Uitstekend verzorgd, van showroom tot en met plaatsing!

Zeer positief! Van vriendelijk en kundig ontvangst in de shomroom - de thuis afspraak - inmeten - snelle reactie via mail/telefonisch - tot het plaatsen. Medewerkers zeer prettig in de omgang. En er is een kwalitatief prachtig product geleverd!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Het telefoontje om de dag van plaatsing door te geven; was even schakelen, aangezien dit de volgende ochtend was. Eén dag eerder was prettiger geweest, maar aangezien er meerdere factoren zijn om rekening mee te houden is dat lastig te tackelen.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Top kwaliteit in materiaal en monteren.

We hebben de hele voorgevel voorzien van nieuwe kozijnen inclusief de voordeur en dat is zeer professioneel uitgevoerd. De monteurs werkte heel hard en gebruiken goede materialen. Het wordt zeer degelijk gemonteerd en zeer netjes afgewerkt. Helemaal top. De kozijnen zijn van zeer goede kwaliteit en hun geld zeker waard. We hebben gekozen voor de Élégance serie in een hoekhuis uit 1965. Jan en Boy super bedankt voor jullie werk en vergeet niet af en toe een pauze in te lassen. Het geduld van de kraanmachinist was hier ook uitstekend en levert uiteindelijk het beste resultaat. Toppers!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Klantencontact via de mail zoveel mogelijk via één e-mail adres laten lopen. Is ICT technisch vast wel mogelijk. Ik ben nu via 3 verschillende adressen benaderd.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Heel tevreden met het resultaat door een fijn bedrijf

Zeven zaken in onze woning aan laten passen door Knipping: 3 dakkapellen, schuifpui, raam, schuurdeur en voordeur. Resultaat is prachtig! In het project is veel contact geweest en de ervaring is dat Knipping doet en handelt conform de gemaakte afspraken. Dat is erg fijn in de communicatie, omgang en de samenwerking. Knipping denkt met je mee en denkt in oplossingen. Wij raden Knipping daarom ook zeker aan!

• Verbeterpunten Geen idee
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Prima service, degelijk werk.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Actief data van uitvoering zo snel mogelijk kenbaar maken.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Blij dat ik voor Knipping gekozen heb.

Een zeer professioneel bedrijf met mooie showroom en advies van mensen met verstand. Als je een dakkapel wil bezoek dan eerst Knipping en daarna de concurrentie. Die vallen dan allemaal tegen.

Professioneel, degelijk, duidelijk, helder

Prettig in de communicatie, meedenkend, erg tevreden met het eindresultaat.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Top product, top installatie, top monteurs,

Klasse, een aanrader!

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? N.v.t.

Zeer tevreden over het eindresultaat

Van showroom tot montage perfect. We missen alleen de jaloezieën nog.

• Verbeterpunten Prijzen aantrekkelijker maken

zeer goed

Volgens mij kan het niet beter.

Degelijk en mooi product

We waren plezierig verrast door de kwaliteit van de dakkapel. Product is niet goedkoop, maar kwaliteit geeft vertrouwen dat di goede investering is.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Maken van montageafspraak ging wat stroef.

Goed werk

De klus is netjes uitgevoerd. Jammer is dat de steiger voor 2 dagen werk ruim 3 weken blijft staan. Ook lastig voor de buren. Verder was er een rotplek die ik graag behandeld had gezien . ( Ik had antirot in huis).

Vriendelijk en professioneel

De werknemers waren uiterst vriendelijk ,spontaan, vakkundig!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Tussentijds contact houden met klant,bv. Een mail sturen wanneer men aan de bouw van het project start

perfectionistisch uitgevoerd

Komen afspraken correct na. Stipt op tijd . Snelle plaatsing, werken alles tot in de puntjes netjes af. Alle afval wordt verzameld en meegenomen.

• Verbeterpunten wel prijzig
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

een hoogwaardig product ook voor in Brabantse boerderijen met authentieke kleur en uitstraling

was opzoek naar kunstof kozijnen voor in mijn boerderij .Kon nergens geen kozijnen vinden met de authentieke uitstraling ,duveljager aan kozijnen en de Brabantse kleur. Tot dat ik op de site kwam van Knipping Kozijnen. Met een prachtige showroom in Helmond van Rob Simons, leverancier en plaatsen van Knipping kozijnen. Was gelijk verkocht toen ik in de showroom kwam, wat een mooi en degelijk product. Buitenkant aluminium met de Brabantse kleur en authentieke uitstraling en binnen zijde hoogwaardige kunstof. Met Rob in gesprek gegaan, eerlijk en duidelijk advies gekregen over Knipping Kozijnen. Het plaatsen door de vakmensen René en Juul van Rob Simons kozijnen werd zeer nauwkeurig gedaan, en waren ook nog eens fijne mensen om over de vloer te hebben. Daarom raad ik iedereen aan ,ook mensen die twijfelen die in een boerderij wonen om is een keer bij Rob Simons kozijnen of Knipping Kozijnen is in de showroom te gaan kijken en je te laten informeren over de mogelijkheden

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten als de binnenkant ook met rechte verbindingen zijn is het helemaal perfect.kan niet beter

Kwaliteitsdakkapel bij betrouwbaar bedrijf

Positieve ervaring.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Wat fijn dat er toch nog bedrijven zoals Knipping die vakwerk willen en kunnen afleveren. Onze nieuwe schuifpui ziet er geweldig uit en opend als een zonnetje, bedankt hiervoor.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Prijs (mag wat goekoper)

Fantastisch !

Uitstekend bedrijf. Zeer aan te raden. Deskundig advies , nemen de tijd voor je. Plaatsing vd kozijnen en deur zijn gedaan door zeer bekwame werknemers. Levering en plaatsing helemaal volgens afspraak. Wij zijn super tevreden !!

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Perfect geleverd en geplaatst! Met een hoop lol op een Rainy Monday!

Aan het bovenstaande valt niets toe te voegen...

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Precies zoals het heurt...

Prima, goed personeel

Ik ben net zo tevreden als de vorige keer toen jullie bij mij een dak appel geplaatst hebben !! Goed werk en prima mensen om het in orde te maken!! Nogmaals dank!! Gr Henny koetsveld!

Zorgvuldig.

Het proces van aankoop, afstemming en levering was zorgvuldig duidelijk en prettig.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Zeer vakkundig en professioneel bedrijf

Familie bedrijf die weten waar ze het over hebben , alle medewerkers zeer vriendelijk en helder in communicatie en uitvoering Plaatsing van de kozijnen perfect en zeer netjes uitgevoerd

Prima bedrijf

Uitstekende kwaliteit. Vriendelijk personeel en duidelijke afspraken die goed worden nagekomen.

• Showroom bezoek N.v.t.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Wat een mooie dakkapel hebben jullie geleverd.

Keurige dakkapel neergezet door een paar goede monteurs, die naast hun vakmanschap ook over goede communicatieve vaardigheden beschikken en trots zijn om voor Knipping te werken. Goede uitleg over de werking van de ramen en toebehoren. Daarbij vergeet ik dat de verkoop en in meter, alhoewel alweer een tijd terug, ook de trots voor Knipping en de producten uitdragen. Keurig bedrijf.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Onze ervaring met Knipping is al jaren heel goed.

Onze ervaring met Knipping is al jaren heel goed. Ze hebben de 4 "K"s: Kennis, Kunde, Klantgericht én Klantvriendelijk!

Prima produkt / prima geinstalleerd

Na uitgebreide voorlichting een kunststof schuifpui uitgekozen ter vervanging van oude alu schuifpui. De nieuwe schuifpui is prima geinstalleerd en het ziet er perfekt uit.

• Verbeterpunten Beschermfolie kostte een hoop tijd om te verwijderen
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf, dat al meer dan 40 jaar gespecialiseerd is in kozijnen, deuren en dakkapellen uit een slimme combinatie van recyclebare kunststof en gepoedercoat aluminium. Alles ontwerpen, produceren en plaatsen we zelf. Hierdoor zijn we als geen ander in staat om hoogwaardige kwaliteit en duurzaamheid 100% te garanderen.