Helemaal top!

Tijdens het huisbezoek zijn we goed geadviseerd waarna we de Velux Dakserre hebben besteld. Na de levertijd kwam een vakkundig team de fantastische dakserre in 1 dag plaatsen en het huidige dakraam verplaatsen. Het team heeft netjes en snel gewerkt en alle verpakkingen, het hout en de oude dakpannen betjes meegenomen.

Prachtig resultaat, fijne werkmannen.

Het resultaat is verbluffend. We zijn zeer tevreden met de dakserre. 3 man sterk, harde werkers. Naast een kleine schade een fijne oplossing gevonden. Zal zo nog een keer iets laten plaatsen via Verhoef dakramen.

Professioneel, vriendelijk, nette werkwijze / oplevering.

Wij zijn super tevreden over Verhoef! Alles is keurig conform afspraken verlopen. Ook werd er mee gedacht in de aanloop van de keuze voor het type dakkapel en werden er op verzoek impressie schetsen gemaakt. Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen.

Super geregeld!

Erg blij met de montage van de quattro Velux dakramen. De communicatie gedurende het traject liep goed, de monteurs kwamen netjes op tijd, hebben alles perfect gemonteerd en netjes achtergelaten. Absolute aanrader!

Jaren goed ervaring.

Klantvriendelijk en duidelijk kunnen overleggen wat je wensen zijn.

Uitstekende service

Uitstekende service. Nette en professionele installateurs.

Prima service en uitstekende kwaliteit

De plaatsing van de dakramen verliep verrassend snel. De Velux dakramen en de ombouw zijn van uitstekende kwaliteit.

Prima.

De baskapel is conform de offerte geplaatst en afgewerkt. Goed en zorgvuldig. De rommel is opgeruimd en zelfs de trap geveegd.

Fantastisch!

5 dakkapellen in 1 dag geplaatst door een geoliede machine van 9 man. Vakwerk, vriendelijk, opgeruimd en al het puin werd direct afgevoerd. Werkelijk fantastisch!

Zeer goed werk en prettig in de omgang

Verhoef dakramen heeft bij ons een BASkapel geplaatst. Informatie, communicatie en uitvoering heel correct en netjes.

professioneel

Deskundig advies, vakbekwame montage, keurig (af)gewerkt en een plezierige communicatie en prettig contact.

Ik ben zeer tevreden met de service die Verhoef heeft geleverd.

Vorige week waren de monteurs van Verhoef Dakramen bij mij thuis om mijn dakraam te plaatsen. Leuke mannen! Het verliep allemaal prima, ze hebben goed werk geleverd en ik ben heel erg blij met het resultaat!! Het ziet er fantastisch uit. Ik ben zeer tevreden met de service die Verhoef heeft geleverd.

Goed meedenken vooraf, mooi product, nette installatie

Voor aanschaf is Marjolein Verhoef langskomen en heeft meegedacht over de beste oplossing. Er is een duidelijke offerte gegeven. Plaatsing van ons 3-in-1 dakraam is vakkundig, netjes en snel gedaan door de twee monteurs.

Netjes en vriendelijk

Netjes en vriendelijk, professioneel gemonteerde dakramen en duidelijke uitleg zowel als offerte vooraf.

Uitstekende service en levering

Prima ervaring met dit bedrijf. Goede en snelle service. Uitstekend werk afgeleverd. Ben erg tevreden.

Prima resultaat en nette oplevering, tot stand gebracht op een prettige wijze.

Prima resultaat en nette oplevering, tot stand gebracht op een prettige wijze.

Kwaliteit en Service van uitzonderlijk hoog niveau

Super kwaliteit geleverd en uitzonderlijk goede afwerking. Dik tevreden met alle 3 de ramen. Netjes en geen rotzooi

zeer tevreden

goede service, net en vakbekwaam personeel

Top service

Het enige wat jammer was dat het lang duurde voor we bericht kregen na het tekenen van de offerte. Verder is ons dakraam keurig geplaatst!

Snelle en nette service

De mannen van Verhoef hebben enorm goed werk geleverd. Dakserre zat er snel in en is eeg netjes afgewerkt. Goed overleg met hen gehad bij twijfel. Zeker aan te raden!

Vakmanschap

Het team van Verhoef Dakramen heeft van inmeetafspraak tot de montage kwaliteit geleverd. Persoonlijk, passend advies, hele goede communicatie en de montage is top verlopen

Prettige samenwerking

Zeer tevreden over onze dakkapellen. Verhoef werkt netjes en binnen de afgesproken tijd.

Monteurs waren te laat. Maar ze hadden van tevoren gebeld met de reden waarom ze te laat waren. Geen probleem. Goed werk afgeleverd. Ben zeker tevreden

Kwaliteit ten top!

Toppers met zorg en kwaliteit!