Filters

10

Snelle reactie ontvangen

We hadden problemen met betaling van de verleningskosten voor inschrijving en hebben daarover een mail gestuurd naar het infocentrum. Daarop kregen we snel een reactie van een medewerkster (Celine Verschuuren), waarmee ons probleem snel kon worden opgelost. Erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellend

Ik vraag me af of meneer Nick Jager mijn vraag überhaupt wel heeft gelezen. Ik geef aan dat mijn betaling niet is gelukt en vraag hoe ik alsnog kan betalen sinds ik nu de melding "Betaling word verwerkt" krijg te zien en meneer antwoord met "De betaling word verwerkt."

  • Aanbevelen? Nee
8

goed geholpen

meteen antwoord gekregen op mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
10

Dank voor de snelle reactie

U heeft mij goed geholpen. Mijn inschrijving verloopt nl op 7 augustus. Ik hoop dat ik nog op tijd ben. Groeten Nelly

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snel en adequaat antwoord

Céline heeft onze vraag direct opgepakt en binnen een halve dag waren we een stuk wijzer. Heel fijn! Ook gaf ze tips hoe nu verder.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb duidelijk aangegeven om mij te bellen echt onbegrijpelijk

Helemaal niet goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Een goede info gehad.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Dank je wel voor de goede service en uitleg TOP bedankt!

Ik heb een goed gevoel bij de behulpzaamheid van de medewerker. En ook de snelle reactie op mijn vraag top!

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal goed geholpen

Ik heb snel een uitgebreid en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag en ben erg goed door Nick geholpen. Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
4

Niks opgelost

Ze sturen via mail iets wat ingevuld moet worden, wat dan vervolgens niet lukt. Waarom niet gewoon via de post de formulieren sturen? Is in ieder geval sneller geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

heel goed hoe je een leek help bedankt

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Knop werkt nog niet goed

Na het aanklikken krijg ik niet te kiezen voor welke bank ik ga en kan dus niet verder. De uitspraak van de linkknop is, probeer het over enkele minuten nog een keer. Echter na minuten opnieuw inloggen is de knop weer weg na het klikken op mijn betalingen. Groet John Copal

  • Aanbevelen? Nee
9

1 mailtje met een vraag

Binnen twee werkdagen beantwoord en opgelost! Helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kreeg het correcte antwoord en kon verder.

Ik kreeg het correcte antwoord en kon verder.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en correcte reaktie

Weet ik niet

  • Aanbevelen? Ja
8

ondersteunend

ik heb me ingeschreven in de Leyhoeve.

  • Aanbevelen? Ja
5

klopt niks van

sta al veel langer ingeschreven maar kan het niet bewijzen .

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle reactie en snel aangepast

Mijn achternaam stond verkeerd gespeld, ik heb dit doorgegeven en binnen 24 uur is het gewijzigd. Dus kan niet anders dan 5 sterren geven

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk antwoord

Duidelijk antwoord met excuses daarbij. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en adequate reactie

snelle en adequate reactie

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig snelle en correcte afhandeling

Dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geholpen..thx voor je antwoord

Thx voor.je antwoord..en het omzetten

  • Aanbevelen? Ja
4

Dit was de eerste keer dat wij reageerde

Toen ik op deze woning reageerde had ik nog 13uur de tijd wij hebben deze woning niet op de site binnen gekregen pertoeval zagen wij die voorbij komen

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

hoi ik, ik ben dik tevreden, de service is ook goed en klantvrienderlijk als je belt.ik zou zeggen gaat zo door. met vr.groreten jo van Dun

  • Aanbevelen? Ja
10

Uw heeft mij snel en stapsgewijs super goed geholpen bij mijn digitale betaling van het inschrijfgel

Ik had problemen met het digitaal betalen van mijn inschrijfgeld, nadat ik per ongeluk de verkeerde bank aanklikte. Door mevr. Maud Govers werd ik snel, accuraat en stapsgewijs geholpen. Met dank.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd