Door mijn fout kwamen de monteurs de eerste keer voor niets. Er bleek een kamersteiger noodzakelijk om snel en veilig te kunnen werken. Een nieuwe afspraak zou volgen en al de volgende ochtend kwamen de heren opnieuw. Aangenaam contact , snel en netjes zijn de kernwoorden. Ook een goede offerte. Dit bedrijf verdient voor mij die 10

Zeer professioneel en volgens de afspraak.

Zeer professioneel en volgens de afspraak Met een drie man sterke team klus binnen 2 uur geklaard. Alles netjes afgewerkt en achtergelaten. Zo zie ik het graag

Snel, netjes en professioneel

Ze waren snel klaar en hadden alles netjes opgeruimd. Dakpannen die over waren hadden ze netjes opgestapeld en ze hadden zelfs zeil neergelegd waar ze aan het werk waren, zodat het netjes bleef.

Netjes geplaatst, professionals!

Het plaatsen ging netjes, gestructureerd en snel. Zeer tevreden.

Keurige mannen!

Prima ervaring, alles op tijd, keurige installateurs en alles netjes afgewerkt. Aanrader!!

Prima kwaliteit.

Werkzaamheden zijn vlot en zorgvuldig uitgevoerd. Dakraam zit er weer 'strak' in.

Snel en goed

Al onze 3e keer dakramen bij dit bedrijf. Kwaliteit staat hoog in het vaandel, enkele kleine probleempjes werden heel snel en goed verholpen. Als we weer een raam nodig hebben komen we terug.

vakbekwaam

goed en keurig vakwerk afgeleverd!

Kundig en professioneel

Vanaf het eerste contactmoment t/m de oplevering zeer positief over Verhoef. Offerte was duidelijk. Op mijn verzoek om eerst even langs te komen om de situatie goed in te schatten werd direct geschakeld en op basis hiervan een aangepaste offerte ontvangen. Montage verliep ook erg vlot.

Zeer vriendelijke en snel

Ik ben enorm goed geholpen door de mensen van Verhoef Dakramen. Snelle En duidelijke reacties. Verder ging het plaatsen ook goed en werd alles overlegt! Enige nadeel was dat ze heeft wat later dan afgesproken zijn gekomen zonder aan te geven. Het geld waard!

Na overleg netjes en keurig afgewerkt een dakraam geplaatst en opgeruimd

Mooi resultaat!

Goede service en een mooi resultaat!

Netjes gewerkt en alles schoon achtergelaten

De twee heren hebben netjes gewerkt, alles correct gemonteerd en na afloop alle oude spullen en het verpakkingsmateriaal meegenomen. Precies zoals was toegezegd. En ze waren heel vriendelijk. Kortom: topklasse!

Goed contact, professioneel geinstalleerd

Goed advies gehad omtrent onze wensen. Medewerkers zijn prettig in de omgang en er is goed werk geleverd.

Uiteindelijk top

Na een stroeve start. Lees verkeerde planning. Toch nog een super product geleverd . Dakraam supernetjes en snel gemonteerd. Zonder veel rommel. Personeel was deskundig en netjes. Mijn volgende dakraam word zeker door Verhoef geleverd en gemonteerd.

Resultaat is prachtig en precies!

Medewerkers werken accuraat en vlot. Ze ruimen alles op, zorgen dat er bij transport niets beschadigt. Communicatie is helder en vriendelijk. Voor de 2e keer zeer tevreden!

Volgens afspraak geleverd. Snel en netjes

Netjes het dakraam em koepel geplaatst. Heel netjes gewerkt en snel. Niets op aan te merken.

heel goed

Duidelijke communicatie; afspraken worden nagekomen. Vriendelijk en deskundig personeel wat heel netjes werkt en de boel schoon achterlaat.

Prima service, houden zich ook aan verzoeken tot wijzigen van afspraken. in verband het coronavirus.

In verband met het corona-virus hebben wij een verzoek gedaan de montage van de lichtkoepels een aantal weken uit te stellen. Dat was geen enkel probleem. Nu is het tot volle tevredenheid gebeurd.

Prima geplaatst

De veluxramen zijn goed geplaatst. En direct daarop al beproefd tijdens een onweersbui. Geen lekkage. Vriendelijke medewerker.

Denken goed mee en plaatsing helemaal naar wens

Verhoef dakramen kwam bij ons kijken en dacht goed mee welke ramen het beste bij onze wensen pasten. Ook het plaatsen is helemaal top gedaan, netjes en vlot. Bedankt!

Wat een heerlijk ‘ouderwets’ degelijk bedrijf

De eerste kennismaking hier ter plaatse was goed, iemand met kennis van zaken die vlot kon uitleggen welke opties er waren. Na een offerte die wat vragen opriepen, ook omdat wij een complexe vraag hadden, was wat extra afstemming nodig. Vervolgens konden we snel tot een overeenkomst komen. Dan moet je even geduld hebben voordat het dakraam geplaatst werd. Daar heb ik geen spijt van, want het is keurig verzorgd opgeleverd!

Zeer tevreden!

Over de installatie van de 5 dakramen zijn wij erg tevreden. Alles zit er mooi in! Binnen één dag geplaatst. Netjes alle oude ramen meegenomen.

Zoek je kwaliteit, dan ben je hier aan het juiste adres.

Goed snel en vakkundig advies, goede service, zeer vriendelijk en geen verassingen. De echte specialist.

Geheel volgen verwachting

Helder en duidelijke offerte. Heldere en duidelijk afspraken over de plaatsing van het dakraam. Het resultaat was ook goed.