Goede offerte en snelle levering en montage. Fijn contact

Goed werk geleverd en afspraken nagekomen.

Keurig gedaan

Er werd goed overlegd en het dakraam is keurig geplaatst!

Goede kwaliteit, afspraken kloppen, fijne vaklui

Tevreden over kwaltei en bejegening

Fotolijst gevallen

Fotolijst gevallen Monteur stelde voor op factuur te vermelden. Graag ctc met klant ivm gebroken fotolijst. Helaas tot op heden niets vernomen. Verder tevreden fijne monteurs en werken netjes Snelle doorlooptijd offerte bestellen en plaatsen. Aanrader erg prettig en duidelijk fijne ctc

Goede service en prettige samenwerking

Mijn ervaring is erg positief. Snelle service, goed advies en prettig contact. Afspraken worden nagekomen, snelle levertijd. Montagepersoneel is netjes en vriendelijk.

Vakkundig advies en perfecte levering!

Eerst advies gevraagd over vervangen van Velux-dakramen, offerte ontvangen conform aanvraag, uitvoering netjes afgewerkt, ruimte schoon achtergelaten en perfect werkende nieuwe Velux-dakramen. Ik vond het een prettige leverancier om mee te communiceren en mee te werken.

Professioneel, behulpzaam en goed geprijsd

Wij hebben onze veluxramen laten ruilen met Verhoef. Ze waren professioneel, behulpzaam en goed geprijsd. Het werk dat ze deden was van hoge kwaliteit en ze hebben zelfs daarna opgeruimd ;) Zou het aanraden als je veluxramen moet ruilen!

Top1

Alles goed en snel geregeld ook alles netjes achtergelaten. Vriendelijke en vakkundige monteurs! Dik tevreden.

Goede en snelle service

Er wordt goed meegedacht over wat de beste oplossing is. Het werk word snel en netjes afgeleverd. En afspraken worden prima nagekomen.

Snelle service en kwaliteit

Al twee keer een dakraam laten plaatsen. Bedrijf denkt met je mee, is behulpzaam en levert kwaliteit. Ivm lekkage kon mijn nieuwe dakraam snel geplaatst worden. Werken netjes. Aanrader!

Goede informatie bij de offertes. Werkzaamheden werden snel, zorgvuldig en netjes uitgevoerd. En altijd vriendelijk.

Goede service, betrouwbaar en snel!

Verhoef dakramen heeft een nieuw velux dakraam geplaatst. Alles verliep volgens afspraak en werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en dat voor een redelijke prijs.

Een aanrader

TOP : Vanaf het voortraject telefonische en schriftelijke ondersteuning, inmeten, voorbereiding, plaatsing en bejegening door fantastische medewerkers.

Alles keurig geplaatst en afgewerkt

Prima werk

Duidelijke afspraken - vakwerk geleverd

Communicatie was duidelijk. Snel en goed werk afgeleverd. Dik tevreden dus.

Prima en snel gewerkt

Fijn dat er op korte termijn in de planning een gaatje kon worden gevonden

Goede service & vriendelijke vak monteurs

Afgelopen jaar één lichtstraat van 3 veluxramen laten plaatsen in de hal,en 2 veluxramen op waskamer en zolderkamer. Dit alles is prima en zoals afgesproken geplaatst.

Vakmanschap!

‘S ochtends om 08:00 aanwezig, om 12:00 al 4 dakramen geplaatst en afgemonteerd. Klasse! Heren werkten super netjes en hebben ook alles perfect achter gelaten.

Goede ervaring met het bedrijf.

Prima vakmensen. Harde werkers en ze waren snel klaar. Heel tevreden met het bedrijf.

Een top bedrijf Met vriendelijke kundige monteurs. Ik had een privé vraag waar de monteurs keurig in hebben geadviseerd.

Perfect!

Professioneel en vakkundige medewerkers. In 1 dag 4 ramen vervangen en 2 nieuwe geplaatst.. Aanrader.

Uitstekend service en resultaat

Offerte en montage verliepen net als vorige keer fantastisch. Erg mooi uitgevoerd in blank grenen uitvoering, onder bestaand dakraam geplaatst. Aftimmering heel netjes met detail geschaafd randje. Licht en uitzicht maken een nieuwe ruimte.

Helemaal tevreden met onze dakkapelserre

Fijn contact gehad met het team van Verhoef. Goed advies bij het bezoek aan huis, een duidelijke offerte en soepele plaatsing van de dakkapelserre.

Kan niet beter!

Keurige monteurs. Komen op tijd. Alles werd netjes afgedekt en na afloop weer keurig opgeruimd. Zijn goed op elkaar ingewerkt en alles verliep zeer vlot. Types: eerst werken, dan pas koffie. Dus alleen maar aan te raden.