzettend goed op elkaar ingespeeld, leggen ons alles duidelijk uit en staan open voor vragen en evt. kleine aanpassingen. Bovendien waren zij iedere dag opperbest gestemd, ongeacht het weertype en ze werkten super netjes. Ook op de dag dat de vrachtwagen met kraan kwam om ons grote achterraam over twee tuinen heen te tillen is alles prima verlopen. Alles is van binnen en buiten keurig afgewerkt en opgeruimd. En het resultaat is absoluut showroomwaardig, ontzettend mooi. Wij zijn dik tevreden!

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten misschien kan de planning iets ruimer voor de werkmannen, zodat zij ook tijd hebben om even een echte pauze te nemen.

Top kwaliteit, maatwerk en service

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Er bellen geregeld mensen aan met de vraag hoe en waar.

• Verbeterpunten Geen opmerkingen

Zwaagdijk 304