Werkzaamheden keurig en zoals afgesproken uitgevoerd.

Prettige en professionele uitvoerder.

Het is prachtig heel mooi opgehangen en goed geholpen in de winkel

Raimon heeft de pvc trap met verlichting gemaakt waar wij zeer tevreden over zijn. Peter heeft de voorzolder/halletje en de trap naar zolder van vloerbedekking voorzien en ook dit is een prachtig resultaat geworden. Decorette in Roelofarendsveen is zeker aan te bevelen.

Een Super advies gehad. Allemaal zeer vriendelijk Ook montage super gedaan Een aanrader

Zeer deskundig, vriendelijk en professioneel.

Wij hebben zeer goede ervaring met Decorette Roelofarendsveen. Danielle en Raimond namen echt uitgebreid de tijd voor ons. Ze hebben ons heel goed geholpen. Raimond heeft ons behang ook zelf behangen en we zijn ontzettend tevreden hoe netjes dat is gedaan. We zullen Decorette Roelofarendsveen zeker aanbevelen.

uitstekend

heel tevreden

Een aanrader.

Passend goed advies en zeer kundig

Raimon heeft passend en goed advies gegeven bij het uitkiezen van de pvc vloer. Prettige communicatie, duidelijke afspraken met als eindresultaat een prachtig mooie visgraat vloer. Zeker een aanrader deze professionals!

Perfect advies en montage.

Erg goede Decorette. Prima advies en keurig nette montage.

Uitstekende service!

Prima service en goed en snel geholpen.

Top Service en levert kwaliteit werk

Top service, en levert kwaliteit werk!!

Helemaal top

Zeer netjes gewerkt eerste klas vakman Zowel de woonkamer vloer pvc als de trappen zo strak en recht gesneden Geen kiertje te zien waardoor kitten niet nodig is. Op naar de volgende klus

Goede ervaring 100 Procent

Fijn geholpen en goede afwikkeling Kom er zeker terug

Fijne service en afspraken nagekomen

Een fijn lokaal bedrijf om mee te werken. Korte lijnen, duidelijke afspraken en prima geleverd en gemonteerd. Kortom, wij zijn een fan en komen er graag.

Goed advies en uitvoering. Planning en zorg!

Plezierige service en hoge kwaliteit uitvoering.

Wij zijn ontzettend goed geholpen, Daniëlle is zeer klantvriendelijk heeft verstand van zaken, is eerlijk en oprecht, geeft duidelijk haar mening tov kleurencombinatie en zoekt alles bijpassend op. Niets is haar teveel. Deze winkel is zeer aan te bevelen.

In één woord Geweldig!!

Hele fijne persoonlijk service denken met je mee. Super tevreden met het eindresultaat (nogmaals bedankt Peter) Ik raad iedereen dit bedrijf aan!!

Snelle service en ook het mee denken en advies geven kon ik waarderen.

Prima service zowel in de winkel als bij levering/montage

In de winkel prima hulp en advies bij het uitzoeken van het behang, vloerbedekking en gordijn. De montage van het gordijn, het leggen van het tapijt en het behangen zijn prima gedaan. We genieten er nog elke dag van.

prima /uitstekend

prima gedaan hoor afspraken nagekomen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het