Altijd weer terug naar Dr. Johan

Door goede ervaringen ben ik, ondanks alle concurrentie in Zwolle, al jaren vaste klant bij dr. Johan. Johan geeft altijd goed advies wat betreft fillers en botox. Niet teveel/niet te weinig, met een luisterend oor. Hij stelt je op je gemak, heeft geen haast. De prijzen voor behandelingen zijn goed. Je krijgt een behandeling met persoonlijke aandacht. Voor mij geen flashy kliniek, ik blijf bij Johan.

Prima!

Heel tevreden. Geen onrealistische verwachtingen, gewoon eerlijk in wat wel en niet kan. Heel blij mee en ik blijf zeker terugkomen. Heb de kliniek al aan meerdere vriendinnen aangeraden.

Ik heb vaker Botox gehad, maar nog nooit zo secuur als hier. Er wordt vantevoren ruim de tijd genomen om te kijken wat de beste manier is. Je merkt dat Johan verstand heeft van zaken en eerlijk is. Top!

Ik had wel enige jaren xanthelasma onder mijn ogen. In 1 laserbehandeling heeft dr. De Jonge dit in een half uurtje verwijderd. Het herstel ging heel goed en nu 5 weken later is er al bijna niets meer van de littekens te zien. Heel erg blij mee.

Vriendelijk en goed geholpen

Ik kon na aanmelding al heel snel terecht en ben goed geholpen. Dr. de Jonge luistert goed en denkt goed mee. Een aanrader!

Fijne ervaring

Goed contact en duidelijke uitleg

Alles is goed gegaan. Alleen zoals je al zei kon het zijn bij de eerste keer geen verschil merken . En dat is inderdaad het geval. Toch kom ik over 3 maand terug om een twee keer meer profijt te hebben. Groetjes Marianne

Altijd tevreden!

Duidelijke uitleg vooraf, goed resultaat.

Aardig, reageert snel, professioneel

Deskundige en no-nonsense behandeling met goede prijs/kwaliteit.

Johan is een zorgvuldige en deskundige cosmetische (huis)arts, die werkt met korte communicatielijnen en een sneller respons. Ik ben blij met de behandeling en met het resultaat.

Zeer tevreden over de behandeling

Heldere en duidelijke communicatie van een kundige arts. Johan luisterd goed en geeft een eerlijk advies. Behandelingen zijn prima bevallen en ogen zeer natuurlijk.

Goed en eerlijk advies. Helder en duidelijke communicatie. Zeer vakkundig geholpen. Ben echt zeer tevreden over t resultaat.. geen valse beloftes en zeker niet meer spuiten dan nodig is. Je blijft jezelf alleen wat frisser.

Word altijd super geholpen!

Ik stuur gewoon een appje om een afspraak te maken om mijn fronsrimpel bij te laten werken. Kan altijd in diezelfde week nog langs komen. Alles word goed en duidelijk uitgelegd. Voel me elke keer weer op mijn gemak.

Professionele eerlijke behandeling

Wasnhier voor het eerst dus kan over de uitwerking nog weinig zeggen , maar de algemene indruk is zeer positief. Was hier op aanraden van een vriendin die er fantastisch uit ziet en dat wil ik ook. De arts zei echter dat het verstandig is om het rustig aan te pakken. Het is een fijn gevoel dat professionaliteit en eerlijkheid verkozen word boven geld verdienen. Ik kom graag weer terug..

Voel me veilig hier

Altijd goed overleg, altijd goede uitleg over wat ik mag verwachten

Deskundig !

Mijn ervaring is dat ik blij ben met de behandeling, deskundigheid geeft mij vertrouwen .

Ik ben heel tevreden!

Mijn ervaring is heel positief! Ik ben elke keer heel tevreden met het resultaat en de behandeling. Johan werkt deskundig en professioneel. Hij is vriendelijk, eerlijk in zijn advies en betrokken.

Zowel als huisarts als cosmetisch arts, een geweldige arts. Ik kom regelmatig vanuit Rotterdam voor een behandeling. Dr. de Jonge is een kundig en zeer vriendelijke arts, die een goed advies geeft. Altijd zeer tevreden.

Deskundig en maakt tijd voor je!

Ik kon snel terecht voor een plekje op mijn neus weg te laten halen. Ook heb ik mijn fronsrimpel weg laten spuiten. Het resultaat is prachtig en ik heb veel minder last van hoofdpijn. Tijdens de ingreep werd goed uitgelegd wat er allemaal gebeurde. Hij nam hier goed de tijd voor. Top!

Ik kom al jaren bij dokter de Jong voor Botox behandelingen tegen migraine. Nu ook een filler behandeling gehad waar ik ook super blij mee ben. Deze arts is rustig, luistert goed naar wat je wensen zijn. Prijs-kwaliteit niks over te zeggen, gewoon uitstekend. Echt een aanrader!

Altijd hele persoonlijke begeleiding omtrent mijn wensen en eerlijk advies over wat mooi is!

Erg vriendelijk en behulpzaam.

Keurig werk

Johan is een lieve man die zorg en oog heeft voor de mens in zijn stoel