Fijne deskundige arts

Het contact vond ik vanaf het eerste moment heel fijn en persoonlijk. Tijdens het intakegesprek kwam de arts persoonlijk kijken of je geschikt bent voor de behandeling. 2 weken terug ging ik toch met wat spanning richting de afspraak. Het is toch een behandeling in je gezicht en daarom jaren getwijfeld. Ondanks de duidelijke uitleg tijdens het intakegesprek, weet je niet hoe het echt gaat verlopen. De arts begon met het tekenen van huid dat wordt weggesneden. Hierna werd ik naar de behandelkamer gebracht. Het is allemaal geen megaluxe, maar liever een goede arts die weet wat ze doet. De verdoving wordt gedaan middels 2 prikjes en deed totaal geen pijn, meer een klein prikje wat je even voelt. De arts vertelt precies wat je kan voelen met de verdoving, vond ik erg fijn. Vervolgens gaat de arts aan de slag. Van het snijden heb ik totaal niets gevoeld. Een gezellig praatje over de vakantie en voor je het weet zit het erop! Met een duidelijke instructie stond ik binnen een uur alweer buiten. Dag erna had ik bij een oog meer zwelling en was mn ene oog veel roder dan de ander, voor de zekerheid toch even gebeld. Wat ik fijn vond is dat de assistente Beau niet het gevoel gaf alsof je een zeur was, maar nam het heel serieus en stelde voor een foto te sturen ter beoordeling. Ze belde erna netjes terug om aan te geven dat het geen kwaad kan en als ik toch twijfel, ik altijd mag bellen. Na een week was het tijd om de hechtingen te verwijderen en de arts kwam even een praatje maken en kijken naar het herstel. We zijn 2 weken verder en nu al erg blij met het resultaat! Het moet nog verder helen, maar ik heb vertrouwen in dat het alleen maar mooier gaat worden. Dus samengevat: twijfel? Gewoon een intake plannen. Dokter van Amsterdam heeft veel ervaring en geeft goed advies (bv over het wel of niet weghalen van vetjes bij je oog).

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Van begin tot het eind een heel helder verhaal over de hele behandeling.

Lang getwijfeld of ik een ooglid correctie zou laten doen en dan ook nog door wie. Mijn keus was gevallen op dr. van Amsterdam. Dat dit een goede keus was werd bevestigd door mijn huisarts en mijn oogarts. Alle contactmomenten die ik heb gehad met de praktijk van dr. van Amsterdam verliepen bijzonder plezierig. Vanaf de intake, de behandeling zelf, hechtingen eruit halen tot aan de eindcontrole. Zowel dr. van Amsterdam als alle dokters assistentes geven blijk van hun deskundigheid en zorgvuldigheid. In verband met het ontstaan van een strengetje ben ik meerdere keren terug geweest. Hierbij werd ik steeds geholpen door een doktersassistente en zo nodig werd dr. Van Amsterdam erbij gehaald. Ik ben nu 3 mnd verder en het resultaat is prima. Ik kijk nu weidser de wereld in.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Als er iets mis gaat geeft Dokter van Amsterdam niet thuis!

Ik heb half mei een bovenooglidcorrectie laten doen door Dokter van Amsterdam. Dit ging allemaal goed totdat ik in de avond een zeer forse nabloeding heb gekregen. Mijn oog zat dagen helemaal dicht en het heeft 3 maanden geduurd voor alles er weer redelijk goed uit ziet. Nu na al die tijd zie je als je goed kijkt dat het er nog niet helemaal goed uit ziet. Een nabloeding is een bijwerking die zeker kan voorkomen. Dit gebeurt alleen niet vaak. In de avond dat ik de nabloeding kreeg heb ik de dokter aan de telefoon gehad en een foto gestuurd. Daarna heb ik nooit meer wat van de dokter gehoord. Toen mijn hechtingen eruit gehaald moesten worden heeft de dokter zelfs haar gezicht niet laten zien. Nadat ik dit bij een assistent heb aangegeven heeft ze 1 keer proberen te bellen maar kreeg mij niet te pakken. Ze heeft toen ingesproken en gezegd terug te bellen om eea uit te leggen. Daarna radio stilte.... Deze dokter gaat alleen voor goed nieuws en perfecte resultaten. Een bijwerking en daardoor een negatief bericht wil ze NIET horen. Heel jammer en zeker niet professioneel.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Beste mevrouw Smeele, Bedankt voor uw review ook al is deze negatief. Het spijt ons dat uw behandeling bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen uit uw verhaal dat u zich niet gehoord en niet gezien voelt en dat betreuren wij. Graag maken wij met u een afspraak om dit in een persoonlijk gesprek met ons te bespreken. Nathalie van Amsterdam

100% tevreden.

Goede voorlichting, klantvriendelijk, kundig, goede nazorg en een prachtig resultaat!

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

7aug ooglidcorrectie laten doen en vandaag 16 aug de hechtingen eruit. Wat een groot verschil, super blij mee. Dokter van Amsterdam stelt je echt gerust en alles word goed uitgelegd, ook de assistenten stellen je gerust. Ik vind het een geweldig team. Jolanda van lubeck Gouds

Prima behandeling

Boven ooglidcorrectie laten doen een week geleden. Zeer tevreden over de manier waarop gewerkt wordt en hoe d’r van Amsterdam je geruststelt. Heb alle vertrouwen in het uiteindelijke resultaat

Heel goed en proffesioneel

Drie maanden geleden een ooglidcorrectie laten doen. De ingreep vond ik vrijwel pijnloos, zeer tevreden over het resultaat. Ik heb nu ook minder hoofdpijn. Het was wel schrikken toen ik de foto's voor en na de behandeling zag. Wat een verschil, ik zag weer een open blik. Ik zal dr. van Amsterdam en haar team zeker aanbevelen. Henriëtte

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Werd gerustgesteld en dat had ik nodig!

Ik wilde al lang een ooglidcorrectie maar nu weet ik dat ik onbewust heb gewacht tot ik hoorde van dokter Van Amsterdam. En zo heeft het moeten zijn. Ze stelde me zo op mijn gemak, gaf me zelfs een knuffel en dat had ik nodig. De assistenten ook heel begripvol, luisteren en super aardig en lief. Nu drie maanden later ben ik zó blij als ik in de spiegel kijk. Mijn ogen opmaken is een fluitje van een cent omdat ik niet veel nodig heb. Hiervoor was ik langer bezig om enigszins een open blik te creëren.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Bovenverwachting goed resultaat, zowel esthetisch als medisch!

Echt heel erg blij! Bovenverwachting goed resultaat; het ziet er fantastisch uit, veel frisser en haast geen litteken. Maar ik zie ook echt veel meer en kan veel langer kijken zonder vermoeid te raken. Bedankt!!!

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Heb bij dokter van Amsterdam een ooglid correctie laten doen, fantastisch hoe deze dokter en haar personeel je adviseren zonder daarbij accent te leggen op commerciële doeleinden. Ze adviseren volledig vrijblijved met een intake, de after sales is perfect, informeren na de ingreep hoe het met je gaat. Als je een vraag hebt over of na de ingreep wordt er direct terug gereageerd en geadviseerd wat te doen. Ik ben ronduit meer dan tevreden en adviseer mensen juist te kiezen voor deze professionals. De schaal van cijfers voor waardering loopt natuurlijk tot 10, ik geef gewoon een 11 !!!!! Super bedankt Ronald Westerman

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Uitstekend geholpen, prachtige ogen én geen hoofdpijn meer!

Na 1e contact volgde op korte termijn een intake én nogmaals op korte termijn de ingreep van bovenooglid correctie. Geen fancy praktijk, maar gewoon prima team en uitstekende ruimten. Intake werd de tijd voor genomen en ik kreeg voldoende informatie op papier mee naar huis. Geen gestress voor, tijdens of na de ingreep door gehele team, ondanks dat de ingreep langer duurde omdat tevens (ongepland) de "vetjes" verwijderd werden. Voor de ingreep ook weer de nodige info op papier/na-zorg materialen ontvangen. Tijdens de -pijnloos uitgevoerde- ingreep was er een relaxed sfeer, met een gezellig praatje en ruimte voor humor. Enkele dagen na de ingreep werd er per mail naar mij geïnformeerd. 6 dagen na ingreep werd hechting -pijnloos- verwijderd. Na 3 mnd na controle. Alles met veel kennis en kunde. I.v.m. advies gekregen bij na controle is er over 2 mnd. wederom een contact moment. Kortom, ik ben zeer tevreden, voel mij goed -regelmatig- begeleid en in professionele handen en....ben van mijn hoofdpijn af. Ik heb een lekker ander fris koppie gekregen! Bedankt allemaal.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Heb vorige week mijn oogleden boven laten liften. Na een fijn intake gesprek, was het even op de afspraak van behandelen wachten.. geen zenuwen gehad, zonder pijn geholpen en met goede instructie naar huis, de dag erna nog even nageteld met de vraag hoe het gaat.Na 6 dagen terug om de hechtingen te verwijderen (ook dat was pijnloos) en ohhh wat is het mooi geworden!!! Zo enorm blij mee

Alles klopt

Geweldig goed Heb 1 week geleden een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren. In één woord fantastisch resultaat. Geen pijn gehad tijdens de behandeling. Tijdens de behandeling leuke gesprekken gevoerd. Goede voorlichting tijdens intake en goede voor- en nazorg. De dag na de behandeling wordt je netjes gebeld door de assistente of alles goed gaat en of je nog vragen hebt. Ik zou het iedereen aanraden. Super arts en heeft een leuke team.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Zeer kundige arts en zorgzaam team

Drie weken geleden een ooglidcorrectie bij dokter van Amsterdam, betrokken en erg professioneel en goed in haar vak. In 1 woord geweldig. Het resultaat is nu al mooier dan ik me had kunnen voorstellen. Ik kan iedereen dokter van Amsterdam en haar zorgzame team aanbevelen.

Geweldige en bijzondere ervaring

Ik ben blij, dat ik de juiste keuze heb gemaakt om naar Dr. van Amsterdam te gaan. Had wel al voorkennis over hoe kundig ze was. Een aardige, zeer goede en ervaren arts met een heel fijn en ook ervaren team om haar heen. Goede voorlichting van tevoren, de verdoving amper gevoeld en al is het pas een week geleden, het voelt en ziet er nu al best goed uit. Kan alleen nog maar beter worden lijkt me.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Ooglidcorrectie gehad, het begon al bij de intake. Heel veel aandacht (wat heel fijn is, het is toch spannend). Geen zenuwen meer daarna, ingreep viel reuze mee. Niet blauw geworden, na 1 week was het al heel mooi. Top team, heel veel complimenten voor jullie.

Geweldig goed

Heb 1 week geleden een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren. In één woord fantastisch. Totaal geen pijn gehad tijdens de behandeling. Tijdens de behandeling leuke gesprekken gevoerd. Goede voor- en nazorg. Zeer duidelijke uitleg. De dag na de behandeling wordt je netjes gebeld door de assistente of alles goed gaat en of je nog vragen hebt. Ik zou het iedereen aanraden. Super leuke arts en heeft een leuke team.

Top team

Boven ooglidcorrectie laten doen in november, en wat ben ik blij! Het resultaat is fantastisch.Totaal geen zenuwen gehad, zo ontzettend fijn geholpen. Ik zou het iedereen aanraden.

Top team

Een week geleden de lipolaser behandeling ondergaan van de hals/kaaklijn. De begeleiding was meer dan geweldig, stellen je gerust en de uitleg is helder en duidelijk. Het resultaat is nu al verbluffend en dat gaat nog beter worden. Buiten wat blauwe plekjes en zwelling heb ik geen pijn ondervonden van de behandeling. Voor en nazorg is top, de band dragen voor een week dag en nacht is te doen, nu nog 5 weken alleen ‘s nachts. Dank jullie wel, voor mij zijn jullie een geweldig team!

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Overige behandeling

Superblij!

Heb 2 maanden geleden een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren. In één woord fantastisch. Zou het zo weer doen. Totaal geen pijn gehad tijdens de behandeling. Wel gespannen maar daar weet de Dr. op een professionele manier mee om te gaan. Goede voor- en nazorg. Zeer duidelijke uitleg. De dag na de behandeling wordt je netjes gebeld door de assistente of alles goed gaat en of je nog vragen hebt. Een topteam! Zeker aan te raden.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Zeer goede service en keurig netjes gewerkt!!!

Erg fijne voorlichting. Ze leggen alles duidelijk uit en bellen na de ingreep. De ingreep was keurig. Netjes en schoon gewerkt. Dik tevreden!!!

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Februari 2023 een ooglidcorrectie laten doen bij dokter van Amsterdam. Super blij mee! Professioneel en heel toegankelijk. Fijne dokter en vriendelijke assistenten. Thea

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Wat een aanrader is dit. Ik kwam voor een besnijdenis en zowel de voor- als nazorg is perfect. Je wordt van tevoren uitgebreid ingelicht over wat je kunt verwachten. De ingreep verliep prettig en professioneel. En de volgende dag nam de kliniek contact op om te vernemen hoe het de eerste dag/nacht is gegaan. Nou, prima. Geen pijn gehad. Ook geen napijn. Ik ben nu drie weken verder en tot dusver heelt het mooi zonder pijn of problemen. Dus mocht u overwegen iets aan uw lichaam te laten doen, ga dan naar Dr Van Amsterdam. Ze is niet de allergoedkoopste maar op je lichaam moet je niet bezuinigen, lijkt mij. Bovendien, m.b.t. besnijdenissen heeft ze er duizenden gedaan begreep ik dus zoek maar niet verder en maak een afspraak bij Dr Van Amsterdam. Rinus

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Besnijdenis man

Heel goed geholpen

De dokter stelt je goed gerust en is er prettig in de omgaan. Goede duidelijkheid ook van de assistente. Zelfs tijdens de behandeling een geruststellend praatje. Ook zeer professioneel. God loves you. Een echte aanrader

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Sterilisatie man

Kwaliteit & persoonlijke aandacht dat is wat je krijgt!

Waar jullie veel waarde aan hechten is precies wat jullie wat mij betreft hebben waargemaakt. Ik voelde mij erg op mijn gemak en tijdens de operatie heb ik geen pijn gehad. De grappige anekdotes van Dokter Amsterdam zorgden voor een fijne afleiding tijdens de ingreep. Ik kijk er met een glimlach op terug. Een topteam met fijne en deskundige assistentes, voorspoedig herstel en goede nazorg. Lieve dames die je geruststellen en daarnaast nog heel gezellig ook!