Enorm service gericht en fijne communicatie!!

Er wordt geluisterd naar je wens en absoluut meegedacht in mogelijkheden en oplossingen. Waarbij er zeer reëel wordt gekeken naar de kosten die daarbij komen. De online offerte en betalingsmogelijkheden zijn erg duidelijk, handig en snel. Daarnaast is er ook contact via whatsapp mogelijk, op elk moment en dat maakt de afstemming helemaal compleet. De monteurs zijn enorm kundig en allemaal even netjes, vriendelijk en fijn in de omgang. En dat geldt geldt absoluut ook voor Jacoliem. Wij zijn heel erg te spreken over Sunreflex en raken iedereen aan om minimaal de showroom/winkel eens in te gaan en te vragen naar de mogelijkheden omtrent zonwering etc. U zult positief versteld staan.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Ga zo door, maar denk en zorg ook goed voor jezelf!

Plaatsing was goed, facturatie absoluut niet.

De levering en installatie is nog gedaan vanuit de winkel in Nijkerk. Daar ging door interne miscommunicatie van alles fout. Sunreflex heeft deze winkel overgenomen. Later heeft Sunreflex bij ons screens verwijderd en na een schilderbeurt weer teruggeplaatst. Na een half jaar kreeg ik 2 facturen: met verkeerde data en zonder specificatie. Op 1 opdrachtbon waren de startkosten niet aangegeven maar deze werden wel in rekening gebracht. Later bleek er nóg een fout in de facturen te zitten. Communicatie hierover verliep erg onvriendelijk. Mij werd verweten dat ik zelf niet om een factuur had gevraagd. Mijn verzoek om een specificatie werd eerst genegeerd, net als twee verzoeken om terug te bellen.

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Stuur op tijd een correcte factuurt en bel als een klant, die tot nu toe altijd keurig heeft betaald, nu nog niet heeft betaald. Misschien is de factuur niet overgekomen of in een spamfolder terecht gekomen.

Bedankt voor de genomen moeite voor deze review en enorm jammer dat u dan niet meteen het hele verhaal kunt delen. maar we zullen onze leer hier uit halen

Geweldig, vakkundig bedrijf.

Mijn ervaring met SunReflex is in één woord geweldig. Vakkundige mensen die met je meedenken. Alles opgemeten, mijn mooie houten Luxaflex, en mijn fantastische klik PVC vloer. De monteur heeft mijn op maat gemaakte Luxaflex vakkundig opgehangen. Mijn vloer en mijn trap zijn super strak gelegd. Advies gehad hoe ik de vloer moet behandelen. Kortom ik raad iedereen aan om naar dit bedrijf te gaan. Super bedankt jullie zijn top.

• Tips en verbeterpunten: Nee want ik ben dik tevreden

Slechte communicatie

Voor het inmeten vragen ze €75,- maar dat hoor je pas na het inmeten. Je krijgt het wel terug als je het product koopt…..was alleen de binnenmaat van het kozijn wat ik ook zelf door had kunnen geven. Zouden Tussen 8:00 en 12:00 komen en als je belt na 12:00 zeggen ze doodleuk dat het door een fout in de planning later wordt. Bel dan gelijk even! Want je wist het die ochtend vroeg al! Hoe moeilijk is het. Vorige x ging het ook al fout door verkeerde inmeting en later was het niet goed gespoten. Ok…producten waren ok hoor, maar voor ons was het de laatste x. Monteur snapte het gelukkig allemaal wel!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Beter communiceren en empatisch denken a.u.b.

Bedankt voor uw melding Jammer dt u de mail over het hoofd heeft gezien van de planning. Dan was alles helder geweest. Uiteraard pakken we de verbeterpunten eruit en daar kunnen we altijd van leren.

Heel goed!

Levertijd duurde even, maar vakkundige en vriendelijke montagecrew & goede kwaliteit screen!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling !

Geweldig produkt en geweldige service door het personeel!!!!!

De medewerkers die de rolluiken kwamen ophangen hebben eerst de (oude) rolluiken eraf gehaald. Daarna hebben ze op eigen initiatief de muur met een hogedruk reiniger schoongemaakt. Ze hebben de nieuwe rolluiken geplaatst en tekst en uitleg gegeven. Vervolgens hebben ze ook nog de (oude) rolluiken meegenomen, dus ik heb geen afval af te voeren. Complimenten!!!!!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Ga zo door!!!!

Bedankt voor de beoordeling !

Screens

Netjes geplaatst,zelfs een weekje eerder dan was afgesproken. Erg blij mee De firma is zeker een aanrader.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect geregeld

Fijn bedrijf! komen hun afspraken na. Net en vriendelijk personeel.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Heel snel gemonteerd, het juiste advies.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Geen idee wat de levertijd was, dit eventueel voor de klant inzichtelijk. Je staat te popelen, maar je weet niet wanneer het geleverd wordt.

Vanaf het bezoek in de winkel tot aan de levering en montage is alles uitstekend geregeld. Erg vriendelijke medewerkers die met je meedenken. De eerste keer shutters en een hordeur besteld, en de tweede keer raamhorren en een gordijn, beide keren probleemloos en volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Snelle service. Nette en snelle afhandeling.

SLECHT

Stop je veel tijd om een offerte aan te vragen. Krijg je een belletje of je langs wil komen anders geven ze geen offerte af..... Waarom deze optie op je web-site zetten, klant al het werk te laten doen om vervolgens je klant niet te willen antwoorden. Zeer slecht. Arrogante partij. Ik zoek wel een winkel die wel klant vriendelijkheid hoog heeft zitten. Spendeer hier geen tijd meer aan

• Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Beantwoord je klanten netjes

Als eerste bedankt voor uw genomen moeite om de beoordeling te schrijven. Zoals wij netjes aangaven aan de telefoon dat er meerder opties zijn voor horren voor uw raam is het niet mogelijk om daar een offerte voor te maken van tig pagina’s. Daarom vroegen wij u vriendelijk in de winkel te komen om te kijken welke optie het beste bij u past ! Als u daar geen tijd voor wilt vrij maken, maar wel zo boordeling te schrijven vind ik erg kort door de bocht! Mocht u alsnog 10 minuutjes vrij hebben om de showroom te bezoeken horen wij dat graag

Klantvriendelijk, goede service

Ik werd heel vriendelijk en deskundig geholpen bij het uitzoeken van mijn raamdecoratie. Het is keurig en vlot gemonteerd.

Dank je wel !!

Uitstekend!

Zowel product als service verdienen een dikke 10

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Kwaliteit & service graag zo houden!

Bedankt !!

Klantgericht en servicegerichte, vriendelijke benadering

Na levering 3 jaar geleden had ik een probleempje met mijn zonwering Snel, goed zonder hoge kosten gerepareerd en ook nog gratis gemonteerd

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Nee service en communicatie is meer dan prima

goede service, goed behandeld

Prettig wijze van communicatie, er wordt mee gedacht binnen de mogelijkheden.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ervaring met product: binnenzonwering

perfect, zeker aan te bevelen

Perfecte samenwerking, alles is bespreekbaar, geweldige service.

• Ervaring met product: terrasoverkappingen|buitenzonwering|horren
  • Tips en verbeterpunten: Geen, doorgaan waar jullie mee bezig zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Ervaring met product: horren

voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met product: buitenzonwering

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!