Keuken en tegels uitgezocht. Verkopers nemen de tijd voor je en geven goede tips. Vriendelijk personeel en ruime keuze in keukens en tegels voor een keurige prijs. Levering verder goed en zoals verwacht.

Beste Siemen, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top geregeld.

Hebben een vloer aangeschaft bij Teunissen & Becking. Ze hebben heel veel keus. Er liep een jonge adviseur die goed met ons mee dacht, enthousiast is en verstand van zaken heeft. Dit was voor ons doorslag gevend. Vanaf het begin tot het einde was alles goed georganiseerd en uiteindelijk hadden we 5 pakken over die retour konden. Geweldige service !!!!

Beste Hans, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goede prijs-kwaliteit verhouding en topservice!

De service is uitstekend. Vriendelijk personeel en ze hebben me goed geholpen en geïnformeerd. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat, zou het bedrijf zeker aanraden!

Beste Daniel, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Alles onder 1 dak

Mooie grote showroom voor ieder wat wils, vriendelijk personeel wat goed mee heeft gedacht. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Beste M., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Keurig

Prima geholpen, eerlijk en netjes. Duidelijk verhaal en heel netjes opgeleverd. Ze hebben er verstand van zaken.

Beste Dennis, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Ze hebben me enorm goed geholpen. Geweldige service!

Beste Brian, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top klantervaring

Ben enorm blij met m'n geweldige nieuwe keuken, Teunissen bedankt!

Beste Koen, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Blij met de service!

Personeel staat je netjes te woord en geven goed advies

Beste Leonie, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Geweldige kwaliteit

Zeer blij met het werk dat ze geleverd hebben en mijn mooie nieuwe keuken! Zou er zeker weer bestellen.

Beste Steven, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goede service en goed ontwerp

Vriendelijk en goed personeel. Ze weten waar ze over praten.

Beste Stefan, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Fijn contact

Goede ontvangst en fijne contacten.

Beste Edon, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Service was goed. Je wordt vriendelijk ontvangen en de medewerker snapt waar hij het over heeft.

Beste Bjorn, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goede prijs kwaliteit

Bij teunissen en becking nieuwe tegels gekocht voor de keuken, prima service en werden super geholpen door Damon! Bedankt! Groeten een tevreden klant uit wierden

Beste Jasper, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Zeer goede service

Er is goed geholpen bij mijn aankoop. De tegels zitten mooi aan de muur. Toppertje die Damon van de tegelverkoop

Professioneel bedrijf en klantvriendelijk

Mijn ervaring met Teunissen & Becking is zeer positief. Ik werd gericht geholpen bij mijn zoektocht naar de juiste tegels en ik vond de medewerker klantvriendelijk en meedenkend. Ik kan een ieder Teunissen & Becking aanbevelen!

Beste Gijs Abrahams, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Wat een showroom!

Erg mooie showroom met een breed assortiment. Daarnaast een deskundig advies van de verkoper!

Beste Gilian, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Enthousiast personeel met zeer goede service

Mooi opgezette showroom, overzichtelijk en het personeel neemt de tijd voor je, denken mee en laten hun kennis zien.

Beste Myrthe, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Over Teunissen & Becking

Teunissen & Becking is een begrip sinds 1962 in de wereld van badkamers, keukens en tegels. In de ruim 5.000 m² showroom hebben we een groot aantal kwaliteitskeukens, indrukwekkende badkamers en een enorme collectie wand- en vloertegels. Wat in 1962 begon met een tegelzetter en een metselaar in een garage, is inmiddels bijna 60 jaar later uitgegroeid tot een begrip in de regio op het gebied van badkamers, keukens en tegels.