Kwalitatief goede dakkapellen

Goede dakkapellen, maar wel een hele lange levertijd en aan de afwerking binnen moet nog wel veel worden gedaan.

• Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Verbeterpunten Snellere levering & betere afwerking binnenzijde.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Knipping werkt als een geoliede machine met een prachtig eindresultaat

Na ons eerste bezoek aan de showroom hadden we al een gevoel over Knipping. Het hele proces is uitstekend verlopen en wij zijn heel tevreden over het eindresultaat.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Heel plezierig en mijn opdracht is professioneel en vakkundig uitgevoerd

Het contact met Knipping was heel plezierig, zowel met de medewerkers in de showroom, op kantoor, als met de medewerkers die de ramen en kozijnen kwamen plaatsen. De kozijnen en ramen zien er prachtig uit, het werk is prima uitgevoerd.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vakkundig advies, plaatsing en afhandeling

Ter plaatse wordt de situatie bekeken, daarbij worden de opties besproken. Tijdens plaatsing wordt vakkundig en bijzonder snel gewerkt. Hardwerkende jongens! En netjes achterlatend....gewoonweg tevreden!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Opwijzen dat met bepaalde hoogtes van draairaam er niet overal raamdecorarie meer geppaatst kan worden.

Super top

De offerte aanvraag verliep erg soepel. Daarna komt er iemand langs voor het inmeten en heel belangrijk de kosten. Moesten ff slikken over de prijs maar na met elkaar gesproken te hebben besloten dat als we het laten doen het goed moet gebeuren. Daarna komt een medewerker de ramen op de millimeter inmeten. Beetje jammer dat hij een aanpassing deed die wij niet wilden zonder overleg. Dus bij de montage kwamen we er achter. Na telefonisch contact is alles aangepast zoals wij wilden. Echt top. De monteurs zijn toppers harde werkers met kennis van zaken. Exht super tevreden zowel over de ramen de uitvoering als de uitstraling.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Graag overleg als de inmeter denkt dat het anders moet.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Mooie kozijnen, uitstekende kwaliteit en goeie service

Knipping levert hoogwaardige kwaliteit kozijnen. En ja daar zit een prijskaartje aan vast. Maar wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, service en hoe de jongens ze geïnstalleerd hebben.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten nieuwe ramen beter afstemmen/maken op de oude situatie zodat ze niet aangepast hoeven te worden

Meer dan tevreden.

Alles is afgehandeld zoals afgesproken, en dat mag misschien normaal klinken, in deze maatschappij waar de waarden en normen zo sterk vervaagt zijn, is dit bijzonder aan het worden. Wij zijn bijzonder tevreden met het product en met de hele manier waarop er vanuit het bedrijf mee gewerkt wordt. Wij voelen ons als klant gehoord.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Goed werk van plezierige en correcte mensen

Opnieuw is er door uw mensen goed werk verricht ( op een klein detail na, waarover ik u al heb bericht) Uw mensen waren correct, plezierig en nauwkeurig.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Misschien moet er een nacontrole zijn.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zowel advies en montage prima geregeld!!

Advies tijdens showroombezoek was op maat en ook de montage verliep perfect.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Eerste indruk geweldig tweede indruk minder.

Na de eindinspectie kwam ik een 'fout' tegen bij 1 raam. De schuim strip onder het raam was niet op de lekdorpel aangesloten. Water kwam via de pur schuim naar binnen. De klant moet ook door de knieën bij inspectie heb ik inmiddels geleerd. Er was slordige afwerking onder de vensterbanken. Gaf extra werk voor de stucadoor. Er is 1 raam verkeerd gemeten waardoor we met hout voor het raam zaten met gevolg van een enorme lekkage.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Als werknemers onder tijdsdruk komen te staan worden er fouten gemaakt. Tijdens de werkzaamheden werden ze steeds gevraagd of ze naar een andere klus konden worden overgeplaatst.

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden met de schuifpui. Vakmanschap en kwaliteit gaan bij Knipping hand in hand.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Ik heb de voorlichting en de aankoop en installatie als prettig ervaren.

Al heel vroeg kwamen de installateurs (Ron &Peter) bij ons voorrijden. Wij waren best wat gespannen maar door hun vakkundig handelen was dit snel verdwenen. De installatie is verder voorspoedig verlopen.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten De screens die wij gekocht hebben verduisteren niet volledig, aan weerskanten komt er een verticale streep licht doorheen.

Goede

Alles is correct uitgevoerd, zoals is overeen gekomen

• Medewerkers
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

uitstekend

Goede uitleg over de producten, de kwaliteit van het product is uitstekend. in één woord zeer tevreden.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Een top product van een top bedrijf

Het woonkamer raam is wegens scheuren en uitzakken van het raam vervangen door een nieuw kozijn met HR +++ 3 laags warmte werend glas en twee dag en nacht ventilatie kleppen. Een wereld van verschil. Enkele tegenvallers bij het plaatsen werden adequate en prompt verholpen. De afwerking is perfect. Het personeel zijn top vakmensen. Van harte aanbevolen.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

25 jaar geleden al goede ervaring opgedaan bij Knipping en nu voortgezet. Alles prima geregeld allen jammer dat ze geen beter weer konden meenemen. Monteur moet beter op zijn taalgebruik letten was soms niet netjes als de klus soms tegenzat.

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Probleemloos verlopen

Prima geholpen en afspraken nagekomen. Alles na de opbouw weer keurig achtergelaten.

Weer een grote aanwinst

Aan het huis zijn al meerder kozijnen en deuren vervangen in de loop van de jaren. De tevredenheid hierover is nog steeds erg groot.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zeker niet de goedkoopste maar wel goed

Beste kwaliteit schuifpui die wij gezien hebben. Netjes geplaatst door eigen personeel. Blijven informeren over levertijd zou beter kunnen.

• Verbeterpunten Meer op de hoogte houden over levertijd

Fantastisch

Wij zijn binnen vier dagen ‘verhuisd’. We zijn heel blij met onze nieuwe ramen en deuren. De firma Knipping heeft oog voor detail en adviseert goed bij het maken van de juiste keuzes. De monteurs gaan met respect met de spullen om.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Communicatie na plaatsing order. We wisten niet hoe lang we moesten wachten. Advies is: wachten daar hebben we begrip voor echter we willen weten waarop we wachten en meer communicatie over de wachttijd. Uiteraard hebben we begrip voor de speciale corona omstandigheden.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

goed afloop van de werkzaamheden

Ik heb een dakkapel, een schuif deur voor de woonkamer een raam en andere deur in de keuken, en een ingang deur Het werk met de dakkapel ging het goed. het werk van de schuif deur voor de woonkamer ook goed maar naast het nieuwe raam was niet goed afloop, het kost tijd om dat Knipping reageret het lijkt dat knipping op een bepaalde moment niet wilde oplossen. dat vonden wij heel jammer De ingang deur was goed gezet, een mooi resultaat prachitg werk en eidenlijk na een paar maanden van de nieuw raam in de keuken heb Knipping eijdelijk opgelost

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten de tijd van leverings productenl
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Nee

Een bestaand huis (jaren '90) met kozijnen en raamwerk als in een net gebouwd nieuw huis. Zo fijn!

Echte vakmensen. Binnen een paar dagen alle kozijnen vernieuwd en is een dakkapel geplaatst. Daarbij zijn de kozijnen heel netjes afgewerkt. Ook onze bestaande kachel ombouwingen zijn keurig afgewerkt met het nieuwe kozijn door de werkmannen.

Fantasties

Ik ben zeer tevreden over knipping. In mijn hele huis heb ik nieuwe kozijnen en deuren laten plaatsen.

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Uitstekend familiebedrijf, correct in de omgang, kwaliteit van materiaal, mooie afwerking. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Ik zou graag een kerstpakket willen krijgen i.p.v. een kaart Gr Hennie vens

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf die al 40 jaar gespecialiseerd is in vakkundig leveren en plaatsen van kunststof kozijnen, deuren en dakkapellen. Alle producten worden onder eigen merk geproduceerd in eigen fabriek. Door het productieproces in eigen hand te houden, is het bedrijf als geen ander in staat hoogwaardige kwaliteit te leveren.