fantastisch!

Voor we er ook maar erg in hadden was de voordeur al geplaatst en het uitgezochte type paste perfect bij onze Boerderij.

• Wat hebben de Knipping producten jou opgeleverd? Goed
  • Verbeterpunten zijn er niet

Zeer tevreden!

Ben blij met het resultaat ! Vakmensen.

• Verbeterpunten N.v.t.

Kwaliteit en service gaan hand in hand

Een echte no-nonsense bedrijf. Duidelijke communicatie, weet precies hoe te handelen in welke situatie. Voor ieder kozijn zijn er vele opties, echter weten zij d.m.v. juiste advies ons een snelle, en perfecte keuze te maken. Er wordt zeer schoon en netjes gewerkt. En het resultaat: SUPER!

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Geen!! Ga zo door!

Is goed maar er moet nog paar dingen gedaan worden

• Verbeterpunten Afwerking

Kozijnen prima gemonteerd

Zoals ook bij eerdere kozijn vervangingen heeft Knipping ook nu weer goed werk afgeleverd en de raamkozijnen gewoonweg keurig gemonteerd. Medewerkers zijn zeer vakbekwaam en werken met beleid. De granieten vensterbank bleef ongedeerd bij het verwijderen van het oude kozijn.

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten De planning zou beter / efficienter kunnen? 1. Liever nog 1 dag eerder melden van montagedatum (2½ dag ipv de nu gegeven 1½ dag) 2. Er was een last minute wijziging mbt de tijden dat de kraan zou komen. Dat had tot gevolg dat we de buren een in totaal 3x (initieel en 2x mbt een wijziging) moesten informeren.

Volle tevredenheid

Professioneel en betrouwbaar.

Uitstekende kwaliteit en communicatie

Keuze, communicatie en kwaliteit van materialen en vaklui is uitstekend. Maar dat hoort er wel bij, want je betaald ook met dan bij anderen

• Verbeterpunten Prijs ligt wat hoog

Top bedrijf!

Vervangen van oude ramen, deuren, voor en achtergevel van ons huis. Vanaf de dag dat wij de showroom kwamen bezoeken zijn wij onder de indruk. We werden meteen vriendelijk te woord gestaan en er werden ons allerlei verschillende opties laten zien. Echt ontzettend mooi om alles in de showroom van te voren te kunnen zien en ervaren alvorens wij onze keuzes maakte. We kregen ook voldoende informatie en een prachtig magazine mee naar huis om alles nog eens te kunnen bewonderen. Voor ons was eigenlijk meteen duidelijk dat we onze bestelling graag bij Knipping Kozijnen wilden doen. De communicatie erna verliep hoofdzakelijk per email en telefonisch, dit ging prima en was duidelijk. Toen de werkvoorbereider bij ons thuis kwam om alles in te meten, nam hij hier ook echt de tijd voor en stond open voor vragen en aanpassingen. We zijn keurig op de hoogte gesteld over de plaatsingsdatum. Afgelopen week kwamen twee vriendelijke mannen bij ons de kozijnen plaatsen. Zij waren iedere morgen keurig op tijd. Over deze twee mannen niets meer dan lof, zij zijn ontzettend goed op elkaar ingespeeld, leggen ons alles duidelijk uit en staan open voor vragen en evt. kleine aanpassingen. Bovendien waren zij iedere dag opperbest gestemd, ongeacht het weertype en ze werkten super netjes. Ook op de dag dat de vrachtwagen met kraan kwam om ons grote achterraam over twee tuinen heen te tillen is alles prima verlopen. Alles is van binnen en buiten keurig afgewerkt en opgeruimd. En het resultaat is absoluut showroomwaardig, ontzettend mooi. Wij zijn dik tevreden!

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten misschien kan de planning iets ruimer voor de werkmannen, zodat zij ook tijd hebben om even een echte pauze te nemen.

Top kwaliteit, maatwerk en service

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Er bellen geregeld mensen aan met de vraag hoe en waar.

• Verbeterpunten Geen opmerkingen

Binnen 2 dagen kozijnen die zeer goed isoleren !

Ondanks de zeer slechte weersomstandigheden die het er niet beter op maakten, werd er door de monteurs snel gewerkt zodat we gelukkig al snel nieuwe kozijnen hadden en geen open huis meer !

Duidelijk en goed

In de showroom vriendelijk ontvangen. Snelle inmeting voor opstellen offerte. Snelle inmeting voor de productie. Prettige samenwerking tijdens montage

Mooie kwaliteit dakkapel

We hebben een zeer mooie dakkapel gekocht bij knipping. Het voordeel van een dakkapel van Knipping is dat hier zonnepanelen op mogen! Bij andere dakkapel leveranciers werd hier moeilijk over gedaan. Knipping heeft ons dakkapel geleverd met bevestigings punten voor de zonnepanelen. We zijn erg tevreden over de service vanuit knipping.

• Verbeterpunten N.v.t.

Het materiaal dat gebruikt word is van hoogwaardig materiaal. De service is prima. Bellen, er word altijd opgenomen. Enkele omissies worden meteen verholpen. Dus wij zijn dik tevreden.

• Verbeterpunten N.v.t.

Prima voorlichting en een uitstekend product

Eerst een goede uitleg in de showroom over alle mogelijkheden en bijbehorend prijskaartje. Daarna een bezoek thuis om de kozijnen in te meten. Daarna nog een tweede definitieve inmeting. Drie maanden later werden de kozijnen geplaatst. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Knipping is zeker niet de goedkoopste maar biedt wel een degelijke kwaliteit. Dit familiebedrijf heeft een jarenlange ervaring en dat merk je aan de service en de kwaliteit.

Op en top super

Wij hebben onze nieuwe schuifpui door Knipping kozijnen laten monteren, Hier voor moest onze achtergevel deels met ramen en deuren gesloopt worden , en er moest op de plek waar de oude deur zat een stuk aan gemetseld worden aan de fundering zodat de vloer weer mooi vlak was , zodat de schuifpui op een mooie vlakke ondergrond kwam te staan, ik moet zeggen, wat een vakmensen echt professioneel, vanaf het inmeten tot aan het plaatsen en afwerken, en de chauffeur,s die met de vrachtwagen,s het schuifpui in de gevel plaatsen door middel van hun autolaadkraan ging echt super goed, wat een top team de mannen van knipping kozijnen, ze denken echt met elkaar mee , Echt een geoliede machine, nogmaals top bedankt .

• Verbeterpunten Ga zo door

Tim en Boyd hebben keurig werk afgeleverd.....net als de medewerkers in de werkplaats. De mannen erg vriendelijk en netjes gewerkt. Zeer tevreden maar dat was ik al bij de levering van de kozijnen aan de voorzijde van mijn woning!

• Verbeterpunten N.v.t.

Het nieuwe dakkapel zelf gemaakt en knipping heeft hiervoor de kunstofkozijnen geleverd & gemonteerd. Zeer te vreden over de kwaliteit.

• Verbeterpunten N.v.t.

klus moet nog afgemaakt worden, tot nu toe prima en vakkundig geholpen. bijzonder keurig en vriendelijk personeel..

3e Project en het verliep weer als een zonnetje

Nadat wij in het verleden ons huis hadden voorzien van nieuwe kozijnen en vorig jaar van een gloednieuwe 2e dakkapel, was het nu tijd om de 1ste dakkapel te vervangen. Het begon met een mailtje en een simpel telefoontje, met de vraag of er een kopie van onze dakkapel uit 2022 gemaakt kon worden. En zo, en dat vinden wij zelf er fijn, is het draaiboek opengegaan en volgde het huisbezoek met de 1ste meting en opmaak van het koopcontract plaats. Gevolgd door het definitieve inmeten. En dan is het wachten tot het moment van plaatsing. Weekje van te voren de voorgenomen periode, waar heel goed rekening met het weer wordt gehouden en dan het definitieve telefoontje een dag voor de plaatsing. En als je dan zorgt voor de benodigde werkruimte, dan wordt de installatie zo verzorgd dat je er eigenlijk geen stress van kan hebben. En ook deze dakkapel is door het installatieteam netjes op het dak geplaatst. Rekening houdend met het kromme van onze jaren 60 woning, waarbij o.a. 2 nieuwe slapers(balken) zijn geplaatst. Het is een genot om nu op zolder te staan en te genieten van de ontstane ruimte die nog iets meer is geworden.

• Koop je in de toekomst weer bij ons? Ja
  • Verbeterpunten Kunnen niets bedenken, het is bijzonder fijn werken met Knipping.

Van begin tot einde heel goed

Een prettige ervaring in de showroom, duidelijk in afspraken en het nakomen daarvan. De montage liep vlekkeloos, met ruimte voor overleg over eventuele aanpassingen.

• Verbeterpunten N.v.t.

Contact en montage gaven een groot vertrouwen.

Vanaf dag één, het kennismakingsgesprek tot en met het opruimen van al het restafval uitmuntend werk verricht. Het project bestond uit het verwijderen van een 50-jarig houten kozijn op de eerste woonverdieping voor een Knipping kozijn met hoogwaardig isolerende beglazing. De montage en afwerking van het kunststof kozijn en de vensterbank zien er zeer professioneel uit. Vakwerk!

• Verbeterpunten N.v.t.

Goed geregeld en prima uitvoering.

Correcte uitvoering.

• Verbeterpunten N.v.t.

Onduidelijke facturen en te dun glas geleverd

Het is fijn om ISDE subsidie aan te vragen bij de RVO wanneer je een isolatiemaatregel hebt uitgevoerd. Je hoopt dat leveranciers behulpzaam zijn om deze info kant en klaar aan te leveren. De RVO als subsidieverlener stelt eisen aan kozijnen met triple glas : namelijk : Uf ≤1,5 en Ug ≤ 0,7 en glasdikte ≥ 4 mm. Ik had Knipping gevraagd om deze gegevens op de factuur te vermelden. Helaas werd daar geen gehoor aan gegeven. Dit mondde uit in een langdurige e-mail-wisseling met onduidelijke en tegenstrijdige info. Toen ik de opbouwmaten van het triple glas doorkreeg, kon ik dat nameten: toevallig, omdat een glaselement vervangen moest worden. Hierbij bleek dat de dikte 36 mm was terwijl deze 38 mm moest zijn : dus minder isolerend glas was geplaatst dan ik had besteld of te dun glas dat niet voldoet aan de subsidievoorwaarden ! Knipping antwoordde dat ik rekening moest houden met toleranties. Ja, ja : het is juist andersom, Knipping moet bij het bestellen van het glas rekening houden met de toleranties (en ook de brochures van de glasleverancier raadplegen waar de glasopbouwmaten en de corresponderende Ug staan vermeld !). Tips voor klanten van Knipping: 1. Kozijnen worden geoffreerd met een bepaalde Uw-waarde. Vraag hierbij om een opsplitsing van de Uw in Uf en Ug en vraag deze waarden apart te specificeren in de offerte. Controleer of deze voldoen aan de ISDE vereisten. 2. Vraag om documentatie die de waarden van de Uf en Ug aantonen. 3. Vraag om de opbouwmaten van het triple glas te specificeren (bijv. 4-14-4-14-4). Controleer of deze maten overeenkomen met de Ug, te vinden in de brochures van de glasleverancier (bijvoorbeeld firma Rickert) 4. Vraag om de Uw, Ug, Uf, glasopbouwmaten, totaal oppervlak, fabrikant, meldcode etc. te vermelden op de factuur. Dan is duidelijk waarvoor je hebt betaald, scheelt heel wat werk wanneer je zelf die gegevens moet bundelen. 5. Controleer de glasdikte tijdens de montage!

• Koop je in de toekomst weer bij ons? N.v.t.
  • Verbeterpunten De klant beter informeren over glasdikten, opbouwmaten en isolatiewaarde (Ug) van het glaselement; Rekening houden met de glasdiktetoleranties bij de bestelling van de glaselementen, zorg dat het overeenstemt met de gegevens van de glasleverancier; Een betere factuur opstellen waarbij Uw, Uf, Ug, glasopbouwmaten, fabrikaten en dergelijke worden vermeld.

Beste Pjotr, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten. Het is spijtig om te horen dat u ontevreden bent over de informatieverstrekking m.b.t. isolatiewaarden en subsidies. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service en informatie te bieden en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Via de e-mail hebben wij gedetailleerd contact gehad over uw vragen en onduidelijkheden. Hier hebben wij u voorzien van alle mogelijke informatie omtrent de kozijnen, glas en isolatiewaarden. We willen benadrukken dat we er alles aan hebben gedaan om uw vragen te beantwoorden en om eventuele misverstanden recht te zetten. Het is ook voor ons van groot belang dat onze klanten volledig geïnformeerd zijn over de specificaties van de geleverde producten, inclusief de vereisten voor subsidies. Met vriendelijke groet, Familie Wiering Knipping Kozijnen BV

Mooi product keurig geplaatst

Geweldige ervaring!

Vakkundige montage met hart-en-ziel (ze willen er echt iets moois van maken), perfecte service, leuke mensen om 'over de vloer' te hebben. Kortom: jullie maken waar wat jullie reclame belooft: voor elk huis de juiste investering!

• Verbeterpunten geen noemenswaardige