Super, snel en professioneel!

Ondanks de enorme drukte in deze periode van het jaar heeft men bij Ambiance IJmond (de Markiezenfabriek) toch nog supersnel en enorm professioneel gehandeld. Erg blij mee!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Alles duidelijk.

Goede afspraak en snelle nauwkeurige afhandeling. De markiezen hangen mooi en mooi op tijd voordat de ergste hitte begint. Wij er van genieten.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zo doorgaan.

Hele goede ervaring met Ambiance

Een prachtig markies geleverd. Snelle service. Vakmensen die de markies gemonteerd hebben.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Wij zijn vriendelijk en vakkundig geholpen. Het zonnescherm is ook heel vakkundig opgehangen, door mannen die hun vak verstaan. Een absolute aanrader!

• Tips en verbeterpunten: Nee hoor

Deskundig advies en professionele installatie

Wij hadden mogelijk interesse voor screens en kwamen via internet bij Ambiance IJmond terecht. Ze hebben ons uitstekend geadviseerd. de screens zijn binnen een redelijke termijn geleverd en op een professionele manier geïnstalleerd.

Fantastisch

Prachtig resultaat, ik ben er erg blij mee. De levering was snel en de mannen die het hebben geplaatst waren heel vakkundig.

• Tips en verbeterpunten: geen

Alles was perfect gedaan

Van begin tot eind uitstekend gedaan.

• Tips en verbeterpunten: Geen tips

Goede informatie en correcte afhandeling

Het hele traject van ophalen, renoveren en plaatsen van de markiezen is volgens afspraak goed verlopen, met een klein foutje tijdens de dag van het plaatsen waardoor het tijdstip van plaatsen 2 uur vertraging opliep. Goede prijs kwaliteit verhouding. Keurig en vakkundig personeel.

• Tips en verbeterpunten: Geen

goede communicatie

Professionele en nette installatie

Na het officieel bevestigen van de opdracht werden wij tussentijds op de hoogte gehouden van het verloop van de op bestelling. Op de dag van de installatie werden wij door de installateur op tijd gebeld dat men een half uurtje later kwam. Met de juiste gereedschappen is de uiteindelijke installatie netjes en professioneel afgerond. Daarna een goede uitleg en werden geattendeerd op onderhoudstips.

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Goede monteurs en gezellige mannen.

Het waren hard werkende mannen die weten waar ze mee bezig zijn.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Heb ik niet.

keurig werk

Het vervangen van het doek en het opknappen van mijn markies is keurig gedaan. Alles in overleg. Ook het terug hangen van de markies is netjes en deskundig gedaan.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Prima zonwering goed gemonteerd!

Wij zijn tevreden met onze Roma Extrusie opbouwrolluiken en Luxaflex Beaufort screens en ook over de levering en plaatsing door Ambiance zonwering Beverwijk.

Geweldige snelle service!

Ons rolgordijn was na 4 maanden door eigen toedoen kapot gegaan. Na 1 telefoontje stond er de volgende dag al een monteur voor de deur, die eea vakkundig heeft gemaakt. De factuur was nul, service van Ambiance IJmond. Waar vind je zo’n service nog? Voor een volgende aankoop gaan wij zeker weer naar Ambiance IJmond.

• Montage N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Gezien het vorenstaandecniet.

Goed en snel

Goed, snel, en afspraak is afspraak. Wel een teleurstelling dat de zon wind automaat niet communiceert met de motor. Alternatief is een nieuwe, maar dat kost ook weer een bak geld.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Zeer tevreden met een mooi zonnescherm

Wij zijn erg blij met ons nieuwe zonnescherm. Het is vakkundig door vriendelijke monteurs geplaatst. Uitleg was duidelijk. Fijn dat vlaggenstokhouders en lamp, die op de muur zaten door de monteurs verwijderd konden worden en dat het oude scherm gedemonteerd en afgevoerd kon worden door de monteurs.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Lange levertijd, maar daar kunt u niets aan doen...

Mooie zonwering geplaats bij onze zaak Stars Studio in Purmerend

Kwalitatief erg goeie en mooie zonwering geplaats aan de gevel van onze zaak Stars Studio te Purmerend door de firma Ambiance IJmond te Beverwijk. Deze is met liefde en kennis mooi strak opgehangen en de draden van de elektrische bedienbare zonnewering keurig weg gewerkt. Mvg. Gerard Hogers / Stars Studio

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Goed gemonteerd ,maar afspraken niet goed na gekomen.

Wij hebben met de Buurvrouw 4 Rolluiken bestelt . De eerste keer werden wij gebeld we komen ze plaatsen ,toen waren er maar twee. 1 voor de buurvrouw en een voor ons. 3 weken later de volgende 2 ,maar wat bleek onze was nog niet binnen gekomen alleen 1 voor de buurvrouw. 2 dagen later was onze ook binnen en zijn meteen geplaatst. Ze zijn goed gemonteerd en de kwaliteit is prima.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

Vakkundige oplossing van het probleem

Prettige monteur, vakbekwaam en hij werkte nauwkeurig en vlot.

• Tips en verbeterpunten: Geen

Aanvankelijk enthousiast, afwikkeling iets minder

Kundige uitleg van producten en vlot aankoopproces. Latere levering keurig vooraf gemeld. Nadat 1 van de screens het na een week niet meer deed werd er minder gecommuniceerd en moest ik zelf achter info aan. Dat is een smetje.

• Tips en verbeterpunten: Zie ervaring

Prima, keurig netjes

Keurig en net en deskundig personeel

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: gewoon op dezelfde voet doorgaan

Een slecht gevoel

Een bereikte zender gekocht voor mijn screens en binnen en binnen een kwartier geïnstalleerd door een aardige monteur Toen ik daarna belde over de factuur a € 169,= kreeg ik onder andere de vraag “waarom ik zo opgewonden was over de hoogte van de factuur” Ik zeg : de vraag stellen is hem beantwoorden Doe al 10 jaar zaken met wat voorheen de Markiezen fabriek was en daar stop ik nu mee Kennelijk gaan de zaken erg goed Goed weekend Frank Beets 06 51609363

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Prijs voor het geleverde is niet in verhouding

Beste heer Beets, Hartelijk dank voor uw review. Vanzelfsprekend vinden wij het bijzonder vervelend dat de door ons berekende kosten en het telefoongesprek u een slecht gevoel geven. Wij streven er juist naar om onze klanten een goed gevoel te geven. Gelukkig lukt ons dat zo goed als altijd. Het is wel belangrijk om te vermelden dat we u van tevoren hebben geïnformeerd over de kosten van zowel de handzender als wel ons starttarief van € 99,00. Dat we er van uit gaan dat u daarvan op de hoogte bent vloeit, buiten dat wij het standaard tijdens bezoek of telefoongesprek melden, mede voort uit het feit dat we voor u afgelopen juni een probleem aan uw screen hebben opgelost. Op de factuur stond, ook toen, heel duidelijk het startarief inclusief 15 minuten monteur vermeld. Over deze factuur hebben we nooit een opmerking ontvangen. We hebben toen overigens 30 minuten werkzaamheden verricht zonder deze extra tijd aan u door te berekenen. In dit startarief zitten niet alleen de voorrijkosten maar ook 15 minuten arbeidsloon van de monteur, de administratieve afhandeling van de werkzaamheden en factuur en BTW. ( zie ook https://www.ambiance-zonwering.nl/ijmond-beverwijk/reparaties/ ) Vandaar dat we dus enigszins verbaasd reageerden op uw telefoontje en ons daadwerkelijk afvroegen waarom u daar zo opgewonden was. U gaf tijdens ons telefoongesprek ook aan dat als wij de factuur zo zouden laten u ons als klant zou verlaten. Wij hebben uitgelegd dat wij achter de factuur staan en deze niet aan zullen passen. Het is een correcte en eerlijke factuur en wij hebben u van te voren op de hoogte gebracht van de kosten. Daarbij hebben we u, ondanks de enorme drukte, binnen zeer korte termijn geholpen, omdat wij van mening zijn dat een loyale klant dat verdient. Wij zijn erg teleurgesteld dat u ons op gebied van communicatie, prijs/kwaliteit en over all hierdoor met een 1 beoordeeld. Dat u binnen zeer korte tijd na uw telefoontje de beoordeling heeft ingevuld zal daar ook niet aan hebben bijgedragen. Mede daarom hebben wij u 2 dagen na het ontvangen van uw review nog eens telefonisch benaderd, wat er helaas niet toe heeft geleid u van inzicht te doen veranderen. We vinden het erg jammer dat u ons als klant verlaat. Mocht u in de toekomst, wellicht midden in het hoogseizoen, niemand kunnen vinden die u binnen enkele dagen komt helpen schroom dan niet om ons te bellen. Ook dan staan we gewoon weer voor u klaar.

goed geholpen binnen en redelijke termijn.

kundige mensen die zonder veel poespas de motor hebben vervangen en werkend opgeleverd.

• Tips en verbeterpunten: geen

Deskundigheid & kwaliteit

Een hele prettige ervaring met het bedrijf. Er wordt met zorg geluisterd naar de wens van de klant. Ruim de tijd genomen bij het advies en het opmeten. Prachtig product geleverd.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Tussentijdse communicatie over de levertijd van het product.

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!