Super mediator!

Een scheiding regelen is natuurlijk nooit leuk. Liana heeft ons op een duidelijke, respectvolle en ondanks alles leuke manier door het hele traject heen geholpen.

Hele fijne samenwerking

Hele fijne sfeer,het is fijn om alles goed op papier te zetten om verdere problemen te voorkomen, Liana denkt met je mee en communicatie verloopt goed.

Onpartijdige, begripvolle en kundige begeleiding

In de moeilijke keuze die je maakt als je uit elkaar gaat is Liana en erg fijn persoon om je hierbij te helpen. Iemand die naast beide personen staat, begrip toont en alles uitlegt wat je moet regelen en veel voor je regelt. Ik heb de begeleiding van Liana als erg prettig ervaren! Ik zou Liana zeker aanraden om een goede basis tijdens de scheiding te creëren. Liana, super bedankt!!

Liana heeft bij mij voor rust en overzicht gezorgd.

Liana heeft erg veel kennis maar gaat ook niet voorbij aan de onderliggende gevoelens en emoties tijdens het proces. Ze is duidelijk, daadkrachtig en doet haar werk met een flinke dosis empathie en mensenkennis. Ik heb erg veel steun aan haar gehad omdat zij het proces overzichtelijk en behapbaar heeft gehouden.

Professionele, fijne, toegankelijk dienstverlening.

Aangenaam contact gehad, moeilijke materie haarfijn uitgelegd in Jip en Janneke taal. Wij zijn er erg mee geholpen, waren er samen zeker niet zo goed uit gekomen. En aangezien wij als co-ouders nog lang samen door een deur willen kunnen, is een goed begin mede mogelijk gemaakt door Liana. Dankjewel

Prettige en professionele vrouw geheel onpartijdig

Iemand met kennis en ervaring, rustig en prettig in de omgang een goede steun in moeilijke en emotionele periode

Rust en kalmte

Ik heb het mediation traject als eerlijk, transparant, neutraal en onbevooroordeeld ervaren. Communicatie zowel tijdens het gesprek als via email is open, helder en correct.

Betrokken in zo,n emotionele gebeurtenis

Zeer betrokken maar ook zeer kundig

Bergripvol

Meedenkend toont empathie

Helemaal geweldig!

Nogmaals geweldig geholpen

Kundig, fijn persoon en heeft het beste voor beide voor.

Ik geef nooit een 10, want het kan altijd beter (lees anders). Aangezien je ook moet geven en nemen in zo'n traject is Liana dé persoon die dit op een (in ieder geval voor ons) fijne manier kan begeleiden. Zoals aangegeven heeft ze het beste voor beide voor, is kundig en in de manier van omgang erg fijn. Dit alles is erg fijn aangezien het traject waarin je bent beland al heftig genoeg is. Dit voelt ze erg fijn aan.... Aangezien ik je op het einde nog niet goed heb kunnen bedanken wil ik dit bij deze alsnog doen. Liana bedankt voor de manier waarop je ons hebt begeleid !

Ideale combinatie van kundig en menselijk

Hoewel de aanleiding natuurlijk niet leuk is, is de ervaring met Liana prima! Ze heeft ons kundig en professioneel door onze scheiding geloodst en heeft daarbij geen enkele keer de emotie en menselijkheid uit het oog verloren! Liana, dankjewel hiervoor!

Zeer deskundig en integer

Liana heeft ons op een zeer deskundige en integere manier in ons proces meegenomen. Vriendelijk waar het kon, gedecideerd en zakelijk waar het nodig was. Kortom, uitstekende begeleiding.

Liana is erg professioneel en kundig en uitstekend in staat om het scheidingsproces op een goede manier te begeleiden.

Het voelde gelijk vertrouwd

Tijdens onze scheiding zijn wij ontzettend fijn geholpen door Liana. Vriendelijk en duidelijk in uitleg. Alles is netjes geregeld. Ik zou haar aan iedereen aanraden. Bedankt voor alles.

Warm welkom!

Onzeker en verdrietig kwam ik binnen bij Liana. Liana probeert je elke keer op je gemak te stellen. Liana is heel professioneel en heeft ons heel goed geholpen, geen vraag is te veel en neemt de tijd voor je! Als mediator zou ik Liana zeker adviseren als je door een moeilijke tijd van een scheiding gaat!

Gewoon goed

Alles prima verlopen. Vertrouwelijk Betrokken Informeel Slagvaardig Meelevend Ga zo door

Oprecht geïnteresseerd in je verhaal en doet aan hoor en wederhoor.

Mijn/onze ervaring is meer dan fijn te noemen. Je komt uiteindelijk toch niet voor je lol, maar bij Liana voelt het niet als moeten. Liana luistert en oordeelt niet. Oprecht geïnteresseerd in je verhaal en doet aan hoor en wederhoor. Wanneer nodig ook echt heel duidelijk wat ze verwacht van je/julie. Soms is dat ook nodig en dat voelt ze goed aan. In heldere taal vertaalt ze stappen en loodst ze je echt door het proces. In mijn/ons geval wel handig, er komt gewoon veel op je af en dan kan het weleens overweldigend zijn en dan weet ze het kort en bondig te maken. Wat ik ook fijn vond dat ze echt ook naar de kinderen kijkt. Dat is wat wij ook wilden, maar waar doe je goed aan…en haar gevoel daarvoor is goed en haar ervaring merk je daarin. Het is ook niet dat je het gevoel hebt dat je op een schopstoel zit en antwoord per mail is altijd in korte tijd. Plus wanneer nodig de tissues binnen handbereik heeft staan. Voor mij/ons; ik zou geen ander hebben gewild om dit proces te doorlopen!

Heel goed in begeleiden en in simpele taal uitleggen

Ze neemt je beide mee door het moeilijke proces en houdt daarbij rekening met de verschillende karakters/ gevoelens die spelen tijdens het proces en dit voelt respectvol. Het heeft mij geleerd hoe je goed om kunt gaan met de ander. Ze is n open en warm persoon. Erg prettig

Liane heeft ons op een warme en deskundige manier begeleid tijdens het proces

Liane is een heel fijn en warm persoon en heeft voor zowel de man als vrouw oog en checkt regelmatig bij je in hoe het gaat. Ze begeleid je goed tijdens het proces, geen vraag is teveel. Vooral ook de kinderen zijn in beeld en daar wil ze het zo goed mogelijk voor geregeld hebben. Wij zijn beide enthousiast!

Vakvrouw die erg betrokken is

Wij hebben het traject bij Liana als erg fijn ervaren ondanks de lastige situatie. Door haar kennis hebben we voor ons de beste keuzes kunnen maken en hebben we dit in goede harmonie spoedig kunnen doorlopen. Daarnaast is het een ontzettend lieve vrouw die precies aanvoelt hoe het persoonlijk met je gaat en even de tijd in de sessies daarvoor neemt als dat nodig is. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Liana heeft ons zeer goed begeleid in ons scheidingstraject

Liana heeft ons op technisch en emotioneel vlak zeer goed begeleid in ons scheidingstraject, en altijd de rechten en plichten van beide partijen hierin meegenomen.

Deskundige, respectvolle en eerlijke begeleiding

Ondanks de niet fijne situatie een fijne ervaring.

prettige en fijne samenwerking waarbij alles goed word begeleidt

Liana is een hele warme en vriendelijke vrouw die meedenkt in het belang van beide partijen. Nooit gedacht dat een scheiding zo "ontspannen" geregeld kon worden. Duidelijk in uitleg en zorgt ervoor dat aan alles gedacht word.

Erg fijn/empatisch en kundig ons meegenomen in het proces

Fijne begeleiding met genoeg ruimte voor vragen, advies en begrip.

Peerdsbroek 25

4824BL Breda