Uitstekend werk verricht

Netjes gewerkt. Aardig personeel.

• Personeel

goed contact met werknemers, alles goed geregeld.

Werkwijze goed met ontzag voor ons interieur. Trap bescherming etc.

Geweldige service en vakwerk

Goede advies en medewerking van Eric Opperman, en nette en correcte monteurs, niets was hun teveel, en ook alles schoon achter gelaten, helemaal Top

• Personeel

Gewoon goed en betrouwbaar. Zoals het hoort

Kunststof voordeur met zijraam

Mooie product, keurige werkwijze en afhandeling. Erg blij met de voordeur

Slechte communicatie

Zowel voor boven als beneden prachtige zwarte kozijnen laten plaatsen door van Esseveld. Echter het contact met dit bedrijf is zeer belabberd. Er zijn niet de juiste materialen gebruikt om zo min mogelijk lucht door te laten waardoor wij al enige tijd onnodig kou ervaren. Na meerdere telefoontjes eindelijk iemand langs geweest welke dit ook bevestigde. Dit zou opgelost worden door simpel strips te vervangen door borstels. Nu 11 weken verder en inmiddels 10 keer gebeld naar van Essenveld, met elke keer de belofte teruggebeld te worden omdat er zieken zijn. Tot op heden nog steeds niemand gezien of gebeld. Erg zonde dat de communicatie zo slecht is bij een bedrijf wat prachtig materiaal levert.

• Personeel

Afgelopen maandag 25-maart hebben wij reeds telefonisch contact met u gehad. Zoals vermeldt staan de borstels klaar maar zijn er andere factoren omtrent de breukruit die voor vertraging zorgen. We zijn hierover in contact met u en werken eraan om deze punten spoedig bij u af te ronden zodat ook u met tevredenheid op het werk kan terug kijken en veel plezier gaat hebben aan onze producten. Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Communicatie matig, resultaat netjes

De communicatie vonden wij echt matig. Niet of te laat geïnformeerd worden over data. Niet teruggebeld worden. Komt afspraken niet altijd na. De werknemers die bij ons de dakkapel en de ramen hebben geplaatst waren ontzettend vriendelijk. Hebben mooi resultaat geleverd.

• Personeel

In het vele werk was het communicatie inderdaad een verbeterpunt. Goed dat u dit aangeeft, we hebben dit in ons team reeds besproken om hier verbetering in aan te brengen. Vervelend dat u hier ongemak in ervaren heeft, daarvoor excuses! Namens het gehele team willen wij u wel veel woonplezier en comfort toewensen! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

zeer tevreden

Tweede week van januari nieuw kozijn en voordeur met luifel geplaatst. Moeilijke omstandigheden vanwege wind en vorst maar desondanks is er echt vakwerk geleverd. Uitgevoerd zoals afgesproken en ook tijdens de werkzaamheden flexibele houding en meedenken van de monteurs. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Service N.v.t.

Wat fijn dit terug te lezen, met plezier hebben wij voor u gewerkt! Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Prima organisatie. Goede kwaliteit

Vertrouwen dat het allemaal goed gedaan wordt. Echte geïnteresseerde betrokkenheid mis ik een beetje. De jongens die het hebben gemaakt waren bijzonder aardig.

• Personeel

Fijn dat het werk naar tevredenheid is uitgevoerd, daar zijn we blij om. Wij proberen altijd persoonlijk contact met onze klant te houden, we beseffen namelijk dat het voor u als klant een investering is waar u erg naar uitkijkt. Wat jammer dat we dat gevoel bij u minder hebben kunnen meegeven. Mocht u dit nog door willen spreken, we staan altijd voor u klaar via 0318-472114. Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Mooie materialen, slechte communicatie

We zijn tevreden over de materialen en het eindresultaat. maar helaas verliep het qua communicatie erg stroef. Verschillende malen werd er op het laatst afgezegd, was er te weinig besteld of het verkeerde geleverd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Dank voor het delen van uw feedback. Wij nemen uw feedback serieus en bespreken met intern om ervoor te zorgen dat hierin verbetering aangebracht mag worden. Nogmaals onze excuses voor het verloop van het werk. Ondanks dit hopen wij dat u veel woonplezier mag hebben aan de nieuwe gevelbekleding! Met vriendelijke groet, team Van Esseveld

Zeer netjes gewerkt

Vak mensen

• Personeel

Dat is fijn te vernemen, dank voor het delen van uw review. Met plezier hebben wij voor u gewerkt. Namens het gehele team dan ook veel woonplezier met uw nieuwe achterdeur toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Uiteindelijk tevreden

Na een aantal problemen met het plaatsen van onze kunststof kozijnen aan de voorkant van ons huis is dit alles uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

• Personeel

Dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf. Fijn dit te lezen! Met plezier hebben wij voor u gewerkt, en helaas waren er inderdaad wat 'hobbels' te nemen tijdens de montage, fijn dat het naar wens is opgeleverd. Veel woonplezier én comfort toegewenst! Met vriendelijke groet, team Van Esseveld

Goed en vakkundig

Plaatsen van het kozijn ging zeer goed. Ondanks wat tegenslag uitstekend opgelost. Zeer aan te raden

• Personeel

Fijn dit terug te lezen! Als er onverhoopt iets tegenzit dan werken we er als team hard aan om het zo goed en snel mogelijk op te lossen. Het doet ons goed deze ervaring vanuit u als onze klant te vernemen. Namens het gehele team veel woonplezier toegewenst!

Afspraken nakomen, rekening houden met persoonlijke klant problemen

Goede samenwerking leverancier met klant

• Personeel

Hartelijk dank voor uw review, fijn dit te vernemen! Met plezier hebben wij als team voor u gewerkt, dank ook voor de samenwerking. Veel woonplezier toegewenst namens het team Van Esseveld.

goed werk afgeleverd

Zowel tijdens offerte-fase als gedurende de werkzaamheden altijd vriendeljik en professioneel. Maar.... U zou wat pro-actiever kunnen zijn om in het factuur het isolatie-materiaal te omschrijven met Rd-waarde, meldcode en totale bewerkte oppervlakte.

• Personeel

Dank voor het delen van uw mooie review! Fijn dat het naar tevredenheid is uitgevoerd. De omschrijving op de facturatie verzorgen wij echter alleen op verzoek, dit is geen standaard instelling aangezien niet elke klant deze gegevens nodig heeft. Waar nodig mag u ons altijd verzoeken dit te verzorgen. Veel woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team van Esseveld

vakmanschap

Na de plaatsing van twee openslaande ramen, is enige tijd later de ophanging naar wens en tevredenheid bijgesteld. De totale uitvoering is volgens afspraak correct uitgevoerd.

• Personeel

Wat fijn dit terug te lezen, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dank voor de genomen moeite om uw ervaring met ons te delen! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

geweldig werk geleverd

de voordeur zit er werkelijk perfect in !!!

• Personeel

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, dat waarderen wij! Fijn terug te lezen dat de voordeur naar tevredenheid is gemonteerd. Met veel plezier hebben wij de deur geplaatst, namens het gehele team dan ook veel woonplezier én comfort toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Slechte communicatie

Slechte communicatie met ons en de derde partij waar jullie mee samenwerken

• Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Personeel

Goedemiddag, wat vervelend dit terug te lezen! Uw order hebben wij helaas een aantal keer uit moeten stellen met de montage, wij begrijpen dat dit erg vervelend is maar in dit geval was het overmacht. Het contact met derden zijn wij niet bij aanwezig geweest, wij nemen dit mee in een overleg na deze partij zodat hierin verbetering aangebracht kan worden. Excuses voor het bezorgde ongemak! Mocht u het 'live' willen doorspreken dan staan wij u graag te woord. Ondanks alles, veel woonplezier toegewenst met de gerenoveerde dakkapellen! Team Van Esseveld

Heel tevreden

Er is keurig werk geleverd door de mensen van Esseveld.de dakdekker kwam geen afspraken na dat was jammer en het geleverde werk kon ook wat netter.

• Personeel

Goedemiddag, dank voor het delen van uw ervaring. Fijn dit terug te lezen! Uw aandachtspunt betreft de derden partij (de dakdekker in dit geval) nemen wij mee ter verbetering. Wij zullen dit aandachtspunt met hen bespreken. Uw aandachtspunt m.b.t. de montage nemen wij ook mee en daar gaan wij aan werken. Kwaliteit van werken staat hoog bij ons, dat mag zeker de aandacht krijgen. Veel woonplezier en comfort toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Doen wat ze beloven

Alles is gegaan zoals omschreven. De afwerking is boven verwachting netjes. Wij zijn er super blij mee

• Personeel

Wat fijn dit te lezen, hartelijk dank voor uw mooie review! Daar werken wij als team voor, zowel op kantoor als in de montage. Rest ons om u namens het gehele team veel woonplezier én comfort toe te wensen! Met vriendelijke groet, Team Van Esseveld

Heel goed!

Heel erg blij met ons nieuwe raam en kozijnen. De kunststof kozijnen moesten naast bestaande houten kozijnen geplaatst worden, en het moest één geheel lijken. Dat hebben de mannen super mooi gedaan, heel erg bedankt!! Communicatie vanuit hoofdkantoor was ietsje minder (wel voldoende) maar de mannen die het werk hebben verricht hebben het perfect gedaan.

• Personeel

Wat een teleurstelling, nooit weer Van Esseveld.

Onze dakkapel zou geplaatst worden vlak voor- of na de bouwvak. Omdat aansluitend aan het plaatsen van de dakkapel een timmerman onze zolderindeling zou realiseren, wilden wij graag weten waar aan toe waren. Van Esseveld communiceerde hier helaas zeer onduidelijk over. Uiteindelijk werd het week 35. Een korte week van tevoren kregen wij echter te horen dat dit tóch verplaatst werd naar week 37. Het plaatsen zou 2 dagen in beslag nemen, maar al snel bleek dat dit niet haalbaar was door fouten tijdens het inmeten. Uiteindelijk met extra werkzaamheden was de initiële plaatsing met anderhalve week afgerond maar toen begon het pas. De kozijnen stonden scheef en de dakkapel helt flink naar achteren en dat was duidelijk op het blote oog zichtbaar. Helaas bleek alles zodanig scheef te zijn dat het afwerken door onze timmerman niet zou leiden tot een acceptabel geheel. Daarbij waren er nog diverse kleine gebreken. Om de werkzaamheden te controleren moest er iemand van Van Esseveld langskomen. Deze medewerker gaf toe dat het afgeleverde werk op een aantal fronten niet de schoonheidsprijs verdiende en hersteld moest worden. Dit gebeurde weer een week later met als resultaat dat het kozijn eindelijk horizontaal waterpas zou staan. Bij controle bleek alleen dat het gehele dakkapel niet waterpas stond. Wederom kwam de medewerker langs ter controle met als voorstel: Het accepteren van de gebreken en een compensatie krijgen òf zo goed mogelijk herstellen van de gebreken. Wij hebben gekozen voor de laatste optie. Van Esseveld claimt in andere reacties dat hun voorkeur uitgaat naar het uitten van ongenoegen in een persoonlijk gesprek en dat zij staan voor persoonlijk contact. Wij hebben hier echter niets van gemerkt. Wij hebben vaak geprobeerd contact op te nemen om ons ongenoegen te uitten. Een compensatie voor de extra tijd, slechte service en het teleurstellende resultaat hoef je als klant niet te verwachten.

• Personeel

Dank voor het delen van uw review, daar leren wij altijd van. Elke review bespreken wij nl. met alle betrokkenen in een overleg om er zoveel van te leren. Ook uw review is doorgesproken. Wij blijven open staan voor een persoonlijk gesprek, deze werkwijze hanteren wij altijd. Onze uitvoerder is een aantal keer bij u thuis geweest en heeft tijdens deze bezoeken geprobeerd alles zo goed mogelijk alles met u door te spreken. Klantencontact vinden wij belangrijk. Uw werk verliep niet zoals wij gehoopt hadden, daarvoor bieden wij u nogmaals onze oprechte excuses aan. Als team hebben wij geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen, dat wijst ook uit onze ondernomen vervolgacties. Uiteindelijk hebben wij het werk zo goed mogelijk opgelost en is het dakkapel - ons inziens - netjes gemonteerd. We hopen dat u er veel gebruikersplezier van mag hebben! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld

Super klantvriendelijk

Er ontstond bij plaatsing dakkapel een situatie die ons niet vantevoren verteld was. Maar de volgende dag al stond Dirk Schans zelf op de stoep om polshoogte te nemen. Namens Essenveld nam hij alle verantwoordelijkheid op zich en ging na wat onderhandelen akkoord met zeer goede oplossing. Hulde voor dit bedrijf, waarvan de mannen zelf netjes en hard werken.

• Personeel

Deze review doet ons goed, dank voor het delen daarvan! Samen met u als klant zoeken wij graag naar een goede oplossing, fijn te lezen dat u dit waardeert! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier én comfort met het nieuwe dakkapel toe! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld

Prima, secuur en schoon werk

De nieuwe kozijnen zitten er mooi in, het kostte nogal wat pas- en meetwerk om binnen boven het kozijn nog isolatie en houten aftimmering bij te slijpen. Uiteindelijke zit het er keurig in. En dat alles bij zon en hitte in die juniweek.

• Service N.v.t.

Fijn te vernemen dat de klus naar tevredenheid is uitgevoerd! Namens het gehele team wensen wij u veel woonplezier en comfort toe! Met hartelijke groet, Team Van Esseveld

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.