Filters

10

zeer tevreden

Tweede week van januari nieuw kozijn en voordeur met luifel geplaatst. Moeilijke omstandigheden vanwege wind en vorst maar desondanks is er echt vakwerk geleverd. Uitgevoerd zoals afgesproken en ook tijdens de werkzaamheden flexibele houding en meedenken van de monteurs. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service N.v.t.
8

Prima organisatie. Goede kwaliteit

Vertrouwen dat het allemaal goed gedaan wordt. Echte geïnteresseerde betrokkenheid mis ik een beetje. De jongens die het hebben gemaakt waren bijzonder aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
5

Mooie materialen, slechte communicatie

We zijn tevreden over de materialen en het eindresultaat. maar helaas verliep het qua communicatie erg stroef. Verschillende malen werd er op het laatst afgezegd, was er te weinig besteld of het verkeerde geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Service
9

Zeer netjes gewerkt

Vak mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Uiteindelijk tevreden

Na een aantal problemen met het plaatsen van onze kunststof kozijnen aan de voorkant van ons huis is dit alles uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Goed en vakkundig

Plaatsen van het kozijn ging zeer goed. Ondanks wat tegenslag uitstekend opgelost. Zeer aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Afspraken nakomen, rekening houden met persoonlijke klant problemen

Goede samenwerking leverancier met klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

goed werk afgeleverd

Zowel tijdens offerte-fase als gedurende de werkzaamheden altijd vriendeljik en professioneel. Maar.... U zou wat pro-actiever kunnen zijn om in het factuur het isolatie-materiaal te omschrijven met Rd-waarde, meldcode en totale bewerkte oppervlakte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

vakmanschap

Na de plaatsing van twee openslaande ramen, is enige tijd later de ophanging naar wens en tevredenheid bijgesteld. De totale uitvoering is volgens afspraak correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

geweldig werk geleverd

de voordeur zit er werkelijk perfect in !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
1

Slechte communicatie

Slechte communicatie met ons en de derde partij waar jullie mee samenwerken

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Heel tevreden

Er is keurig werk geleverd door de mensen van Esseveld.de dakdekker kwam geen afspraken na dat was jammer en het geleverde werk kon ook wat netter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Doen wat ze beloven

Alles is gegaan zoals omschreven. De afwerking is boven verwachting netjes. Wij zijn er super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Heel goed!

Heel erg blij met ons nieuwe raam en kozijnen. De kunststof kozijnen moesten naast bestaande houten kozijnen geplaatst worden, en het moest één geheel lijken. Dat hebben de mannen super mooi gedaan, heel erg bedankt!! Communicatie vanuit hoofdkantoor was ietsje minder (wel voldoende) maar de mannen die het werk hebben verricht hebben het perfect gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
3

Wat een teleurstelling, nooit weer Van Esseveld. 

Onze dakkapel zou geplaatst worden vlak voor- of na de bouwvak. Omdat aansluitend aan het plaatsen van de dakkapel een timmerman onze zolderindeling zou realiseren, wilden wij graag weten waar aan toe waren. Van Esseveld communiceerde hier helaas zeer onduidelijk over. Uiteindelijk werd het week 35. Een korte week van tevoren kregen wij echter te horen dat dit tóch verplaatst werd naar week 37. Het plaatsen zou 2 dagen in beslag nemen, maar al snel bleek dat dit niet haalbaar was door fouten tijdens het inmeten. Uiteindelijk met extra werkzaamheden was de initiële plaatsing met anderhalve week afgerond maar toen begon het pas. De kozijnen stonden scheef en de dakkapel helt flink naar achteren en dat was duidelijk op het blote oog zichtbaar. Helaas bleek alles zodanig scheef te zijn dat het afwerken door onze timmerman niet zou leiden tot een acceptabel geheel. Daarbij waren er nog diverse kleine gebreken. Om de werkzaamheden te controleren moest er iemand van Van Esseveld langskomen. Deze medewerker gaf toe dat het afgeleverde werk op een aantal fronten niet de schoonheidsprijs verdiende en hersteld moest worden. Dit gebeurde weer een week later met als resultaat dat het kozijn eindelijk horizontaal waterpas zou staan. Bij controle bleek alleen dat het gehele dakkapel niet waterpas stond. Wederom kwam de medewerker langs ter controle met als voorstel: Het accepteren van de gebreken en een compensatie krijgen òf zo goed mogelijk herstellen van de gebreken. Wij hebben gekozen voor de laatste optie. Van Esseveld claimt in andere reacties dat hun voorkeur uitgaat naar het uitten van ongenoegen in een persoonlijk gesprek en dat zij staan voor persoonlijk contact. Wij hebben hier echter niets van gemerkt. Wij hebben vaak geprobeerd contact op te nemen om ons ongenoegen te uitten. Een compensatie voor de extra tijd, slechte service en het teleurstellende resultaat hoef je als klant niet te verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Super klantvriendelijk

Er ontstond bij plaatsing dakkapel een situatie die ons niet vantevoren verteld was. Maar de volgende dag al stond Dirk Schans zelf op de stoep om polshoogte te nemen. Namens Essenveld nam hij alle verantwoordelijkheid op zich en ging na wat onderhandelen akkoord met zeer goede oplossing. Hulde voor dit bedrijf, waarvan de mannen zelf netjes en hard werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Prima, secuur en schoon werk

De nieuwe kozijnen zitten er mooi in, het kostte nogal wat pas- en meetwerk om binnen boven het kozijn nog isolatie en houten aftimmering bij te slijpen. Uiteindelijke zit het er keurig in. En dat alles bij zon en hitte in die juniweek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service N.v.t.
4

Nooit meer!

Veel afspraken niet nagekomen “vergeten” en er gaat een hoop mis. Een paar monteurs hebben goed werk geleverd maar er liep ook een zzp’er bij die een hoop verkeerd heeft gedaan. Met de planner zijn geen afspraken te maken want deze man “vergeet” een hoop, hierdoor hebben wij een hoop vrije tijd onnodig in moeten leveren, enige compensatie zit er niet in! Ik moet wel heel eerlijk zijn dat sinds Tiny de nazorg/service heeft opgepakt de gemaakte afspraken wel zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Professioneel

We zijn blij met het advies en de verrichte werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
3

Slechte communicatie over planning; matige kwaliteit uitvoering.

Gevraagd de dakkapel voor het winterseizoen te plaatsen: Planning was toegezegd in oktober 2022, toen november, werd december, uiteindelijk januari. De communicatie hierover was slecht. Met name de heer Kemp van Esseveld was erg klant-onvriendelijk. De heer Dirk Schans heeft veel ten positieve gekeerd. Gebreken en schade ten gevolge van het plaatsen van de dakkapel op onze woning aan de Cuneraweg 212 te Rhenen: • Scheuren in de binnen- en buitenmuur van onze woonkamer. • Ontbrekende loodslabben aan de dakkapel. • Lekkage in onze woonkamer. • Dakkapel staat niet waterpas; zij helt teveel achterover. • Aftimmeren binnen-onderzijde van dakkapel. • Vervangen van ruiten (2 stuks) vanwege verkeerde kleur binnenroeden. Gelukkig is één en ander naar tevredenheid hersteld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Prettige ervaring met personeel

Heb in jullie gebeld, dat er nog een slot in de de voordeur geplaatst moet worden. Dat zou na de bouw vakantie gebeuren. Maar tot heden niets gehoord. Dat is een min punt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Prima bedrijf met goede service.

Van Esseveld is een zeer goed en betrouwbaar bedrijf. Vooral de sales kant en de bouw kant zijn heel erg goed, de planfase liet wat te wensen over maar dit is in de aftersales zeer professioneel en naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Goed, maar…..

Materiaal is goed en ook de intenties van de werknemers. Afwerking is mooi gedaan. Ik baal wel van het feit dat een stuk van mijn spachtelpoets is gebroken door onzorgvuldigheid van een van uw werknemers. Dit had voorkomen kunnen worden als er voorzichtig was gewerkt. Er is wel getracht dit te repareren maar het blijft zichtbaar. Daarnaast is het ligbad ook beschadigd (ws doordat er iets op is gevallen). Afstemming over planning verliep moeizaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Alles prima geregeld

Zoals boven vermeld, alles prima geregeld zonder problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Zeer goed

Goede mensen goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

0318472114

[email protected]

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 34 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 5 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, verkopers en werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.