Top1

Alles goed en snel geregeld ook alles netjes achtergelaten. Vriendelijke en vakkundige monteurs! Dik tevreden.

Goede en snelle service

Er wordt goed meegedacht over wat de beste oplossing is. Het werk word snel en netjes afgeleverd. En afspraken worden prima nagekomen.

Snelle service en kwaliteit

Al twee keer een dakraam laten plaatsen. Bedrijf denkt met je mee, is behulpzaam en levert kwaliteit. Ivm lekkage kon mijn nieuwe dakraam snel geplaatst worden. Werken netjes. Aanrader!

Goede informatie bij de offertes. Werkzaamheden werden snel, zorgvuldig en netjes uitgevoerd. En altijd vriendelijk.

Goede service, betrouwbaar en snel!

Verhoef dakramen heeft een nieuw velux dakraam geplaatst. Alles verliep volgens afspraak en werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en dat voor een redelijke prijs.

Een aanrader

TOP : Vanaf het voortraject telefonische en schriftelijke ondersteuning, inmeten, voorbereiding, plaatsing en bejegening door fantastische medewerkers.

Alles keurig geplaatst en afgewerkt

Prima werk

Duidelijke afspraken - vakwerk geleverd

Communicatie was duidelijk. Snel en goed werk afgeleverd. Dik tevreden dus.

Prima en snel gewerkt

Fijn dat er op korte termijn in de planning een gaatje kon worden gevonden

Goede service & vriendelijke vak monteurs

Afgelopen jaar één lichtstraat van 3 veluxramen laten plaatsen in de hal,en 2 veluxramen op waskamer en zolderkamer. Dit alles is prima en zoals afgesproken geplaatst.

Vakmanschap!

‘S ochtends om 08:00 aanwezig, om 12:00 al 4 dakramen geplaatst en afgemonteerd. Klasse! Heren werkten super netjes en hebben ook alles perfect achter gelaten.

Goede ervaring met het bedrijf.

Prima vakmensen. Harde werkers en ze waren snel klaar. Heel tevreden met het bedrijf.

Een top bedrijf Met vriendelijke kundige monteurs. Ik had een privé vraag waar de monteurs keurig in hebben geadviseerd.

Perfect!

Professioneel en vakkundige medewerkers. In 1 dag 4 ramen vervangen en 2 nieuwe geplaatst.. Aanrader.

Uitstekend service en resultaat

Offerte en montage verliepen net als vorige keer fantastisch. Erg mooi uitgevoerd in blank grenen uitvoering, onder bestaand dakraam geplaatst. Aftimmering heel netjes met detail geschaafd randje. Licht en uitzicht maken een nieuwe ruimte.

Helemaal tevreden met onze dakkapelserre

Fijn contact gehad met het team van Verhoef. Goed advies bij het bezoek aan huis, een duidelijke offerte en soepele plaatsing van de dakkapelserre.

Kan niet beter!

Keurige monteurs. Komen op tijd. Alles werd netjes afgedekt en na afloop weer keurig opgeruimd. Zijn goed op elkaar ingewerkt en alles verliep zeer vlot. Types: eerst werken, dan pas koffie. Dus alleen maar aan te raden.

Mijn dakraam is snel en vakkundig geplaatst

Mijn kunststof dakraam ziet er mooi uit. Het personeel was vriendelijk en wist van aanpakken. Binnen 2 uur was het klaar en netjes opgeruimd.

Erg prettig en efficiënt.

super aardige mensen kwamen er naar boven en ik had meteen het gevoel dat ik alles aan hen kon overlaten. Heel blij mee.

Snel en efficiënt

Ruim een week geleden nieuw dakraam geplaatst .Het was zeer snel klaar en na alle regen die er sindsdien gevallen is , geconstateerd dat het binnen droog is gebleven. Prima!

Ouderwets vakwerk! Top!

Twee dakramen vervangen op een manier waar je blij van wordt. Vriendelijk, deskundig, en netjes. Veel dank voor jullie service!

Vakkundig personeel.

Mannen zijn duidelijk op elkaar ingespeeld. Een half woord is genoeg. Ruimen alles netjes op en zijn goed aanspreekbaar. Prima.

Goede kwaliteit

Nette werklui. Keurig geplaatst

Goed en vakkundig

Alles in orde. Snel en vakkundig geplaatst. Alle afval netjes meegenomen. Geen opmerkingen.

Uitstekend!

Alles netjes op tijd conform afspraak. Spullen goed afgedekt, netjes opgeruimd Blij met het eindresultaat

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.