Zeer tevreden met een mooi zonnescherm

Wij zijn erg blij met ons nieuwe zonnescherm. Het is vakkundig door vriendelijke monteurs geplaatst. Uitleg was duidelijk. Fijn dat vlaggenstokhouders en lamp, die op de muur zaten door de monteurs verwijderd konden worden en dat het oude scherm gedemonteerd en afgevoerd kon worden door de monteurs.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Lange levertijd, maar daar kunt u niets aan doen...

Mooie zonwering geplaats bij onze zaak Stars Studio in Purmerend

Kwalitatief erg goeie en mooie zonwering geplaats aan de gevel van onze zaak Stars Studio te Purmerend door de firma Ambiance IJmond te Beverwijk. Deze is met liefde en kennis mooi strak opgehangen en de draden van de elektrische bedienbare zonnewering keurig weg gewerkt. Mvg. Gerard Hogers / Stars Studio

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Goed gemonteerd ,maar afspraken niet goed na gekomen.

Wij hebben met de Buurvrouw 4 Rolluiken bestelt . De eerste keer werden wij gebeld we komen ze plaatsen ,toen waren er maar twee. 1 voor de buurvrouw en een voor ons. 3 weken later de volgende 2 ,maar wat bleek onze was nog niet binnen gekomen alleen 1 voor de buurvrouw. 2 dagen later was onze ook binnen en zijn meteen geplaatst. Ze zijn goed gemonteerd en de kwaliteit is prima.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Vakkundige oplossing van het probleem

Prettige monteur, vakbekwaam en hij werkte nauwkeurig en vlot.

• Tips en verbeterpunten: Geen

Aanvankelijk enthousiast, afwikkeling iets minder

Kundige uitleg van producten en vlot aankoopproces. Latere levering keurig vooraf gemeld. Nadat 1 van de screens het na een week niet meer deed werd er minder gecommuniceerd en moest ik zelf achter info aan. Dat is een smetje.

• Tips en verbeterpunten: Zie ervaring

Prima, keurig netjes

Keurig en net en deskundig personeel

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: gewoon op dezelfde voet doorgaan

Een slecht gevoel

Een bereikte zender gekocht voor mijn screens en binnen en binnen een kwartier geïnstalleerd door een aardige monteur Toen ik daarna belde over de factuur a € 169,= kreeg ik onder andere de vraag “waarom ik zo opgewonden was over de hoogte van de factuur” Ik zeg : de vraag stellen is hem beantwoorden Doe al 10 jaar zaken met wat voorheen de Markiezen fabriek was en daar stop ik nu mee Kennelijk gaan de zaken erg goed Goed weekend Frank Beets 06 51609363

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Prijs voor het geleverde is niet in verhouding

Beste heer Beets, Hartelijk dank voor uw review. Vanzelfsprekend vinden wij het bijzonder vervelend dat de door ons berekende kosten en het telefoongesprek u een slecht gevoel geven. Wij streven er juist naar om onze klanten een goed gevoel te geven. Gelukkig lukt ons dat zo goed als altijd. Het is wel belangrijk om te vermelden dat we u van tevoren hebben geïnformeerd over de kosten van zowel de handzender als wel ons starttarief van € 99,00. Dat we er van uit gaan dat u daarvan op de hoogte bent vloeit, buiten dat wij het standaard tijdens bezoek of telefoongesprek melden, mede voort uit het feit dat we voor u afgelopen juni een probleem aan uw screen hebben opgelost. Op de factuur stond, ook toen, heel duidelijk het startarief inclusief 15 minuten monteur vermeld. Over deze factuur hebben we nooit een opmerking ontvangen. We hebben toen overigens 30 minuten werkzaamheden verricht zonder deze extra tijd aan u door te berekenen. In dit startarief zitten niet alleen de voorrijkosten maar ook 15 minuten arbeidsloon van de monteur, de administratieve afhandeling van de werkzaamheden en factuur en BTW. ( zie ook https://www.ambiance-zonwering.nl/ijmond-beverwijk/reparaties/ ) Vandaar dat we dus enigszins verbaasd reageerden op uw telefoontje en ons daadwerkelijk afvroegen waarom u daar zo opgewonden was. U gaf tijdens ons telefoongesprek ook aan dat als wij de factuur zo zouden laten u ons als klant zou verlaten. Wij hebben uitgelegd dat wij achter de factuur staan en deze niet aan zullen passen. Het is een correcte en eerlijke factuur en wij hebben u van te voren op de hoogte gebracht van de kosten. Daarbij hebben we u, ondanks de enorme drukte, binnen zeer korte termijn geholpen, omdat wij van mening zijn dat een loyale klant dat verdient. Wij zijn erg teleurgesteld dat u ons op gebied van communicatie, prijs/kwaliteit en over all hierdoor met een 1 beoordeeld. Dat u binnen zeer korte tijd na uw telefoontje de beoordeling heeft ingevuld zal daar ook niet aan hebben bijgedragen. Mede daarom hebben wij u 2 dagen na het ontvangen van uw review nog eens telefonisch benaderd, wat er helaas niet toe heeft geleid u van inzicht te doen veranderen. We vinden het erg jammer dat u ons als klant verlaat. Mocht u in de toekomst, wellicht midden in het hoogseizoen, niemand kunnen vinden die u binnen enkele dagen komt helpen schroom dan niet om ons te bellen. Ook dan staan we gewoon weer voor u klaar.

goed geholpen binnen en redelijke termijn.

kundige mensen die zonder veel poespas de motor hebben vervangen en werkend opgeleverd.

• Tips en verbeterpunten: geen

Deskundigheid & kwaliteit

Een hele prettige ervaring met het bedrijf. Er wordt met zorg geluisterd naar de wens van de klant. Ruim de tijd genomen bij het advies en het opmeten. Prachtig product geleverd.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Tussentijdse communicatie over de levertijd van het product.

Kundig, snel en goede prijs

Wij zijn erg tevreden over de service en het advies van Ambiance IJmond. Alles netjes ingemeten en zeer netjes opgeleverd. Stijl van de markiezen past erg bij het huis doordat Ambiance IJmond mee dacht over de kleur, materiaal en omlijsting. Bij Ambiance IJmond werken erg kundige professionals die klantgericht zijn en hun vak verstaan. Wij zouden iedereen adviseren om met hen in zee te gaan.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Goed product en perfecte installatie van zonnescherm

Goed advies, afspraken werden goed nagekomen, installatie zonnescherm op 6 hoog ging uitstekend. Nazorg (afstelling windbeveiliging) prima uitgevoerd. En het belangrijkste van alles: weert zon en dus thuis een stuk koeler.

goede uitleg

ben goed voorgelicht, snelle levering en plaatsing. goede voorlichting hoe de markies te onderhouden

• Tips en verbeterpunten: niet

Mooie traditionele markies! Prettige mensen

Heel blij met mijn markies en hor!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Even bellen als de monteurs wat later zijn

Top! Een aanrader, wij zijn blij

We zagen er tegenop, ‘past het wel bij onze woning?’. Die twijfel werd snel bij ons weggenomen tijdens ons bezoek aan de showroom. Door het stellen van de juiste vragen en het zien van foto’s van onze woning kwam het op-maat advies! Een investering doe de moeite loont, dankjewel Frank.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Eerlijk advies en goede service

Na het plaatsen van onze screens zijn wij door Ambiance geholpen aan een prachtige houten Luxaflex jaloezieën. De vakkundigheid en passie voor het vak straalt er vanaf. Bedankt Frank en team voor de service!

Kwaliteit en vakmanschap in 1

Na een bezoek aan de showroom en goed advies overgegaan tot het plaatsen van een bestelling bij Ambiance IJmond. Voor horren, screens en een knikarmscherm. Geen speler in het goedkoopste segment, maar kan dit ook goed onderbouwen d.m.v. voorbeelden en geleverde materialen (kwaliteit). Tot nu toe erg tevreden met de geleverde producten!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Kundig advies vooraf, montage zeer netjes en super vriendelijk.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Nee, alleen opmerking waarom ik levertijd 4 sterren heb gegeven. Het duurde lang maar lag buiten bereik van ambiance i.v.m. Corona

Goed vakmensen, heel klantvriendelijk.

De waarderingspunten spreken voor zich

• Kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: geen

Goede info, prima service

Ambiance IJmond heeft ons goede info gegeven, op basis waarvan wij een goede keuze hebben kunnen maken. Het monteren van de rolluiken ging voorspoedig en netjes. Wij zijn tevreden!

• Tips en verbeterpunten: Geen

Prima montage en uitleg

De uitleg en toezegging bij aankoop van het rolluik komt helemaal overeen met de montage en de bediening van het rolluik. Ook bij montage vriendelijke uitleg, advies en netjes gewerkt. Super blij mee.

• Tips en verbeterpunten: Nee

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden. Ze hebben netjes gewerkt, het contact was prettig, en ik ben blij met het eindproduct!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Ze doen wat ze zeggen en denken mee met de klant

Een goed advies en deskundige montage. Vriendelijke medewerkers.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: ga zo door

Een prettig personeel en goed te zakenkundig

Fijn bedrijf, komen hun afspraken en geven goed advies. Toppie

• Tips en verbeterpunten: Ga zo door

Heel vriendelijk en goed geholpen door alle medewerkers

Heel fijn

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!