Klant gericht, duurzaam en betaalbaar

Innoblox heeft vorig jaar bij ons het zwembad aangelegd. Het hele proces hebben zij keurig begeleid en ons goed geadviseerd. Ze houden zich aan hun afspraken en zijn super klant gericht. De medewerkers die komen zijn netjes en werken hard. Wij zijn heel erg tevreden en blij met ons zwembad en ook met het solardek.

Geweldig....!

Ruim een half jaar geleden zijn wij toevallig tegen een vrije kavel aangelopen waarbij werd geadverteerd met een voorbeeldwoning van Innoblox. Vervolgens hebben een afspraak gemaakt, kennisgemaakt en waren meteen om! Dit heeft geresulteerd dat we onze droomwoning kunnen gaan realiseren. Zijn top geholpen, wordt goed meegedacht en begeleid.

vriendelijk, mooie ideeën

Laag drempelig, voor iedereen toegankelijk. Goede service en er is veel kennis in huis! Wij zijn zeer tevreden.

Top, leuke gezellig en helder!

Vriendelijk, goede, kennis van zaken. De juiste tips, ook voor na de bouw! Top!

Hallo Sijtse, Dankjewel voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Innoblox