Na de plaatsing van twee openslaande ramen, is enige tijd later de ophanging naar wens en tevredenheid bijgesteld. De totale uitvoering is volgens afspraak correct uitgevoerd.
Wat fijn dit terug te lezen, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dank voor de genomen moeite om uw ervaring met ons te delen! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld
de voordeur zit er werkelijk perfect in !!!
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, dat waarderen wij! Fijn terug te lezen dat de voordeur naar tevredenheid is gemonteerd. Met veel plezier hebben wij de deur geplaatst, namens het gehele team dan ook veel woonplezier én comfort toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld
Slechte communicatie met ons en de derde partij waar jullie mee samenwerken
Goedemiddag, wat vervelend dit terug te lezen! Uw order hebben wij helaas een aantal keer uit moeten stellen met de montage, wij begrijpen dat dit erg vervelend is maar in dit geval was het overmacht. Het contact met derden zijn wij niet bij aanwezig geweest, wij nemen dit mee in een overleg na deze partij zodat hierin verbetering aangebracht kan worden. Excuses voor het bezorgde ongemak! Mocht u het 'live' willen doorspreken dan staan wij u graag te woord. Ondanks alles, veel woonplezier toegewenst met de gerenoveerde dakkapellen! Team Van Esseveld
Er is keurig werk geleverd door de mensen van Esseveld.de dakdekker kwam geen afspraken na dat was jammer en het geleverde werk kon ook wat netter.
Goedemiddag, dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dit terug te lezen! Uw aandachtspunt betreft de derden partij (de dakdekker in dit geval) nemen wij mee ter verbetering. Wij zullen dit aandachtspunt met hen bespreken. Uw aandachtspunt m.b.t. de montage nemen wij ook mee en daar gaan wij aan werken. Kwaliteit van werken staat hoog bij ons, dat mag zeker de aandacht krijgen. Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld
Alles is gegaan zoals omschreven. De afwerking is boven verwachting netjes. Wij zijn er super blij mee
Wat fijn dit te lezen, hartelijk dank voor uw mooie review! Daar werken wij als team voor, zowel op kantoor als in de montage. Rest ons om u namens het gehele team veel woonplezier én comfort toe te wensen! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld
Heel erg blij met ons nieuwe raam en kozijnen. De kunststof kozijnen moesten naast bestaande houten kozijnen geplaatst worden, en het moest één geheel lijken. Dat hebben de mannen super mooi gedaan, heel erg bedankt!! Communicatie vanuit hoofdkantoor was ietsje minder (wel voldoende) maar de mannen die het werk hebben verricht hebben het perfect gedaan.
Onze dakkapel zou geplaatst worden vlak voor- of na de bouwvak. Omdat aansluitend aan het plaatsen van de dakkapel een timmerman onze zolderindeling zou realiseren, wilden wij graag weten waar aan toe waren. Van Esseveld communiceerde hier helaas zeer onduidelijk over. Uiteindelijk werd het week 35. Een korte week van tevoren kregen wij echter te horen dat dit tóch verplaatst werd naar week 37. Het plaatsen zou 2 dagen in beslag nemen, maar al snel bleek dat dit niet haalbaar was door fouten tijdens het inmeten. Uiteindelijk met extra werkzaamheden was de initiële plaatsing met anderhalve week afgerond maar toen begon het pas. De kozijnen stonden scheef en de dakkapel helt flink naar achteren en dat was duidelijk op het blote oog zichtbaar. Helaas bleek alles zodanig scheef te zijn dat het afwerken door onze timmerman niet zou leiden tot een acceptabel geheel. Daarbij waren er nog diverse kleine gebreken. Om de werkzaamheden te controleren moest er iemand van Van Esseveld langskomen. Deze medewerker gaf toe dat het afgeleverde werk op een aantal fronten niet de schoonheidsprijs verdiende en hersteld moest worden. Dit gebeurde weer een week later met als resultaat dat het kozijn eindelijk horizontaal waterpas zou staan. Bij controle bleek alleen dat het gehele dakkapel niet waterpas stond. Wederom kwam de medewerker langs ter controle met als voorstel: Het accepteren van de gebreken en een compensatie krijgen òf zo goed mogelijk herstellen van de gebreken. Wij hebben gekozen voor de laatste optie. Van Esseveld claimt in andere reacties dat hun voorkeur uitgaat naar het uitten van ongenoegen in een persoonlijk gesprek en dat zij staan voor persoonlijk contact. Wij hebben hier echter niets van gemerkt. Wij hebben vaak geprobeerd contact op te nemen om ons ongenoegen te uitten. Een compensatie voor de extra tijd, slechte service en het teleurstellende resultaat hoef je als klant niet te verwachten.
Dank voor het delen van uw review, daar leren wij altijd van. Elke review bespreken wij nl. met alle betrokkenen in een overleg om er zoveel van te leren. Ook uw review is doorgesproken. Wij blijven open staan voor een persoonlijk gesprek, deze werkwijze hanteren wij altijd. Onze uitvoerder is een aantal keer bij u thuis geweest en heeft tijdens deze bezoeken geprobeerd alles zo goed mogelijk alles met u door te spreken. Klantencontact vinden wij belangrijk. Uw werk verliep niet zoals wij gehoopt hadden, daarvoor bieden wij u nogmaals onze oprechte excuses aan. Als team hebben wij geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen, dat wijst ook uit onze ondernomen vervolgacties. Uiteindelijk hebben wij het werk zo goed mogelijk opgelost en is het dakkapel - ons inziens - netjes gemonteerd. We hopen dat u er veel gebruikersplezier van mag hebben! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Er ontstond bij plaatsing dakkapel een situatie die ons niet vantevoren verteld was. Maar de volgende dag al stond Dirk Schans zelf op de stoep om polshoogte te nemen. Namens Essenveld nam hij alle verantwoordelijkheid op zich en ging na wat onderhandelen akkoord met zeer goede oplossing. Hulde voor dit bedrijf, waarvan de mannen zelf netjes en hard werken.
Deze review doet ons goed, dank voor het delen daarvan! Samen met u als klant zoeken wij graag naar een goede oplossing, fijn te lezen dat u dit waardeert! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier én comfort met het nieuwe dakkapel toe! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
De nieuwe kozijnen zitten er mooi in, het kostte nogal wat pas- en meetwerk om binnen boven het kozijn nog isolatie en houten aftimmering bij te slijpen. Uiteindelijke zit het er keurig in. En dat alles bij zon en hitte in die juniweek.
Fijn te vernemen dat de klus naar tevredenheid is uitgevoerd! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier en comfort toe! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Veel afspraken niet nagekomen “vergeten” en er gaat een hoop mis. Een paar monteurs hebben goed werk geleverd maar er liep ook een zzp’er bij die een hoop verkeerd heeft gedaan. Met de planner zijn geen afspraken te maken want deze man “vergeet” een hoop, hierdoor hebben wij een hoop vrije tijd onnodig in moeten leveren, enige compensatie zit er niet in! Ik moet wel heel eerlijk zijn dat sinds Tiny de nazorg/service heeft opgepakt de gemaakte afspraken wel zijn nagekomen.
We zijn blij met het advies en de verrichte werkzaamheden.
Dank voor uw mooie beoordeling, veel woonplezier toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Gevraagd de dakkapel voor het winterseizoen te plaatsen: Planning was toegezegd in oktober 2022, toen november, werd december, uiteindelijk januari. De communicatie hierover was slecht. Met name de heer Kemp van Esseveld was erg klant-onvriendelijk. De heer Dirk Schans heeft veel ten positieve gekeerd. Gebreken en schade ten gevolge van het plaatsen van de dakkapel op onze woning aan de Cuneraweg 212 te Rhenen: • Scheuren in de binnen- en buitenmuur van onze woonkamer. • Ontbrekende loodslabben aan de dakkapel. • Lekkage in onze woonkamer. • Dakkapel staat niet waterpas; zij helt teveel achterover. • Aftimmeren binnen-onderzijde van dakkapel. • Vervangen van ruiten (2 stuks) vanwege verkeerde kleur binnenroeden. Gelukkig is één en ander naar tevredenheid hersteld.
Dank voor het delen van uw ervaring. Spijtig te vernemen dat het de communicatie en bepaalde delen van de uitvoering niet naar wens zijn verlopen. Tijdens het verloop van uw werk hebben wij veel met u gesproken erover, wij nemen uw punten zeker mee ter verbetering. Tot slot willen wij u wel veel woonplezier toewensen en hopen dat het gewenste wooncomfort merkbaar is! Met hartelijke groet, team Van Esseveld
Heb in jullie gebeld, dat er nog een slot in de de voordeur geplaatst moet worden. Dat zou na de bouw vakantie gebeuren. Maar tot heden niets gehoord. Dat is een min punt.
Fijn dat u ervaring met ons bedrijf goed is! We gaan u deze week nog bellen voor de serviceafspraak, dat staat genoteerd. Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Van Esseveld is een zeer goed en betrouwbaar bedrijf. Vooral de sales kant en de bouw kant zijn heel erg goed, de planfase liet wat te wensen over maar dit is in de aftersales zeer professioneel en naar tevredenheid opgelost.
Fijn dat te vernemen, hartelijk dank voor de genomen moeite om een review te plaatsen. De planning is een punt van aandacht (in het vele werk) waar we al de nodige stappen ter verbetering in ondernomen hebben de afgelopen weken. Wij wensen u veel woonplezier en comfort toe! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Materiaal is goed en ook de intenties van de werknemers. Afwerking is mooi gedaan. Ik baal wel van het feit dat een stuk van mijn spachtelpoets is gebroken door onzorgvuldigheid van een van uw werknemers. Dit had voorkomen kunnen worden als er voorzichtig was gewerkt. Er is wel getracht dit te repareren maar het blijft zichtbaar. Daarnaast is het ligbad ook beschadigd (ws doordat er iets op is gevallen). Afstemming over planning verliep moeizaam.
Dank voor uw review, wat vervelend dat dit bij onze montage ontstaan is! Mochten wij nog iets kunnen betekenen voor u dan vernemen wij dat uiteraard graag van u, u kunt ons bereiken via [email protected] Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Zoals boven vermeld, alles prima geregeld zonder problemen
Hartelijk dank voor uw mooie review! Veel woonplezier en comfort toegewenst namens ons gehele team!
Goede mensen goed geholpen
Hartelijk dank voor uw mooie review! Veel woonplezier en comfort toegewenst namens ons gehele team!
Het personeel van v. Esseveld denkt mee met persoonlijke wensen van ons als klant! Ook tijdens de montage zijn veranderingen prima bespreekbaar. Er is tijdens het proces terugkoppeling als iets gewijzigd wordt. Het personeel is vriendelijk. Voortraject: Tijdafspraken zijn vooraf niet waargemaakt door ziekte van personeel. Na 2 telefoontjes en mail kwam er een reactie. Wij hebben behoefte aan het delen als gemaakte afspraken niet door kunnen gaan. Nazorg: na afloop hebben we gemaild dat er water overlast is bij het horizontale element aan de waterkant. We kregen een mail enkele weken terug dat er contact met ons opgenomen zou worden om dit op te lossen. Dit is tot heden niet gebeurt.
Fijn om uw ervaring terug te lezen, daar doen we het met elkaar voor! Wegens ziekte bij een collega die we graag bij uw klus inplannen, is deze planning voor de service wat vertraagd. Onze nazorg gaat er zorg voor dragen dat we een vervangende monteur in gaan zetten, u verneemt het z.s.m. van ons. Excuses voor de vertraging! Met hartelijke groet, team Van Esseveld
Binnen enkele uren geplaatst en operationeel.
Dank voor het delen van uw review! Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Wij wilde in ons nieuwe huis aluminium kozijnen. Na met meerdere leveranciers gesproken te hebben kwamen we bij Esseveld terecht. De informatie en adviezen die wij kregen waren erg goed. Toeleveranciers werden erbij gehaald omdat we jaloezieën tussen het glas wilde. Verschillende opties voor het glas werden besproken rekening houdend met een gas loos full elektrisch huis. Nog nooit zo'n goede voorlichting gehad. De prijs was voor ons acceptabel en week niet veel af van andere leveranciers. Bij de installatie liep het niet volgens plan, te laat en soms slordig. De reden was onervaren personeel. De service was geweldig men deed alles om het goed te krijgen. Dat is uiteindelijk ook gelukt. We zijn tevreden met het geleverde. We adviseren Esseveld om meer aandacht aan het installatie proces te geven dat verminderd de stress aanzienlijk.
Fijn om uw ervaring terug te lezen, daar doen we het met elkaar voor! Met plezier hebben wij bij u gewerkt, veel woonplezier en comfort toegewenst namens ons gehele team!
Na lang wachten is de ruit geplaatst, het kozijn bleek van binnenuit in de hoek verrot te zijn, hebben ze uitgezaagd en een nieuw stuk ingezet, ik heb daarna met latjes het kozijn binnen en buiten netjes afgewerkt en geschilderd want anders was het geen gezicht
Hartelijk dank voor het delen van uw review. Uw punt van aandacht betreft de afwerking gaan wij zeker bespreken en opnemen. Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
We hebben goede ervaringen met kruze, inmeten en afleveren en inbouwen van de kozijnen.
Hartelijk dank voor het delen van uw review! Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Prettig contact bij het uitzoeken en bestellen van de kunststof kozijnen en de daarbij komende andere zaken zoals deuren, hor en raamdokoratie.
Dat is fijn terug te lezen, met plezier hebben wij voor u gewerkt. Hartelijk dank voor het delen van uw review! Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld
Vriendelijk en vakkundig personeel. Werkplek schoon achtergelaten. Mooie prefab dakkapel geplaatst.
Hartelijk dank voor uw mooie review, met plezier lezen wij dit terug. Wij wensen u namens het gehele team veel woonplezier én comfort toe met uw nieuwe dakkapel!
Positief.
Hartelijk dank voor het delen van uw review, dat waarderen wij! Veel woonplezier en comfort toegewenst met uw kunststof kozijn! Met hartelijke groet, team Van Esseveld
Rijksstraatweg 233
3921AG Elst
Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 34 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 5 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, verkopers en werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.