Fijne samenwerking, staat voor je klaar als het nodig is, ziet wel wat haalbaar is of niet. Ik raad hem zeker aan, ik heb met plezier met hem samen gewerkt. Jan je bent Top

Hele fijne makelaar

Als koper vond ik het erg fijn om de bezichtiging met Jan te hebben. Legt alles goed uit en denkt met je mee

Uitstekend geholpen bij de verkoop van ons huis.

Vakman die alert reageert op onverwachte ontwikkelingen. Sympathieke uitstraling .Komt afspraken na en communiceert voortreffelijk. Aanrader!!

Terzake kundig en met een plezierige omgang zaken doen.

Jan is makkelijk in de omgang en kan een uitleg geven over de te volgen regels. Dringt zich niet op en is bescheiden over zijn zakelijke successen. Alles liep volgens plan. Helemaal tevreden over zijn begeleiding bij de aankoop van ons huis.

Jan heeft ons goed geholpen bij de verkoop van het huis in Budel van onze oom

Fijn om een goede lokale makelaar te hebben om ons te helpen bij de verkoop. Wij hadden het huis geërfd en wonen beiden 150 KM verderop. Tevreden over het proces en het resultaat.

Top Makelaar goed begeleiding en komt zijn afspraken na.

Vanaf dag 1 dat we het huis heb aangeboden bij Vastgoed Makelaardij Huijers. Hadden we het volste vertrouwen dat is goed zo komen het verkopen van het huis. En dat is uiteindelijk ook gebleken binnen 5 dagen verkocht. Jan Huijers komt zijn afspraken na die hij maakt met je. Daarnaast geeft hij goede adviezen en begeleiding wat te doen om je huis te verkopen. Dat geeft een prettig gevoel. Ik zou zeker Huijers Vastgoed Makelaardij adviseren bij het verkopen of kopen van een huis.

Je weet waar je aan toe bent

Fijne, open communicatie en alle zaken zijn keurig en tijdig geregeld.

Snelle taxatie!

Postieve ondersteuning bij huur

Jan is goed toegankelijk voor vragen en neemt de tijd om zaken uit te leggen. Dit heb ik als zeer positief ervaren!

10.

Dank je wel Jan voor de prettige samenwerking. Mijn huis is succesvol verkocht.

Dankjewel voor het meedenken!

Jan is een fijne, vriendelijke, toegankelijke makelaar. Hij is zorgvuldig, flexibel, eerlijk, denkt mee en is goed bereikbaar. Blij met de aankoop van ons eerste huis!

Fijne vakkundige begeleiding

Fijne vakkundige begeleiding bij de verkoop van ons huis!

goede ervaring

Betrokken

Jan houdt rekening met je wensen, denkt goed mee. Stelt zich betrokken en professioneel op.

Alles goed gegaan

Taxatie laten doen op onze woning. Flexibel, gemakkelijk en snel.

Jan, denkt mee, geeft de juiste informatie en zeer kundig. Omgang heel prettig ervaren, zeer betrokken en sociaal, gewoon Jan dus. De kracht van Jan is denk ik dat hij goed de klant begrijpt en deze om kan zetten in de juiste doelen, voor ons DE beste makelaar van deze regio.

Kundige vlotte werkwijze met emphatie voor zowel de kopende als ook de verkopende partij.

Ondanks tegenslagen weet de makelaar partijen rustig te houden en te allen tijde escalatie te voorkomen. Ik zou hem een ieder aanraden.

vlotte en soepele verkoop

Nooit eerder een huis verkocht, maar alles is soepel en vooral heel vlot verlopen! Zouden niet weten wat er beter had gekund, top!

Zeer tevreden!

Huijers Vastgoed Makelaardij heeft zowel de aankoop van de nieuwe woning als de verkoop van onze oude woning begeleid. Fijne en informele communicatie, betrouwbaar, betrokken en weet van aanpakken!

Brabantse professionaliteit; goed en gezellig

eerlijk en oprecht

Snel resultaat

Fijne en deskundige makelaar

Via Huijers recent onze nieuwe woning gekocht. Deskundige begeleiding hierbij en een fijn contact.

Uitstekend begeleid bij aan- en verkoop

Jan Huijers heeft ons uitstekend begeleid tijdens het koop- en verkoopproces van onze woning. Zijn persoonlijke aanpak heeft ons enorm geholpen. Jan was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en zorgde voor een vlotte afhandeling. Wij zijn zeer tevreden met zijn service en zouden hem ten zeerste aanbevelen als makelaar.

Betrouwbaar en eerlijk advies!

Tijdens onze zoektocht naar een andere mooie plek in de omgeving heeft Jan ons altijd met raad en daad bijgestaan. Een betrouwbare en eerlijke makelaar die altijd voor ons klaar stond. Van begin tot eind een prettige samenwerking voor zowel aankoop als verkoop.

Hele fijne en rustige medewerker

Deze makelaar nam ruim de tijd en besprak alles om samen op 1 lijn te komen.

Over Huijers Vastgoed Makelaardij

Huijers Vastgoed Makelaardij is een jong en actief makelaarskantoor met een no-nonsense aanpak. Creativiteit, flexibiliteit en een optimale kennis van de woningmarkt zorgen er voor dat u in ons een betrouwbare partner hebt gevonden. Korte lijnen en een vast aanspreekpunt maken het mogelijk dat wij u een persoonlijke en professionele begeleiding kunnen bieden. Wilt u meer weten over Huijers Vastgoed Makelaardij? Maak dan een afspraak voor een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Huijers Vastgoed Makelaardij: Al meer dan 17 jaar UW makelaar voor de regio Cranendonck, Eindhoven, Weert en de Belgische grensstreek!