Door Liana gaan we nu verder als goede vrienden

Een scheiding is een erg verdrietige periode. Buiten alle emoties zijn er ook heel veel zaken die je moet afhandelen waardoor je vaak de hele situatie niet meer kunt overzien. Zaken waar je zelf niet eens aan denkt. Liana neemt je aan de hand mee door het hele traject en gooit niet alles tegelijk op je bord maar stapje voor stapje waardoor je de hele situatie goed kunt overzien. Dit geeft echt een stukje rust en is er ook ruimte om het verdriet te verwerken in de tussentijd. Liana geeft beiden partijen het gevoel dat ze er voor je is en je begrijpt maar blijft onpartijdig. Ze voelt dingen goed aan en komt de dingen na die ze afspreekt (en dat ook echt snel). Wanneer de emoties hoog oplopen dan gaat ze de dingen relativeren en van beiden kanten argumenteren waardoor je ook elkaar blijft begrijpen. En mede daardoor kunnen we nu goed samen door een deur en zijn we als goede vrienden gescheiden. Hierdoor hebben ook onze kinderen er niet al te veel last van en houden we de ´schade´ hopelijk beperkt. Wij zouden Liana zeker aanraden.

Jeetje, ik ben er gewoon even stil van....Wat ontzettend attent dat je de tijd hebt genomen om je standpunten zo uitgebreid toe te lichten. Enorm bedankt hiervoor! Ik weet zeker dat het jullie lukt om de onderlinge verstandhouding goed te houden en in jullie nieuwe rol als collega ouders te gaan groeien. Heel veel geluk allebei.

Super blij mee geweest

De dienstverlening door Liana was super goed ! Heel mooie en vooral eerlijke begeleiding door deze moeilijke phase. Heel erg bedankt !

Oog opener

In het begin sceptisch over mediation in het algemeen, maar na de intake was ik overtuigd dat Liana het aller beste voor ons beide wilde bereiken. Waarbij onze invulling/wensen zeer serieus genomen werden. Daarnaast kwam vaak met goede tips bij "lastige" zaken. Een toegankelijke, oprechte vrouw met gedegen kennis van sociale en wettelijke zaken.

Dank je wel dat je hier even tijd hebt voor hebt willen vrijmaken en natuurlijk voor je complimenteuze woorden....ik wens je een mooie positieve toekomst toe samen met je zoontje.

Liana geeft vanaf het begin een duidelijk beeld hoe ze werkt en hoe het proces zal verlopen. Ze geeft goede begeleiding tijdens het proces. Ze geeft duidelijke uitleg op de vele vragen die wij hadden. Wij waren heel erg blij dat we haar gekozen hebben. Ron

• Voortgang scheidingproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt
  • Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik ben zeer tevreden over Liana.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Liana is een warm, fijn persoon en en blijft zeer onpartijdig. Ook stond ze open voor een gesprek met onze dochter, wat haar erg goed heeft gedaan.

Duidelijk en helder persoon. Sympathiek Uitleg in duidelijke taal

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hartelijk dank...:) Ik wens je een hele fijne toekomst toe.

Betrokken en kundige mediator, erg prettig in de omgang. Liana is in staat om een emotioneel en intensief traject op een zeer prettige manier te begeleiden.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hartelijk dank voor de genomen moeite...:) Ik hoop dat er spoedig een oplossing komt voor het woning dilemma. Hou je taai!

Zeer tevreden!

• Voortgang scheidingproces
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt N.v.t.
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Hartelijk dank! Ik wens je een mooie toekomst toe.

Liana is een top vrouw die verstand heeft van zaken. Een scheiding is natuurlijk enorm heftig en dan is het erg fijn dat er een objectief persoon tussen zit die tegelijkertijd ook de papieren rompslomp op zich neemt. Wat voor veel rust heeft gezorgd bij mij. Ze is sociaal wanneer het aankomt op emoties en een pittige tante wanneer het moet. Ik raad Liana ten zeerste aan.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Lieve Niels wat een mooie beoordeling geef je mij. Ik ben er gewoon een beetje ontdaan van. Dank je wel. Zet hem op bij de brandweer en maak er wat moois van samen met die lieve Fay.

Liana heeft veel kennis van zaken en neemt alle tijd om alles in goede banen te leiden.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Thanks voor je mooie beoordeling, ik wens je alle goed voor de toekomst toe.

Liana heb ik ervaren als een betrokken/ professionele persoon die alles erg goed kan begeleiden. Ook als het soms wat hoog oploopt met de emoties van ons zet ze ons weer goed terug op de rails. Ze stimuleerde ons op een positieve manier hoe we met bepaalde zaken om moeten gaan, kon ons goed adviseren en heeft zeker verstand van zaken. Liana , dank je wel!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Aaaaah, wat een mooie beoordeling zeg! Ik ben heel blij dat het jullie zo goed gelukt is om samen een mooie doorstart als collega ouders te kunnen maken.Trots op jullie beiden.

Goede begeleiding in het scheidingsproces

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Eerlijk, recht door zee, meelevend, objectief

Thanks kerel...!

Fijn warm emphatisch

Dank je wel...:)

Hele duidelijke, prettige manier van communiceren. Duidelijke uitleg. Stap voor stap meegenomen in het proces.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Thanks !! Altijd weer heel fijn om te horen dat mensen tevreden zijn over het verloop van het traject. Ik wens jou ontzettend veel geluk toe , samen met de drie jongens.

Deskundig en hele fijne communicatie met oog voor beide partijen

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Fijne begeleiding in een moeilijk proces. Open eerlijke persoonlijkheid

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een scheiding is al vervelend genoeg. Fijn als je dan begeleid kan worden door iemand met verstand van zaken die ook nog eens gewoon een fijne persoonlijkheid heeft.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Zeer tevreden, in alle opzichten

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Toegankelijk, betrokken en kundig.

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

We kozen voor Liana omdat we een betrokken, gedegen mediator wilden die de voortgang erin kon houden en die goed onderbouwd uitleg kon geven. De beschrijving op haar website sluit goed aan bij hoe zij ons werkelijk heeft geholpen. Fijne bemiddeling, goed bereikbaar met een goed inlevingsgevoel zonder het zakelijke aspect uit het oog te verliezen.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ik voelde me begrepen, Liana was duidelijk en heeft ons goed geholpen.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Lief....hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor deze beoordeling.

Het hele proces werd zeer goed begeleid, erg persoonlijk. In ons geval ging het hele proces sneller dan verwacht, maar dat heeft te maken met het beiden verkrijgen van nieuwe woonruimte. Erg tevreden!

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Thanks....ging inderdaad heel vlot, ook mede door jullie zelf. Heel veel geluk gewenst in de toekomst.

Proffesionele en erg persoonlijke benadering. Erg prettige vrouw die alles goed heeft geregeld.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ontzettend lief, dank je wel, ik ga jullie zeker missen op vrijdagmiddag...:)