Ideale combinatie van kundig en menselijk

Hoewel de aanleiding natuurlijk niet leuk is, is de ervaring met Liana prima! Ze heeft ons kundig en professioneel door onze scheiding geloodst en heeft daarbij geen enkele keer de emotie en menselijkheid uit het oog verloren! Liana, dankjewel hiervoor!

Hoi S. Wat een fijne woorden van jou zeg...:) De aanleiding is zeker nooit leuk maar wat goed om te horen dat je toch met een goed gevoel kunt terugkijken op het proces. Heel veel succes nog met de overname van de woning en ik wens je ,samen met de kids, een prachtige toekomst toe.

Zeer deskundig en integer

Liana heeft ons op een zeer deskundige en integere manier in ons proces meegenomen. Vriendelijk waar het kon, gedecideerd en zakelijk waar het nodig was. Kortom, uitstekende begeleiding.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Heel fijn dat alles naar wens is verlopen en dat jullie een prettig gevoel hebben overgehouden aan de mediation. Heel veel succes met de zoektocht naar een nieuwe woning.

Liana is erg professioneel en kundig en uitstekend in staat om het scheidingsproces op een goede manier te begeleiden.

Hoi Martijn, Heel fijn en attent dat je de moeite hebt genomen om hier even tijd aan te spenderen. En wat ben ik ontzettend blij met jouw woorden. Er waren hier en daar wat hobbeltjes maar goed om te lezen dat deze naar tevredenheid zijn opgelost. Ik wens je alle goeds voor de toekomst!

Het voelde gelijk vertrouwd

Tijdens onze scheiding zijn wij ontzettend fijn geholpen door Liana. Vriendelijk en duidelijk in uitleg. Alles is netjes geregeld. Ik zou haar aan iedereen aanraden. Bedankt voor alles.

Hoi Matthieu, Wat een mooie woorden! En wat een prettig proces hebben we samen mogen doorlopen. Jullie gaan het samen als ouders prima doen, dat weet ik zeker. Zet hem op!

Warm welkom!

Onzeker en verdrietig kwam ik binnen bij Liana. Liana probeert je elke keer op je gemak te stellen. Liana is heel professioneel en heeft ons heel goed geholpen, geen vraag is te veel en neemt de tijd voor je! Als mediator zou ik Liana zeker adviseren als je door een moeilijke tijd van een scheiding gaat!

Lieve Ilse, Wat mooi om te horen dat het gelukt is om je door een moeilijke periode heen te helpen. Maar ik heb dit niet alleen gedaan hoor, zonder jullie beider medewerking was dat niet gelukt. Dank daarvoor!

Gewoon goed

Alles prima verlopen. Vertrouwelijk Betrokken Informeel Slagvaardig Meelevend Ga zo door

Hoi Marco, Wat een gave reactie, zo met deze kernwaarden zo mooi benoemd. Natuurlijk ben ik heel erg blij dat je deze waarden bij mij hebt ervaren. Ik wens je alle goeds voor de toekomst, zet hem op!

Oprecht geïnteresseerd in je verhaal en doet aan hoor en wederhoor.

Mijn/onze ervaring is meer dan fijn te noemen. Je komt uiteindelijk toch niet voor je lol, maar bij Liana voelt het niet als moeten. Liana luistert en oordeelt niet. Oprecht geïnteresseerd in je verhaal en doet aan hoor en wederhoor. Wanneer nodig ook echt heel duidelijk wat ze verwacht van je/julie. Soms is dat ook nodig en dat voelt ze goed aan. In heldere taal vertaalt ze stappen en loodst ze je echt door het proces. In mijn/ons geval wel handig, er komt gewoon veel op je af en dan kan het weleens overweldigend zijn en dan weet ze het kort en bondig te maken. Wat ik ook fijn vond dat ze echt ook naar de kinderen kijkt. Dat is wat wij ook wilden, maar waar doe je goed aan…en haar gevoel daarvoor is goed en haar ervaring merk je daarin. Het is ook niet dat je het gevoel hebt dat je op een schopstoel zit en antwoord per mail is altijd in korte tijd. Plus wanneer nodig de tissues binnen handbereik heeft staan. Voor mij/ons; ik zou geen ander hebben gewild om dit proces te doorlopen!

Jeetje sarah, deze review heb ik echt drie keer moeten lezen....en dat is positief bedoeld. Wat lief dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om dit zo op te schrijven, dat waardeer ik enorm. Je weet het: ik had het niet zonder jullie gekund! Ik hoop echt dat we elkaar nog eens onder andere omstandigheden treffen. Probeer lekker vooruit te kijken en ik weet zeker dat daar een mooie toekomst ligt voor jou en de kinderen.

Heel goed in begeleiden en in simpele taal uitleggen

Ze neemt je beide mee door het moeilijke proces en houdt daarbij rekening met de verschillende karakters/ gevoelens die spelen tijdens het proces en dit voelt respectvol. Het heeft mij geleerd hoe je goed om kunt gaan met de ander. Ze is n open en warm persoon. Erg prettig

Wat fijn dat je jouw ervaring wilt delen ! Heel fijn om te horen dat het moeilijke proces door de begeleiding hopelijk ietsje makkelijker is geworden. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe woonplek, komt vast goed. Veel geluk gewenst.

Liane heeft ons op een warme en deskundige manier begeleid tijdens het proces

Liane is een heel fijn en warm persoon en heeft voor zowel de man als vrouw oog en checkt regelmatig bij je in hoe het gaat. Ze begeleid je goed tijdens het proces, geen vraag is teveel. Vooral ook de kinderen zijn in beeld en daar wil ze het zo goed mogelijk voor geregeld hebben. Wij zijn beide enthousiast!

Hoi hoi, Hartelijk dank voor jullie warme en liefdevolle woorden. Het was een mooie samenwerking da afgelopen periode waarin jullie eigen medewerking onmisbaar is geweest. Ik wens jullie alle goeds toe samen met jullie kinderen. Dank jullie wel!

Vakvrouw die erg betrokken is

Wij hebben het traject bij Liana als erg fijn ervaren ondanks de lastige situatie. Door haar kennis hebben we voor ons de beste keuzes kunnen maken en hebben we dit in goede harmonie spoedig kunnen doorlopen. Daarnaast is het een ontzettend lieve vrouw die precies aanvoelt hoe het persoonlijk met je gaat en even de tijd in de sessies daarvoor neemt als dat nodig is. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Enorm bedankt voor de genomen moeite en de warme woorden. Ik wens je heel veel geluk en hoop dat er spoedig een mooi paleisje voorbij komt voor jou en de kids..XX

Liana heeft ons zeer goed begeleid in ons scheidingstraject

Liana heeft ons op technisch en emotioneel vlak zeer goed begeleid in ons scheidingstraject, en altijd de rechten en plichten van beide partijen hierin meegenomen.

Ach lieve Nick, wat een mooie woorden, heel erg bedankt daarvoor. Zoals jullie alles snel hebben gedaan dit traject, zo was ook deze review SNEL geregeld...:) Maar de woorden met veel zorg gekozen...ik wens je een mooie toekomst toe.

Deskundige, respectvolle en eerlijke begeleiding

Ondanks de niet fijne situatie een fijne ervaring.

hartelijk dank ....ik wens je heel veel geluk in de toekomst.

prettige en fijne samenwerking waarbij alles goed word begeleidt

Liana is een hele warme en vriendelijke vrouw die meedenkt in het belang van beide partijen. Nooit gedacht dat een scheiding zo "ontspannen" geregeld kon worden. Duidelijk in uitleg en zorgt ervoor dat aan alles gedacht word.

Hoi Rudi, Wat een mooie woorden, hartelijk dank daarvoor. Ik had het nooit gekund zonder jullie fijne medewerking. Nogmaals bedankt voor het prachtige boeket, ontzettend lief van jullie.

Erg fijn/empatisch en kundig ons meegenomen in het proces

Fijne begeleiding met genoeg ruimte voor vragen, advies en begrip.

Heel fijn dat je de moet hebt genomen om hierop te reageren. Goed om te horen dat je de dienstverlening als fijn hebt ervaren. Ik wens je een goede toekomst toe samen met de kids!

Duidelijk, rustige begeleiding

Rustige, duidelijke manier van uitleg, door het hele proces, dezelfde dag de besproken (actie) punten en verslag op de mail

Hartelijk dank voor de genomen moeite, heel erg fijn. Ik wens je een hele fijne toekomst toe samen met de kids,

Fijn contact, heldere uitleg en begrip

Liana heeft een open persoonlijkheid waardoor je makkelijk je verhaal doet. Ze neemt je stap voor stap mee in het hele proces waarbij ze veel kennis en tips deelt waar wij zelf nooit bij stil hebben gestaan. De contactmomenten worden fijn gedoseerd, niet te snel zodat je voldoende tijd hebt om tussendoor zaken te regelen en niet te langzaam dat e.e.a. wel blijft lopen. Ook heeft ze oog voor de emotionele kant van het verhaal en staat ze daar waar nodig ook bij stil. Kortom een hele fijne sparringspartner tijdens een minder leuke periode.

Wat ontzettend fijn dat je de moeite hebt genomen om zo uitgebreid te reageren, dat waardeer ik enorm. Ik wens je een hele fijne toekomst toe en hoop dat er snel een geschikte woning voorbij gaat komen.

Ik gun niemand een scheiding maar als je dan toch een mediator nodig hebt gun ik iedereen Liana

Het proces van scheiden is geen gemakkelijke er komt veel bij kijken zowel in praktische zin als emotioneel. Ik heb Liana als een hele fijne mediator ervaren die zowel deskundig en zakelijk goed onder legt is. Maar ook veel oog en inlevingsvermogen heeft voor de mens die tegenover haar zit. Ze stelt het belang van beide partijen centraal en heeft oog voor wat het beste zou zijn voor iedereen. Waarin zij de kinderen een belangrijke plek geeft in dit proces. Ik ben erg over haar werkwijze te spreken !

Lieve JW.....ik ben er echt stil van........eerst de lieve attentie met de kaart bij de ondertekening van de documenten en nu deze mooie woorden. Dank je wel. Ik hoop dat je snel een mooi paleisje voor jezelf en de kids gaat vinden. Hou je me een beetje opa de hoogte?

Menselijke aanpak

Liana heeft mij door een lastige periode geloodst met gevoel, duidelijkheid en sympathie. Een einde zakelijk maar steeds warm traject!

Lieve Joppe, Wat ben ik trots op de manier waarop jullie dit proces samen hebben doorlopen. Jullie zijn een voorbeeld voor velen,.. Op naar de volgende fase en dat wordt vast een hele fijne. Het is je in elk geval meer dan gegund.

Geweldige mediator!!!!

Liana is een professionele, deskundige en zeer betrokken mediator. Zij neemt de tijd, luistert en adviseert. Zij heeft aandacht voor de soms opspelende emoties. De persoonlijke wensen hoort zij aan en geeft daarbij adviezen, zowel op financieel als emotioneel gebied.

Wat fijn om zo'n hartelijke en lieve recensie te mogen ontvangen. Het was me een genoegen om dit traject met jullie beiden te mogen doorlopen. Heel erg bedankt.

Fijne bemiddeling, transparant en duidelijk

Liana legt alles duidelijk uit, neemt de belangen van beide ten harte, neemt de tijd en werkt volgens een overzichtelijk stappenplan waardoor je weet waar je aan toe bent.

Hartelijk dank voor de genomen moeite. Heel erg fijn dat je hier even tijd voor hebt vrijgemaakt. Succes met alles wat nog gaat komen.Ik wens je een mooie toekomst toe samen met je dochter.

Liana is recht door zee, onpartijdig, kan ingewikkelde concepten goed uitleggen, neemt de tijd en en kan het gesprek geduldig weer de goede kant opsturen wanneer dat even wat minder gaat. Ik zou haar iedereen die een mediator nodig heeft aanraden en ben zelf ook op aanraden van een kennis bij haar terecht gekomen.

Hartelijk dank voor de mooie woorden. Heel fijn om te lezen dat het traject tot een prettige ervaring heeft geleid ondanks de altijd nare aanleiding. Heel veel succes met de zoektocht naar huisvesting.

Zeer vriendelijk, professioneel.

Dank Anne voor de moeite die je hebt genomen om dit voor mij te doen. Heel fijn om te lezen dat je blij bent met de verleende diensten. Ik wens jou heel veel sterkte met het traject wat nog voor de deur ligt.

Geweldige mediator

Daar waar ik in beginsel erg sceptisch was over mediation, heeft Liana hoop en perspectief geboden in een destijds uitzichtloze situatie. Er is ruimte voor emotie en ik voelde mij altijd gehoord en gezien. Tegelijkertijd is Liana erg rationeel en stond het belang van onze dochter in het echtscheidingstraject altijd voorop. Ik ben dan ook heel erg tevreden over het verloop. Voor een rechtvaardige, onpartijdige, deskundige, professionele, empathische mediator met een no-nonsense mentaliteit ben je bij Liana aan het juiste adres!

WAUW!!, ik ben er stil van.....hartstikke bedankt voor de mooie review. Ik wens je een hele mooie toekomst samen met je prachtige dochter.

Liana is een topvrouw! Door haar liefdevolle, professionele maar toch zeer persoonlijke en menselijke manier van aanpakken hebben we op onbeschrijfelijk prettige wijze onze scheiding vorm kunnen geven. Een aanrader voor iedereen die gaat scheiden, maar niet met advocaten - die beiden in het belang van hun eigen cliënt denken - willen werken. Liana heeft altijd het belang van onze dochter centraal gehouden zonder onze eigen wensen uit het oog te verliezen.

Nou nou, hier wordt ik toch wel helemaal verlegen van....tegen deze woorden kunnen geen bloemen op hoor...:). Ontzettend bedankt voor de prachtige complimenten. Dat hebben we samen toch maar mooi gefixt.

Betrokken en Eerlijk

Liana luistert goed en neemt de tijd . Het is een lieve warme vrouw waar ik me meteen op me gemak voelde . Ondanks het lastige traject van een scheiding kijk ik er met een goed en positief gevoel op terug , dat komt zeker ook door de betrokkenheid en deskundigheid van Liana .

Hartelijk dank voor de mooie bloemen en de lieve hartverwarmende woorden. Ik wens jou en de kinderen enorm veel geluk toe voor de toekomst. En dat gaat absoluut goedkomen, dat weet ik zeker!