• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool!! Hele gezellige lessen gehad en in 1x geslaagd voor mijn praktijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I passed my practical exam in 1X time ! The instructors (My instructor is Romeo) of Dutch driving are super professional, friendly and patient. They offer very high quality lessons. I only use one week practice then passed in 1X ! The nicest thing with dutch driving is that the instructors always encourage students , which makes you enjoy driving and build up a lot of self-confidence ! I really highly recommend this driving school. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu net mijn rijbewijs gehaald!! In 1 keer geslaagd bij deze super rijschool. Eerst Mn theorie in een keer gehaald na een zeer goede cursus. Daarna meteen de tussentijdse toets gedaan 6 weken later en 4 weken daarna mijn praktijkexamen! Ik wil iedereen bij Dutch Driving bedanken. Deze rijschool is echt een aanrader, service een dikke tien, kwaliteit en deskundigheid een dikke tien. Echt hele aardige mensen die hier werken. Klinkt gek maar ga de fijne lessen wel missen. Heel veel succes in de toekomst en ik ga reclame maken op onze campus! \r\n\r\nGroetjes Inge xxx

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf passed in 1 try. thanks dutch driving for the superb driving lessons, the quick exam and your services. I have spread the word at my work :) \r\n\r\nThanks again and again and again!! Lots of succes in the future!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn rijbewijs snel gehaald door Dutch driving .. de instructeurs zijn professioneel en vriendelijk .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top school, heel eg te vreden met alles. Heel erg bedankt !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1x geslaagd!!! \r\ndankzij de beste rij instructeurs! Ze Blijven je het leren tot je het onder de knie hebt en ze gaan er helemaal voor zodat je direct slaagt.\r\nTop! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en klantvriendelijk bedrijf wat zijn zaakjes perfect op orde heeft. Rijlessen zijn van hoge kwaliteit met erg flexibele planning. Absolute aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs (met veel plezier) op de juiste manier wilt halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Goede rijschool. Aardige en geduldige intructeurs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Good! Thank you

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs binnen, zegt genoeg toch :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede ervaring met deze rijschool. De geweldige goedverzorgde theorieles met mooie resultaat ( in 1x geslaagd ondanks ADD) gaf ons al een goed gevoel, de afhandelingen van de betalingen, de fijne rijlessen, het snelle en goede contact maakte het al met al een fijne samenwerking . Met kers op de taart afgelopen maandag in één keer geslaagd en een rijbewijs in the pocket 😊🎊👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een top rijschool, en een hele duidelijke uitleg ! Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dutch Driving is echt een toprijschool Met veel geduld, humor en gezelligheid leer je bij deze autorijschool autorijden. De lessen waren altijd heel leerzaam en ook heel gezellig, we kletsten altijd even bij. Dat ga ik zeker missen!\r\nDe instructeurs hebben heel veel ervaring en ze helpen en begeleiden je goed. Ook als het even niet lukt, weten ze je gerust te stellen zodat je door blijft zetten.\r\nIk ben Dutch Driving dankbaar en ik ben heel blij dat ik bij hun rijlessen heb genomen. Dat kan ik iedereen aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en leerzame rijschool. Aardige en leuke rijinstructeurs :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke instructeurs, persoonlijke begeleiding.\r\nheb een superleuke en leerzame tijd gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie rijschool je leert veel van ze en zijn gezellige mensen ze helpen je met alles!\r\nExamen wachtrij duurt wel lang maar ze vinden altijd een oplossing zodat je eerder kan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist geslaagd en ik kan alleen maar positief zijn over Dutch Driving. Gezellige instructeurs die duidelijk en resultaatgericht zijn, geduld hebben en qua lessen inplannen heel flexibel zijn. Nogmaals bedankt voor de fijne lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaring erg veel geleerd!