Na lange levertijden (waar niet veel aan te doen was), zouden de kozijnen worden geplaatst. De planner had zich echter in de datum vergist en een van de kozijnen was verkeerd opgemeten, waardoor alles nog langer duurde. Geen excuses aangeboden gekregen of enige vorm van compensatie. De heren die de kozijnen hebben geplaatst, waren erg vriendelijk en vakkundig.
Dank voor het delen van uw review. Wij blijven inderdaad afhankelijk van levertijden van leveranciers en hebben hier geen invloed op. Helaas zijn de planning en de maatvoering van 1 kozijn bij u verkeerd gegaan, als bedrijf betreuren wij dat ook en proberen wij dat altijd te voorkomen. Mocht er toch iets fout gaan dan werken wij eraan om dit zo goed mogelijk voor en met u op te lossen. Uiteindelijk is de montage bij u ook goed gegaan en daar zijn we erg blij om! Het gaat om het eindresultaat waar wij u veel woonplezier en comfort mee toewensen! Met hartelijke groet, team Van Esseveld
Alles helemaal goed hoor,reuze bedankt!!!!! Groetjes Yvonne
Een geweldige service, dat is een mooi compliment! Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf! Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Goede informatie, netjes gewerkt Eindresultaat is heel mooi en volgens afspraak.
Dat is fijn om terug te lezen, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf! Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Alles wat we hebben afgesproken is uitstekend uitgevoerd. Kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Ook wij komen graag over de vloer bij u, fijn deze review te lezen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf! Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Helaas is Esseveld ons behoorlijk tegengevallen. Na een voorlopige montagedatum van onze dakkapel contact opgenomen om een vroegere datum vast te leggen omdat ons bij tekenen van offerte was beloofd dat de dakkapel eerder zou komen. Dit was mogelijk, echter na al die tijd niks meer gehoord. Kort van tevoren voor de zekerheid toch maar contact opgenomen en te horen gekregen dat er een fout is gemaakt in de planning waardoor de dakkapel niet op de afgesproken datum kan worden geleverd. Fout werd onderkend, maar er kon niks meer aan gedaan worden. Erg vervelend want zonnepanelen waren al verwijderd (en ingepland om teruggeplaatst te worden na oorspronkelijke plaatsingsdatum), bouwcontainer al besteld en timmerman al geregeld. Wat ons nog het meest verbaasde is dat Esseveld in een schriftelijke reactie hierop het argument aanhaalt dat het een voorlopige montagedatum was (in tegenstelling tot wat ons telefonisch was gezegd en wat afgesproken was). De fout wordt bij de klant neergelegd en excuses worden niet gemaakt. Wat ook opviel is dat de dakkapel in de zijwangen niet is geïsoleerd conform offerte. Er is zonder overleg dunnere en andere isolatie gebruikt dan waarvoor opdracht is gegeven. Deze voldoet weliswaar aan het Bouwbesluit, maar is niet waarvoor is getekend en wordt betaalt. Waar gewerkt wordt, daar worden fouten gemaakt, dat is begrijpelijk. Maar het gaat er vooral om hoe men met fouten omgaat. Dat begint met het onderkennen ervan en het bieden van een passende oplossing. Dit hebben wij gemist bij Van Esseveld.
Beste heer Nagel, zoals u ook vermeldt: wij hebben de materialen met zorg uitgezocht en conform Bouwbesluit geleverd en gemonteerd. Daarmee blijft de hoge kwaliteit (en garantie!) van uw dakkapel gewaarborgd. Op het moment van schrijven zijn we nog in overleg met u en wij lopen zeker niet weg voor het oplossen van mogelijke uitdagingen. Om die reden zijn wij nog in overleg met u en komen wij deze week ook weer bij u langs. Betreft de planning hebben wij dit al uitvoerig met u besproken, wij werken met voorlopige en definitieve planningen. Het heeft onze grote voorkeur om evt. ongenoegen niet via een review te plaatsen, wij staan voor persoonlijk contact. Een review is een eenzijdige reactie. Om die reden spreken wij u 'live' tijdens het reeds geplande gesprek deze week. Met vriendelijke groet, het team Van Esseveld
Alles is goed verlopen
Totale gevel ongeveer 45m2 die bekleed was met houten delen is vervangen door kunstof Keralit. De oude isolatie (glaswol) is vervangen door PIR isolatie waarbij zorgvuldig is gekeken naar de maximum haalbare dikte voor onze gevel. Het nieuwe regelwerk is zorgvuldig aangebracht waardoor de gevel er nu heel strak uit ziet. De mensen van van Esseveld werken netjes, zijn beleefd en komen de afspraken na. Wij zijn erg tevreden over het resultaat!
Het contact met Van Esseveld verliep in eerste instantie prima tot het moment dat de planner in beeld kwam. Wij kregen op donderdag een mail dat Van Esseveld de maandag erop zou komen. In de mail stond 'zoals telefonisch besproken'. Wij hadden helemaal niemand gesproken. Afijn die maandag staan er 2 monteurs van Van Esseveld om onze kunststof kozijnen te plaatsen, ruim een uur te laat en wat een onbekwame kerels waren dit... ongelooflijk. Ze begonnen met de benedenverdieping, want ze waren de steiger vergeten. Wij hebben aangegeven dat wij liever hadden dat ze met de bovenverdieping zouden starten. Ze starten dus beneden. Vervolgens hebben ze de kozijnen boven geplaatst met als gevolg: 2 lelijke schades aan de kozijnen beneden. Deze kerels hadden geen idee: glaslatten die scheef zaten, een kozijn dat ze niet op hun plaats kregen omdat er nog een oude spijker (!) uitstak, afgedekte spullen die alsnog onder de pur zaten, schades aan gordijnrails (die hoefden echt niet weg) en een zaagsnede in het plafond, een regendorpel die ze hebben laten stuiteren en die later aan elkaar gelijmd is wilde ze monteren, vensterbanken die ze scheef hebben afgezaagd. Al met al (voorzijde) en 2 platen en drie regendorpels achter zijn de heren 5 dagen bezig geweest. Ze waren elke dag te laat! Dan denk je dat ze de klus eerst afmaken? Nee hoor, lang in onzekerheid gezeten of ze op vrijdag zouden komen, om 11 uur telefoon: ze komen zaterdag om 8:00 uur, komen uiteindelijk 10:00 uur aankakken. Vervolgens in gesprek met de planner: de schade wordt vergoed, maar vervolgens krijgen we wel weer een volledige factuur en worden we indirect voor leugenaars uitgemaakt. Van Esseveld, nee nooit meer voor ons!
Beste klant Dikkeboom, voor het plaatsen van uw review hebben wij al meerdere malen contact om uw meldingen door te spreken, via deze review willen wij er niet nogmaals op in gaan. Mocht u het nog door willen spreken, altijd welkom! Uw werk is inmiddels vrijwel opgeleverd (volgende week komen wij nog even naar uw voordeur kijken), en daarna zijn alle gemelde punten volgens afspraak afgehandeld. En wensen wij u nog vele jaren woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld
Ben al jaren klant van jullie , maar vind dat er netter en voorzichter met andermans spullen om gegaan kan worden. En kan beter met schone kleden de boel afdekken, zonder stof.
Dank voor uw review, en goed dat u dit verbeterpunt naar ons toestuurt! Wij werken standaard met kleden om alles van onze klant af te kunnen dekken. Dit om zo netjes mogelijk te kunnen werken en u zo min mogelijk tot last te zijn. Vervelend te vernemen dat het bij uw werk minder goed is verlopen als gewenst. Dit gaan wij intern bespreken. Rest ons om u veel gebruikersplezier toe te wensen met de nieuwe Harol screens! Met hartelijke groet, team Van Esseveld
Fijne mensen waar ik goed mee kan communiceren. Efficiënte terugkoppeling, toegespitste adviezen. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker terug komen..
Dank voor deze prachtige beoordeling, dit maakt ons als team trots! We spreken u graag weer in de toekomst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Wat ons betreft hoeven jullie niets te verbeteren aan je dienstverlening of de uitvoering van het werk. Wij zijn bijzonder tevreden over het hele traject van het eerste gesprek tot en met de oplevering
En dáar doen wij het als team voor, dank voor deze waardevolle review! Dankzij uw reviews komen wij nu meerdere adressen bij u in de straat, daarvoor hartelijk dank! Graag tot ziens in de toekomst, en veel plezier met de nieuwe kozijnen toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Prima service en kwaliteit van de montage
Hartelijk dank voor de mooie review! Veel gebruikersplezier toegewenst met de Red Cedar rabatdelen! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Prima afhandeling plaatsen kunststof voordeur met kozijn.
Dank voor de mooie review, en veel gebruikersplezier toegewenst met de Gayko kunststof voordeur! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
ondanks de drukte is alles goed gekomen
Fijn dat te vernemen! In de huidige drukte is het fijn als we samen met de klant oplossingen kunnen vinden. Veel comfort toegewenst met de nieuwe rolluik pantsers! Hartelijke groet, Team Van Esseveld
Het kunststof kozijn wat bij ons op zolder is geplaatst is vakkundig geplaatst. Jullie hebben meegedacht aan de afwerking van de vensterbank. Het resultaat is nog beter dan we hadden verwacht. Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden over de levering en de afspraken die gemaakt waren werden nagekomen.
Dank voor deze mooie review, daar worden wij als team blij van! Een review waar wij elke dag graag voor willen werken. Dank voor uw opdracht en de fijne samenwerking! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Wij hebben de kozijnen in heel het huis laten vervangen door kozijnen van Gayko Royal. De 1e en 2e verdieping in 2020 en de begane grond in 2021. Onze gehele ervaring was goed. Perfect was het niet, maar ze zijn er voor je om dingen op te lossen. Zo sloten twee ramen niet goed en binnen een redelijk termijn kwam er een service monteur om het bij te stellen en het was opgelost. Een punt van kritiek was bij de laatste klus. Afgesproken was om 08:00 starten. Om iets voor 08:00 een belletje dat er een monteur ziek was dus dat het later zou worden. Na de middag kwamen er dan 3 monteurs om de klus te doen. Toen het antwoord gekregen dat er een monteur papa-dag had. Wij begrepen dat er een monteur ziek was. Fout in de planning dus, had liever gehad dat er eerlijk was gecommuniceerd. Eerlijkheid word door ons gewaardeerd. Wij maken allemaal foutjes, dat is menselijk. Dan voel je je niet serieus genomen als klant. Echter omdat er nu een halve dag later is begonnen was het wel wat gehaast om alles af te ronden in de tijd die ze nog hadden. Zo was het achter-kozijn aan de voorzijde geplaatst. Uiteraard de volgende dag hersteld. Het kitwerk aan de achterzijde liet ook te wensen over. Veel te veel kit en er zaten nog stukjes folie van het kozijn in. Niet netjes dus en heb zelf direct de overtollige kit eraf moeten poetsen. Had liever gehad dat ze tijdig waren begonnen en dat het wat minder haastwerk was, want zo voelde/leek het bij de laatste klus wel. Al met al zijn wij tevreden over dit bedrijf. Wordt netjes te woord gestaan en leveren mooie producten en verzorgen alles van a tot z.
Alles netjes en goed gelopen
Kundig en prettig personeel. Goed produkt. Komen snel bij „probleempje „ wat geen probleem was, maar misschien niet duidelijk uitgelegd aan Hr Zuiderwijk, die een herseninfarct heeft gehad.
dakkapel en kozijnen laten plaatsen. bijzonder prettig en vakbekwaam personeel die het perfect hebben uitgevoerd.
Na bezichtiging wordt er een prijsopgave gedaan. Na acceptatie wordt met elkaar een datum afgesproken en als deze niet nagekomen kan worden, word je ruim van tevoren geïnformeerd. Uitstekende communicatie.
Excellent werk, duw.
Er is goed gewerkt. Echter,de voordeur kon niet dicht zonder deze op slot te doen Gelukkig kwam na een paar dagen iemand om dit te verhelpen. Wat niet prettig voelde,was dat niet alle werknemers gevaccineerd waren tegen Covid
Uw voordeur is een dan ook plaatje geworden, hartelijk dank voor de opdracht! Waar nodig verlenen wij zeker (snelle) service om dit euvel te verhelpen, fijn dat het bij u ook gelukt is. Betreft het Covid-virus: wij laten onze werknemers vrij in hun persoonlijke keuze omtrent de vaccinatie. Hierin kunnen wij geen (team-) verplichting vaststellen. Veel woonplezier toegewenst namens het gehele team!
Communicatie vanuit de planning kan beter. Werk goed uitgevoerd, foutje adequaat en snel opgelost.
Dank voor uw beoordeling en fijn dat werk naar tevredenheid is uitgevoerd! In de huidige bouwsector is de planning een lastig feit, wij werken er met veel energie aan om de planning nóg beter af te kunnen stemmen met onze klanten. Dank voor uw verbeterpunt, daar leren wij zeker van! Veel woonplezier toegewenst namens het gehele team.
Goed en snel gemonteerd. Wel twee minpunten: Het kozijn zou in mei/juni geplaatst worden. Niets meer gehoord, zelf maar gebeld. Bij toeval werd het nog net in de laatste week van juni geplaatst. Afspraken maken en nakomen kan dus beter. Verder bleef na plaatsten van het kozijn aan de bovenzijde een spleet van een centimeter of 5 over, die vervolgens vol werd geschuimd. Dat zou zijn omdat het onderste schrootje aan de buitenzijde van de gevel wat over stak. Nou ben ik een leek, maar het leek me dat het kozijn makkelijk achter het schrootje omhoog gestoken had kunnen worden. Had weer wat extra raamoppervlak op kunnen leveren. Overigens is e.e.a. wel netjes met een deklatje afgewerkt.
Beste heer Stijnman, Dank voor uw review. Uw aandachtspunt betreft de communicatie nemen wij ter harte. Betreft de 'spleet' willen wij u graag een toelichting geven: bij kunststof kozijnen hebben wij een ruimte nodig omdat de kozijnen uit kunnen zetten of krimpen (van circa 4-6 mm). De ruimte binnenzijde is er omdat de buitenmaat en de binnenmaat verschillend zijn, dit i.v.m. evt. stucwerk. Veel woonplezier toegewenst namens het gehele team!
mooie ramen geplaatst en goed werk geleverd
Dank voor deze mooie review, fijn om terug te lezen. Veel woonplezier en comfort toegewenst! Hartelijke groet, team Van Esseveld
Rijksstraatweg 233
3921AG Elst
Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.