Goed en bekwaam bedrijf

Ik ben uitstekend begeleid naar mijn hypotheek. Het ging vlekkeloos.

Voel me hier altijd goed geholpen

Zijn al lang klanten bij Finion. Heb hier altijd heel goed ervaringen gehad. Voelde mij altijd goed verstaan en geholpen.

Fijne persoonlijke dienstverlening

Al enkele jaren vaste klant bij Hans van Finion voor al mijn financiële administratie, op welke manier dan ook. En altijd zonder enige twijfel.

Ontzettend fijn advies met de hypotheek

Wij zijn geholpen door Hans Verlaan, die ons altijd duidelijk te woord stond over advies in onze hypotheek. Zelfs toen we een keer een beetje in paniek waren en een hele dringende vraag hadden buiten werktijd belde hij ons 's avonds nog terug om ons uitleg te geven en zorgde hij er weer voor dat wij lekker konden slapen. Top ervaring!

Accuraat snel en betrouwbaar

Relatie

Vanaf het eerste moment, 12 jaar geleden, een goede relatie. Staan altijd voor je klaar, goede kennis van zaken, duidelijk advies en daarom komen we elke keer terug als we financieel iets willen vragen of regelen

Fantastisch geholpen

In een moeilijke periode moest ik grote financiële keuzes moeten maken en door het advies van Finion heb ik dat met alle vertrouwen kunnen doen. De aandacht die ik heb gekregen is boven verwachting en door kennis en communicatie vanuit Finion werd iets ingewikkeld ineens heel simpel.

Zeer vakkundig team

Erg ervaren en kundige mensen bij Finion die het gehele proces op een menselijke manier benaderen ipv bureaucratisch. Erg fijne binnendienst medewerkster die je graag te woord staan en helpen! Zeker aanrader!

Vakkundig en vriendelijk

zeer vriendelijk en deskundig

vanaf 2019 klant bij Finion , het is een organisatie waar je vriendelijk en deskundig te woord wordt gestaan , maar ook vlot en open met een passende oplossing voor je vraag stuk wordt geholpen

Deskundigheid

Zeer tevreden over de goede service en betrokkenheid

Geweldige service!!

Elk contact (tot op heden al ruim 10jaar) verloopt vlekkeloos. Altijd punctueel, verzorgd en ruim de tijd voor onze afspraken.

Alles goed geregeld!

Goede uitleg begeleiding bij aanvraag was perfect! Helder advies en goede service! Geen opmerkingen, alles was goed geregeld!!!

Fantastische begeleiding

Je kunt altijd bellen of mailen en krijgt vrijwel meteen een reactie en antwoord. Wij hebben erg veel vertrouwen in de deskundigheid van Hans Verlaan. Hij heeft ons enorm goed geholpen met ons vrij moeilijke dossier.

Altijd bereid om mee te denken en verstand van zaken

Alle keren dat ik door Hans begeleid ben, ben ik zeer tevreden geweest. Hij maakt altijd tijd om mee te denken en voelt aan op welk niveau je instapt en het begrijpt. Hij sluit zijn uitleg van de zaken daarop aan in verstaanbare taal, ook voor een leek.

Hypotheekaanvraag

Bij Finion wordt je persoonlijk geholpen, is er tijd voor je en wordt alles tot in de puntjes geregeld.

Perfecte adviezen, opvolging afspraken en duidelijke communicatie

Vanaf het eesste contact verliep alles volgens afspraak. Goede, duidelijke adviezen gebaseerd op onze wensen. Eigenlijk geen op-/aanmerkingen qua verbetering van de service

helemaal goed

Alles goed gedaan en met inzet om zo het beoogde resultaat te bereiken. Ook goed mee gedacht met onze wensen.

Hele goede sevice

Al jaren goed contact met Hans van Finion, goede financiele hulp, duidelijke uitleg voor een 'leek' zoals ik. Zeker aanrader

Deskundig en klantvriendelijk

Prima geholpen

Wij zitten in door Hans van luiken prima geholpen en voorgelicht.

Deskundig en behulpzaam

Vorige maand ons eerste huis gekocht. Super geholpen door Hans Verlaan, dacht heel goed met ons mee en weet alles duidelijk uit te leggen. Staat altijd en snel voor je klaar als je vragen hebt. Zeker een aanrader!

Uitstekend advies

Voordat we in contact kwamen met Finion al een gesprek gehad met een andere (online) hypotheekverstrekker. Dat was wat onpersoonlijk, niet goed bereikbaar en belichtte vooral wat er allemaal niet mogelijk was. Daarna op advies van vrienden contact opgenomen met Finion. Zeer goed geholpen door Hans. Persoonlijk en deskundig advies en altijd beschikbaar voor vragen. Als zeer positief ervaren.

Hans Verlaan is altijd behulpzaam en meedenkend

Deze mensen gaan verder dan het gebruikelijke en dat is ontzettend prettig. Heel blij mee.

Behulpzaam

Voor het eerst een huis gekocht. Uitstekend geholpen door Hans. We konden altijd bellen of mailen voor advies. Persoonlijke benadering.