Vriendelijke mensen bij de verkoop Vriendelijke mensen bij de montage Geweldig mooi eind product

Erg tevreden

Erg mooie kozijnen. Fijn geholpen en vakkundig personeel.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Bij het doorgeven van de levertijd is het wellicht verstandig aan te geven dat de vakanties niet meegeteld worden, als klant ben je er namelijk niet van op de hoogte dat een bedrijf gesloten is in een bepaalde periode.

Heel fijn bedrijf

Wij hebben een nieuwe voordeur gekocht bij Knipping en deze is absoluut top! De mogelijkheden bij het ontwerpen zijn eindeloos en communicatie vanuit Knipping m.b.t. leveren en plaatsen was heel goed. Al met al echt super!

• Verbeterpunten Geen
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Geweldig mooien puien en zeer goede service

Ook nu weer een prachtig product geinstalleerd door vaklieden. Dit was onze 3e aankoop bij knipping in 14 jaar. We zijn er erg blij mee en bemerken onmiddelijk het verschil in comfort en licht in onze woning.

• Showroom bezoek N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Verbeterpunten Indien mogelijk iets eerder te plannen maar realiseren ons dat je het weer niet kan plannen.

Mooi product, professionele installatie

De heren die de deur en kozijnen kwamen installeren waren zeer vakkundig, mooie afwerking, zeer precies in hun werk. Kozijnen en deur zijn mooi.

Mooie producten.

Het raam in 1 dag gemonteerd. Ziet er prachtig uit. Zoals ik had gehoopt..

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Alles in 1 keer meenemen ipv 2 dagen later de raambekleding naleveren.

Geweldig! Helemaal blij!

Leuk en goed geholpen in de showroom, goede uitleg, mooie producten en verliefd geworden op onze nieuwe voordeur. De voordeur is geplaatst door 2 super aardige jonge werknemers die flink doorwerkte en alles ook helemaal netjes hebben achter gelaten. Top. Nu de deur erin zit zijn wij super blij, hij is echt geweldig en mooi en netjes afgewerkt. Een aanrader!

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Uitstekend verzorgd, van showroom tot en met plaatsing!

Zeer positief! Van vriendelijk en kundig ontvangst in de shomroom - de thuis afspraak - inmeten - snelle reactie via mail/telefonisch - tot het plaatsen. Medewerkers zeer prettig in de omgang. En er is een kwalitatief prachtig product geleverd!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Het telefoontje om de dag van plaatsing door te geven; was even schakelen, aangezien dit de volgende ochtend was. Eén dag eerder was prettiger geweest, maar aangezien er meerdere factoren zijn om rekening mee te houden is dat lastig te tackelen.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Top kwaliteit in materiaal en monteren.

We hebben de hele voorgevel voorzien van nieuwe kozijnen inclusief de voordeur en dat is zeer professioneel uitgevoerd. De monteurs werkte heel hard en gebruiken goede materialen. Het wordt zeer degelijk gemonteerd en zeer netjes afgewerkt. Helemaal top. De kozijnen zijn van zeer goede kwaliteit en hun geld zeker waard. We hebben gekozen voor de Élégance serie in een hoekhuis uit 1965. Jan en Boy super bedankt voor jullie werk en vergeet niet af en toe een pauze in te lassen. Het geduld van de kraanmachinist was hier ook uitstekend en levert uiteindelijk het beste resultaat. Toppers!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Klantencontact via de mail zoveel mogelijk via één e-mail adres laten lopen. Is ICT technisch vast wel mogelijk. Ik ben nu via 3 verschillende adressen benaderd.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Heel tevreden met het resultaat door een fijn bedrijf

Zeven zaken in onze woning aan laten passen door Knipping: 3 dakkapellen, schuifpui, raam, schuurdeur en voordeur. Resultaat is prachtig! In het project is veel contact geweest en de ervaring is dat Knipping doet en handelt conform de gemaakte afspraken. Dat is erg fijn in de communicatie, omgang en de samenwerking. Knipping denkt met je mee en denkt in oplossingen. Wij raden Knipping daarom ook zeker aan!

• Verbeterpunten Geen idee
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Prima service, degelijk werk.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Actief data van uitvoering zo snel mogelijk kenbaar maken.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Blij dat ik voor Knipping gekozen heb.

Een zeer professioneel bedrijf met mooie showroom en advies van mensen met verstand. Als je een dakkapel wil bezoek dan eerst Knipping en daarna de concurrentie. Die vallen dan allemaal tegen.

Professioneel, degelijk, duidelijk, helder

Prettig in de communicatie, meedenkend, erg tevreden met het eindresultaat.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Top product, top installatie, top monteurs,

Klasse, een aanrader!

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Zeer tevreden over het eindresultaat

Van showroom tot montage perfect. We missen alleen de jaloezieën nog.

• Verbeterpunten Prijzen aantrekkelijker maken

zeer goed

Volgens mij kan het niet beter.

Degelijk en mooi product

We waren plezierig verrast door de kwaliteit van de dakkapel. Product is niet goedkoop, maar kwaliteit geeft vertrouwen dat di goede investering is.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Maken van montageafspraak ging wat stroef.

Goed werk

De klus is netjes uitgevoerd. Jammer is dat de steiger voor 2 dagen werk ruim 3 weken blijft staan. Ook lastig voor de buren. Verder was er een rotplek die ik graag behandeld had gezien . ( Ik had antirot in huis).

Vriendelijk en professioneel

De werknemers waren uiterst vriendelijk ,spontaan, vakkundig!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Tussentijds contact houden met klant,bv. Een mail sturen wanneer men aan de bouw van het project start

perfectionistisch uitgevoerd

Komen afspraken correct na. Stipt op tijd . Snelle plaatsing, werken alles tot in de puntjes netjes af. Alle afval wordt verzameld en meegenomen.

• Verbeterpunten wel prijzig
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

een hoogwaardig product ook voor in Brabantse boerderijen met authentieke kleur en uitstraling

was opzoek naar kunstof kozijnen voor in mijn boerderij .Kon nergens geen kozijnen vinden met de authentieke uitstraling ,duveljager aan kozijnen en de Brabantse kleur. Tot dat ik op de site kwam van Knipping Kozijnen. Met een prachtige showroom in Helmond van Rob Simons, leverancier en plaatsen van Knipping kozijnen. Was gelijk verkocht toen ik in de showroom kwam, wat een mooi en degelijk product. Buitenkant aluminium met de Brabantse kleur en authentieke uitstraling en binnen zijde hoogwaardige kunstof. Met Rob in gesprek gegaan, eerlijk en duidelijk advies gekregen over Knipping Kozijnen. Het plaatsen door de vakmensen René en Juul van Rob Simons kozijnen werd zeer nauwkeurig gedaan, en waren ook nog eens fijne mensen om over de vloer te hebben. Daarom raad ik iedereen aan ,ook mensen die twijfelen die in een boerderij wonen om is een keer bij Rob Simons kozijnen of Knipping Kozijnen is in de showroom te gaan kijken en je te laten informeren over de mogelijkheden

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten als de binnenkant ook met rechte verbindingen zijn is het helemaal perfect.kan niet beter

Kwaliteitsdakkapel bij betrouwbaar bedrijf

Positieve ervaring.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Wat fijn dat er toch nog bedrijven zoals Knipping die vakwerk willen en kunnen afleveren. Onze nieuwe schuifpui ziet er geweldig uit en opend als een zonnetje, bedankt hiervoor.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Prijs (mag wat goekoper)

Fantastisch !

Uitstekend bedrijf. Zeer aan te raden. Deskundig advies , nemen de tijd voor je. Plaatsing vd kozijnen en deur zijn gedaan door zeer bekwame werknemers. Levering en plaatsing helemaal volgens afspraak. Wij zijn super tevreden !!

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Perfect geleverd en geplaatst! Met een hoop lol op een Rainy Monday!

Aan het bovenstaande valt niets toe te voegen...

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Precies zoals het heurt...
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf, dat al meer dan 40 jaar gespecialiseerd is in kozijnen, deuren en dakkapellen uit een slimme combinatie van recyclebare kunststof en gepoedercoat aluminium. Alles ontwerpen, produceren en plaatsen we zelf. Hierdoor zijn we als geen ander in staat om hoogwaardige kwaliteit en duurzaamheid 100% te garanderen.