Filters

8

prima geregeld

Na mijn eerste contact, duidelijk gemaakt hoe door mij te reageren en daarna meteen een gunstig antwoord bedankt. gr.c.thijssen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen.

Door mijn eigen schuld is het een beetje fout gelopen, maar is nu goed opgelost, bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik ben zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en correct

De medewerker heeft snel en correct de vraag afgehandeld. Ondanks de corona drukte

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed !

De situatie besproken

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima afgehandeld

Prima afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Vlotte en accurate beantwoording van de door mij gestelde vraag!

  • Aanbevelen? Ja
9

attent

de voorbije weken passeerde een "lawine" van aanbiedingen en bracht (achteraf gezien) verwarring in de beantwoording onzerzijds. we zijn blij met uw coulance

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie

Snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
5

??

???

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfekt

Oké eindelijk iemand die het goed beschrijft elke keer zijde ze dat het mailadres verkeerd was en dat ik dit moest veranderd Groetjes dank je

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en duidelijk.

Snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen antwoord op mijn vraag

Destijds heb ik me laten inschrijven en dat kostte EENMALIG € 15,00 en nu ieder jaar , waarom dat en hoe zit dat?? Dus ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad. M.vr.gr. J. Verheijden

  • Aanbevelen? Nee
2

De keuze is nieuwbouw Zonnehof

Niet zo goed, wij hebben aangegeven dat we graag in aanmerking komen voor een appartement in de nieuwbouw van Zonnehof, vrije sector, gesitueerd aan de voorzijde van het gebouw. Echter TBV (eigenaar Z'hof) stuurt ons eerst naar Funda en vervolgens naar WIZ, we weten het niet meer. Zoals u al aangaf, staan we allang ingeschreven en zouden graag in aanmerking komen voor zo'n vrije sector appartement. Beste mensen, help ons aub. Hartelijke groet, Ad en Nel Poulus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Meteen reactie op mijn mail en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel

Ik ben pas ingeschreven de mvr heeft mij vele goede tips en advies gegeven dat het voor mij gemakkelijker maakt om te reageren op woningen . Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel antwoord, snel geholpen!

Snel geholpen, vriendelijk en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn dat het geregeld is

Snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Het probleem was meteen opgelost! Hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
1

De hulp via email en door storingen

Die storingen komen mij nogal flink vet de keel uit daardoor wordt ik na zoveel x gefrustreerd van dat was het fijne werkdag nog

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn

Zeer snel en duidelijk mijn vraag beantwoord!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn snelle reactie

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Efficiëntie en service

Zeer snelle en efficiënte reactie op mijn vraag. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.