Het team dat de plaatsing heeft verzorgd werkt nauwkeurig, precies en schoon.

Het team kwam keurig op tijd. Ze werkten snel en nauwkeurig. Het afval werd keurig verwijderd buitenom, zodat binnen geen rommel ontstond. Alles werd keurig afgewerkt en er werd meegedacht.

redelijke ervaring

de plaatsing is prima verlopen , alleen gaat de screen niet helemaal dicht , is bekend. Daarna hoor ik er niks meer over, wanneer het wordt op gelost. (is slordig)

Snel, betrouwbaar en netjes gewerkt

Fijne werklui

Gewoonweg top!

Na eerder prettig contact via mail en telefoon gehad te hebben met Marco zelf bleek de keuze voor Verhoef in praktijk ook een hele goede. Want de uitvoering werd gedaan door sympathieke, nette en hardwerkende mannen, die in minder dan een dag 6 dakramen geïnstalleerd hebben inclusief afwerking. Wij zijn er helemaal blij mee!

Vakwerk

De manier van werken was erg prettig en netjes en we zijn erg tevreden met de nieuwe dakramen.

Matig tevreden

Veel beschadigingen op de vloer gemaakt. Dit moet zijn opgevallen tijdens het plaatsen. Helaas geen melding van gemaakt naar ons toe

prima vaklui

In zeer korte tijd een mooi dakraam geplaatst

Prima service. De ramen zaten er erg snel in.

Verhoef Dakramen is een uiterst professioneel bedrijf.

Top bedrijf met vakbekwame medewerkers.

Netjes en opgeruimd gewerkt. Alles afgedekt en achteraf geen verassingen.

Strak werk geleverd en prettige, snelle communicatie

Strak werk geleverd en prettige, snelle communicatie. Doen alles in overleg en werken snel en secuur!

Snelle werkers!

Binnen twee dagen was de dakserre en een dakraam geplaatst. De mannen werkten erg hard, waren vriendelijk en beleefd. Ik kon ongestoord thuiswerken terwijl de ramen werden geplaatst.

Vakkundig en snel

Vaklui die hoge kwaliteit dakramen installeren. Zeer tevreden.

Uitstekende service

2 x ingemeten en daarna na 6 weken geplaatst. 2 grote dakramen met een zee van daglicht. De slaapkamer heeft een heel andere dimensie gekregen.

Denken met je mee en werken volgens afspraak

Wij zijn erg tevreden over Verhoef dakramen. In de voorbereiding wordt er mee gedacht en alle opties en mogelijkheden worden bij de inmeting besproken. Offerte en tekeningen worden hierop aangepast. Plaatsing van de dakramen op de dag zelf is ook prima verlopen. Er wordt netjes gewerkt. De trap naar zolder wordt met een beschermlaag afgedekt en ook de rotzooi op de zolder wordt meegenomen. Alles is conform afspraken opgeleverd. En wat een licht geeft dat op zolder. Het is gewoon een andere kamer geworden. Wij zijn helemaal tevreden.

Top service

Goede ervaring! Vanaf het begin goed meegedacht en geholpen bij keuzes. Helder overzicht van kosten, flexibel als het gaat om aanpassingen. Goed bereikbaar, reageren snel. Uiteindelijk plaatsing binnen 2 dagen door vakmensen, tevreden met het resultaat. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Vakkundig, snel, en heel mooi resultaat

Verhoef stuurde een goed team van 3 man dat snel, efficient en netjes 2 dakramen plaatste op onze voorzolder. En dat voor een betere prijs dan andere aanbieders boden.

Prima.

Offerte traject was goed. Snelle levering. Plaatsing was prima. Netjes opgeleverd, alles opgeruimd. Niets op aan te merken.

Fantastisch werk geleverd.

Zeer snel in het leveren van een duidelijke offerte tegen een goede prijs en vervolgens alle werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. Zeer vakkundige team dat het Velux raam naar volle tevredenheid heeft geplaatst en alle andere werkzaamheden professioneel en snel heeft uitgevoerd en alles weer piekfijn achtergelaten.

Vakwerk

Wij kregen keurig netjes advies op maat. De mannen waren vriendelijk en zeer vakkundig. Ik zal iedereen dit bedrijf aanraden!!

Deskundig en zeer netjes

Goede communicatie, erg netjes in het werk, duidelijke offerte, geen geneuzel achteraf

Snel geregeld en goed geplaats

In verband met verbouwing moest het raam acuut vervangen worden. Verhoef Dakramen heeft een gaatje gevonden in het programma en hebben het raam snel en goed vervangen. Top geregeld.

Mooi resultaat en goed meegedacht.

Van offerte tot opname en montage prettig contact, goed meedenken en netjes gewerkt. En de prijs was OK.

Prima uitgevoerd

Kwamen tevoren kijken en opmeten. Uitvoering prima. Beetje jammer alleen dat ik het raam niet 'zonder trapje' kan open zetten! Zou netjes zijn als er meteen 'een speciale stok' bij geleverd zou zijn, zeker voor het bedrag wat ik heb betaald voor 2 ramen!!

Superstrakke plaatsing, vakwerk

Heel blij met ons nieuwe dakraam. Twee professionele en aardige vakmensen die het in 2 uurtjes gefixt hadden. Mooi alles eerst afgedekt, netjes opgeruimd en goede uitleg over hoe alles werkte.

zeer goed

monteurs hebben alles tot in perfectie uitgevoerd en het resultaat is perfect