
Ik heb een vette rekening ontvangen en vraag me af ooit een overeenkomst te hebben gesloten.
Beste Addie, bedankt voor je review. Graag kom ik persoonlijk met je in contact om de onduidelijkheid die je hebt ervaren bij je weg te nemen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Alvast Bedankt!
Op het moment dat ik vragen heb over de invulling en gebruik van de diensten, heeft Joyce van Youvia ons heel goed geholpen om de juiste keuze voor ons bedrijf te maken. Een schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid, gedrevenheid, kennis en empathie. Dank je wel.
Beste Adrianus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat is waar wij het voor doen. Ook in de toekomst staan wij graag voor je klaar!
De communicatie loopt moeizaam. Na heel veel energie van mijn kant zijn de problemen uiteindelijk opgelost.
Beste Danny, ik begreep dat er wat mis is gegaan met de eerdere opzegging, waarvoor onze excuses. Inmiddels is er contact geweest en is dit recht gezet. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf
Originele beoordeling
Zeer slechte communicatie. Onduidelijk in hun werkzaamheden en totaal niet transparant.
Beste Danny, ik begreep dat er wat mis is gegaan met de eerdere opzegging, waarvoor onze excuses. Inmiddels is er contact geweest en is dit recht gezet. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf
Vandaag heb ik afspraak met youvia. Door telefoon probleem, heb ik iets later contact met uw collega. Totaal service is goed.
Beste meneer Yao, ik begrijp dat u mijn collega Jeroen gelukkig kort na deze review nog gesproken heeft en alles duidelijk is. Mocht u nog (andere) vragen hebben dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Rolf & Jeroen.
Originele beoordeling
Vandaag heb ik afspraak met youvia. Tot nu toe niets hoor van uw collega.
Beste meneer Yao, ik begrijp dat u mijn collega Jeroen gelukkig kort na deze review nog gesproken heeft en alles duidelijk is. Mocht u nog (andere) vragen hebben dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Rolf & Jeroen.
We hebben al heel vaak aangeven dat we niet willen adverteren en ze blijven maar bellen en onterechte factureren sturen. De administratie is totaal niet op orde. Kortom waardeloos!
Beste Marco, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je het niet zo fijn hebt ervaren met ons. Graag willen wij in contact komen om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten. Alvast Bedankt!
Goede service, medewerker nam alle tijd om het maximale uit de bedrijfsprofielen te halen
Beste Tom, dank voor de mooie review en fijn om te lezen dat ik je goed heb kunnen helpen. Mocht ik verder nog iets voor jullie kunnen doen dan verneem ik het graag. Groet, Rolf
Zeer slecht. Getracht ongevraagde abonnement op te zeggen. Zou worden gebeld. Ook via contactformulier gemeld dat factuur moet worden ingetrokken. Nog steeds geen reactie.
Beste Esther, bedankt voor je review. Graag kom ik met je in contact. Zodat ik navraag voor je kan doen naar de status van je opzegging. Zou je een berichtje willen sturen met je contactgegevens via Whatsapp naar 0651090933? Je bedrijfsnaam hier achterlaten mag ook. Alvast bedankt!
Omdat ik zelf weinig ervaring heb met SEA campagnes/ marketing online, wilde ik een professioneel bedrijf inschakelen. Het is mij enorm tegen gevallen. Weinig resultaten, weinig begeleiding/feedback en moeilijk bereikbaar. Tussendoor is het contract niet opzegbaar. Ik vind het de slechtste investering van het afgelopen jaar, die ik gedaan heb.
Beste Berry, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je verwachtingen niet naar wens zijn. Hier willen wij heel graag verandering in aanbrengen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten. Alvast Bedankt!
Te laat merkte ik dat ik nog enkele papieren telefoonboeken nodig had. Bestellen niet meer mogelijk, want ze worden niet meer gedrukt. Tot mijn grote tevredenheid is men actief intern gaan zoeken naar nog aanwezige exemplaren en heeft men verschillende laatste edities gevonden. In plaats van simpelweg "nee" verkopen, heeft men mij super geholpen, ben er blij mee, top service!
Beste Jan, bedankt voor je review, Wat fijn om te lezen dat je een mooie ervaring hebt met Youvia. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan helpen wij je graag hiermee. De papieren gidsen zijn nu wel echt op dus je bent de allerlaatste die we daar blij mee konden maken.
Altijd fijn om eventjes de puntjes op de i te zetten in een telefonisch gesprek. Dit keer met Wessel. Wessel bedankt voor het fijne gesprek. Ik kan weer verder met een paar goede adviezen van jou!
Beste Chris, bedankt voor je mooie review! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan helpen wij je graag hiermee.
Ooit begonnen bij DTG met een simpele vermelding in de telefoongids. Dat is alles wat ik wilde. Youvia meent steeds meer diensten te moeten aanbieden waar ik niet om heb gevraagd en ik ook totaal geen meerwaarde inzie. Ik merk het bijvoorbeeld niet aan bezoek van de website of in het aantal telefoontjes. Maar de rekening van bijna 353 euro is absurd hoog. Ik heb het dan 20 jaar ook opgezegd.
Beste Roelof, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het niet naar wens hebt ervaren. Graag willen wij in contact komen om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten, dan kunnen wij ook op die manier contact opnemen. Alvast Bedankt!
vriendelijk geduldig hulpvaardig
Beste Carry, bedankt dat je onze gesprekken zo hebt ervaren. Succes met het service gesprek en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Wessel.
Hebben echt alles aan gedaan me bedrijf een succes te maken en alles wat je aangeeft gaan ze gelijk mee aan de slag om te realiseren!
Beste Rinus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een mooie ervaring hebt met Youvia. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben kun je altijd contact opnemen met ons.
Ik belde voor 1 ding en werd op uitermate prettige wijze over andere relevante en verwante zaken geïnformeerd en geholpen.
Beste Nathan, dank voor de mooie review! Mocht ik je nog verder op weg kunnen helpen dan hoor ik het graag. Groet, Rolf
Fijn gesprek met een zeer vriendelijk jonge man. Heeft me met veel advies geholpen. Dank je wel ben zeer tevreden.
Beste Riët, dank voor de mooie review, Groetjes Rolf (de jonge man in kwestie).
Thijmen, heeft mij gebeld naar aanleiding van mijn reactie op Google omtrent social media en marketing. Wij hebben eerst 10 a 15 minuten een gesprek gevoerd (terwijl ik aan het wandelen was) en inmiddels thuis aangekomen liet hij mij zien op de pc waar ik stond op Google. Nergens dus! Ik was verbaasd hoe snel hij reageerde en hoe professioneel hij te werk ging. Na een illustratie van Thijmen hoe social media en google marketing werkt was ik verkocht. De deal werd geseald gelijk binnen een half uurtje. Thijmen is heel professioneel te werk gegaan, hij informeerde precies wat hij kan bieden en gaf mij de mogelijkheden geïllustreerd en stapsgewijs op pc waardoor het makkelijker werd voor mij om een keuze te maken naar mijn die voor mij budget haalbaar is. Ik was meteen verkocht!
Benaderd door een verkoper die graag helpt onze online vindbaarheid te verhogen. Krijg vervolgens tot 3x toe een andere 'specialist' zonder enige uitleg. Specialist komt vervolgens een kwartier te laat voor de eerste meeting, laat mij zelf nabellen waar hij blijft. Persoon in kwestie heeft zich niet ingelezen in de organisatie maar wilde wel vooraf weten of ik de deal kon closen aan het eind van het gesprek. Stuurt me vervolgens een (standaard) vervolgmail met compleet andere naam. Bedrijf aangesproken dat dit geen goede basis is voor een verdere samenwerking en vervolgens geen reactie meer.
Beste Meline, Bedankt voor je review. Graag willen wij samen met jou naar de situatie kijken om alsnog tot een persoonlijke aanpak te komen. Kan je ons een berichtje sturen met je telefoonnummer via WhatsApp? Alvast bedankt.
Makkelijk om een vast aanspreekpunt te hebben. Fijne communicatie, snelle acties.
Beste Roel, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een fijne ervaring hebt met ons. Mocht ik je nog ergens mee helpen dan hoor ik dat graag van je.
Ik probeer al jaren van DTG/YOUVIA af te komen via mail, brieven, telefonisch. maar het wil mij niet lukken om een bevestiging hiervan te krijgen. Klantnummer 2314386 Probleem goed opgelost na deze beoordeling.
Beste Marco, mooi om te vernemen dat het zo goed is opgelost en sportief dat je de tijd hebt genomen om de review te updaten. Dank! Groetjes (namens) Jaleesa
Originele beoordeling
Ik probeer al jaren van DTG/YOUVIA af te komen via mail, brieven, telefonisch. maar het wil mij niet lukken om een bevestiging hiervan te krijgen. Klantnummer 2314386 Misschien dat dit helpt omdat DGT klantenvertellen heeft overgenomen.
zeer slecht, nog nooit van dit bedrijf gehoord of gezien en direkt een incasso, WTF
Goedemiddag, bedankt voor je review. Graag willen wij opnieuw samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Ik begrijp namelijk dat wij hierover recent al contact hadden. Kan je ons via WhatsApp doorgeven op welk tijdstip en via welk telefoonnummer wij jou het beste kunnen bereiken? Alvast bedankt.
Ik belde met een vraag over een factuur. Ik werd gelijk op een zeer prettige wijze geholpen. Meneer vroeg ook of hij mij nog met mijn profiel kon helpen. Erg attent.
Beste Melissa, dank voor de mooie review. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf
Wessel Meijer van Youvia heeft mij heel goed geholpen met het weer up to date krijgen van mijn account en tips gegeven voor het nog beter maken van mijn vindbaarheid op het internet.
Beste Bianca, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat u een positief gevoel heeft over gehouden aan onze gesprekken. Veel succes met het programma en tot horens. Met vriendelijke groet, Wessel.
Goed gesprek en goed verder geholpen.
Beste Wim, dank voor de mooie review! Gr. Rolf
Aardige meneer aan de telefoon
Beste Loes, dank voor de mooie review! Fijne week gewenst! Gr. Rolf
Krijg sinds kort mail en post van Bos incasso voor een faktuur die in November al is betaald. Heb het online gemeld maar er wordt niet op gereageerd. Heb ook vermelding opgezegd online, ook hier wordt niet op gereageerd. Naar aanleiding van bovenstaand review heeft Youvia direct contact gezocht en zijn we tot overeenstemming gekomen.
Beste Roel, Dank voor je tijd voor ons contact. Sportief dat je de review hebt bijgewerkt. Mocht ik verder iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf
Originele beoordeling
Krijg sinds kort mail en post van Bos incasso voor een faktuur die in November al is betaald. Heb het online gemeld maar er wordt niet op gereageerd. Heb ook vermelding opgezegd online, ook hier wordt niet op gereageerd.
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.