Uitstekende kwaliteit en service.

Vakkundige afwerking. Punctueel en servicegericht.

Snel geregeld en vakmanschap

Vanwege de storm was het dakraam kapot gegaan. Gelukkig kon dit redelijk snel verholpen worden. Vriendelijke monteurs en binnen een uur waren ze klaar. Top!

Uitstekend !!!

Alles keurig afgewerkt en netjes opgeruimd.

Super goede service!!!

Nu voor de tweede keer bij Verhoef Dakramen ramen laten plaatsen. Super tevreden hiermee. Fijne werklui, mooie producten en goede, snelle communicatie, zowel via de mail als tijdens de werkzaamheden. Wij zullen Verhoef Dakramen zeker aanbevelen bij anderen!!

Keurig op tijd. Prima gewerkt en opgeruimd. Ook de voorbereiding prima.

Zorgvuldige voorbereiding, incl tijdsplanning. Uitvoering incl. gewenste plaatsing gerealiseerd.

Echte professionals!

Ik heb twee grote dakramen laten plaatsen. De installers waren super professioneel. Goede communicatie en heel mooi werk!

Goede ervaring

Fijne en heldere communicatie De mensen die de ramen plaatsen zijn fijn in de omgang, legden goed uit wat ze deden en lieten de locatie schoon achter.

Netjes en vakkundig geplaatst

De mannen waren vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Als de timing met de kraanwagen goed was geweest hadden ze mooi op tijd thuis kunnen zijn. Echter door wat vertraging liep het uit, maar zonder te klagen hebben ze netjes dezelfde dag alles afgemaakt. Zijn super tevreden met de dakkapellen!

Helemaal top!

Tijdens het huisbezoek zijn we goed geadviseerd waarna we de Velux Dakserre hebben besteld. Na de levertijd kwam een vakkundig team de fantastische dakserre in 1 dag plaatsen en het huidige dakraam verplaatsen. Het team heeft netjes en snel gewerkt en alle verpakkingen, het hout en de oude dakpannen betjes meegenomen.

Prachtig resultaat, fijne werkmannen.

Het resultaat is verbluffend. We zijn zeer tevreden met de dakserre. 3 man sterk, harde werkers. Naast een kleine schade een fijne oplossing gevonden. Zal zo nog een keer iets laten plaatsen via Verhoef dakramen.

Professioneel, vriendelijk, nette werkwijze / oplevering.

Wij zijn super tevreden over Verhoef! Alles is keurig conform afspraken verlopen. Ook werd er mee gedacht in de aanloop van de keuze voor het type dakkapel en werden er op verzoek impressie schetsen gemaakt. Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen.

Super geregeld!

Erg blij met de montage van de quattro Velux dakramen. De communicatie gedurende het traject liep goed, de monteurs kwamen netjes op tijd, hebben alles perfect gemonteerd en netjes achtergelaten. Absolute aanrader!

Jaren goed ervaring.

Klantvriendelijk en duidelijk kunnen overleggen wat je wensen zijn.

Uitstekende service

Uitstekende service. Nette en professionele installateurs.

Prima service en uitstekende kwaliteit

De plaatsing van de dakramen verliep verrassend snel. De Velux dakramen en de ombouw zijn van uitstekende kwaliteit.

Prima.

De baskapel is conform de offerte geplaatst en afgewerkt. Goed en zorgvuldig. De rommel is opgeruimd en zelfs de trap geveegd.

Fantastisch!

5 dakkapellen in 1 dag geplaatst door een geoliede machine van 9 man. Vakwerk, vriendelijk, opgeruimd en al het puin werd direct afgevoerd. Werkelijk fantastisch!

Zeer goed werk en prettig in de omgang

Verhoef dakramen heeft bij ons een BASkapel geplaatst. Informatie, communicatie en uitvoering heel correct en netjes.

professioneel

Deskundig advies, vakbekwame montage, keurig (af)gewerkt en een plezierige communicatie en prettig contact.

Ik ben zeer tevreden met de service die Verhoef heeft geleverd.

Vorige week waren de monteurs van Verhoef Dakramen bij mij thuis om mijn dakraam te plaatsen. Leuke mannen! Het verliep allemaal prima, ze hebben goed werk geleverd en ik ben heel erg blij met het resultaat!! Het ziet er fantastisch uit. Ik ben zeer tevreden met de service die Verhoef heeft geleverd.

Goed meedenken vooraf, mooi product, nette installatie

Voor aanschaf is Marjolein Verhoef langskomen en heeft meegedacht over de beste oplossing. Er is een duidelijke offerte gegeven. Plaatsing van ons 3-in-1 dakraam is vakkundig, netjes en snel gedaan door de twee monteurs.

Netjes en vriendelijk

Netjes en vriendelijk, professioneel gemonteerde dakramen en duidelijke uitleg zowel als offerte vooraf.

Uitstekende service en levering

Prima ervaring met dit bedrijf. Goede en snelle service. Uitstekend werk afgeleverd. Ben erg tevreden.

Prima resultaat en nette oplevering, tot stand gebracht op een prettige wijze.

Prima resultaat en nette oplevering, tot stand gebracht op een prettige wijze.