Uitstekend snelle reactie duidelijke uitleg

Kim Verhoeven heeft ons snel, duidelijk en hartelijk geholpen. Aanrader.

Kim Verhoeven van Woninginzicht antwoordde snel, duidelijk en hartelijk op onze vraag per e-mail. En dat ook nog eens onderbouwd zonder ellenlange teksten te schrijven. Wij vonden haar reactie efficiënt, professioneel en hartelijk. Wij konden hier dan ook wat mee. Aanrader!

duidelijke info over doorlopende machtiging

Duidelijke informatie over de doorlopende machtiging

Het is super z o snel als jullie reageren en alles in orde maken want het wordt voor ons oudjes steeds ingewikkelder.De ink9mensverklaring is intussen aangevraagd.

System ok

Weet nu even genoeg

Ben heel erg tevreden over de uitleg die mij gegeven os dank daarvoor mvg deny frijters

Good

Vlot en vriendelijk.

Vlot en vriendelijk.

Vlug antwoord

Niks op aan te merken.

Ik ga akkoord met het verlies van de inschrijfduur

niet goed en ook niet slecht

ik heb wel snel antwoord gekregen op mijn vraag maar het is niet beantwoord naar behoeven

Snel geregeld

Heb gemaild om inschrijving toe te voegen en snel geregeld.

super

mijn ervaring met andere bedrijven is dat of er wordt niet gereageerd of vele dagen later. En dit is waar mensen op verwachten snel reageren dat de mail binnen is gekomen .SUPER

Snelle service

Ik stuurde een mail met een probleem en het werd snel opgelost!

Very helpful

Quick response and everything explained very well:)

Ze laten vaak aanbod zien ,van sociale woningenen met 3slaapkamers ,in mijn prijsklasse en eventueel huurtoeslag.Ben daar heel blij mee ,al ben ik niet zo lang ingeschreven,stel dat zeer op prijs. Graag wil ik een automatische incasso,zodat ik dat niet vergeet ,wil er zo lang mogelijk ingeschreven staan ,zodat ik de juiste woning krijgt aangeboden. waar ik met mn kinderen kan intrekken.

Altijd een luisterend oor

snel en duidelijk geholpen

Ik moet nog even natrekken of de aanpassing juist is en of ik mijn verzamelinkomen nu wel kan invoeren,

Heldere, snelle en duidelijke reactie. Super!

Super heldere en duidelijke reactie!

Hoop op een betere levensstandaard

De site biedt gelijke kansen in veel trekkingen, het kan de droom van een goed appartement vervullen, zelfs met kleine inkomsten

Nvt

Locatie Woning in Zicht Tilburg