Feedback terug

Hoi hoi, Het is fijn dat er in ieder geval gereageerd wordt op mijn mail. Alleen is daarmee het probleem niet opgelost. Hopelijk komt er spoedig een oplossing voor de zogenaamde “ vervuilers”. Mensen die niet reageren gewoon onderop de stapel leggen.Zo krijgen andere mensen een kans om ook voor nieuwbouw in aanmerking te komen. Uit eigen ervaring is gebleken dat mensen die allang ingeschreven staan, hun huis verkopen en binnen 3 weken een woning aangeboden kregen. Ze worden dus ook nog beloond! Een dikke portemonnee en een huurhuis wat wil een mens nog meer.

Terugkoppeling is perfect

Geeft aan dat er iets met mijn bevindingen gedaan wordt

snelle hulp!

Snel een adequaat antwoord op mijn vraag.

Goed.

Duidelijk antwoord.

Je krijgt direct antwoord

Ik kan hierop nog geen antwoord schrijven,omdat dit pas de eerste keer is, dat ik contact zocht.

Supersnel geholpen

Ik had zelf een foutieve geboortedatum ingevuld. Deze is direct aangepast nadat ik gisteren de vraag had gesteld

geen relevant antwoord tot de gestelde vraag

men neemt dingen aan, zonder degelijk onderzoek te doen, en derhalve geven antwoorden die niet relevant zijn.

Snelle service

Mail gestuurd volgende dag gelijk reactie en goede uitleg

Goede terugkoppeling

Hartelijk dank netjes gedaan.

Ik vond het al gek. Maar achteraf was het mijn eigen schuld. Ik ben blij dat het weer goed is nu.

Er wordt Heel snel gereageerd

Mijn vraag werd niet beantwoord

Dit kon ik ook vinden op de website, ik heb geen nieuwe informatie gehad. Ik ben al vanaf oktober 2023 van woning naar woning aan het hoppen, dus dat ik geduld moet hebben vind ik best knullig gezegd. Verder is mijn punt dat het aanbod voor woningzoekende met kinderen gewoon ontzettend beroerd is. Er was afgelopen weer slechts 1 woning waar ik op mocht reageren. Een appartement zonder lift begrijp ik ook dat die minder gewild zijn dan eengezinswoning. Echter er is nauwelijks aanbod, vorige week slechts 1 woning waar ik op kon reageren. Is er meer duidelijkheid te geven over het perspectief. Het gaat hier om 2 jonge kwetsbare kinderen die ook graag opgroeien in veilige en vertrouwde omgeving, met vriendelijke groet Linda Holman

Ik heb een

Ik heb heel snel reactie gekregen dank je wel

Ik heb snel reactie gekregen dank je wel

Snelle reactie/hulp

Kan niet beter. Waarvoor dank!

Hele goede informatie en tips!! Dankjewel!

Altijd snelle antwoord

Ik neem altijd contact via e-mail maar ik vind het prachtig dat ik zo snel mogelijk het antwoord krijg. Ik zal zeker de website in de gaten houden en weet dat ik weer snel een passend woning krijg. Bedankt voor de hulp.

Heel snel reactie

Heel snel reactie gekregen. Goed uitgelegd.

Ik ben bijna 85 jaar en ik vind inloggen met gebruikersnaam En wachtwoorden erg moeilijk U heeft mij daarmee geweldig geholpen

Duidelijk antwoord

Een snelle reactie gekregen van WIZ na mijn vraag over de woonsituatie van mijn twee kleinzoons. Dank daarvoor.

Duidelijke, snelle reactie

Een duidelijke en snelle reactie op mijn vraag.

Ben heel goed geholpen

Ben heelgoed geholpen , bedankt.

Super 8

Vreemde regeling!

Onacceptabel dat een fatsoenlijke huurder die op straat komt te staan door geldzucht van verhuurder niet in aanmerking komt voor een voorrangsregeling en zelfs ook geen aanspraak kan maken op de urgentieregeling! Ik huur al mijn hele leven en ben altijd gewend dat een huurcontract verlengd wordt bij keurige bewoning. Nu ben ik de dupe van gewijzigde omstandigheden voor verhuurders het laatste jaar en kom ik dus op straat te staan omdat verhuurder niet genoeg winst maakt. Niet te bevatten! Zeggen ze er ook nog bij dat ze voor me gaan duimen. Wat een onzin, alsof ik daar iets aan heb.

Gewoon in een keer opgelost.

Mail gestuurd met een vraag. Volgende dag antwoord en opgelost.

Locatie Woning in Zicht Tilburg

Intern Inschrijving woninginzicht