Ze laten vaak aanbod zien ,van sociale woningenen met 3slaapkamers ,in mijn prijsklasse en eventueel huurtoeslag.Ben daar heel blij mee ,al ben ik niet zo lang ingeschreven,stel dat zeer op prijs. Graag wil ik een automatische incasso,zodat ik dat niet vergeet ,wil er zo lang mogelijk ingeschreven staan ,zodat ik de juiste woning krijgt aangeboden. waar ik met mn kinderen kan intrekken.

Altijd een luisterend oor

snel en duidelijk geholpen

Ik moet nog even natrekken of de aanpassing juist is en of ik mijn verzamelinkomen nu wel kan invoeren,

Heldere, snelle en duidelijke reactie. Super!

Super heldere en duidelijke reactie!

Hoop op een betere levensstandaard

De site biedt gelijke kansen in veel trekkingen, het kan de droom van een goed appartement vervullen, zelfs met kleine inkomsten

Nvt

Je krijgt direct antwoord

Waar ik woon nu vroeger was eigenaar voor casade.De gebouw is gekocht ander woonstichting.

Voor over paar jaar moet ik terug aan casade Medewerker zijn altijd vriendelijk en goed uitleggen

Werken met het contactformulier is heel handig

Ik vind persoonlijk contact gemakkelijker, maar een telefoonnummer was niet te vinden op de site.

Snel en effectief geholpen

Heel fijn dat mijn vraag voor een aanpassing in mijn inschrijfformulier zo snel beantwoord is

goed geholpen

ik had problemen met reageren op woning en heb gemaild na jullie en werd direct geholpen super fyn

Super geholpen

Had problemen met inkomstenverklaring in te voeren. heb een mail gestuurd . En perfect geregeld Hartelijk dank, Henk van Hout

Niet ervaring

Ik help mee

Nette reactie

Hoewel ik het er niet mee eens ben want er gaat weer geld verloren omdat het jaar veel vroeger afgebroken is door acceptatie van een woning.

Prima@

Prima alles is prima essent is een betrouwbaar bedrijf aan de klanten mee zijn n prijs redelijke. Kan beter.

Niet goed.

Geen antwoord op mijn vraag!

Heel fijn,,

Nu in de mail ,en ook altijd aan de telefoon heel goed gesprek, dank ervoor ,,met vriendelijke groeten!Jeanne kerremans

Bedankt

goede service

Dit is beslist geen burocratisch gedoe maar persoonlijk en welwillend, dank en groet, Koos Scheffers.

zeer goed

Zeer snelle reactie op mijn vraag, ook duidelijk, TOP!

Zo snel geweldig

In een halve dag antwoord op mijn vraag

Vlotte reaktie van WIZ

Een en ander is bij mij bekend, maar rechtstreeks kontakt met Casade via de site lijkt me gemakkelijker communiceren.

snelle reactie

Gisteren gestuurd, vandaag geregeld en mijn fout gecorrigeerd. Super

Super vriendelijk en behulpzaam

Ik ben niet zo goed om alles via mn telefoon te doen. Ik ben bij jullie super goed behandeld. En ze hebben alles voor mijn goed gezet in mijn profiel dat vind ik toppie

Ben meteen goed geholpen

Locatie Woning in Zicht Tilburg