Tevreden met het antwoord

Snelle reactie op mijn vraag. En snel actie ondernomen om de gevraagde aanpassingen te doen. Dus perfect

Snelle reactie en goede uitleg

Ik snapte niet hoe ik mijn inschrijving kon herstellen maar ben binnen 10 min geholpen ze hebben het uit gezocht en uitgelegd hoe het zit en verteld hoe ik het nu moest doen, en nu is het gelukt, top!

Vriendelijk en behulpzaam

Het was een vriendelijk en duidelijk gesprek

leuk behandeld

goed naar mij geluisterd en meegewerkt

Goede en snelle reactie

Snelle reactie

Ik had vanmorgen een mail gestuurd en die is even later al beantwoord.

Na vragen waarom wij niets van de vorderingen betreffende Salmrijck hebben gehoord, zijn wij nu goed geïnformeerd. Hebben ook de zoekopties aangepast. Onze dank. Met vriendelijke groet, Ulrich Geimer

Snelle reactie

Voor het eerst contact gehad en de reactie was zeer snel

Super geholpen

Super geholpen

Precies uitgelegd hoe te werk met de toevoeging

Prima geholpen

Ik kreeg snel een formulier thuis waarmee ik een doorlopende machtiging kon regelen.

Geen ervaring

Ik was tevreden voor service .

Prima weet nu voldoende dank je

Perfecte ondersteuning bij opgave van inkomen.

Vanwege een nieuwe computer had ik problemen met het opgeven van het totale inkomen. Medewerker (ster) van WIZ heeft mij daarbij snel en accuraat geholpen.

Keurige service voor iemand die onhandig is met de computer. Vriendelijk dank, Peer van de Voort.

Correct en snel

Bedankt voor de berichtgeving.

Snel geholpen

Snelle reactie en duidelijk omschreven.

Zeer goed geholpen.

Zoek aan de balie in Dongen als bij de receptioniste aan de telefoon een zeer klantvriendelijke behandeling.

Professioneel

Reageren heel snel, grondig en behulpzaam.

Prima en vlotte reactie op mail.

Snelle en duidelijke reactie

Ik heb snel een duidelijke reactie gekregen op mijn vraag.

Snelle reactie

Sowieso vind ik het erg moeilijk om de gegevens juist door te geven. Maar ik heb door uw informatie een eind verder kunnen komen en heb mijn nieuwe inkomensgrens doorgegeven. Dank je wel

Heel fijn om gehoord te worden Mvg Els

Ik vind het fijn dat ik een reactie heb gekregen dat doet mij heel goed.ik heb een mooi appartement maar ik voel mij heel eenzaam en verdrietig nu mijn man euthanasie heeft gepleegd ik zie heel de dag dat beeld voor mij !ik probeer alles ,maar iedere keer kom ik binnen en komt dat beeld weer terug. Er is hier ook geen contact ieder is op zich zelf , dus dat is ook niet bevorderlijk . Dank dat ik mijn verhaal even kwijt kan. Gr Els van Berkel