Filters

8

goede service, goed behandeld

Ze helpen waar ze kunnen en geven je een positieve kijk op dingen. De waterschade met de buren ben ik uitstekend mee geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
7

voldoende, een redelijke ervaring

de vriendelijkheid, en over het algemeen de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Op de hoogte houden van de gang van zaken betreffende wanneer er een schade claim is ingediend bij de verzekering, duurt erg lang.
9

goede service, goed behandeld

Gelukkig nog niet vaak gebruiken moeten maken van jullie deskundigheid, maar heb ik jullie nodig voor wat dan ook dan krijg ik per direct of zeer snel antwoorden en oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken|Pensioenen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
9

goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

goede service, goed behandeld

Patrick heeft ons super goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

goede service, goed behandeld

Alleen maar positieve ervaringen, op 1 puntje na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken|Financieringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wij worden wel eens verwisseld met familie van ons, dus wij krijgen dan informatie van onze familie te horen
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
10

perfect, zeker aan te bevelen

Als ze iets zeggen, bijv. ik ga het navragen en bel u zo terug. Dan wordt je binnen het half uur terug gebeld met een antwoord. Heerlijk is dat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen!!
10

perfect, zeker aan te bevelen

snelle afhandeling en uitleg verzekeringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Bankzaken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken|Financieringen|Bankzaken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
8

goede service, goed behandeld

staan altijd voor je klaar. vriendelijk en nooit te beroerd om nog iets voor een tweede of derde keer uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
8

goede service, goed behandeld

Als ik een vraag heb krijg ik snel en eerlijk antwoord. En als het echt nodig is dan komen ze hun afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
8

goede service, goed behandeld

Heb alleen goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
9

goede service, goed behandeld

wordt te allen tijde corrct ,vakkundig en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
8

goede service, goed behandeld

ze komen altijd de afspraak na, precies op tijd, nooit een afzeggen gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring ooit 1X iet s niet ingevuld wat wel had gemoeten. maar desbetreffende persoon heeft mede daardoor ontslag gehad.
9

goede service, goed behandeld

Alles loopt goed dus ga zo door........

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
8

goede service, goed behandeld

snelle, vriendelijke afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik wordt elke keer duidelijk, deskundig en snel te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
9

goede service, goed behandeld

wij worden goed op de hoogte gehouden de problemen die ik had werden heel goed afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
9

goede service, goed behandeld

Het duurt heel erg lang met het afhandelen van een schade aan mijn schur=tting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
8

goede service, goed behandeld

ze zijn bij Beljaarsverzekeringen altijd erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
9

goede service, goed behandeld

Onze positieve waardering is naar aanleiding van de begeleiding bij het volledige traject bij aankoop van een huis, hypotheek , aankoop, verzekering. Aandacht en interesse voor de klant staat voorop. een 10 moet altijd nog een streven blijven maar ze zitten er heel dichtbij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik ben: particulier
  • Ik heb ervaring met: Verzekeringen |Hypotheken
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid van handelen
  • Personeel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen. helaas

Bedrijfsgegevens

Zuidhaven 15

4761CR Zevenbergen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.