Een geweldig resultaat na een voorspoedige, pijnloze ooglidcorrectie.

Wat had ik veel last van hangende oogleden, dikke, tranende ogen, wazig zien, hoofdpijn enz. Afgelopen zomer hoorde ik van iemand de naam van dokter Mark van Bracht. Deze goede kennis was vol lof over de dokter, de intake en de uitleg met betrekking tot de ingreep en de daaropvolgende behandeling met uitstekend resultaat. Na lang wikken en wegen besloot ik een intake af te spreken. Dat gebeurde in oktober 2021. Wat een duidelijk gesprek, wat een duidelijke uitleg, zowel mondeling als op papier. Ik volgde het advies van de arts op: laat er wat aan doen. Zo gezegd, zo gedaan! Een pijnloze behandeling en goede nazorg En nu…… drie maanden na een flinke ooglidcorrectie, ziet het er heel goed uit en ben ik blij met het (“beoogde”) resultaat.

• Prijs en Kwaliteit

Super blij met het eindresultaat!

Vanaf de eerste afspraak, het intakegesprek, heb ik een goed gevoel over deze praktijk. Een goede, duidelijke uitleg van wat er gebeuren gaat. Zeer nauwkeurige (daar wordt de tijd voor genomen) aftekenen van de oogleden voor de operatie, en daardoor een perfect resultaat! Dit werd bevestigd door mijn schoonheidsspecialiste, en die ziet er nogal wat voorbij komen.

• Prijs en Kwaliteit

Het is nu een week geleden dat dokter Mark mij heeft geholpen, vandaag de hechtingen eruit en ik ben nu al zo blij en het word alleen nog maar beter! De begeleiding de voorzorg en nazorg zijn geweldig, ik zag er best tegenop maar dat had niet gehoeven , je word enorm op je gemak gesteld en meegekomen door het hele proces. Geen mooie praatjes maar meedenken en goede informatie verschaffen. Kortom een echte aanrader!

Zeer tevreden met resultaat

Super geholpen door Saskia Accord. Resultaat is fantastisch. Ook tijdens de ingreep duidelijke uitleg over wat ze gaat doen.

Goede begeleiding

Behandeling in goede sfeer, Resultaat: vermoeidheid en druk op de ogen verdwenen.

onbeschrijfelijk dankbaar

mijn ervaring omschrijven, lastig maar uit het volgende blijkt dat ik u helemaal vertrouwde. Een kennisje van ons zei, maar Joukje je kende hem nog geen kwartier en toch stemde je toe dat hij je mocht opereren. Mijn antwoord was dat is het vertrouwen wat hij uitstraalde denk ik , Heel eerlijk zei ik daar denk ik nu pas over na omdat jij dat zegt.

• Prijs en Kwaliteit

Geen enkel negatief punt gevonden, in alle rust geopereerd door een kundige, sympathieke arts

Ik ben begeleid en geopereerd door Saskia Accord, en dat is een zeer goede ervaring geweest. Het voortraject van informatie-uitwisseling verliep bijzonder geruststellend en was buitengewoon volledig. Ze nam alle tijd voor me en via een intakeformulier werden alle aspecten uitvoerig besproken. Deze informatie kreeg ik ook mee naar huis om nog eens rustig door te lezen. Een ooglid-correctie is best spannend maar door het gesprek met haar ging ik er heel rustig in. Ook tijdens de operatie bleef ze me voortdurend vertellen welke handeling ze vervolgens ging doen en welke sensaties ik daarbij zou kunnen voelen. Heel geruststellend! Opvallend vond ik de nauwkeurigheid en rust waarmee ze te werk ging. Na de operatie kreeg ik een spoed-telefoonnummer voor als ik vragen/twijfels had over het herstel van de operatiewond. Zelfs in het weekend kon mijn vraag door haar of een collega-arts worden beantwoord. Tenslotte kan ik melden dat het resultaat van mijn operatie prachtig is. Saskia heeft heel nauwkeurig gekeken hoeveel huid er weggenomen kon worden zodat het resultaat goed bij mijn gezicht zou passen. Kortom: een tien met een griffel. Hartelijk bedankt!

• Prijs en Kwaliteit

Zeer klantvriendelijk en zeer deskundig

Vanaf het intakegesprek voelde ik mij thuis . Mark is zeer deskundige en vriendelijke en ook grappige arts . Hij stelt je op het gemak en legt alles rustig en duidelijk uit . Ook tijdens de operatie vertelt hij stap voor stap wat hij gaat doen . De nazorg is ook goed , je kan met vragen altijd bij hem terecht . De operatie is erg goed gelukt . Daardoor voel ik mij zelfverzekerder en zie ik er niet meer zo moe uit .

• Prijs en Kwaliteit

Mijn reden voor een ooglift was een vermoeide blik en altijd maar de oogleden optrekken waardoor ook vaak hoofdpijn. In november de intake gehad bij Mark en toen al een goed beeld gekregen van wat het resultaat kon worden. Voorafgaande aan de operatie een duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren en ook tijdens de operatie werd alles duidelijk verteld. De nazorg is zeer goed geregeld: 24/7 bereikbaar. Het verwijderen van de hechtingen was een fluitje van een cent. Nu de laatste controle gehad en wat een mooi resultaat, wat volgens Mark nog beter gaat worden. Deze kliniek zal ik zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Geweldig resultaat

December 2021 ooglidcorrectie laten uitvoeren door Mark met een geweldig resultaat. De intake was ook zeer goed en duidelijk. Bij de gezondheids check bleek mijn bloeddruk te hoog en vertelde hij mij dat hij zo niet ging opereren. Eerst naar de huisarts en idd te hoog, met medicatie was het binnen een half jaar onder controle. De operatie verliep vlekkeloos en Mark legde alles duidelijk uit wat hij ging doen. Het fijne is dat ze 24 uur bereikbaar zijn mocht er onverhoopt toch wat zijn. Ook gewoon voor geruststelling kon je bellen. Ik heb er geen gebruik van hoeven maken en zelfs geen pijnstillers hoeven innemen. Het was pijnloos met een geweldig resultaat.

• Prijs en Kwaliteit

Een ooglidcorrectie met een prachtig resultaat!

Overweeg je een ooglidcorrectie? Ga dan vooral naar Oogmark! Na mijn vrijblijvend intakegesprek met Mark heb ik een ooglidcorrectie laten doen. Mark heeft mij goed geïnformeerd over wat de operatie inhoudt en wat eventuele gevolgen. Hierin was Mark eerlijk en duidelijk. De ingreep was niet pijnlijk, met een fijn muziekje op de achtergrond en duidelijke uitleg van Mark tijdens de ingreep gaf dat mij een erg vertrouwd gevoel. Uiteindelijk mag het resultaat er zijn! Mark is nauwkeurig, eerlijk, duidelijk, betrouwbaar en doet zijn werk met veel passie!

Het kan niet beter!

De benadering voor de ooglidcorrectie was aangenaam, zowel voor, tijdens, als na de operatie. Pijnmedicatie heb ik niet hoeven gebruiken. Ik heb nu weer een frisse blik en ben dan ook zeer tevreden met het resultaat met dank aan dr. Sylvia Accord. A.R.V. Dokkum

Super tevreden

In november 2021 heb ik een ooglidcorrectie laten doen bij Oogmark. Ik vond het erg spannend maar het is mij heel erg meegevallen. Mark en zijn assistentes nemen echt de tijd voor je en alles wordt goed uitgelegd. Ik ben heel blij met het resultaat!

Zeer goed!

Ben zeer tevreden over de behandeling. Uitgebreid intakegesprek gehad van dr. Saskia en dr. Mark van Bracht. Operatie gedaan door Saskia. Geweldig resultaat en operatie ging erg ontspannen. Helemaal geen pijn gehad en alles werd duidelijk uitgelegd. Ik kreeg een telefoonnummer mee, voor het geval er vragen of complicaties zouden zijn. Was gelukkig niet nodig. Ook controle’s prima. Ik zie er weer veel fitter uit. Geen hangende oogleden meer. Ben heel blij met het resultaat en zou Saskia dus ook bij anderen aanbevelen. Thea Timmerman, Scharsterbrug

• Prijs en Kwaliteit

Zeer goed resultaat en fijne begeleiding

In eerste instantie niet aan een huisarts willen denken voor een ooglidcorrectie. Via een ander, die deze wel aanbevol, toch maar eens op de site wezen kijken. Gelijk daarna een afspraak gemaakt. Na een zeer goed gesprek, met alle uitleg, een afspraak gemaakt voor behandeling. Resultaat nu na drie maanden al heel mooi. Zeer kundig allemaal, er wordt tijd voor je genomen. Na de operatie zijn ze gewoon 24 uur per dag bereikbaar, voor eventuele vragen en of nazorg. Kijk op de site en laat je informeren.

• Prijs en Kwaliteit

Top geholpen en een oogverblindend resultaat

Op aanraden van een vriendin, die ook een ooglidcorrectie bij Oogmark had laten doen, heb ik na lang twijfelen een afspraak voor intake gemaakt. Ik kreeg een goede uitleg over wat ik kon verwachten qua ingreep en resultaat. Direct een afspraak gemaakt omdat ik er veel vertrouwen in had. Moment van de ingreep was ik wel gespannen, maar Mark legde alles goed uit wat er ging gebeuren. Totaal geen pijn gehad. Ook fijn dat je gewoon 24/7 contact op kan nemen als je iets niet vertrouwd. Alles is perfect verlopen en ben super blij met het resultaat.

Een aanrader!

In oktober 2021 heb ik een ooglidcorrectie laten doen door Mark. De ingreep is mij heel erg meegevallen vooral ook door de duidelijke en rustige uitleg voor en tijdens de ingreep. Pijn heb ik niet gehad, wel de eerste 24 uur rust en de ogen zoveel mogelijk dicht gehouden. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! De druk van mijn oogleden was direct na de ingreep verdwenen! Wat een verlichting! De wond genas erg snel en heb er weinig last van gehad. De voor en nazorg van dr Bracht is uitstekend! Een aanrader! .

Zeer tevreden!!!

Van meerdere mensen had ik al gehoord dat Mark van Bracht echt goed is zijn werk. Ook mijn eigen huisarts verwees mij naar Van Bracht want volgens haar was hij de beste. Nou ze heeft niet overdreven want ik ben zeer tevreden! Mark en zijn assistente namen alle tijd voor mij en alles werd duidelijk uit gelegd. Ook tijdens de ingreep en dat was prettig omdat ik dat toch wel een beetje spannend vond. Ik had van anderen die ooit een zelfde ingreep hadden gehad horror foto's gezien met dikke blauwe en gezwollen ogen, nou die had ik niet hoor! Nazorg was heel goed en het eindresultaat is heel erg mooi. Dus ik ben heel blij dat ik het gedaan heb.

• Prijs en Kwaliteit

Zag er wel een beetje tegen op maar hoe alles wordt uitgelegd .Saskia heeft mij erg op mijn gemak doen voelen.Iedere handeling is goed.vertelt en werd ik steeds gevraagd of het nog ging.Heb ook helemaal geen pijn gehad Wel verkleuring rond de ogen.Zal iedereen die ooglid correctie wil doen aanraden dat bij de oogkliniek OOGMARK in Drachten te doen

• Prijs en Kwaliteit

Zie review! Alles als zeer prettig en goed ervaren.

• Prijs en Kwaliteit

Vakkundig team, duidelijke uitleg en prachtig resultaat

Intake gesprek erg helder en duidelijk, inclusief een kleine blik op het beoogde resultaat. Ingreep zelf zorgvuldig gedaan met duidelijke uitleg per stap. Erg blij en tevreden over het resultaat met mooie verbetering. Vakkundig team en vooral aardige mensen.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk en erg blij met het resultaat. Ondanks alles duidelijk vooraf was besproken, was ik na twee dagen onzeker of alles ging zoals gepland was. Ik mocht gelijk diezelfde dag komen zodat hij me gerust stelde dat dit de zwellingen waren die erbij hoorde. Bij bij was het best heftig. Ieder persoon reageert anders op de ingreep. Door misverstand in tijd was het zelfs zo dat Mark me na de ingreep persoonlijk naar huis heeft gebracht, dat is pas service!! Echte aanrader.

• Prijs en Kwaliteit

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg

Wat gespannen kwam ik binnen, maar dat was niet nodig. Na de vriendelijke ontvangst was er alle tijd om te luisteren naar hoe één en ander in z'n werk gaat. Daarna kon ik vragen stellen waar ook alle ruimte voor was. De behandeling zelf verliep rustig en er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Er werd zeer zorgvuldig gewerkt!

Zeer positieve ervaring

Tijdens het intake gesprek duidelijke uitleg gekregen. Hier werd ook echt de tijd voor genomen. De ingreep zelf is mij ook erg mee gevallen. Duidelijk in de communicatie naar mij toe over wat er steeds ging gebeuren. Had het veel eerder moeten doen. Een aanrader voor een ieder die nog twijfelt want ze nemen alle twijfel bij je weg!!

• Prijs en Kwaliteit

3 maanden geleden een oogcorrectie gedaan Zeer tevreden met het resultaat. Het ziet er heel natuurlijk uit . Reuze meegevallen al met al Ik zag er best wel tegen op Een aanrader voor mensen die twijfelen!!

Over Oogmark

Oogmark™ is een moderne gespecialiseerde cosmetisch medische praktijk gevestigd in Drachten (Friesland) op de begane grond naast de NHG-geaccrediteerde Huisartsenpraktijk Van Bracht & Dorgelo in Drachten. Er zijn 1 gecombineerde spreek-behandelkamer en 1 zelfstandige behandelkamer, een wachtkamer, een receptie en een backoffice. De kliniek is verbonden aan de NVCH, NHG, FUE Europe en de NVCG.