Nette montage

Verhoefdakramen heeft bij ons 2 combi hellende dakramen vervangen. De oude ramen eruit gehaald en de nieuwe kunststof kozijnen met elektrische aansturing geplaatst. Omdat we een rieten dak hebben was ik bang voor veel rommel in huis maar door de nette manier van werken viel dat echt alles mee.

Uitstekend service

Ze kwamen iets eerder dan afgesproken om een groot raam op zolder te plaatsen. Ze gingen vakkundig te werk en waren erg aardig en hebben vlot gewerkt. Ze hebben gewoon erg goed en netjes werk afgeleverd en zijn erg tevreden.

Perfecte ervaring!

Voor de slaapkamer van mijn zoontje Verhoef Dakramen benaderd om een oud kantelraam te laten vervangen door een Velux dakraam. Van eerste contact tot plaatsing uitstekend. Respect voor de monteurs, die onder zware weersomstandigheden de werkzaamheden hebben uitgevoerd. Volgende inmeetafspraak staat alweer gepland, voor de vervanging van een oud kantelraam op onze overloop.

Super tevreden, van aanvraag offerte tot aan oplevering dakserre!

Personeel vriendelijk, netjes en vakkundig. Afwerking keurig, ben er erg blij mee.

Prima snel gewerkt

Prima gedaan vakmensen

Prima services netjes gewekt

Prima werk!

Netjes werk geleverd

Fantastisch

Ze werken super snel en netjes. Denken mee en ruimen alles netjes op. Ze hebben prima week geleverd!

Super !!

Offerte, communicatie en montage helemaal geweldig. Kan er niks anders van maken.

Uitstekend werk opgeleverd (vervangen kapot dakraam) Alles netjes opgeruimd Vriendelijk personeel Offerte snel gekregen

Kundig en goed werk afgeleverd

Vakwerk! Dakraam zat er na een uurtje al in. Vriendelijk en vakkundig personeel. Niets anders lof en zeker aan te bevelen.

Goed werk geleverd door de vakmensen

Alles was tijdig geleverd en als gepland heel goed door de vakmensen geplaatst. Ook de uitleg van het gebruik van de remote is goed de tijd voor genomen.

Kundig en professioneel

Vriendelijk, hard werkend personeel. We zijn vanaf de offerte tot aan de aflevering vriendelijk en goed geholpen. Ze komen hun afspraken na en de Velux dakkapellen zijn netjes van binnen en buiten afgewerkt. In ons geval waren ze zelfs sneller klaar dan verwacht.

Keurige afspraken en plaatsing

Afspraken werden goed gecommuniceerd. Keurig vakwerk geleverd en snel geregeld.

Een firma om aan te bevelen!

Wij zijn zeer tevreden, volgens afspraak keurig netjes gewerkt door de heren!

Vanaf het 1e contact en daarna offerte t/m de plaatsing klantvriendelijk, professioneel !!!!

Gelukkig bestaan ze nog. Een bedrijf die weet hoe je een klant behandelt, waarbij elke medewerker verstand van zaken heeft, vriendelijk is, professioneel en uiteindelijk een kwaliteitsproduct aflevert, en plaatst naar volle tevredenheid. Bedankt wij zijn zeer tevreden en zullen jullie zeker aanbevelen !!!!

Kostte enige moeite om door te dringen tot motivatie.

Kwamen zonder mij op de hoogte te stellen geruime tijd te laat. Besloot daarom contact op te nemen met uw gedrijf. Kwamen vervolgens vrij spoedig. Een derde persoon melde zich. Vervolgens werd de klus ruim binnen de tijd afgerond. Doordat ik nadrukkelijk aangaf de klus nog te willen bespreken bij het aftekenen nam ik het voortouw om weer naar boven te gaan. Hier werd duidelijk op mijn vragen beantwoord. Enkel door mijn vraag werd hiertoe overgegaan. Aanbevelen? Noch ja, noch nee. Dubieus standpunt.

Uitstekende ervaring.

Correct personeel; goede voorzieningen om lekkage of beschadigingen te voorkomen. Keurig op tijd gearriveerd.

Goed geinstalleerd.

De oude ramen waren snel verwijderd en de nieuwe er netjes in gezet. Ook de horren zijn netjes met een balkenframe gemonteerd. Bij het sjouwen van beneden naar zolder en het monteren had wel iets beter uitgekeken kunnen worden voor de muren. Zwarte vegen op de muren en 2 kleine beschadigingen in de muurverf.

Professioneel en netjes

Oude dakraam laten vervangen voor het nieuwste model. Zeer professioneel en netjes gemonteerd. Toppers!

Geweldige en zeer snelle montage

Het is alweer een tijdje geleden, Maar we hebben op de zolder drie dakramen naast elkaar laten plaatsen. Het is een wereld van verschil. licht in overvloed. De montage van de dakramen was perfect gegaan. Vanaf het moment dat de Verhoef binnen was verliep het vlekkeloos. Je kan duidelijk merken dat men jarenlang ervaring had in het plaatsen van dakramen. Ook het advies over de plek en de hoogte was duidelijk en helder. Ook werd alles netjes schoon opgeruimd. Kortom een zeer prettige ervaring.

mooie dakkappelen, we zijn er blij mee

erg aardige monteurs, mooi werk afgeleverd en alles weer netjes achter gelaten

Keurig op tijd en netjes en snel gemonteerd

Kundige mensen en netjes gewerkt prima gasten.

Buitengewoon professioneel gewerkt!

De monteurs waren op tijd, waren zeer sympatiek, hebben hard en keurig gewerkt, hebben de werkplek keurig achtergelaten. Wij zijn buitengewoon tevreden.

Klantgericht, leveren kwaliteit en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden over Verhoef Dakramen. Professioneel bedrijf, eerlijk en transparant en alles uitgevoerd zoals afgesproken. Daarbij zijn beide broers erg vriendelijk en denken maximaal mee. Een echte aanrader