Mooie HR+++ pui, dus optimale isolatie

Na een aantal jaren geleden al eens een prijsopgave gevraagd te hebben, nu een prachtige pui met kantel/kiep deuren laten plaatsen. De werkzaamheden zijn zeer keurig uitgevoerd en, gezien de grootte, in een zeer acceptabele tijd, met letterlijk bloed, zweet en tranen. Hulde heren monteurs! Het comfort in de woonkamer is erg verbeterd.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Meer duidelijkheid van te voren met name over het apart inmeten en plaatsen rolhor.

Heel goed

Goede service en snelle reacties op vragen. Hele mooie kwaliteit/uitstraling.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Tijdens eerste bezoek in showroom kregen werd ons paar keer gezegd dat het wel veel duurder is dan ergens anders. En kregen het gevoel niet helemaal serieus genomen te worden. Later hoorde we dat ze er nog niet heel lang werkt. Maar toch.. later wel heel goed geholpen door Diana!

Prachtig materiaal

Het eindresultaat is altijd uitstekend En keurig afgewerkt.

Top dakkapellen

Hele mooie dakkapellen en hele goede service en communicatie vanuit Knipping. We zijn erg tevreden en raden Knipping zeker aan.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Snel, vakkundig en keurig geplaatst

Je betaalt misschien iets meer dan bij een ander, maar deze kozijnen en dakkapel zijn fantastisch. Een hele grote verbetering en ruimte winst in mijn huis. Ben erg blij en tevreden met het eindresultaat. Tot in de puntjes afgewerkt, al het afval wordt meegenomen, weer bezemschoon opgeleverd. Iedereen is goed op elkaar ingespeeld en alles verloopt zoals het is afgesproken. Snelle reactie en actie toen bleek dat er een onderdeeltje miste en dit is ook op de afgesproken dag en tijd prima in orde gemaakt. Ik raad Knipping kozijnen bij iedereen aan, die overweegt over te stappen op kunststof kozijnen.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Heel fijn bedrijf met geweldige service en kwaliteit materialen.

Vanaf het eerste gesprek tot het eind van de plaatsing is onze ervaring top. Ons eerste gesprek was heel fijn en we zijn helemaal op ons gemak gesteld. Alles is duidelijk uitgelegd. Het gevoel was meteen goed. Nu staat ons dakkapel en zijn wij helemaal enthousiast. Het contact verliep super. De mannen waren lief en vakkundig. Ik zou het iedereen aanbevelen.

• Verbeterpunten Ik kan niks vinden sorry
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Deskundig personeel en erg mooie afwerking.

Vooraf goed en deskundig advies gehad. De installatie verliep erg goed aardige monteurs met kennis van zaken. De kwaliteit van de geplaatste kozijnen is erg hoog en afwerking is keurig.

• Verbeterpunten Kan echt niets bedenken

Geweldige service en kwaliteit

Ik heb de dienstverlening van oriëntatie tot aan de plaatsing als super goed ervaren.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Mooi dakkapel, maar verbeterpunt is netheid bij uitgevoerd werk

We zijn blij met ons nieuwe dakkapel. Ziet er mooi uit. Bij het plaatsen is helaas wel slordig gewerkt en Dakpannen gezaagd tegen het huis van de buren, waardoor hun zwarte muur verkleurd is door het stof van de dakpannen. Om de goede verhouding met de buren te bewaren, heb ik zelf de muur zo goed mogelijk schoongemaakt. Ook is op ons dak dakpannen gezaagd, waardoor onze zwarte dakpannen met een laag oranje stof is bedekt. Zelfs na een aantal regenbuien is dit nog duidelijk zichtbaar. De dakgoot lag vol met stukken van dakpannen en schroeven. Dit heb ik zelf verwijderd om verstoppingen te voorkomen. Aandachtspunt is om na werkzaamheden alles netjes achter te laten, waardoor het hele plaatje klopt!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Netheid bij werkzaamheden. Opruimen na werkzaamheden.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Wéér goede kwaliteit geleverd mbt product en de plaatsing daarvan.

Gedurende gehele proces van informatie verwerven t/m nazorg is alles kwaliteit en service, in overeenstemming met bedrag dat hiermee gepaard gaat. Dit keer echter 2 slordigheidjes: - verschil tussen mogelijkheden die offerte-opmaker en die werkvoorbereider geven zou niet moeten kunnen. - 2 onderdelen van opdracht niet besteld. Heel vervelend, maar heel goed dat Knipping dit ronduit toegeeft (we blijven mensen) en duidelijkheid biedt mbt oplossing.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Afstemming over mogelijkheden tussen offerteopmaker en werkvoorbereider.

Vakwerk!

De monteur die mijn voordeur kwam konteren was zeer deskundig en heeft vakwerk afgeleverd. Keek ook “oude” producten even na en stelde opnieuw in. Heel fijn!!

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Levertijd maar daar is waarschijnlijk niets aan te doen ivm drukte en vakantie.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Geweldig bedrijf met zeer kundige monteurs

Net als in 2013, toen wij al onze raamkozijnen hebben laten vervangen door Knipping, nu weer een zeer kundige montage van onze geweldig mooie nieuwe voordeur laten uitvoeren door Knipping. De prijs kan echt goekoper bij sommige andere bedrijven echter nooit de kwaliteit en de geboden service zoals bij Knipping. Wij zijn meer dan tevreden....

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Goede service, mooi product!

Vanaf de eerste stap binnen bij Knipping zijn wij goed begeleid in het hele proces naar onze dakkapel toe. We zijn altijd vriendelijk te woord gestaan en er is goed meegedacht om zo aan al onze wensen te voldoen. De heren die het dakkapel hebben geplaatst waren vriendelijk en hebben mooi werk afgeleverd. Wij zijn enorm tevreden.

Twijfelachtig

Bij de inmeeting mijn situatie uitgelegd om op vrijdag te komen plaatsen ben alleenstaand. Ik noteer het de planning zal daar ook rekening mee houden. Begin juli wordt ik benaderd door de planning dat vrijdag niet mogelijk is. Slecht weer veel regen en corona materialen lopen vertraging op enigszins niet vreemd. Mijn vraag is aan deze juffrouw is of de schuifpui wel voor de bouwvak nog geleverd kan worden. Hierop reageerd deze juffrouw jazeker hij staat al klaar. Verder wil ik niet gaan met dit bericht omdat ik me met de vraagstelling van deze juffrouw niet kan vinden. Mvg Co Meijs

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Lees mijn verhaal was niet af ben hierin teleurgesteld
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Beste heer Meijs, Wij zijn blij dat het misverstand besproken is. Wij hebben er begrip voor dat u uw moeilijke privé omstandigheden in eerste instantie niet met ons heeft gedeeld. Wij vinden het vervelend dat hierdoor een miscommunicatie heeft opgetreden, welke voorkomen had kunnen worden. Sorry hiervoor. Fijn dat het nu is opgehelderd. Met vriendelijke groeten, Fam. Wiering

Wederom professionele ervaring

In de afwerking dit keer niet zo tevreden zie commentaar.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Het aanbrengen van de raamdecoratie is snel en slordig gebeurd aan het einde van de dag. Éen van de bevestigingspunten van de plisee gordijnen hangt nu al los doordat schroef is gebroken. Overal waar twee schroeven in kunnen is er maar 1 schroefje gezet, dat is gewoon afgeraffeld.
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Vanwege onze bouwvak vakantie helaas niet eerder kunnen reageren. Vervelend dat er een probleem is met de raamdecoraties. Het klopt dat de "blokjes" waar de touwtjes doorheen lopen met 1 schroefje vast zitten. De raamdecoratie waarvan 1 schroefje is afgebroken, zal zo spoedig mogelijk ter reparatie gaan naar de leverancier. Met vriendelijke groeten,

Plaatsing van mijn dakkapel is netjes en snel geplaatst. Het team heeft keurig werk afgeleverd. Alle rest matrialen en afval zijn afgevoerd. Ben zeer tevreden met het resultaat. Complimenten voor de heren Buis.

• Verbeterpunten Kan niets bedenken

meer dan tevreden!

alle mensen van Knipping: bedankt!

Top geregeld

Na een dakkapen en kozijn nu de tweede en derde kozijn geplaatst. Wederom weer vakkundig geplaatst.

• Showroom bezoek N.v.t.
  • Verbeterpunten Geen
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

"We gaan er wat moois van maken" en dat is gelukt!!

Wat beweerd wordt, word waargemaakt.

Mooi bedrijf, prachtige producten

Bij een bezoek aan de showroom ben je al snel onder de indruk van de mogelijkheden en kwaliteit.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Huis kan netter worden achtergelaten bij vertrek. Stickers op ramen verwijderen en puin volledig wegzuigen zou de goede ervaring afmaken.

Goed product, vakkundig geplaatst

Vanaf de eerste afspraak in de showroom tot aan aflevering was er duidelijke en goede communicatie. verder werd alles zeer proffesioneel aangepakt door bekwame medewerkers.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

goede service en mooi product

vakkundig advies, duidelijke communicatie en vakkundige klantvriendelijke monteurs

Proffesioneel

3 Vakmannen waaronder 1 machinist waren op tijd , en werkte als een gesmeerde motor en vak bekwaam. Erg tevreden over het geheel.

• Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Prima bedrijf levert top spullen!

Knipping heeft bij ons ramen en voor- en achter deur vervangen. Dit werd gedaan door 2 kundige jongens die zeer precies en netjes werken.

• Kwaliteit
  • Verbeterpunten Enige nadeel is de prijs, maar wel top kwaliteit!
  • Koopt u in de toekomst weer bij ons? Ja

Over Knipping kozijnen, deuren en dakkapellen

Knipping is een modern familiebedrijf die al 40 jaar gespecialiseerd is in vakkundig leveren en plaatsen van kunststof kozijnen, deuren en dakkapellen. Alle producten worden onder eigen merk geproduceerd in eigen fabriek. Door het productieproces in eigen hand te houden, is het bedrijf als geen ander in staat hoogwaardige kwaliteit te leveren.