zeer tevreden.

Ik had last van zware oogleden, vooral tijdens mijn werk als chauffeusse. Vooral ook plakkende oogleden in de zomer. Een paar weken na de operatie voelde ik al verlichting. Ook doet/voelt mijn hele gezicht minder vermoeid aan. De arts (Mark) en assistente waren zeer kalm en zorgen dat je je op je gemak voelt en ook legde hij de stappen uit. Ik was zeer zenuwachtig maar het viel enorm mee. Zeer blij dat ik de stap heb gezet ivm met de medische noodzaak. Ik raad Oogmark ten zeerste aan.

zeer vakkundig

Ik vond het best spannend , maar door de rustige uitleg en op gemak stellende voorlichting heb ik er geen spijt van bij Oogmark mijn ogenleden te laten corrigeren en door voldoende rust te nemen heb ik zelfs geen blauwe ogen gehad. Ik zou het zo weer doen.

• Prijs en Kwaliteit

Zeer tevreden met het eindresultaat

Sinds lange tijd had ik last van zware, hangende oogleden. Uiteindelijk de knoop doorgehakt (lang getwijfeld want je laat toch iets aan je gezicht doen) en bij Oogmark uitgekomen vanwege de positieve reviews. Na de intake kon ik binnen een maand geholpen worden. Als inspecteur bij de GGD ben ik erg kritisch op o.a. hygiëne en dit is bij Oogmark dik in orde. Er wordt gewerkt volgens een hoge standaard en dat is zichtbaar in het eindresultaat. In het voortraject neemt dr. Van Bracht je helemaal mee in de procedure en er wordt je precies voorgespiegeld wat je kunt verwachten zodat er geen irreële verwachtingen ontstaan. Het resultaat vond ik uiteindelijk zelfs mooier dan ik had verwacht. De begeleiding vond ik zorgvuldig en ik heb geen pijn of ongemak ervaren. Ook de prijs valt in vergelijking met andere cosmetische artsen reuze mee. Twijfel je of je een ooglidcorrectie wil laten uItvoeren? Ik zou Oogmark zeker aanbevelen!

• Prijs en Kwaliteit

Zeer tevreden met de ooglidcorrectie

Ik ben zeer tevreden met de ooglidcorrectie die ik heb laten uitvoeren bij Oogmark. Voorafgaand bij de intake ben ik duidelijk geïnformeerd over de behandeling en het te verwachten resultaat. De behandeling zelf was pijnloos. Dr. Mark vertelt tijdens de ingreep stap voor stap wat hij gaat doen. Ik ben blij met het resultaat.

Superblij mee!

Geholpen door een professioneel team die weten wat ze doen. Eerst een screening of het echt wel nodig is en of het moeite waard is van opereren. Nou bij mij was het zeker de moeite waard en met een mooi eindresultaat! Naar aanleiding van een oogziekte (Graves) had ik flinke hangende oogleden overgehouden. Na de ooglid correctie ervaarde ik gelijk de eerste dag al dat ik veel meer zicht had. Daarnaast is de vermoeide blik weg en zie ik er veel stralender/helderder eruit. Mijn dank is groot! Praktijk Oogmark is zeer zeker een aanrader voor cosmetische correcties.

• Prijs en Kwaliteit

Ik had voor, tijdens en na de ingreep het volste vertrouwen!

Het intake gesprek gaf bij mij gelijk de doorslag. Ik wacht niet meer. Jaren had ik het plan al. Wil ik ooit iets laten doen? Dan mijn hangende oogleden. Kreeg er ook klachten door. Mij verdiept in een kliniek en ik kwam uit bij Oogmark. Eerlijk verhaal en kleinschalig. Daar hou ik van. Mark geeft vertrouwen, net als zijn assistente Froukje tijdens de ingreep. Het was allemaal lekker relaxt. En pijn heb ik niet gevoeld. Nu, bijna 4 weken geleden is het resultaat al verbluffend. Littekens zijn al bijna niet meer te zien, ik ben niet vreselijk rood, groen en blauw geweest. Alleen wat vocht boven de wangen. Bedankt team van Oogmark. En iedereen die plannen heeft? Wacht niet!

• Prijs en Kwaliteit

Goed, eerlijk, en kundig vakman

Ik kwam voor een uitgerekt oorbelgaatje te laten repareren. Dokter Mark legde de procedure uit en gaf aan dat het voor mij niet van toegevoegde waarde zou zijn. Na een opmerking van mezelf van: nou dokter, over een paar jaar mijn ogen maar laten doen. Was de reactie: waarom nu niet, nu heb je er zoveel meer jaren plezier ervan. Ik heb doorgepakt en ben heel blij met het resultaat! Geen vermoeid hoofd meer en mooi subtiel gedaan dat niemand in mijn omgeving het heeft opgemerkt. Precies wat ik ook wilde!. Tjimkje, Drachten

Een aanrader

Mijn ervaring met Oogmark is zeer positief, vriendelijk, kundig, vertrouwd, en mijn oogleden zien er fantastisch uit. geweldig werk verricht.

Hele goede ervaring

Ik ben erg blij met mijn bovenooglidcorrectie. De intake verliep prettig. Ik kreeg een eerlijk advies en kreeg meteen te zien wat het resultaat van de behandeling kan zijn. Alles doorbesproken en een afspraak gemaakt voor de behandeling. De behandeling viel me 100 procent mee. Mark vertelde precies wat hij deed. Als je dat niet prettig vindt dan doet hij dat niet ;) Na de behandeling weer naar huis met een telefoonnummer op zak dat altijd bereikbaar is voor vragen. Dat telefoonnûmmer heb ik niet nodig gehad. Het herstel ging voorspoedig en was pijnloos. Het resultaat was na een aantal dagen al heel goed zichtbaar. Inmiddels zijn we drie maanden verder en lijk ik tien jaar jonger en ben ik van mijn vermoeide ogen af. Prachtig resultaat. Ik had dit veel eerder moeten doen.

• Prijs en Kwaliteit

Ik ben van begin tot eind en vooral met het eindresultaat supertevreden

Ik ben superblij met de behandeling door dr Saskia Accord. Fijne intake, waar alle rust en ruimte was voor mijn vragen en ze mbv een sateprikker liet zien wat het eindresultaat vd ooglidcorrectie ongeveer kon worden. De duidelijke instructies voor de behandeling gaven mij veel vertrouwen en de rust tijdens de behandeling was erg fijn. Het is zo mooi geworden, geen druk meer op mijn ogen. De verwachtingen kwamen helemaal uit. Een aanrader!

Een aanrader.

Na een zeer prettig intakegesprek met verbluffend eerlijk advies gelijk een afspraak gemaakt voor een bovenooglidcorrectie bij Mark want dit voelde heel goed. De behandeling viel mij honderd procent mee, zo ook het herstel. Fijn is het dat Mark stap voor stap uitlegt wat hij doet tijdens de behandeling. Ik voelde mij erg op mijn gemak en ik ben erg blij met het resultaat. Prijs/kwaliteitsverhouding optimaal! Er is veel aanbod op dit gebied maar ik zou zeker niet twijfelen: kom gerust naar Oogmark!

Beperkte ervaring

Doordat de huisartsen maar beperkt deze ingreep uitvoeren zijn de risico’s op complicaties groter. Om deze risico’s te minimaliseren worden er idioot veel maatregelen genomen (zoals 10 dagen geen haar wassen). Mocht er ergens een risico zijn op bijvoorbeeld litteken vorming, dan weigeren ze je als patiënt. Wees dus niet te eerlijk als je hier geholpen wilt worden ;-)

• Prijs en Kwaliteit

Beste Inge, Bedankt voor je feedback. Misschien kunnen we het met dit berichtje toch nog anders voor je uitleggen. Als gespecialiseerde kliniek in cosmetische chirurgie hebben we in de afgelopen 9 jaar juist meer dan 2500 ooglidcorrecties uitgevoerd en is het op voorhand redelijk goed mogelijk een inschatting te maken van het te verwachten eindresultaat of de kans op een bijzondere complicatie. Juist, omdat je eerlijk was, bleek er sprake van een verhoogd risico op een ontsierend litteken en daarmee een aannemelijke kans op een ongewenst eindresultaat. Door onze opleiding en ervaring als cosmetisch arts KNMG en cosmetisch huisarts NVCH twijfelden we daarom, of deze ingreep wel een goede beslissing voor je zou zijn. Daarmee is het is wat ons betreft een misverstand, dat je dit interpreteert als makkelijk of veilig. Het past eerder bij verantwoorde zorg. Juist bij cosmetische ingrepen is er namelijk geen medische noodzaak en zullen we in gezamenlijkheid de keuze maken om wel of niet te opereren. We kunnen je teleurstelling overigens wel goed voorstellen. Mocht je er nog over willen praten, kan dat uiteraard altijd. vriendelijke groet, Saskia en Mark.

In vertrouwde handen met een zeer tevreden resultaat.

Juist metname ook omdat Mark van Bracht eerlijk is over eventuele, overigens sporadisch voorkomende complicaties en het te verwachten resultaat had ik het gevoel in vertrouwde handen te zijn. Mijn gevoel is juist gebleken en ook niet onbelangrijk...het resultaat is een minder vermoeide aanblik en een meer heldere oogopslag ! Oogmark is op alle fronten aan te bevelen !

Prachtig

Prachtig resultaat, beter dan ik verwacht had. Bij mij zag je geen ooglid meer, en nu heb ik dat wel weer heel duidelijk. Ik had voornamelijk veel last van het continu ”optrekken” van mijn oogleden. Zeer vermoeiend. Duidelijk intakegesprek gehad. Voelde meteen vertrouwd. Goede zorg en persoonlijke aandacht. De operatie, herstel en nazorg is allemaal heel goed gegaan. Mark van Bracht verstaat zijn vak goed, dat merk je in alles. Zeer blij met het resultaat

• Prijs en Kwaliteit

Ik heb te lang getwijfeld om deze stap te zetten !

Een ieder die nu ook een ooglid correctie overweegt zeg ik “ Doen “ !! Het is zo de moeite waard .

Zeer goede ervaringen

Met tevredenheid kijk ik terug op de behandeling bij Oogmark. Ik zou iedereen aanbevelen hiernaar toe te gaan voor een ooglidcorrectie.

• Prijs en Kwaliteit

Kwam met hoofpijnklachten. Mark van Bracht heeft een behandeling gedaan waarbij klachten aanzienlijk zijn verminderd.

Eye Catching :)

G’day Mate :) Na verschillende bedrijven te hebben gegoogled kwam ik bij Oogmark uit. Ik woon in Australië en wilde mijn ooglid correctie in NL laten uitvoeren gewoon vanwege de torenhoge prijzen hier in Oz. Na een vriendelijke en informatieve e-mail van Eleonore was de stap snel gemaakt. Goed is goed. Half juli was mijn operatie en alles verliep smooth. Fijne begeleiding, gewoon een babbeltje tijdens de operatie, en geheel pijnloos. Ook de nazorg was spotless. Ik zou het morgen gelijk weer doen. Ik had niet eens zwelling of blauwe plekken. Maar het allerbelangrijkste is dat ik veel meer zicht heb in mijn periphirale zicht. En als rij-instructeur is dat wel een must vandaag de dag ;) geen donkere vlekken meer als ik naar mijn blinde hoeken kijk. Ik raad iedereen aan niet meer verder te Googelen en gewoon Mark of Eleonore te bellen. You won’t be disappointed ….

• Prijs en Kwaliteit

Zeer tevreden over het eindresultaat.

Jaren lang wou ik al een ooglidcorrectie. Maar ik durfde het nooit. Via via kreeg ik dit adres van Oogmark. Hier heb ik een gesprek gehad en besloten dat het nu echt tijd was om actie te ondernemen. En het viel reuze mee. Ze stellen je echt op je gemak. Ik heb het gedaan en ben echt heel erg blij met het eind resultaat. Neem maar van mij aan, als ik het durf, durft iedereen het !

• Prijs en Kwaliteit

Door duidelijke uitleg is de ooglidcorrectie mij 100% meegevallen.

Bij de intakegesprek werd duidelijke uitleg en informatie gegeven. Een eerlijk advies om de ingreep wel/niet uit te laten voeren. De voorbereidingen voor de operatie was duidelijk en rustgevend. De herstelperiode is mij erg meegevallen. Voor vragen was men goed bereikbaar. Kortom dr. Saskia accord bedankt voor deze fijne ervaring. Ik ben erg blij met het resultaat.

Super blij met eindresultaat

Na wat te hebben gegoogled, kwamen we uit bij dr. Mark. De recensies waren goed, daar kijk ik toch wel naar. Tis niet niks, een boven ooglid correctie. Na de vrijblijvende informatie die ik kreeg, was ik al snel bereidt om mijn ooglid correctie hier te laten doen. Het voelde super goed en vertrouwd. Fijne rustige dokter. Ben super blij met het resultaat en krijg veel complimenten over het resultaat. Ik zou deze kliniek zeker aanraden bij mijn kennissen en vrienden!

• Prijs en Kwaliteit

Ik heb er jaren over getwijfeld om wel of niet een ooglid correctie te doen, door niet goed zicht en vermoeide ogen en blik. Via een kennis hoorde ik van Oogmark en de goede resultaten en behandeling! Dat is zeker waar gebleken! Dokter Mark nam alle tijd voor de intake, de behandeling en de risico's. Dat laatste vond ik toch wel spannend..wat als het niet goed gaat... Maar het is allemaal super gegaan met een rustige en relaxte ingreep en een super resultaat! Ook de reacties van de omgeving zijn héél positief!

• Prijs en Kwaliteit

Een adres waar ik vakkundig en vriendelijk behandeld ben

Na een intake gesprek gaf Mark van Bracht mij zoveel vertrouwen dat ik een ooglidcorrectie ben aangegaan. Hij legt alles zeer goed uit, zowel van te voren, als tijdens de behandeling. Alles onder relaxte sfeer met muziek naar eigen keus. Ook als je angst hebt raad ik je Oogmark aan. Het resultaat is heel mooi. De nabehandeling is ook met zorg. Mark bedankt.

Heel erg blij!

Zeer professionele praktijk. Mark is als arts erg betrokken en vriendelijk. Ik heb na jaren mijn beide oorlellen laten herstellen. Hij legt goed uit hoe het resultaat kan worden maar is eerlijk wat de risico's mogelijk kunnen zijn. Hierdoor heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken en ben ik zeer tevreden. Groet Bianca

• Prijs en Kwaliteit

Goede uitleg van het verloop van behandeling

Duidelijke uitleg over de behandeling en persoonlijk

Over Oogmark

Oogmark™ is een moderne gespecialiseerde cosmetisch medische praktijk gevestigd in Drachten (Friesland) op de begane grond naast de NHG-geaccrediteerde Huisartsenpraktijk Van Bracht & Dorgelo in Drachten. Er zijn 1 gecombineerde spreek-behandelkamer en 1 zelfstandige behandelkamer, een wachtkamer, een receptie en een backoffice. De kliniek is verbonden aan de NVCH, NHG, FUE Europe en de NVCG.