
Ik heb een supergoede uitleg gehad! De medewerker had veel geduld! Was heel beleefd! Zeer geschikt deze job!
Ze zijn mijn tijd niet eens waard om voor hun hier een lange tekst te gaan schrijven , dus Google ze maar voordat je een contract aansluit , OPLICHTERS geen marketing bedrijf
Dit bedrijf belt zonder daarom gevraagd te hebben!!
Mijn website is af! Het begon een beetje traag maar op een gegeven was duidelijk wat er gedaan moest worden toen ging het als speer. Ik ben erg tevreden met het eind resultaat en met YOUVIA. Ik zocht iemand die met mij meedacht en met nieuwe inzichten en ideeën kwam en ja die kwam. Met Bjorn heb ik een mooie samenwerking gehad wat resulteerde in een mooie website. Heel fijn dat het optijd voor de feestdagen af is. Dank je wel.
Beste Carmen, dank voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe website en alvast fijne feestdagen gewenst! Groetjes, team Youvia.
Inmiddels een goed en constructief gesprek gehad met Tim en naar beide kanten alles naar tevredenheid opgelost.
Beste RS, fijn om te lezen dat je er met Tim goed uit bent gekomen. Dank ook voor het updaten van de review. Op naar een goed vervolg van onze samenwerking! Groetjes, team Youvia.
Originele beoordeling
Zaken niet op orde. Zeer klantonvriendelijk bedrijf. Komen afspraken niet na. Reageren niet op mail, chats. Veel miscommunicatie intern....etc.
Zeer slecht
Beste Erika, ik begrijp dat er naar tevredenheid contact is geweest met jouw persoonlijk adviseur Jennik en je nu zijn directe contactgegevens hebt. Mochten we verder iets voor je kunnen doen dan vernemen we het graag. Groet, Rolf - Team Youvia.
Ik vind het wel jammer dat ze geen bezetting hebben in de avonduren om contract met hun te krijgen, overdag heb ik niet altijd tijd, want s`avonds is de enige tijd dat ik kan. De andere zaken waar ik mee zat, hebben we gezamelijk op gelost.
Beste Jean, dank voor het bijwerken van de review. Wat betreft het bereikbaar zijn in de avond; dit waren we in het verleden wel, hier zijn we echter mee gestopt omdat er zeer weinig gebruik van werd gemaakt. Fijn dat het (tijdens kantooruren) toch goed is opgelost. Vriendelijke groet, team Youvia.
Originele beoordeling
Ik krijg met geen mogelijkheid in de avond contract met hun, alleen overdag waar dan kan ik niet, want dat is de enige tijd dat ik kan, ik ben 1/2 jaar bezig advertentie. Wat tot niets heeft geleid. Wordt nu stil zwijgend verlengt zonder aankondiging en wordt er nog facturen gestuurd. Ik ben een kleine 1 mans zaak rijschool. En kan het geld wel ergens anders voor gebruiken
Ferania & Andy Enorm bedankt voor jullie Super Snelle Hulp en oplossingen. Mijn Email werkt weer fijn!
Beste Gea, dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat alles weer werkt! Groetjes, Team Youvia
krijg met geen mogelijkheid mijn contract ben 2 jaar bezig en nog worden er facturen gestuurd ben een kleine 1 mans zaak in licht en geluid wat op zijn gat ligt en kan het geld wel ergens anders voor gebruiken
Beste Gerd, n.a.v. jouw review kom ik achter dat wij jouw opzegging, ondanks de bevestiging, niet goed hadden verwerkt. Wij hebben dit nu met terugwerkende kracht rechtgezet. Ik heb je zojuist gemaild met de details. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rolf
Johan is een fijne man om naar te luisteren, voelt vertrouwd aan. Een gedreven man, vol enthousiasme, heeft hij mij geholpen. Kortom, een aanrader!
Beste Cas, dank voor de mooie review! Groet, Team Youvia
We hadden in 1e instantie een meningsverschil over de faktuur, dit is goed opgelost, waarbij medewerker Rolf Prill een goede rol heeft gespeeld, hij heeft vlot en volgens afspraak gereageerd.
Beste mevrouw Kamminga, fijn om te lezen dat de oplossing in goede aarde is gevallen. Dank voor het mooie cijfer! Groetjes, Rolf.
Als kleine webshop hoopte ik te kunnen groeien in samenwerking met Youvia. Een tijdje terug heb ik daarom contact opgenomen met Youvia en de verhalen waren veelbelovend. Helaas zijn de resultaten niet goed. De kosten zijn al opgelopen naar €1500+ en het heeft me welgeteld €30,- opgeleverd. Ik baal hier erg van gezien ik nu zelf enkel aan het werk ben om de hoge kosten van Youvia te kunnen betalen. Het doel was natuurlijk dat het mijn bedrijfje verder zou brengen en niet juist de afgrond in. Ik heb dit ook besproken met de accountmanager, maar bij Youvia intern is geen sprake van inlevingsvermogen, ik kan namelijk ondanks de slechte resultaten niet stoppen met de samenwerking. Het lijkt alsof het enkel om geld draait bij Youvia. Ik hoop op een oplossing en alsnog snel te kunnen stoppen met de samenwerking. Dit kan ik wel mijn slechtste investering ooit noemen.
Beste Lisanne, fijn vandaag even contact te hebben gehad. Mijn collega zal zoals afgesproken volgende week de definitieve oplossing met je bespreken. Groetjes, Kayla
Kayla begreep meteen mijn vraag. Dacht mee en kwam met een helder voorstel. Ik ontving per omgaande de offerte. In uw systeem was een adreswijzing niet opgenomen. Ik meldde dit in een mail en kreeg vrijwel per omgaande haar reactie waarin zij zich (namens Youvia) verontschuldigde en aangaf dat de wijzigingen al wel een tijd in het systeem zaten, maar kennelijk nog niet automatisch in de offerte gegenereerd werden. Ze zou ook aankaarten dat er met mijn in de afgelopen jaren (bij mijn weten) niet voorafgaand aan de verlenging contact met mij was opgenomen. Ik heb ook deze keer alleen een brief ontvangen. Kayla heeft ook een prettige en energieke telefoonstem. Goed visitekaartje dus!
Beste Wil, bedankt voor je mooie review! Fijn dat je ons gebeld hebt en dat we met je mee hebben kunnen denken, waardoor we samen een slimme oplossing gevonden hebben. Bedankt voor je complimenten. Groetjes, Kayla
Youvia heeft een moderne prachtige website gebouwd voor ons kantoor die voldoet aan de eisen van deze tijd en past bij ons kantoor. De vindbaarheid van ons kantoor is aanzienlijk vergroot.
Wat fijn dat je zo tevreden bent met het resultaat! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij het graag. Groetjes van Björn & Inge
Andy Duidelijke uitleg en perfect geholpen
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je het gesprek met Andy zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia.
Als gevolg van een verandering in de bedrijfssituatie klopte de gegevens niet meer met de werkelijkheid. Even aangegeven en binnen een uur voor mekaar! Daar kan het menig instantie wat van leren!
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en dat jouw bedrijfsgegevens weer actueel zijn. Mocht je nog vragen hebben of wijzigingen willen aanbrengen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia.
Wesley Meijer belde mij direct na een schriftelijke notitie van mijn kant. Nagaan wat er speelt, gecheckt en een oplossing voorgedragen.
Beste mevrouw de Jong, bedankt voor de jarenlange samenwerking en de mooie review. Fijn dat we het op deze wijze hebben kunnen oplossen. Veel succes toegewenst met jouw bedrijf. Met vriendelijke groet, Wessel.
Al 20 jaar ervaring en altijd goed bevallen. Van mijn kant overeenkomst opgezegd waarbij een passende oplossing is geboden. Kortom : wanneer ik weer op zoek ben zou ik weer contact met Youvia opnemen.
Beste Robert-Paul, dank voor de lange samenwerking en de mooie review. Goede zaken gewenst en hopelijk spreken we elkaar in de toekomst weer. Vriendelijke groet, Rolf
Top service!
Beste Marleen, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons contact op Whatsapp zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we het graag. Met vriendelijk groet, Wessel.
Andy
Dank voor de mooie Review! Daar staat Andy om bekend. Groet, Klantenservice Youvia
Heb vandaag een fijn telefoongesprek gehad met Wessel van Youvia. Heel informatief en duidelijk. Ben helemaal op de hoogte nu.
Beste Rian, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons gesprek zo hebt ervaren en dat we het op deze wijze hebben kunnen afhandelen. Met vriendelijk groet, Wessel.
Originele beoordeling
Ik wacht nog steeds op een creditnota. Kan me niet voorstellen dat Youvia wil dat ik nog een jaarcontract betaal (€ 441,19) alleen maar omdat ik tien dagen te laat ben met opzeggen..... Of is dit voor Youvia klantenbinding? ex klantnr. 13272084 Ook bellen ze niet terug als ze dat beloven......
Beste Rian, ik heb begrepen dat er volgende week staat er een contactmoment ingepland om bovenstaande te bespreken. Ik ga er van uit dat we er in goede orde uitkomen. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Rolf, Team Youvia.
Nadat ik bij het aanpassen van onze website was vastgelopen heb ik mijn contactpersoon gebeld en werd ik snel en prettig verder geholpen.
Beste Hans, dank voor jouw review. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan zitten we voor je klaar! Groetjes, klantenservice Youvia
Opstart was pri,a, goede ondersteuning bij opzetten website. Opzeggen van de diverse abonnementen is echter een stuk lastiger dan het bouwen van de website.
Beste Jeroen, bedankt voor de review en het laatste telefoongesprek. Veel succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Wessel.
Originele beoordeling
Je wordt platgebeld en gemaild als ze iets willen verkopen, maar als je je abonnement op wil zeggen is er niemand thuis. Probeer al meer dan een maand ons abonnement op te zeggen. Ondanks aangetekende brieven komt er nul komma nul reactie. Althans er komen mailtjes en telefoontjes maar geen bevestiging dat je er van af bent. Er zijn vele andere websitebouwers en hosters en marketingorganisaties die beter en goedkoper en vooral klantvriendelijker zijn. Voor mij nooit Youvia meer
Inge Boer heeft mij verschrikkelijk goed geholpen, kordaat en duidelijk. Ze kent haar werk heel goed en snel. Een verademing met vele andere bedrijven. - Bij andere bedrijven word je in de wacht gezet, word je doorverbonden of de persoon die daar overgaat is niet aanwezig enz. enz. Dus conclusie: Hou dit zo vol, dan zullen jullie zeer tevreden klanten houden.
Dank je wel Sophia! Ik blij als jij als klant tevreden bent over mijn uitleg. Ik kom gauw eens kijken in je atelier. Gezellig ; ) Groetjes Inge
Nam genoeg tijd, legde alles goed uit en adviseerde goed.
Beste Christine, bedankt voor het fijne telefoongesprek van zojuist. Veel succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Wessel.
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.