Klantvriendelijk en hoge kwaliteit

Ontvangst in de ruim opgezette showroom is vriendelijk en voelt gemoedelijk aan. Produkten zijn zonder meer van hoge kwaliteit en energiezuinig. Er wordt meegedacht in oplossingen. Bij het plaatsen van de produkten blinkt het personeel uit in vriendelijkheid en vakkennis.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Fijne en heldere communicatie en een mooi eindresultaat!

De communicatie van knipping heb ik vanaf dag 1 helder, eerlijk en fijn gevonden. Nu ons dakkapel staat kan ik ook zeggen dat ze netjes en snel te werk gaan. Het resultaat mag er wezen. Zelfs nu er een ruit te barsten is (gebeurt voor plaatsing) en er een plaatje nog mist, krijg je een duidelijke terugkoppeling en word en snel een vervolg afspraak ingepland.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vriendelijke monteurs en alles netjes afwerkt.

D

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Waar het prijs verschil ligt tussen Knipping en de rest. Want de prijsverschillen zijn enorm.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Werkzaamheden zijn uitgevoerd volgens afspraak !

Vooraf is er duidelijk en prettig contact geweest . Op de dag van plaatsing dakkapel kwam er een kundig team met goed materieel . Complimenten voor de harde werkers vanuit jullie montageteam !

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Wij wilden een klein gedeelte contant afrekenen , helaas bleek dit niet mogelijk omdat Knippig moeite had met het storten van contant geld ? Mijns inziens moet dit toch mogelijk zijn .
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Uitstekende kwaliteit en uitstekende service

Vanaf stap 1 verloopt het hele proces gesmeerd. We werden goed op de hoogte gehouden via de mail. Alle afspraken werden op tijd nageleefd. Vorig jaar boven alle kozijnen vervangen voor kunststof en in januari beneden. Monteurs zijn vakmensen en werken snel en netjes. We zijn heel blij met het eindresultaat.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Kwaliteit die ze beloofd hebben is geleverd.

Wij hebben bij Knipping een prettig bezoek in de showroom gehad. Ook de vervolgafspraak voor het inmeten, wat met een prettig gesprek gepaard ging, was top. we konden alles vragen, alles werd uitvoerig uitgelegd zodat wij tot koop overgingen. De 2 monteurs die uiteindelijk de deur hebben geplaatst hebben vakwerk geleverd, grote klasse!! alles keurig afgewerkt, ook de binnenkant (in de hal). alles ging heel rustig en vakbekwaam.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Het definitief maken voor de afspraak voor het plaatsen van de deur is niet naar wens verlopen.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Niet goedkoop wel super kwaliteit

Zeer positief

Het hele traject van offerte naar plaatsing van de voordeur en de achterdeur liep heel soepel. Er wordt door Knipping Friesland alle tijd voor genomen. Het eindresultaat is prachtig geworden. Het team is goed op elkaar ingespeeld en werkt vlot en netjes.

Mooi product. Prima service

Het product is mooi en wordt netjes afgewerkt.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Van te voren aantal sleutels voor de achterdeur opnemen. Standaard 3 is volgens mij vaak te weinig. Wat voorzichtiger bij het verwijderen oude kozijn. Deze zat vast aan de tegelvloer waardoor wat voegherstel noodzakelijk is.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Professioneel, vakkundig, werken netjes, ruilen alles netjes op.

Professioneel, vakkundig, werken netjes, ruimen alles netjes op, komen afspraken na.

• Verbeterpunten Instructie hoe een werkt
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Fantastische kwaliteit en service.

Houden zich aan de afspraken. Zijn op de afgesproken tijd aanwezig, werken netjes. Laten geen rommel achter. Bovendien de geplaatste achterpui/deur is van fantastische kwaliteit en ziet er mooi uit.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en snel.

In het begin was ik minder positief omdat ik zelf 'n aannemer moest regelen voor het voorbereidende werk. Gelukkig heb ik op advies van jullie 'n goede aannemer gevonden en werkten jullie heel goed samen. Bij aflevering schrok ik in eerste instantie van de jonge leeftijd van de monteurs, maar al snel merkte ik dat ze exact wisten hoe ze de tuindeuren accuraat en bovendien snel konden plaatsen. Het eindresultaat is echt super! Enorm bedankt!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Geen idee, alles was prima.

Prachtige en degelijke materialen

Ik ben heel blij met mijn nieuwe kozijn en buitendeur. Het voelt veilig door de goede sloten, houdt de kou buiten en de mooie materialen hebben een moderne uitstraling.

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Mooi product van hoge kwaliteit

Heel mooi product van hoge kwaliteit De monteurs zijn ook echte vaklui en weten wat ze doen en waar ze over praten Geven tekst en uitleg Als er iets is komen ze met goede oplossingen , uiteraard in overleg. Top bedrijf

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zeer nette en correcte uitvoering van bekwame monteurs

Vanaf de eerste contacten met Knipping, in het verleden voor onze dakkapel en nu voor een nieuwe voordeur en schuurdeur is sprake van een bedrijf met deskundigheid vanaf offerte tot uitvoering en oplevering. Hiervoor onze dank.

• Verbeterpunten Gewoon zo doorgaan
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Service van iedereen is prima

“Ze zeggen wat ze (gaan) doen en doen wat ze zeggen” Uw serviceniveau is de beste reclame. In onze uitingen naar derden zullen wij dit zo overbrengen. Jullie producten (voordeur en schuifpui) zien er goed uit.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vakwerk, vriendelijk personeel, prettige communicatie en een prachtig resultaat

In het hele proces goed geholpen en meegedacht. Levering was zelfs eerder, wat in deze tijd best bijzonder is. Voorbereiding en de plaatsing gedaan door vak personeel. Het resultaat is prachtig!

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Prima communicatie, goede installatie en kwalitatief topklasse

Niets dan lof

Vakkundige mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Werken netjes en ruimen alles op Niets dan lof

een prima bedrijf

Heel prettig van begin tot eind. Er wordt hard en keurig gewerkt. Monteur Jan en monteur Stefano waren heel plezierig om in en om het huis te hebben. Na afloop werd alles keurig opgeruimd en aangeveegd

Top product

Ik heb van de verkoop tot en met de montage keurig en vriendelijk contact gehad en dat is top. En kijk al weer uit naar de tweede montage van de dakkapellen.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vlot verloop van de plaatsing.

Na accoord op offerte, volgt nauwkeurige inmeting. Heb zelf inpandig het sloopwerken gedaan. Op de dag van plaatsing dakkapel is er een duo ervaren monteurs geweest die de klus i.s.m. de kraanmachinist snel en vakkundig hebben uitgevoerd.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

De samenwerking met Knipping is ons erg goed bevallen

Vanaf het eerste kennismakingsgesprek t/m de plaatsing van het dakkapel zijn wij professioneel geholpen. Na de 1e intake hebben we alle mogelijkheden gezien en een goed advies gekregen. Na onze keuze is de planning besproken incl. uitleg wat je kunt verwachten. Deze planning en update zijn steeds goed met ons gecommuniceerd met als resultaat een fantastisch dakkapel. Kortom een tevreden klant.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Mooie en stevige deur, professioneel geplaatst.

De voordeur zelf is zeer solide en een mooie aanwinst voor onze woning. Snel en goed gemonteerd.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf die al 40 jaar gespecialiseerd is in vakkundig leveren en plaatsen van kunststof kozijnen, deuren en dakkapellen. Alle producten worden onder eigen merk geproduceerd in eigen fabriek. Door het productieproces in eigen hand te houden, is het bedrijf als geen ander in staat hoogwaardige kwaliteit te leveren.