Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

Nazorg, naar aanleiding van nog enige afwerkingspunten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Verzetten gemaakte afspraak
10

perfect, zeker aan te bevelen

Het lijkt een beetje onwaarschijnlijk, een beoordeling met allemaal tienen. Maar onze ervaringen met van Esseveld zijn dan ook echt ontzettend goed. Van verkoop (Jasper Jansen) tot administratie en van uitvoering tot facturatie. Het viel ook positief op dat degenen die het werk bij ons hebben uitgevoerd (Remon de Jong en Gijsbert van den Brink) er niet op uit waren om de klus zo snél mogelijk te klaren, maar vooral zo góed mogelijk. Daarbij doet men dan ook nog eens veel moeite om mee te denken voor het vinden van creatieve en/of handige en geldbesparende oplossingen. Ze wisten zelfs bijzonder correct en tactisch om te gaan met onze lastige buren… De werkzaamheden zijn verder keurig op tijd en in goed overleg volgens planning uitgevoerd en opgeleverd. Maar natuurlijk gaat er ook wel eens wat fout. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Maar het gaat er dan wél om hoe zaken worden opgelost. En ook dat doet het bedrijf direct, netjes en zonder enige discussie. Voor bepaalde werkzaamheden heeft men installatiebedrijf Modderkolk uit Rhenen ingeschakeld. Ook dit bedrijf heeft de werkzaamheden perfect uitgevoerd en opgeleverd en heeft daarom van ons ook nog opdracht gekregen de CV-ketel te vervangen, hetgeen inmiddels eveneens deskundig en naar volle tevredenheid is uitgevoerd. Bij ons ging het om een redelijk grote en gevarieerde klus: - Alle kozijnen vervangen door kunststof (met 3-dubbel glas); - Uitbreken van de achterpui, vervangen van een stalen kolom; - Plaatsing van een ruim 3m brede aluminium vouwwand en een convectorput; - Renovatie van 2 grote dakkapellen; - Vervangen van het garagedak; - Diverse isolatiewerkzaamheden. En nee, wij zijn geen familie, vrienden of bekenden van van Esseveld, maar gewoon tevreden klanten. Het kan dus tóch nog in 2011.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wij hebben geen negatieve ervaringen.
9

goede service, goed behandeld

Al met al is de samenwerking zeer prettig geweest. er is mee gedacht en prima geadviseerd door de heer Fioole. het resultaat mag er zijn. De werknemers waren zeer correct en werkte zeer netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Er moet no een afspraak gemaakt worden om de draai kiepramen te stellen. Nog niemand gezien. (Zou worden doorgegeven) Details: ene boegstuk is iets langer dan de andere zijde
8

goede service, goed behandeld

Zowel de verkoop als de montage zijn goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Bij de mensen van de verkoop merk ik overbelasting waardoor er wel eens later gereageerd wordt.
9

goede service, goed behandeld

De vakkundigheid en snelheid en netheid is van grote klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: Maak uw keuze
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik heb geen aanmerkingen. Zelfs de rommel wordt netjes meegenomen.
9

goede service, goed behandeld

Goede en prettige relatie met Jan Fioole; komt afspraken na, is altijd keurig op tijd en zeer correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wellicht kan er bij een volgende opdracht een korting verrekend worden omdat we het gevoel hebben in de omgeving een positief beeld neer te zetten van uw firma.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Verricht uitstekend werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Duuur voor kleinere dingen zoals horren en dakbedekken
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: zakelijk
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant
7

voldoende, een redelijke ervaring

opname van werk en uitvoering daarvan verliep keurig geplande werktijd werd gehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring duurt wat lang voordat er een afspraak is gemaakt voor nazorg; (die nazorg wordt vervolgens prima uitgevoerd) prijs is pittig, maar niet onredelijk prijs onderhoudspakket is verrassend hoog
7

voldoende, een redelijke ervaring

Toen mijn vijvers verkeerd gebouwd bleken, was een gevolg dat ik daardoor meer isolerende ruiten nodig had. die werden zonder mankeren gratig geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: Maak uw keuze
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De bestelde vijvers bleken anders te zijn als bedoeld. Dat is gecompenseerd, zie positief, maar toch Belangrijker is dat de tatums van de vervanging van de gevel van mijn werkkamer doorgegeven zou worden, maar daar heb ik zelf achteraan moeten zitten. Het bleek een week later te zijn. Communicatief ken ik Van Esseveld als een niet super sterk bedrijf - maar de laatste opdracht was in 2007, meen ik, en ik hoop in 2012 een nieuwe opdracht te hebben. Als dat doorgaat neem ik met Jan Fioole wel contact op
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant
8

goede service, goed behandeld

Alles kan in overleg geregeld worden, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
8

goede service, goed behandeld

Het is begonnen met een dakkapel, daarna heb ik nog vele dingen laten doen,heb goed contact met jasper Jansen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Bij nazorg moet je er achterheenzitten terwijl nazorg een van de allerbelangrijkste dingen is,dat is heel goedkope reclame dat wordt voor je gedaan ,want als de klant hierover tevreden is vertelt hij dit nog snellerdoor
8

goede service, goed behandeld

Het is begonnen met een dakkapel, daarna heb ik nog vele dingen laten doen,heb goed contact met jasper Jansen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen verkoop
  • Afspraak nakomen uitvoering
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Bij nazorg moet je er achterheenzitten terwijl nazorg een van de allerbelangrijkste dingen is,dat is heel goedkope reclame dat wordt voor je gedaan ,want als de klant hierover tevreden is vertelt hij dit nog snellerdoor

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

0318472114

[email protected]

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 34 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 5 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, verkopers en werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.