Professioneel, vriendelijk en netjes.

4 Velux ramen laten plaatsen. Goede informatie vooraf, volop de mogelijkheid om tijdens het inmeten nog de plannen aan te passen. Monteurs zijn correct, vriendelijk en werken keurig. Voor zover mogelijk is alles schoon opgeleverd. Al het afval is meegenomen. Op een vraag die ik na het plaatsen had werd snel gereageerd. Aanrader!

Komen afspraken na

Net bedrijf, komen afspraken na en geven vooraf middels een duidelijke offerte inzicht in de kosten, werk ook netjes uitgevoerd en netjes achtergelaten

Van tevoren kregen we duidelijke uitleg en advies. Op de dag van de plaatsing kwam het team op tijd en ruimde daarna alle rommel/afval op. En het raam zit er netjes in. Dus prima.

Lang wachten maar uiteindelijk heel mooi

Er was een lange wachttijd voor de dakserre. Eigenlijk hadden we kunststof kozijnen besteld, maar een maand voor plaatsing kregen we te horen dat die niet geleverd konden worden. We konden maanden wachten of kiezen voor houten kozijnen. We hebben toen de houten gekozen, omdat we niet zo lang konden wachten. Een week voor de plaatsing kregen we mail dat die ook nog niet geleverd waren. Gelukkig waren ze er twee dagen later wel en werden ze toen geplaats. Uiteindelijk zijn we heel blij met het resultaat. De monteurs waren fijn en dachten goed mee.

Uitmuntend!

Van offerte-aanvraag tot oplevering van het modulaire dakkapel ben ik zeer tevreden. Heldere afspraken, goede telefonische ondersteuning, prima overleg over de plaatsing, aardige vakmannen die optimaal op elkaar zijn afgestemd en netjes werken. Super tevreden, mocht ik ooit in de toekomst weer iets nodig hebben (of familie/ kennissen van mij): ik weet wel wie ik vraag of adviseer :-)

Vakwerk, goed advies, resultaat fantastisch.

vriendelijk en gedegen

De werknemers stelden zich zeer correct en klantvriendelijk op. Werkten netjes, gaven goede uitleg en er werd prima materiaal geleverd.

Super ervaring.

De mannen waren super vriendelijk en super netjes, Het dakraam zat er snel en mooi in. Na afloop hebben ze ook alles netjes opgeruimd. ik zou verhoef dakramen zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Verhoef heeft bij ons naar alle tevredenheid, op een professionele manier het werk gedaan!

Het hele traject vanaf offrering tot en met plaatsing ervoeren wij als professioneel en plezierig.

Totaal en compleet. Snel en schoon.

Zeer goede service

Prettige manier van maken van afspraak bij inmeten van dakramen. Het plaatsen van de ramen ging erg snel doordat er een groot team dit werk uitvoerde. Men ging zorgvuldig te werk en had oog voor detail. Wat ik enorm gewaardeerd heb is dat ook nog de andere velux ramen zijn nagekeken en opnieuw zijn afgesteld. Wat een fijne service.

Boven verwachting

Super professioneel team, super service, sensationeel resultaat.

Vriendelijke communicatie en nette montage van dakserre

Ik heb het contact met Verhoef Dakramen als prettig ervaren. Men was zeer meedenkend bij het opstellen van een offerte voor een Velux duo dakserre, waarbij het ook mogelijk was de dakserre 'vanaf papier' te bestellen zonder dat er ingemeten hoefde te worden in de woning, zodat we tijd konden besparen omdat het een nieuwbouwwoning betrof. Hierdoor konden we kort na de oplevering de dakserre al laten plaatsen. Hiervoor was ook al van te voren een montage datum voor ons gereserveerd. Enige aandachtspunt is dat de bereikbaarheid niet altijd even goed is, maar het contact dat we hebben gehad was heel goed. Ik raad Verhoef zeker aan. We hebben een keurig gemonteerde dakserre.

Goede mensen die hun vak verstaan

Het eerste telefonisch contact was prettig. Vriendelijke mensen die met de klant meedenken. Snelle reactie via mail. Dit bedrijf komt netjes haar gemaakte afspraken na. Complimenten over hun werkwijze. Daarnaast waren de monteurs goed op elkaar ingespeeld. Ik kan Verhoef Dakramen zeker aanbevelen!!

Prima vakmensen

Prima vakmensen, pakken goed aan, zijn vriendelijk en ruimen alles weer netjes op. Zeer tevreden.

vakkundig en netjes werk afgeleverd

personeel was zeer netjes en snel met werken. beleefd en gaven netjes antwoord op de vragen die ik als klant had wat ze gingen doen en hoe. puin werd netjes verzameld en op de afgesproken plaats gezet en na plaatsing netjes uitleg gegeven over de werking van het product. mijn complimenten

Snel en vakkundig!

Ze komen keurig op tijd, zijn vriendelijk, werken snel en vakkundig, denken met je mee mbt de positie van de ramen en ruimen de rommel op. Foutje met verkeerd geleverde beglazing werd ter plekke zeer correct opgelost door zonder meerkosten een beter alternatief aan te bieden en ook nog een korting te geven voor het ongemak! Uiteraard was naleveren en monteren van de gewenste beglazing ook geen probleem maar omdat het een ruimhartig voorstel was hoefden we hier niet lang over na te denken. Al met al een zeer positieve ervaring, van offerte aanvragen tot oplevering! Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Aanrader!

Velux dakraam laten plaatsen met verduisterend rolgordijn. Plaatsing was zo gepiept, ziet er weer keurig uit.

Topbedrijf. Aanrader.

Vakwerk. Meedenkend. Alles keurig volgens afspraak. Een echte aanrader!

duidelijke afspraken, goede service

Heldere communicatie, duidelijke prijsafspraken en vaardige, aardige snelwerkende monteurs! Binnen drie uur een dakraam vervangen en daarnaast een nieuwe inbouwen. Indrukwekkend snel.

Goede kundige snelle installatie

Goed contact gehad vanaf het begin van de aanvraag en offerte. Installatie werd vakkundig uitgevoerd

Prima!

Twee dakramen in een middag geplaatst door een vakkundig team. Wat een licht meteen op zolder, zeer blij mee…

Goede afspraak, netjes gewerkt.

Er waren goede afspraken gemaakt en het team heeft netjes gewerkt. Er is een vervolg afspraak gemaakt voor de laatste afwerking/plaatsing horren

Van eerste contact tot oplevering was top. Nette monteurs en alles na afloop opgeruimd. Ben er zo blij mee!

Vakwerk

Verhoef heeft 10 dakramen vervangen. Zeer netjes en snel gewerkt.