Vriendelijke en duidelijk informatie

Vriendelijke medewerkster, die mij goed te woord heeft gestaan en ook mee heeft gedacht.

Heel goed

Zolang wij staan ingeschreven is onze ervaring prima

Fast response

They are nice , and try help.

ik kan nog steeds niet inloggen

waardeloos

Veel advies en hulp

De ervaring is positief

10 points info etc./Perfect

Fijn en snel

Goed en snel opgelost

Snelle reactie

Bedankt voor de snelle afhandeling van mijn vraag.

Snel

Gistermiddag verzonden vandaag verholpen, goed bezig.

Geweldig!

Snelle en duidelijke informatie als je dit nodig hebt.

Geweldig direct antwoord, super

Geweldig direct antwoord op onze vraag SUPER.

Alsof je in contact komt met een AI.

Heel uitgebreid en zorgvuldig beschreven wat mijn probleem is en dat ik hulp nodig heb. Snelle reactie ontvangen maar ik begreep na het lezen waarom het zo snel kon zijn. Ik kon duidelijk achterhalen dat er maar 2 zinnen met "tips en peptalk" door de werknemer zelf is getypt en de rest automatisch is gegenereerd. Ik kan dit achterhalen door de abrupte overgang tussen onderwerpen en manier van hoe de zinnen zijn opgebouwd. Nu wil ik niet dat ik of de medewerker in problemen komen dus ik zal geen mamen noemen. Ik wil namelijk mog wel een huis kunnen vinden dus de vraag of ik anoniem kan blijven. In de mail die ik had gestuurd gaf ik duidelijke problemen aan en dat dit ook mijn mentale gezondheid beïnvloedt. De reactie kwam over alsof het diegene gewoonweg niet boeide. De reactie kan een mentaal zwak persoon helemaal hopeloos laten voelen. Ik voel me totaal niet gehoord, zo harteloos. Ik heb geen idee hoe nu verder.

Heldere, snelle communicatie.

Positief.

Goede informatie

Informatie goed alleen ben ik daar niet op korte termijn mee geholpen want stanislaus wijst zelf toe met Wlz. En zo komt er nooit iets op de site Kijk al maanden op de site terwijl ik weet dat er iets leeg is staat er nooit iets.Ik zag eind januari toegewezen via maatwerk vandaar mijn vraag

Zeer klantvriendelijk

Maud Govers is professioneel, empatisch, respectvol en heel klantvriendelijk. Waardevolle kwaliteiten, die je als klant/gast helaas niet vaak meer tegenkomt Een compliment waard!

Goede en duidelijke reactie

Ik heb een duidelijk antwoord gekregen waarmee ik tevreden ben

Erg goede hulp

Ik wil weer ingeschreven staan Je weet maar nooit Ben erg blij met het appartement maar wil graag opnieuw inschrijven

Geen antwoord

De klacht is dat door torenhoge servicekosten woningen in de voor mij betaalbare categorie onbetaalbaar worden, en dat de enorme verschillen in servicekosten onduidelijk zijn. Het enige antwoord is een opsomming van wat servicekosten zijn en dat wiz geen woningen verhuurt: "neem voor vragen contact op met de verhuurder." Nee. Wiz etaleert woningen met onduidelijkheid, wiz moet dat beter doen en niet de zoeker frustreren. Bovendien moet iemand de truukjes met servicekosten aan banden leggen want er zijn zo vrijwel geen betaalbare woningen meer. De houding van wiz is in deze daarom zwak, en niet behulpzaam, wat wiz wel pretendeert te zijn.

Super en snel

super en snel gereageerd op mijn vraag

Vindt ik slecht

Ik heb geen antwoordt op mijn vraag gehad daarom vindt ik het slecht

Snel vakkundig geholpen

Mijn vraag is binnen 24 uur behandeld en opgelost.

Gewoon kijken zonder nog te reageren

Ik zou vast voorbereid willen kijken maar weet dat t nog even duurt voordat ik ga reageren. Maar als ik bij aanbod kijk staat er niet alles in de buurt in. Dank u

Goed geholpen

Snel geholpen goede service

Snelle goede hulp

Snel duidelijkheid.

Prettig geholpen

Geen wachttijd, Prettige deskundige hulp

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.