Zeer deskundig

Ik hoef maar een berichtje te sturen om een afspraak te maken, direct antwoordt en een snelle afspraak. Fijne arts die zeer deskundig is en de tijd neemt. Goed en niet duur!!!

Prima!

Weer goed geholpen, klantvriendelijk en ik was snel aan de beurt.

Weer ruime tijd van zweten af

Kom jaarlijks 1-2 keer voor behandeling van overmatig zweten en iets vaker voor mijn frons. Snel en goed geholpen, altijd bereikbaar voor advies. Mooie schone praktijk, alles straalt kundigheid uit.

Ik werd goed voorgelicht voor mijn behandeling. En allemaal in duidelijke taal uitgelegd. Word ook altijd vriendelijk ontvangen.

Ik kom al jaren bij Dr de Jonge voor mijn cosmetische behandelingen. De ene keer voor botox de andere keer voor fillers. Altijd ruimte om te overleggen, gewoon heel tevreden.

elk jaar van mijn zweten af

Al jaren kom ik in het voorjaar om heftig zweten aan te pakken. Binnen een weekje zijn mijn oksels droog en kom ik zonder met te schamen door de zomer. Wat ik extra fijn vind is de laagdrempeligheid. De dokter kun je altijd bereiken voor een vraag of afspraak

Geweldige aardige arts!

Vorig jaar daar voor het eerst geweest! Wat een fantastische arts heel meelevend en de prijzen heel schappelijk! Chapeau

Dr. De Jonge is zeer deskundig en neemt de tijd voor je.

Door overmatig transpireren raadde Dr. De Jonge mij een Botox behandeling aan. Direct merkte ik resultaat Ik transpireer niet meer. Tevens heeft hij mijn frosrimepels met Botox behandeld. Na ongeveer 2 weken zag ik een enorm verschil. Ik ben er erg blij mee. Dr. De Jonge kan ik iedereen aanbevelen. Hij kijkt goed naar wie je bent als persoon en zal nooit een behandeling uitvoeren als hij het teveel vindt.

Uitstekend!

Dankzij iricent heb ik 2 problemen in 1 klap op kunnen lossen, ik had al jaren erg last van migraine en had een diepe fronsrimpel waar ik mij ook erg aan stoorde, na mijn bezoek was ik na een paar dagen van mijn diepe fronsrimpel af en geen migraine meer gehad! De arts nam de tijd om alles uit te leggen en op mijn gemak te stellen, ik raad dan ook iedereen deze praktijk aan.

Zeer persoonlijke benadering

Goed advies over de mogelijkheden en goed geholpen