Alles goed verlopen, in 6 uurtjes 3 dakramen geplaatst

alles volgens afspraak heel netjes gemonteerd en opgeruimd achtergelaten

Naar volle tevredenheid 4 velux dakramen laten vervangen, waarvan twee direct met velux jaloezien en een met een velux verduisteringsgordijn. Bezoek aan huis is erg fijn, zodat je goede informatie en ook een goede offerte krijgt. Alles is netjes helemaal volgens afspraak in iets meer dan een halve dag gemonteerd met 4 prima vaklui en een kraan voor de zwaardere ramen. Kortom, ik kan Verhoef aan iedereen aanbevelen, bedankt mensen voor jullie top klus.

correct en vriendelijk personeel

netjes geplaatst, heb alleen een vraag volgende week donderdag zijn jullie bij een van mijn buren, zou een van de jongens heel even langs willen komen, krijg het raam niet gesloten, zal wel zelf iets verkeerd doen, maar voor de zekerheid om het even uit te leggen vr gr

Van begin(advies) tot einde (geplaatst dakraam) alles prima verlopen.

Advies en planning werkzaamheden en aanschaf waren goed. Ook de aanbevolen fa. die een zonnepaneel moest verwijderen en herplaatsen heeft zijn werk prima gedaan. Werkzaamheden zijn netjes en goed verlopen. Ziet er prima uit. Alle afspraken zijn prima nagekomen.

Vakmannen en prettig in omgang

Vanaf het eerste contact heel correct en vriendelijk te woord gestaan. Offerte keurig en snel ontvangen, werk uitgevoerd door twee vakmannen die net als de collega’s zeer correct en vriendelijk waren. Werk is snel en correct opgeleverd. Zou dit bedrijf daarom absoluut aanbevelen!

Uitstekend werk geleverd. Afspraken compleet waargemaakt. Petje af.

Vriendelijk en snel

Fijn en snel geholpen.

dakraam vakkundig en snel geplaatst

De monteurs hebben efficient het dakraam geplaatst. Daarbij gedroegen zij zich vriendelijk en correct.

Ben tevreden

Goed werk verricht!

Goeie service netjes geplaats

Duidelijk goeie service en netjes geplaatst

Prima!

Korte levertijd, goede communicatie, voorkomende monteurs, snel en correct oplossen van issues.

Raam werd vakkundig geplaatst

X

Keurig en netjes gewerkt

Zal jullie zeker aanraden bij andere mensen

Goede offerte en snelle levering en montage. Fijn contact

Goed werk geleverd en afspraken nagekomen.

Keurig gedaan

Er werd goed overlegd en het dakraam is keurig geplaatst!

Goede kwaliteit, afspraken kloppen, fijne vaklui

Tevreden over kwaltei en bejegening

Fotolijst gevallen

Fotolijst gevallen Monteur stelde voor op factuur te vermelden. Graag ctc met klant ivm gebroken fotolijst. Helaas tot op heden niets vernomen. Verder tevreden fijne monteurs en werken netjes Snelle doorlooptijd offerte bestellen en plaatsen. Aanrader erg prettig en duidelijk fijne ctc

Goede service en prettige samenwerking

Mijn ervaring is erg positief. Snelle service, goed advies en prettig contact. Afspraken worden nagekomen, snelle levertijd. Montagepersoneel is netjes en vriendelijk.

Vakkundig advies en perfecte levering!

Eerst advies gevraagd over vervangen van Velux-dakramen, offerte ontvangen conform aanvraag, uitvoering netjes afgewerkt, ruimte schoon achtergelaten en perfect werkende nieuwe Velux-dakramen. Ik vond het een prettige leverancier om mee te communiceren en mee te werken.

Professioneel, behulpzaam en goed geprijsd

Wij hebben onze veluxramen laten ruilen met Verhoef. Ze waren professioneel, behulpzaam en goed geprijsd. Het werk dat ze deden was van hoge kwaliteit en ze hebben zelfs daarna opgeruimd ;) Zou het aanraden als je veluxramen moet ruilen!

Top1

Alles goed en snel geregeld ook alles netjes achtergelaten. Vriendelijke en vakkundige monteurs! Dik tevreden.

Goede en snelle service

Er wordt goed meegedacht over wat de beste oplossing is. Het werk word snel en netjes afgeleverd. En afspraken worden prima nagekomen.

Snelle service en kwaliteit

Al twee keer een dakraam laten plaatsen. Bedrijf denkt met je mee, is behulpzaam en levert kwaliteit. Ivm lekkage kon mijn nieuwe dakraam snel geplaatst worden. Werken netjes. Aanrader!

Goede informatie bij de offertes. Werkzaamheden werden snel, zorgvuldig en netjes uitgevoerd. En altijd vriendelijk.

Atoomweg 12

3542AB Utrecht