Filters

10

Goed geholpen

Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat jullie altijd voor me klaar staan en regelmatig contact opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen door Rolf Prill

Uitstekend geholpen door Rolf Prill van Customer Care. Net even dat stapje extra.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hun aanbeveling heeft gewerkt!

Na een goed gesprek afgelopen jaar hebben we wat online zaken van Youvia afgenomen en verhip, meer bezoekers en klanten, dat is fijn. Ook een keer contact gehad op een vraag die snel en goed beantwoord is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en efficiënt!

Fijn geholpen door Inge en ze dacht aan dingen voor ik het kon. Zeer behulpzaam en het snel geregeld! Echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Facturen per post

Ik ontving mijn facturen nog steeds per post. Na een telefoontje met medewerkster Inge van Youvia is dit snel opgelost en krijg ik de facturen nu heel makkelijk per mail.

  • Aanbevelen? Ja
1

YOUVIA = ADMINISTRATIEF EEN GROTE ROMMEL

Klantenportaal werkt niet. Goed werkend emailadres wordt zomaar verwijderd. Vervolgens kan je je gegevens niet meer aanpassen in youvia. Want ja, daar heb je je emailadres voor nodig en dat wordt niet meer herkend. Onderdelen waarvoor bij DTG al geen abonnement meer was, worden onterecht in rekening gebracht. Facturen komen ineens per papier !! (ANNO 2020). Emails naar klantenservice worden pas na een MAAND beantwoord. Telefonisch slecht bereikbaar. YOUVIA = YOU Verkeerde Informatie & Administratie. Als het binnen 5 werkdagen niet is opgelost, is door laten lopen van het abonnement echt zinloos.

  • Aanbevelen? Nee
1

Klantonvriendelijk

Op 30 april jl. een factuur gekregen zonder vooraf geïnformeerd te zijn over de kosten van de dienstverlening van Youvia en de overname van Youvia door DTG. Na 1 herinnering contact opgenomen met Youvia per mail met het verzoek om de overeenkomst op te zeggen en mijn ongenoegen te uiten over hun dienstverlening. Bevestiging ontvangen van ontvangst van mijn mail doch nooit een concrete reactie per mail ontvangen. Telefonisch contact gehad met Youvia hierover. Ze gaven aan een mail verstuurd te hebben doch deze is nooit aangekomen. Nogmaals verzocht om mail te versturen echter nooit ontvangen. Vervolgens nog 2 herinneringen gekregen voor de betaling van de factuur waarbij wordt aangegeven dat ik binnen 24 uur moet betalen. Zojuist gebeld met Youvia om mijn ongenoegen over de gang van zaken te uiten. Blijkt dat ik er gewoon nog een jaar aan vastzit omdat ik de overeenkomst niet op tijd heb opgezegd. Erg klantonvriendelijk om dit niet op 1 of andere wijze te communiceren voor de overname van Youvia door DTG. Ik had een overeenkomst met DTG en niet met Youvia !

  • Aanbevelen? Nee
8

Kundige en aardige medewerkster. Wist van de "hoed en rand"

Youvia IT-systeem werk(te) niet goed. Toch uiteindelijk gewoon goed geholpen door deze mevrouw.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geschrokken van factuur via mail zonder enige goedkeuring!

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast... Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

  • Aanbevelen? Nee
9

Top manier van adverteren

Via 1 dashboard alle belangrijke social media kanalen bereiken . Snel ,simpel ,duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Inge is een topper!

Na een telefonisch gesprek met Inge is de rijschool correct en met begrip te woord gestaan en is de situatie perfect afgehandeld. Voor Youvia en zeker voor de medewerkers is het ook een erg moeilijke kwestie, dat ben ik me bewust! Top, hartelijk dank Inge

  • Aanbevelen? Ja
8

klantvriendelijk

voor de eerste keer sinds 22 jaar dat ik bij jullie klant ben, een medewerker aan de lijn gehad(Lars Castelijns), die tijd voor je neemt

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed geregeld

Er was bij mij een factuur tussen wal en schip geraakt. Ik ben snel geholpen doordat ze de factuur alsnog gemaild hebben om problemen te voorkomen. Dat allemaal binnen een half uur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne.

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne, in duidelijke taal en iedere maand veel verbeteringen. Presentatie goed verzorgd door Rachida Boukechoudan. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en duidelijk advies

Wordt telefonisch goed te woord gestaan. Staan bij elke vraag klaar om je te helpen en niets is te veel Mike & Sjoerd dank je wel voor jullie hulp

  • Aanbevelen? Ja
9

vakbekwaam personeel

Dit bedrijf denkt graag met je mee !

  • Aanbevelen? Ja
8

De ervaring met Inge was goed

Mijn ervaring met Inge Boer was goed, ze heeft ook nog het een en al uitgelegd over mijn Youvia enz en het probleem opgelost dat we hadden met de info box.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede dienstverlening

Na wat problemen met de website zijn wij keurig weer op weg geholpen en hebben wij onze website weer bij gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
9

fijn geholpen

Ik had problemen met inloggen en het aanpassen van diverse tekstregels. Na een bijzonder fijn contact met de klantenservice hebben Inge en Bjorn mij prima geholpen en is alles in korte tijd goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte klantenservice

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast. Ik heb mij op het reflexrecht beroepen dat in sommige gevallen ook geldt voor kleine ondernemers maar ik vind geen gehoor maar om voor dit bedrag een zaak van te maken... daar rekenen ze op. Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geholpen

Na een klacht ben ik goed geholpen en weer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede internetweergave,duidelijk,klantvriendrlijk

Goede klantviendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Andy Badal heeft mij goed geholpen

Andy Badal heeft mij goed geholpen met installeren wachtwoord voor inbox Website

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede samenwerking met toegevoegde waarde

Destijds abonnement bij de "voorganger" DTG. Hiermee behoorlijk aantal nieuwe klanten weten te werven. Er was voor mij sprake van een vlotte overgang van DTG naar Youvia met voldoende en goede communicatie. Ook vandaag weer fijn telefonisch onderhoud met Youvia gehad met als kernwoorden deskundig, vlot en to the point.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettige gesprek gevoerd duidelijke uitleg

De medewerker heeft de tijd genomen om mij het e.a. uit te leggen en goede adviezen gegeven.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.