Super tevreden

Na veel navraag bij verschillende klinieken eindelijk de stap gezet en 2 weken geleden geholpen. Erg vriendelijk. Duidelijke uitleg.. Het resultaat is heel mooi geworden. Ik zou deze kliniek zeker aanbevelen. Het is vertrouwd, pofessioneel en je voelt je begrepen hier.

Professionele, persoonlijke warme ervaring.

Goedemorgen sfeer en het resultaat is top!

Ooglidcorrectie is in een woord super gegaan met een prachtig resultaat!

Ik kreeg de tip over Kliniek Klijnvelderman van een collega die ook een ooglidcorrectie had laten doen. Behandeling was zeer professioneel, kundig en precies. Je kan merken dat Jeanette veel ervaring heeft. Ik werd op mijn gemak gesteld en voelde me volledig ontspannen tijdens de behandeling. Veel goede adviezen gekregen en vanaf het begin al resultaat te zien. Het is nu 5 wk geleden. Ik ben er erg blij mee, voel me 10 jr jonger en kan weer beter zien. Ik kan het iedereen aanraden!!

Heel erg tevreden over de behandeling en het resultaat

Ik had er tegenop gekeken maar het is me 100% meegevallen