oke

oke

Enthousiaste begeleider van verkoop

Enthousiaste makelaar met gevoel voor de markt en het sentiment van zowel kopers als verkopers.

Zeer fijne makelaardij

Huis gekocht en verkocht via Huijers makelaardij. Bij het bezichtigen was hij al erg enthousiast over het huis en had zin om ons huis te verkopen. Denkt goede mee, laat goeie foto’s maken en een filmpje is ook echt een plus punt. Altijd een fijn contact met de makelaar gehad en met elke vraag konden wij altijd terecht bij hem. Kortom, zeer tevreden!

Altijd goed!

Meerdere keren heb ik contact gehad met Jan op gebied van taxatie van mijn woning. Contact verloopt altijd vlot, doelgericht en vriendelijk. Geen lange wachttijd op documenten en maakt altijd snel een afspraak. Al met al ervaar ik mijn contact met Huijers Vastgoed altijd als erg prettig!

Goed correct snel antwoord prettig in omgang

Duidelijke visie over de verkoop

We hebben ons pand samen met Jan verkocht. Hij had een duidelijk beeld van de mogelijkheden en samen hebben we de strategie bepaalt. Dit heeft geleid tot een succesvolle verkoop. Ik ben erg tevreden over de geleverde diensten.

Professioneel zonder poespas.

Professioneel, kort op de bal en duidelijk.

Een mooie balans tussen persoonlijk en professioneel!

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Enerzijds door de persoonlijke en toegankelijke benadering. Anderzijds door de professionele werkwijze. Wij zouden iedereen aanbevelen zaken te doen met Huijers Vastgoed Makelaardij.

Gekregen wat was afgesproken

2 verschillende makelaars laten komen bijde met andere visie en gekozen waar wij ons het beste bij voelden en het eindresultaat was Top

Prima geregeld

Voor ons kwam het zeer vertouwd over.

Professioneel en goed .

Een soepele samenwerking en een goede afhandeling.

Goede en duidelijke communicatie ondanks "verkoop op afstand"

Makelaar met kennis van zaken; professionele aanpak en in alle aspecten "to the point". Goede en duidelijke communicatie ondanks " verkoop op afstand".

Snel en betrouwbaar

Vakkennis ruim voldoende aanwezig Komt afspraken na Netjes en informeel

Snel handelen, korte lijntjes en goede service en nakomen van afspraken

Betrouwbaar

Aankoop als zeer goed ervaren. Prettig en duidelijk in de omgang, bij vragen goed benaderbaar.

Helemaal top. Snelle service zonder gedoe

Na de taxatie aanvraag werd alles snel geregeld

Snelle opvolging, geen gedoe en fijne communicatie

Nu 2 maal een taxatie laten uitvoeren door Jan. De samenwerking verliep vlot en ook de overige partijen waren zeer tevreden over communicatie, snelheid en gedegenheid. Een aanrader dus.

Zeer goede begeleiding bij de verkoop van m’n huis, zeer tevreden. Bedankt Jan

Fijne en snelle begeleiding, zeer tevreden over de verkoop. Aanrader als je je huis wilt verkopen

Prettig in de omgang en kundig

Mijn ervaring is dat de heer Huijers prettig in de omgang is en kundig overkomt. Hij is duidelijk en legt de zaken indien nodig goed uit.

Goed en snel.

Ik had met spoed een gevalideerd taxatierapport nodig. Dit is heel snel afgehandeld tegen een redelijke prijs. De heer Huijers is verder klantvriendelijk en hij doet op een sympathieke manier zaken.

Afspraak snel ingepland en taxatie volgde ook zeer snel

Afspraak werd zeer snel ingepland. Was keurig op tijd op de afspraak en de taxatie hadden we ook snel in de mail. Kortom zeer tevreden.

Heel erg goed.

Hele goede service, en snel en goed geregeld.

Professioneel!

Huijers vastgoed makelaardij heeft ons huis getaxeerd. Prettige, snelle en professionele service! Top.

Professioneel, vakkundig

Heldere afspraken op korte termijn met duidelijke rapportage.

Persoonlijk en goede begeleiding tijdens ons gehele aan- en verkooptraject

Jan is een bevlogen, persoonlijke makelaar met oog voor wat je nodig hebt. Jan gaf ons de begeleiding die wij nodig hadden in de zoektocht naar ons nieuwe huis en nam alles uit handen bij de verkoop van ons eigen huis.

Nieuwstraat 28 B

6021HS Budel

Over Huijers Vastgoed Makelaardij

Huijers Vastgoed Makelaardij is een jong en actief makelaarskantoor met een no-nonsense aanpak. Creativiteit, flexibiliteit en een optimale kennis van de woningmarkt zorgen er voor dat u in ons een betrouwbare partner hebt gevonden. Korte lijnen en een vast aanspreekpunt maken het mogelijk dat wij u een persoonlijke en professionele begeleiding kunnen bieden. Wilt u meer weten over Huijers Vastgoed Makelaardij? Maak dan een afspraak voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Huijers Vastgoed Makelaardij: Al meer dan 17 jaar UW makelaar voor de regio Cranendonck, Eindhoven, Weert en de Belgische grensstreek!