perfect

gewoon perfect.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vriendelijke monteurs die vakkundig werk hebben geleverd

Onze zolder is veranderd van een donkere opslagplaats in een uitstekend geïsoleerde, lichte ruimte.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

haastige spoed is zelden goed...

Ben tevreden over materialen en proces. De montage is in mijn beleving onder teveel tijdsdruk uitgevoerd, want een van uw medewerkers moest op tijd bij de tandarts zijn. Daardoor ging de communicatie tijdens de montage stroef + zijn niet alle opruim afspraken nagekomen (er bleef materiaal achter en materiaal bleek achteraf lag in de tuin van de buren), zijn mijn dakpannen niet even netjes teruggelegd (als zij bij aanvang lagen) + de afwatering strip (in het aangezicht van de dakkapel) is lelijk afgewerkt met een grote vouw. Hoe zo moet ik bij aanbevelen en terugkomen een ja of een nee invullen. How about: weet ik niet.....? Heel irritant!

• Verbeterpunten uitvoering
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Nee

Naar aanleiding van ons telefonisch contact heeft u aangegeven dat de dakpannen wel netjes zijn terug gelegd en dat bij nader inziens niets mis is met de afwatering strip. We zijn blij dat een servicebezoek van de monteur niet nodig is. U heeft aangegeven binnenkort opnieuw bij ons langs te willen komen voor nieuwe kozijnen. We zien u graag terug. Familie Wiering

Heel mooi en goed vakwerk

Aardige vakmensen. Werkten heel secuur en voelden elkaar goed aan. Het leek 1 goed geoliede machine. Alle oude rommel werd keurig allemaal op geruimd en af gevoerd.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten alles was top.

Uiterst professioneel

Korte lijnen,duidelijke afspraken, keurig personeel. Heel blij met het resultaat. Alle afspraken nagekomen

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Van showroombezoek tot plaatsing vriendelijk en zeer deskundige mensen

Vanaf de bezichtigingen in de showroom tot het plaatsen van de kozijnen is goede informatie en service gegeven. We vonden het heel fijn dat we de tijd kregen om goed na te denken over wat en hoe we het wilden. Het hele proces hebben we als zeer prettig ervaren. Afspraken worden goed nagekomen.

Goede ervaring en service

Een goed en betrouwbaar bedrijf. Onze complimenten voor de manier waarop er is gewerkt, alles is zeer netjes en correct geplaatst en afgewerkt. De kwaliteit van de kozijnen en deuren zijn goed en prachtig van vormgeving. Wij worden nog iedere blij van onze kozijnen en deuren.

Heel erg goed

Het is geweldig mooi en het personeel zijn vriendelijk en harde werkers Alle lof

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Erg klantvriendelijk en een prachtige dakkapel!

Wij zijn erg vriendelijk en professioneel geholpen. We zijn erg blij met het resultaat!

• Verbeterpunten Geen

Positieve ervaring

Heel tevreden over het hele proces. Ontvangst, voorlichting afspraken nakomen en de hele communicatie. We zijn heel blij en tevreden met het geleverde dakkapel. Kregen veel complimenten van de mensen uit onze straat. Dus bedankt voor de fijne ervaring en veel succes voor de toekomst. M.v.g. Afra Smit

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Mooie kozijnen met een super afwerking

Kozijnen en deuren worden netjes geplaatst en afgewerkt.

• Verbeterpunten Lever snelheid
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Heel goede ervaring. Kwamen op tijd en hebben de klus prima geklaard. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden.

Geweldige ervaring

Jongens beginnen mooi op tijd, werken netjes en hard. Leggen alles goed uit. De jongens weten echt waar ze over praten en waar ze mee bezig zijn. In de ochtend hebben we lekker een Saucijzenbroodje en in de middag een patatje met de jongens gegeten. Echt toppers

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Voor ons was de medewerkster in de showroom een minpunt. Te weinig tijd nemen voor een klant.

Uitstekende service en installatie

Tijdens de eerste gesprekken over het plaatsen van een nieuw kozijn aan de voorzijde van onze woning werd er zeer positief met ons meegedacht zodat we tot een uitstekend ontwerp kwamen. De installatie werd door zeer deskundige vakmensen uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden over het bedrijf Knipping.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Goede service, kozijnen keurig gemonteerd. Alle rommel weer opgeruimd. Prima dus.

Mooie dakkapel!

De nieuwe dakkapel geeft ons huis, lijkt wel, meer status in de straat. Erg mooi product en staat prachtig. Nu nog de binnenkant laten afwerken door onze timmerman en laten stucen, dan is het helemaal af.

Kwalitatief goede dakkapellen

Goede dakkapellen, maar wel een hele lange levertijd en aan de afwerking binnen moet nog wel veel worden gedaan.

• Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Verbeterpunten Snellere levering & betere afwerking binnenzijde.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Knipping werkt als een geoliede machine met een prachtig eindresultaat

Na ons eerste bezoek aan de showroom hadden we al een gevoel over Knipping. Het hele proces is uitstekend verlopen en wij zijn heel tevreden over het eindresultaat.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Heel plezierig en mijn opdracht is professioneel en vakkundig uitgevoerd

Het contact met Knipping was heel plezierig, zowel met de medewerkers in de showroom, op kantoor, als met de medewerkers die de ramen en kozijnen kwamen plaatsen. De kozijnen en ramen zien er prachtig uit, het werk is prima uitgevoerd.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vakkundig advies, plaatsing en afhandeling

Ter plaatse wordt de situatie bekeken, daarbij worden de opties besproken. Tijdens plaatsing wordt vakkundig en bijzonder snel gewerkt. Hardwerkende jongens! En netjes achterlatend....gewoonweg tevreden!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Opwijzen dat met bepaalde hoogtes van draairaam er niet overal raamdecorarie meer geppaatst kan worden.

Super top

De offerte aanvraag verliep erg soepel. Daarna komt er iemand langs voor het inmeten en heel belangrijk de kosten. Moesten ff slikken over de prijs maar na met elkaar gesproken te hebben besloten dat als we het laten doen het goed moet gebeuren. Daarna komt een medewerker de ramen op de millimeter inmeten. Beetje jammer dat hij een aanpassing deed die wij niet wilden zonder overleg. Dus bij de montage kwamen we er achter. Na telefonisch contact is alles aangepast zoals wij wilden. Echt top. De monteurs zijn toppers harde werkers met kennis van zaken. Exht super tevreden zowel over de ramen de uitvoering als de uitstraling.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Graag overleg als de inmeter denkt dat het anders moet.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Mooie kozijnen, uitstekende kwaliteit en goeie service

Knipping levert hoogwaardige kwaliteit kozijnen. En ja daar zit een prijskaartje aan vast. Maar wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, service en hoe de jongens ze geïnstalleerd hebben.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten nieuwe ramen beter afstemmen/maken op de oude situatie zodat ze niet aangepast hoeven te worden

Meer dan tevreden.

Alles is afgehandeld zoals afgesproken, en dat mag misschien normaal klinken, in deze maatschappij waar de waarden en normen zo sterk vervaagt zijn, is dit bijzonder aan het worden. Wij zijn bijzonder tevreden met het product en met de hele manier waarop er vanuit het bedrijf mee gewerkt wordt. Wij voelen ons als klant gehoord.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Goed werk van plezierige en correcte mensen

Opnieuw is er door uw mensen goed werk verricht ( op een klein detail na, waarover ik u al heb bericht) Uw mensen waren correct, plezierig en nauwkeurig.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Misschien moet er een nacontrole zijn.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zowel advies en montage prima geregeld!!

Advies tijdens showroombezoek was op maat en ook de montage verliep perfect.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf die al 40 jaar gespecialiseerd is in vakkundig leveren en plaatsen van kunststof kozijnen, deuren en dakkapellen. Alle producten worden onder eigen merk geproduceerd in eigen fabriek. Door het productieproces in eigen hand te houden, is het bedrijf als geen ander in staat hoogwaardige kwaliteit te leveren.