heel blij ermee

In de winkel werd mij alles goed uitgelegd en de vragen die ik had daar kreeg ik ook goed informatie over. Men heeft zich ook aan alle afspraken gehouden. Rond eind april werden mijn dakkapellen gerenoveerd. Er kwamen 2 mannen die prachtig werk hebben afgeleverd. Ze waren erg vriendelijk en werkte ontzettend hard, merkte dat ze goed op elkaar waren ingespeeld. Moest zelfs af en toe zeggen nu koffie, namen daar zelfs had ik de indruk geen tijd voor. Ze hebben het geweldig gedaan vindt dat een groot compliment waard. Ook het plaatsen van het rolgordijn werd heel mooi uitgelegd. Waar ik ook zeer blij mee ben. De dakdekker heb ik wat jammer was, even op zich laten wachten daar is de communicatie niet helemaal duidelijk in geweest tussen het bedrijf van Esseveld, uiteindelijk is dit nu ook gedaan en is ook door het dakdekkersbedrijf keurig werk afgeleverd. Ook deze man werkte ontzettend hard. Als totaal plaatje ben ik zeer tevreden, vriendelijk personeel die weten wat ze doen. En er wordt zeker kwaliteit geleverd.

• Personeel

Met plezier hebben wij voor u gewerkt, dank nogmaals voor de mooie opdracht! En voor het delen van deze review! Namens het gehele team wensen wij u veel plezier toe met de gerenoveerde dakkapellen. Van Esseveld Geveltechniek

keurig werk geleverd

Na ong.4mnd zijn de nieuwe kozijnen en raambekleding geplaatst,dit is keurig gedaan door de monteurs. En ook de vensterbanken netjes afgewerkt. Onze complimenten.

• Personeel

Dank voor het delen van deze mooie review. Met plezier hebben wij de nieuwe kozijnen en raambekleding gemonteerd, veel woonplezier ermee toegewenst! Team Van Esseveld Geveltechniek

Een net bedrijf dat afspraken nakomt en goed communiceert.

We hebben een zeer fijne ervaring met Van Esseveld voor onze nieuwe dakkapel. Vanwege zwangerschap was in onze situatie de krappe planning heel belangrijk en Van Esseveld heeft er alles aan gedaan om die planning te halen. Dat is uiteindelijk ook gelukt. Voor zover ik het kan beoordelen is een kwalitatief hoogwaardige dakkapel geplaatst. De uitvoering en afwerking voldoet aan onze wensen. Communicatie was goed vanuit de firma. Waarom bij prijs 4 sterren en geen 5? We hebben andere offertes opgevraagd en Van Esseveld was niet de allergoedkoopste. Maar prijs was uiteindelijk niet doorslaggevend voor ons. Kwaliteit en communicatie en het halen van de planning waren belangrijker. Voor wat betreft vakmanschap denken wij dat Van Esseveld een goede partij is. Er is echter een meetfout gemaakt bij het inmeten van de dakkapel. Uiteindelijk is dat goedgekomen, maar daardoor toch geen 5-sterren oordeel.

• Personeel

Dank voor de mooie beoordeling! Waar het kan proberen we altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van onze klanten, en met deze wel in het bijzonder! Met plezier hebben wij voor u gewerkt. Namens het team veel woonplezier toegewenst met het nieuwe dakkapel! Team Van Esseveld Geveltechniek

Kwaliteit, professioneel, vakkundig en aardig!

Wij hebben twee bedrijven benaderd om nieuwe schuifpuien in ons huis te installeren. Het verschil met de een was dat we min of meer overgehaald werden om iets aan te schaffen wat we niet mooi vonden. Bij van Esseveld was het Swerus van Homoet die met ons meedacht en goede tips had waar we ons in konden vinden. Ook voor de andere medewerkers niets dan lof; het zeer goede monteursteam Rob en Rich, een meneer die een minieme beschadiging onzichtbaar kwam maken en tot slot Arjan die de laatste puntjes op de i kwam zetten . We gunnen iedereen van Esseveld!

• Personeel

Een beoordeling waar ons team stil van wordt.. Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Met veel plezier hebben wij (zowel verkoop, de werkvoorbereiding als monteurs) voor u gewerkt en wat fijn te vernemen dat het resultaat er mag zijn! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier én comfort toe! Team Van Esseveld Geveltechniek

Mooie kozijnen maar afwerking niet naar wens

De dorpels aan de buitenkant zouden blijven zitten maar wel opgeknapt worden. Dat is niet gebeurd. Een klacht hierover leverde geen oplossing maar wel een nieuwe offerte van ruim 1000 euro op.

• Personeel

Dank voor het delen van uw review. Deze is in ons team doorgenomen. Het is spijtig te horen dat de schoonmaakwerkzaamheden van de oude aluminium onderdorpels niet het beoogde resultaat behaald hebben. Tijdens de uitvoering is door ons team snel gereageerd om 5 nieuwe aluminium dorpels aan u aan te bieden, deze dorpels zijn echter niet kosteloos zoals u hopelijk kunt begrijpen. We hopen dat u alsnog veel plezier mag hebben aan de nieuwe kozijnen! Team Van Esseveld Geveltechniek

Zoals ik gewend ben : uitstekend !

Zowel de opname van de gemelde schade als de afwerking waren - zoals wij dat gewend zijn van Van Esseveld - vakkundig en correct. Tevens tevredenheid over de be- en afrekening.

• Personeel

Een review die wij met plezier lezen. Daar doen wij het ook voor, wat fijn dit terug te lezen! Dank voor de fijne samenwerking. Namens het gehele team wensen wij u veel wooncomfort toe! Team Van Esseveld Geveltechniek

zeer kundig

Zeer tevreden over hoe dit proces is verlopen . Ben erg content.

• Personeel

Dat is fijn te vernemen, dank voor uw mooie review! Rest ons om u veel woonplezier én comfort toe te wensen! Team Van Esseveld Geveltechniek

Prima werk geleverd!

Prima werk geleverd!

• Personeel

Dat is altijd fijn te horen, dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf. Veel wooncomfort toegewenst! Team Van Esseveld Geveltechniek

Duidelijk en hoog afwerkingsniveau!

We zijn duidelijk en goed geadviseerd. Nette offerte en tekeningen ontvangen. Er is goed meegedacht over de details. Montage is netjes en kundig uitgevoerd. Na de klus is alles goed opgeruimd.

• Personeel

Dank voor uw mooie review, en de moeite om deze te delen met ons. Dat waarderen wij. Dank ook voor de mooie opdracht & de fijne samenwerking! Veel woonplezier met het nieuwe kozijn! Team Van Esseveld Geveltechniek

Goed advies, geen lange wachttijd én tevreden over plaatsing en afwerking!

We zijn enorm goed geholpen én geadviseerd tijdens het gesprek bij ons thuis én bij de showroom in Zeist. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Alles was duidelijk én bij het tekenen van de offerte werd alles nog eens goed doorgenomen. We hebben ongeveer 2 maanden gewacht op het bericht dat de kozijnen geplaatst konden worden. Dit was aan het begin al duidelijk en dus geen verassingen of teleurstellingen. Plaatsen ging vlot én netjes. tijdens het plaatsen had ik een vraag mbt de sluitingen van de kozijnen. Ik heb direct gebeld en heb netjes en vrijwel direct antwoord gekregen. Na plaatsing waren er twee zaken rondom afwerking waar we niet helemaal tevreden mee waren. Er is direct een afspraak gemaakt, er kwam iemand langs én vervolgens is alles opgelost en aangepast. Heel netjes! Wij zijn enorm tevreden en de kozijnen zijn prachtig!

• Personeel

Hartelijk dank voor deze mooie review! Deze zullen wij zeker delen in ons team. Met plezier hebben wij bij u gewerkt, dank voor de samenwerking! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier en comfort toe met de nieuwe kozijnen! Team Van Esseveld Geveltechniek

Aangenaam verrast, kwaliteit heeft een prijs, maar dat mag in dit geval ook.

Het team dat de renovatie van de dakkapellen heeft behandeld, heeft ons eigenlijk nog positiever verrast dan het team dat het kozijnen en gevelrenovatie twee jaar geleden heeft behandeld. Eerlijk gezegd heeft de renovatie van de dakkapellen ook langer geduurd, maar het resultaat was er ook naar.

• Personeel

Een review waar wij als team erg blij van worden, dank voor het delen van uw ervaring! Met veel plezier heeft ons team de werkzaamheden bij u als vertrouwde klant uitgevoerd. Dank voor wederom het vertrouwen in ons bedrijf, en veel woonplezier toegewenst! Team Van Esseveld Geveltechniek

Prachtige kozijnen

Prachtige kozijnen en ramen in laten meten en plaatsen. Er was een probleempje ontstaan tijdens transport naar dit is keurig opgelost! Nu genieten van een goed geisoleerde woonkamer.

• Personeel

Met plezier hebben wij voor u gewerkt, dank voor deze mooie opdracht! Namens het gehele team wensen wij u veel wooncomfort toe, dat gaat vast en zeker lukken met de nieuwe kozijnen! Team Van Esseveld Geveltechniek

Altijd perfect werk

Goede communicatie en mooi eindresultaat.

• Personeel

Dank voor deze prachtige review! Namens het gehele team veel woonplezier toegewenst! Van Esseveld Geveltechniek

Goed en snel geholpen bij een maatwerk klus

Wij hadden een maatwerk klus die andere partijen niet aanwilden. Bij van Esseveld (via Erik Opperman) zijn we goed te woord gestaan en is er met ons meegeacht aan een passende oplossing. De installatie gebeurde snel en professioneel. Aardige en kundige werknemers!

Betrouwbaar vakkundig bedrijf.

Zorgvuldig voortraject, goede afspraken en deskundige uitvoering. Enige minpuntje is dat de geplaatste kozijnen met ramen niet schoongemaakt zijn. Een van de ramen bevond zich op 7.5 meter hoogte. Nu moet ik of een weer een stelling bouwen of een lange ladder plaatsen om het raampje schoon te maken. Dat was niet nodig geweest.

• Personeel

Dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf. Als team denken wij graag mee waar wij verbeteringen aan kunnen brengen, uw punt gaan wij dan ook zeker oppakken. Namens het gehele team veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Vakkundig en zeer klantvriendelijk

Al sinds de jaren negentig van de vorige eeuw klant. Heb nooit een minder goede ervaring gehad. Zal ook in de toekomst klant blijven.

• Personeel

U staat bij ons 'te boek' als een jarenlange, vertrouwde klant. Wij danken wij u dan ook deze keer voor de mooie opdracht! Het blijft een dankbaar feit om bij onze klanten terug te blijven komen, met plezier werken wij voor u. Dank voor het invullen van deze review, dat waarderen wij! Namens het gehele team veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Keurig en fijn geholpen door hele team van begin tot eind!

• Personeel

En van het begin tot eind hebben wij met plezier voor u gewerkt, dank voor het vertrouwen in ons bedrijf. Uw review lezen wij met plezier terug, fijn dat u de moeite heeft genomen deze met ons te delen! Namens het gehele team veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Uitstekend werk verricht

Netjes gewerkt. Aardig personeel.

• Personeel

Fijn dit terug te lezen, met plezier hebben wij voor u gewerkt! Veel woonplezier toegewenst en dank nog voor uw mooie opdracht! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

goed contact met werknemers, alles goed geregeld.

Werkwijze goed met ontzag voor ons interieur. Trap bescherming etc.

• Personeel

Dank voor deze mooie review. Daar proberen wij altijd rekening mee te houden inderdaad, fijn dat het gezien en gewaardeerd wordt! Namens alle medewerkers wensen wij u veel woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Geweldige service en vakwerk

Goede advies en medewerking van Eric Opperman, en nette en correcte monteurs, niets was hun teveel, en ook alles schoon achter gelaten, helemaal Top

• Personeel

Daar worden wij blij van, hartelijk dank voor deze prachtige review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Namens het gehele team veel woonplezier én comfort toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

• Personeel

Hartelijk dank voor de genomen moeite, en dank voor deze prachtige review. Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Gewoon goed en betrouwbaar. Zoals het hoort

• Personeel

De eerste regel van uw review is alleen al waar wij als Van Esseveld voor willen staan. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Namens het gehele team veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Kunststof voordeur met zijraam

Mooie product, keurige werkwijze en afhandeling. Erg blij met de voordeur

• Prijs N.v.t.
  • Personeel

Wat fijn dit terug te lezen, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We waarderen het dat u de moeite heeft genomen deze beoordeling in te vullen. Namens het gehele team veel woonplezier met de nieuwe voordeur toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Slechte communicatie

Zowel voor boven als beneden prachtige zwarte kozijnen laten plaatsen door van Esseveld. Echter het contact met dit bedrijf is zeer belabberd. Er zijn niet de juiste materialen gebruikt om zo min mogelijk lucht door te laten waardoor wij al enige tijd onnodig kou ervaren. Na meerdere telefoontjes eindelijk iemand langs geweest welke dit ook bevestigde. Dit zou opgelost worden door simpel strips te vervangen door borstels. Nu 11 weken verder en inmiddels 10 keer gebeld naar van Essenveld, met elke keer de belofte teruggebeld te worden omdat er zieken zijn. Tot op heden nog steeds niemand gezien of gebeld. Erg zonde dat de communicatie zo slecht is bij een bedrijf wat prachtig materiaal levert.

• Personeel

Afgelopen maandag 25-maart hebben wij reeds telefonisch contact met u gehad. Zoals vermeldt staan de borstels klaar maar zijn er andere factoren omtrent de breukruit die voor vertraging zorgen. We zijn hierover in contact met u en werken eraan om deze punten spoedig bij u af te ronden zodat ook u met tevredenheid op het werk kan terug kijken en veel plezier gaat hebben aan onze producten. Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Communicatie matig, resultaat netjes

De communicatie vonden wij echt matig. Niet of te laat geïnformeerd worden over data. Niet teruggebeld worden. Komt afspraken niet altijd na. De werknemers die bij ons de dakkapel en de ramen hebben geplaatst waren ontzettend vriendelijk. Hebben mooi resultaat geleverd.

• Personeel

In het vele werk was het communicatie inderdaad een verbeterpunt. Goed dat u dit aangeeft, we hebben dit in ons team reeds besproken om hier verbetering in aan te brengen. Vervelend dat u hier ongemak in ervaren heeft, daarvoor excuses! Namens het gehele team willen wij u wel veel woonplezier en comfort toewensen! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.