buitengewoon goed!

Ter zake kundig, vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Absoluut aan te bevelen.

Zeer tevreden , bijzonder tevreden over de heer Hans van Luijken welke mij heeft begeleid met alles

Zoals nu alles is geregeld goed tevreden en hoop maar ben er wel zeker van als ik nog vragen heb nog beslist zal worden bijgestaan Vriendelijke groeten F.Fischer

Duidelijk en eerlijke uitleg

Inmiddels al jaren klant bij Finion. Het team staat je graag te woord en geeft duidelijke en vooral een eerlijke uitleg vwb hypotheken en verzekeringen. Ik zou geen ander tussenpersoon meer willen.

Altijd goed en snel advies

Goed persoonlijk en snel advies. Ik ben heel tevreden.

Zeer deskundig en betrouwbaar

Hans Verlaan is een vakman als het aankomt op financiering in uitzonderingsgevallen. Hij heeft ons uitstekend geadviseerd en het hele proces voor het verkrijgen van een nieuwe hypotheek vakkundig begeleid. We konden hem altijd bellen voor vragen en uitleg. Kortom, zeer prettige samenwerking.

Vriendelijk, snelle communicatie én geduld

Vriendelijke mensen, altijd bereid om mee te denken en met voorstellen te komen. Het fijnste vond ik dat, als wat geregeld moest worden weer eens van mijn prioriteitenlijstje was gevallen, er een mail te herinnering kwam. Alles op een snelle en fijne manier geregeld.

Vriendelijk en deskundig geadviseerd, echter alleen onvolledig

De Adviseurs van Finion hebben me deskundig begeleidt in het verhogen van een hypotheek, waarin verduurzaming nr. 1 stond. Het aangevraagde geld is jammer genoeg niet helemaal goed los gekomen, niet handige opstartproblemen met het openen van het depot met daarin een niet directe begeleiding van Finion, waardoor je zelf genoodzaakt wordt te bellen met de verstrekker. Het achterwege laten van advies om gebruik te maken van de verduurzamings hypotheek/leningen welke via de overheden, door SvN mogelijk zijn heb ik gemist, dat moet beter!

Zeer betrouwbaar en deskundig

Ik kende Hans Verlaan al in 2014, toen ik advies heb gevraagd i.v.m. aankoop van een woning in Hilvarenbeek. Hij heeft toen uitstekend advies gegeven, waarvoor hij niets kon rekenen (omdat hij afraadde het huis te kopen i.v.m. wankele financiële situatie). Toen heb ik beloofd dat, als ik ooit weer een nieuwe hypotheek nodig had, ik opnieuw zou aankloppen bij hem. Afgelopen woensdag is de hypotheekakte gepasseerd bij de notaris. Zoals gezegd: uitstekend geholpen bij allerlei lastige vragen. Hij heeft telkens de taaie materie, voor ons inzichtelijk kunnen maken en heeft een fantastisch resultaat voor ons kunnen bewerkstelligen (constructie hypotheek bij ING). Een zeer prettig, bijna vriendschappelijk contact dat wij met hem hadden.

Professioneel en daadkrachtig.

Zeer vriendelijk, hulpvaardig, veel kennis en daadkracht. Zeer prettig om mee samen te werken en tot het juiste resultaat te komen.

Duidelijk, goed en doeltreffend

Ik raad finion aan. Zij weten hoe ik meer kon lenen en hoe ik mijn lening wel kon krijgen waar anderen zeiden dat dit niet zou lukken.

Hans Verlaan is een zeer kundige adviseur.

Klantvriendelijk en deskundig

Adviseurs zijn deskundig en hebben veel ervaring met financiële dienstverlening. Ze vinden een goede relatie met klanten belangrijk voor de lange termijn.

Eenvoudig, prettig, doelmatig en proactief.

De grondige, pragmatische en eerlijke manier van werken bevalt uitstekend. Je weet dat je in goede handen bent, alles gebeurt goed en op tijd, er wordt er meegedacht, en dan ook nog op een manier dat je je er zelf prettig bij voelt.

Gewoon heel goed

Onze hypotheek was een speciaaltje. Maar creatief (en ik denk ook assertief) met de bank aan de slag gaf ons de juiste route. “Nee” was geen optie.

Heel fijne in het proces vanaf het begin.

Behulpzaam

Hans heeft ons heel goed geholpen. Al de vragen die we hadden konden we stellen en vaak kregen we al binnen het uur antwoord. Ook in de tijd dat de Corona maatregelen aanwezig waren, konden we toch gemakkelijk contact krijgen.

Fijn bedrijf, heel tevreden.

We zijn goed voorgelicht, duidelijke uitleg, alles werd uitgevoerd volgens afspraak, prima.

Opnieuw van begin tot eind kundig en snel geholpen!

Hans Verlaan heeft ons nu meerdere keren geholpen met het regelen van een hypotheek. Hij is volledig, erg snel met reageren en komt na wat hij belooft. Als banken net zo flexibel en snel zouden werken als Hans zou het helemaal een feest worden.

Duidelijke en betrokken hulp

Goed bereikbaar, betrokken en behulpzaam. Hypotheek duidelijk en makkelijk geregeld. Denken met je mee.