Goed geholpen

Aardig, reageert snel, professioneel

Deskundige en no-nonsense behandeling met goede prijs/kwaliteit.

Johan is een zorgvuldige en deskundige cosmetische (huis)arts, die werkt met korte communicatielijnen en een sneller respons. Ik ben blij met de behandeling en met het resultaat.

Zeer tevreden over de behandeling

Heldere en duidelijke communicatie van een kundige arts. Johan luisterd goed en geeft een eerlijk advies. Behandelingen zijn prima bevallen en ogen zeer natuurlijk.

Goed en eerlijk advies. Helder en duidelijke communicatie. Zeer vakkundig geholpen. Ben echt zeer tevreden over t resultaat.. geen valse beloftes en zeker niet meer spuiten dan nodig is. Je blijft jezelf alleen wat frisser.

Word altijd super geholpen!

Ik stuur gewoon een appje om een afspraak te maken om mijn fronsrimpel bij te laten werken. Kan altijd in diezelfde week nog langs komen. Alles word goed en duidelijk uitgelegd. Voel me elke keer weer op mijn gemak.

Professionele eerlijke behandeling

Wasnhier voor het eerst dus kan over de uitwerking nog weinig zeggen , maar de algemene indruk is zeer positief. Was hier op aanraden van een vriendin die er fantastisch uit ziet en dat wil ik ook. De arts zei echter dat het verstandig is om het rustig aan te pakken. Het is een fijn gevoel dat professionaliteit en eerlijkheid verkozen word boven geld verdienen. Ik kom graag weer terug..

Voel me veilig hier

Altijd goed overleg, altijd goede uitleg over wat ik mag verwachten

Deskundig !

Mijn ervaring is dat ik blij ben met de behandeling, deskundigheid geeft mij vertrouwen .

Ik ben heel tevreden!

Mijn ervaring is heel positief! Ik ben elke keer heel tevreden met het resultaat en de behandeling. Johan werkt deskundig en professioneel. Hij is vriendelijk, eerlijk in zijn advies en betrokken.

Zowel als huisarts als cosmetisch arts, een geweldige arts. Ik kom regelmatig vanuit Rotterdam voor een behandeling. Dr. de Jonge is een kundig en zeer vriendelijke arts, die een goed advies geeft. Altijd zeer tevreden.

Deskundig en maakt tijd voor je!

Ik kon snel terecht voor een plekje op mijn neus weg te laten halen. Ook heb ik mijn fronsrimpel weg laten spuiten. Het resultaat is prachtig en ik heb veel minder last van hoofdpijn. Tijdens de ingreep werd goed uitgelegd wat er allemaal gebeurde. Hij nam hier goed de tijd voor. Top!

Geweldig!

Ik kom al jaren bij dokter de Jong voor Botox behandelingen tegen migraine. Nu ook een filler behandeling gehad waar ik ook super blij mee ben. Deze arts is rustig, luistert goed naar wat je wensen zijn. Prijs-kwaliteit niks over te zeggen, gewoon uitstekend. Echt een aanrader!

Heel goed

Altijd hele persoonlijke begeleiding omtrent mijn wensen en eerlijk advies over wat mooi is!

Super!

Erg vriendelijk en behulpzaam.

Keurig werk

Johan is een lieve man die zorg en oog heeft voor de mens in zijn stoel

Zeer deskundig

Ik hoef maar een berichtje te sturen om een afspraak te maken, direct antwoordt en een snelle afspraak. Fijne arts die zeer deskundig is en de tijd neemt. Goed en niet duur!!!

Prima!

Weer goed geholpen, klantvriendelijk en ik was snel aan de beurt.

Weer ruime tijd van zweten af

Kom jaarlijks 1-2 keer voor behandeling van overmatig zweten en iets vaker voor mijn frons. Snel en goed geholpen, altijd bereikbaar voor advies. Mooie schone praktijk, alles straalt kundigheid uit.

Ik werd goed voorgelicht voor mijn behandeling. En allemaal in duidelijke taal uitgelegd. Word ook altijd vriendelijk ontvangen.

Ik kom al jaren bij Dr de Jonge voor mijn cosmetische behandelingen. De ene keer voor botox de andere keer voor fillers. Altijd ruimte om te overleggen, gewoon heel tevreden.

elk jaar van mijn zweten af

Al jaren kom ik in het voorjaar om heftig zweten aan te pakken. Binnen een weekje zijn mijn oksels droog en kom ik zonder met te schamen door de zomer. Wat ik extra fijn vind is de laagdrempeligheid. De dokter kun je altijd bereiken voor een vraag of afspraak

Geweldige aardige arts!

Vorig jaar daar voor het eerst geweest! Wat een fantastische arts heel meelevend en de prijzen heel schappelijk! Chapeau

Dr. De Jonge is zeer deskundig en neemt de tijd voor je.

Door overmatig transpireren raadde Dr. De Jonge mij een Botox behandeling aan. Direct merkte ik resultaat Ik transpireer niet meer. Tevens heeft hij mijn frosrimepels met Botox behandeld. Na ongeveer 2 weken zag ik een enorm verschil. Ik ben er erg blij mee. Dr. De Jonge kan ik iedereen aanbevelen. Hij kijkt goed naar wie je bent als persoon en zal nooit een behandeling uitvoeren als hij het teveel vindt.

Uitstekend!

Dankzij iricent heb ik 2 problemen in 1 klap op kunnen lossen, ik had al jaren erg last van migraine en had een diepe fronsrimpel waar ik mij ook erg aan stoorde, na mijn bezoek was ik na een paar dagen van mijn diepe fronsrimpel af en geen migraine meer gehad! De arts nam de tijd om alles uit te leggen en op mijn gemak te stellen, ik raad dan ook iedereen deze praktijk aan.