Duidelijk antwoord

Een duidelijk antwoord en een verwijzing naar de juiste persoon

Goed om me te zeggen dat ik kan alleen romdom tilburg krijgen ik zaal met de mr die ga me werk geven in rotterdam uitleggen over dit

Snelle goede reactie!

Hopelijk is mijn probleem van de niet relevante mails nu opgelost!

Uitmuntend

Snel en duidelijke reactie

Geen antwoord op de vraag

Ik vroeg om onderbouwing van de index die wordt gebruikt om je huidige loon te berekenen. Na twee halfbakken antwoorden heb ik uiteindelijk zelf het antwoord kunnen googlen en vinden op de site van de rijksoverheid. Ik snap nu dat de index niet aan te passen is en dat jullie geen correctie kunnen doen, maar vind het jammer dat jullie medewerker niet in staat is om een duidelijke onderbouwing als daar om gevraagd wordt.

Snelle reactie

Ondanks een teleurstellend antwoord op mijn vraag kan ik er wel vrede mee hebben, geduld is een schone zaak.

Heel vriendelijk en rustigvte woord gestaan

Vondt het een goed en helder gesprek

Prettig

Op het kantoor aardige en behulpzame medewerkers

Oke

Was snelle reactie en duidelijk antwoord

Snelle en duidelijke reactie, top!!!

Blij met het antwoord en de redenen.

Serieus genomen

We voelen ons “redelijk” serieus genomen. Hebben echter nog een toevoeging aan onze brief. Geen leuke overigens. Wij huren deze woning sinds 1997. Het keukentje van toen ziet er anno 2024 nog exact t zelfde uit. 3 onderkastjes en 3 lage bovenkastjes. Het komt bij ons over als “minachting voor de huurder” “Er moet een keuken in, dan maar zo goedkoop mogelijk” Zouden de dames/ heren die dit beslissen zelf nog in zo’n keukentje willen/kunnen werken? Ik betwijfel het ten zeerste.

Zelfde dag antwoord en duidelijk geholpen

Zie hierboven

Prima!

Had een foutief tel.nummer in mijn gegevens ontdekt en er werd meteen positief op gereageerd toen ik het meldde.

1ste x niet ontvangen, nu goed geregeld!!!!

Snel en vakkundig een oplossing voor gesteld probleem!

Goed aanbod

Na inschrijving regelmatig op woningen kunnen reageren ondank korte inschrijving veel keuz

Prima geholpen

Had wat problemen met de doorlopende machtiging, maar is heel snel en goed opgelost.

Snelle antwoorden op mijn vragen

Binnen 1 dag antwoord op mijn vragen. Uitstekende service. Heldere antwoorden.

Bedankt

Zeer goed.

Snelle reactie gekregen. Helemaal top!

Very pleasant and prompt service

Nick, the agent who helped me, was very approachable and helpful at all times. Thank you very much!

goede en snelle reactie

deze mensen luisteren en reageren terug daar waar wij wonen vallen we onder woonnet Rijnmond dan mag je hopen dat je een reactie terug krijgt eerder niet dan wel dus complimenten.

keurig afgewerkt

Naar aanleiding van een mail van woninginzicht heb ik een reactie gegeven. Hierop snel een keurig antwoord gekregen en voel me daardoor serieus genomen.

Weinig ervaring.

Reactie gegeven op jullie verzoek. Heb weinig tot geen ervaring in contact met Woning in Zicht. Laatste ervaring, aanbod kasteellaan was niet top. Wilde aangeven dat tekeningen niet klopte met werkelijkheid. Heb niet kunnen vinden waar ik dit online kenbaar kon maken.

Locatie Woning in Zicht Tilburg

Intern Inschrijving woninginzicht