Duidelijk, goed en doeltreffend

Ik raad finion aan. Zij weten hoe ik meer kon lenen en hoe ik mijn lening wel kon krijgen waar anderen zeiden dat dit niet zou lukken.

Hans Verlaan is een zeer kundige adviseur.

Klantvriendelijk en deskundig

Adviseurs zijn deskundig en hebben veel ervaring met financiële dienstverlening. Ze vinden een goede relatie met klanten belangrijk voor de lange termijn.

Eenvoudig, prettig, doelmatig en proactief.

De grondige, pragmatische en eerlijke manier van werken bevalt uitstekend. Je weet dat je in goede handen bent, alles gebeurt goed en op tijd, er wordt er meegedacht, en dan ook nog op een manier dat je je er zelf prettig bij voelt.

Gewoon heel goed

Onze hypotheek was een speciaaltje. Maar creatief (en ik denk ook assertief) met de bank aan de slag gaf ons de juiste route. “Nee” was geen optie.

Heel fijne in het proces vanaf het begin.

Behulpzaam

Hans heeft ons heel goed geholpen. Al de vragen die we hadden konden we stellen en vaak kregen we al binnen het uur antwoord. Ook in de tijd dat de Corona maatregelen aanwezig waren, konden we toch gemakkelijk contact krijgen.

Fijn bedrijf, heel tevreden.

We zijn goed voorgelicht, duidelijke uitleg, alles werd uitgevoerd volgens afspraak, prima.

Opnieuw van begin tot eind kundig en snel geholpen!

Hans Verlaan heeft ons nu meerdere keren geholpen met het regelen van een hypotheek. Hij is volledig, erg snel met reageren en komt na wat hij belooft. Als banken net zo flexibel en snel zouden werken als Hans zou het helemaal een feest worden.

Duidelijke en betrokken hulp

Goed bereikbaar, betrokken en behulpzaam. Hypotheek duidelijk en makkelijk geregeld. Denken met je mee.

Heel goed geholpen!

Goede informatie gekregen over een aanvraag voor een hypotheek. Nadat we een huis hadden gekocht super goed geholpen met de aanvraag ervan. Alles was heel duidelijk en waren laag drempelig benaderbaar voor alle vragen.

Prettig betrokken duidelijk

Prima advies en communicatie tegen een redelijke vergoeding

Voelt als thuiskomen vriendelijk hulpvaardig en gedreven .

Mijn vragen om ons doel te bereiken nl financieel advies en inzicht in de wereld van cijfers en letters bij aan en verkoop van onze woningingen zijn volledig met kennis en vakkundigheid beantwoord.

Goede dienstverlening met een glimlach

Er wordt goed meegedacht met de wens van de klant. Meerdere opties worden op een prettige en transparante manier naast elkaar gezet. Goede communicatie.

Heel goed

Heel goed en persoonlijk.

goede begeleiding en adviezen

Mijn situatie was niet eenvoudig, maar mede dankzij de hulp van Finion heb ik mijn hypotheek over kunnen sluiten. Heel blij mee!

Prettige en ontspannen begeleiding

Door de ontspannen sfeer is er goede communicatie over de eisen en voorwaarden van de overeenkomst. Zeer prettig!

Uitstekend geholpen

Wij zijn zeer goed te spreken over hoe alles is afgehandeld.

Goede service en klantgericht.

Ondanks de moeilijke afwikkeling met de ING is alles uiteindelijk goed en naar tevredenheid afgehandeld.

Vertrouwd, vakkundig en snel en goed contact en advies

De kracht zit hem in het fijne persoonlijk contact en dat er voldoende tijd wordt genomen om je persoonlijke situatie goed door te nemen zodat er een goed passend advies wordt gegeven op maat. Niets lijkt daarin te veel. We zijn blij geweest met deze vakkundige expertise.

Zeer behulpzaam en snel antwoord

Altijd goede ervaringen

Iemand die zich vastbijten en er alles aan doet om het te realiseren.

Een recreatiewoning financieren is echt een ding bij iedere bank. Eigenlijk willen ze deze klanten niet, gelukkig bijt Hans zich erin vast en is het toch gelukt. Dank je wel Hans voor je inzet!

fijne samenwerking

In een drukke periode hebben we veel online kunnen regelen met Finion. Altijd stonden zij paraat om uitleg te geven en een deskundig advies uit te brengen.

Betrouwbare adviseur die goed meedenkt en volledig ontzorgt.

Ik doe al ongeveer 15 jaar zaken met Finion, al die tijd dezelfde adviseur (Hans) gehad die de persoonlijke situatie goed kent en goed meedenkt over de beste financiële oplossing inzake; hypotheken, spaargelden en belastingregels (in mijn situatie). Meerdere adviestrajecten en hypotheken doorlopen met Finion i.v.m. verhuizingen en scheiding, altijd naar volle tevredenheid geholpen door adviseur en medewerkers.

Goed advies over hypotheek

Zeer goed geholpen inmiddels al voor de 2de keer. Heel persoonlijk, klantvriendelijk maar ook gewoon een prettig contact, zeker aan te raden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.