Netjes en alles volgens afspraak gedaan

Jammer dat die dag net storm polly overkwam en dat niet iedereen zijn nieuwe dakraam kreeg maar daar konden jullie niets aan doen

Uitstekende vakmensen

Vanaf bestelling tot en met de montage heb je met vakmensen. De montage van het 3 in 1 dakraam was in een ochtend klaar. Iedereen stelde zich netjes voor en alles wordt netjes opgeruimd.

Super professioneel montage

We zijn heel erg blij met de twee nieuwe dakramen. De montage verliep vlekkeloos & doelgericht. Heel aardige monteurs

Professioneels in het plaatsen van dakramen

Bij Verhoef Dakramen is men professioneel: Niet alleen is de uitvoering van uitstekende kwaliteit, maar men communiceert helder en komt zijn afspraken op tijd na. De prijzen die men hanteert zijn schappelijk. Ik raad Verhoef Dakramen dan ook aan.

Kies Verhoef Dakramen! Van het eerste contact moment tot oplevering en nazorg: alles verloopt perfect! Het inmeten, meedenken, samen regelen van de vergunning, totaan het plaatsen, het kán gewoon niet beter. De mensen zijn enorm vriendelijk en werken ontzettend netjes en zorgvuldig. De prijzen zijn eerlijk en we zouden zonder enige twijfel weer met Verhoef Dakramen in zee gaan. Helaas hebben we geen dakruimte meer over :)

Monteurs werken snel en keurig netjes. Geen rommel te vinden na afloop werkzaamheden.

Snelle en vakundige montage

Monteurs hebben ons dakraam snel en netjes gemonteerd. Het zonneschermpje was nieuw uit de verpakking helaas defect (kan gebeuren). Monteur zou dit doorgeven en een nieuwe komen monteren. Na anderhalve week nog niets gehoord en zelf maar even gebeld. Was nog niet verwerkt en wordt met excuus snel opgepakt.

Fantastisch mooi en waar voor uw geld

Wij stonden versteld van de snelheid van het 4 man sterk team van Verhoef dakramen. Mannen werken netjes en zijn zeer vakkundig. Alle te maken keuzes werden eerst netjes met ons overlegd. Wij zijn erg blij met het eindresultaat waar we nog vele jaren van zullen genieten.

Duidelijk en goed

Dachten goed mee, leverden een duidelijke offerte. Konden vrij snel aan de slag. Netjes opgeleverd.

Vakmensen, keurig gewerkt erg tevreden

Prima communicatie en duidelijke offerte met tekeningen. Alles conform offerte en tekening uitgevoerd. Kosten voor het aanvragen van een TVM, tijdelijke verkeers maatregel was niet in de offerte opgenomen. Kosten €175. Onverwacht kwamen hier nog eens extra Kosten voor het plaatsen van de borden €700 excl. BTW. Dit was niet afgesproken en volstrekt onnodig. Jammer!

Fijn geholpen!

Goede communicatie vooraf, snel gemonteerd. Netjes afgewerkt.

10 verdient.

Top bedrijf en alles netjes afgewerkt.

Geweldig super blij

Heren waren stipt op tijd,oude dakkapel werd bij 32 graden snel in stukken gezaagd ,en direct afgevoerd..nieuwe dakkapel basis snel en vakkundig opgebouwd. Vlak voor onweersbuien waterdicht.aftimmering showroom kwaliteit.alle lof voor Lambert en Marcel echte vak lieden,ze bestaan nog! Sandra Wim

Super snel en netjes geplaatst

We zijn super blij met ons modulair dakraam. Snel geplaatst netjes gewerkt. Mooi op tijd en super aardige vakmannen!

Erg tevreden!

Op tijd, professioneel, goede communicatie. De team van drie opereert zeer netjes en in goede sfeer.

Denken goed mee. De communicatie via de mail zou wat sneller mogen.

Mooi product met goede service

De heren waren eerder dan verwacht, maar vroegen netjes of zij wel aan het werk mochten gaan. Het dakraam is geplaatst en de heren werkte netjes. De heren wilde m’n trap nog afstoffen en toen ik zei dat ik dat toch zou gaan stofzuigen stond hij erop om het af te maken. Uiteindelijk was het hor van het dakraam niet naar wens, want deze was snel kapot. Ook dit wordt netjes opgelost. Al met al een hele goede ervaring en ook de goedkoopste van de 3 vergelijkingen.

Top.

Keurige installatie, er wordt netjes gewerkt met een prachtig resultaat.

Soeper

Wat een aardig personeel. Het plaatsen van dakraam ging snel en keurig afgewerkt. Als netjes opgeruimd, we zijn er erg blij mee.

Professioneel, snel en vriendelijk.

Product is van goede kwaliteit. Wat ik erg leuk vond is te zien dat er een goede sfeer is bij het personeel en dar degene die relatief nieuw was goed werd ondersteund.

Speed and effort is satisfactory but the result could be better

We had two works. One is replacement of roof window, it was implemented properly except my concerns about trying to carry UK08 through the stairs before using the crane, and causing small damages and fractions on the frame. I was told that it does not matter since it will not be visible, but I give importance to diligence. So I am giving 4-stars for that work. The other work was opening a new skylight for the bathroom, at the end frame/window was 0.5cm inclined to the other side, slight irregularity is visible by eye. And the work was completed in a quite raw format without any paint or corrections afterwards. So I am giving 3-stars for that work.

• Would you recommend us? Yes

Netjes en goed

4 ramen vervangen naar volle tevredenheid

Geweldige service, mooi resultaat

Prettig en snel werkende monteurs. Goede uitleg en alles keurig opgeruimd.

Duidelijk, eerlijk en prima werk

Vooraf hadden we advies gevraagd. Er werden geen verkooppraatjes gegeven, maar goed advies waar we iets mee konden. We kregen verschillende opties in verschillende prijsklassen, zodat we zelf konden kiezen. Er werd een afspraak gemaakt en 2 monteurs hebben snel en goed werk geleverd en de 2 nieuwe dakramen zitten netjes in ons dak. Ook nu, een paar dagen na de installatie, werken de ramen nog steeds netjes en zijn er geen lekkages ontstaan.

Mijn ervaring van het begin tot het eind, in één woord TOP

Vanaf het begin bij bezoek aan huis om te kijken of onze wensen mogelijk waren, was er al één klik. De dag van het plaatsen van de ramen ( lichtstraat in de hal en raam op de zolder)begon zoals afgesproken op tijd. De monteurs waren vriendelijk en ik genoot van het vakmanschap en samenwerking. Na plaatsen van de ramen werd alles keurig netjes op geruimd en zelfs gestofzuigd. Firma Verhoef dakramen, super bedankt Met vriendelijke groet, Corné Sterke