Filters

10

prima

er werd me ook hulp voor een eventuele volgende keer aangeboden

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

Tot nu toe prima, maar het is wel een heel gedoe om ingeschreven te worden voor een appartement. Zeker als het niet voor jezelf is, maar voor vrienden die 80 en 85 jaar zijn. Van de ene kant jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn, maar makkelijk dat jullie advies nu op papier? in de mail staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben snel en goed geholpen gr jim.

Ik ben snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie en goed opgelost

Thanks lieverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn snel duidelijk antwoord

Blij, tevreden dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend snel en correct geholpen zonder bureaucratisch gedoe!

Ontzettend snel en correct geholpen zonder bureaucratisch gedoe!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en duidelijke informatie

Een snelle en duidelijke reactie op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Zeer onduidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel antwoord

Via site vraag gesteld en snel via de mail antwoord terug gehad.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik ben er niet uit.

Niet geholpen. Graag persoonlijk contact. Ik kom er niet uit. Mijn man is overleden en daarom is het voor mij moeilijk om dit allemaal te regelen Graag telefonisch uitleg. Het beste zou zijn om mij een rekening te sturen. Hoop dat ik bericht krijg. Met vriendelijke groeten Roos Snels-Weijman Bankven 5052 BD

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijn dat snel gereageerd word

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet het antwoord op mijn vraag

Dit is een standaard antwoord, wat helaas niet op mijn vraag aansluit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Een zeer snelle reactie!

Ik had verwacht dat dit enkele dagen zou duren, voordat ik antwoord op mijn vraag zou krijgen maar boven verwachting was dit al binnen 1 dag. Heel fijn, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlug gereageerd

Er is snel gereageerd op mijn bericht dat ik aan woning in zicht heb gestuurd

  • Aanbevelen? Ja
10

super

omdat ik bang was dat ik het niet goed heb gedaan omdat ik veel mails heb gehad van woning net

  • Aanbevelen? Ja
10

duidelijk antwoord

goedemorgen, ik heb een duidelijk en uit gelegd antwoord gekregen , en heel vlugs zelfs. bedankt

  • Aanbevelen? Ja
7

Gewenst resultaat is bereikt

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Céline heeft mijn vraag zeer duidelijk en vriendelijk beantwoord. Dit heeft me gerust gesteld en het is tevens zeer duidelijk voor mij nu.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en accuraat

prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Meteen antwoord gekregen

  • Aanbevelen? Ja
9

heel netjes geholpen

positief hoe ik behandeld ben dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig en snel geholpen

door 2 mailtjes over en weer de oplossing voor mijn probleem gevonden. super!

  • Aanbevelen? Ja
9

Je hebt me goed geholpen dank je wel daarvoor

Je hebt me goed geholpen dank je wel daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik voel me gehoord

Ik voel me gehoord

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke toelichting

Dankje wel voor de duidelijke toelichting, omdat ik wist het allemaal niet.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.