Filters

5

onduidelijk en niet klantvriendelijk

Het grote probleem met Youvia is dat de meeste mensen nog nooit van dit bedrijf gehoord hebben en dat de omschrijving op de factuur ook niet erg verhelderend is. Ook als je de tekst op de website leest, denk je: waar gaaaaat dit over?

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en prettig in de omgang

Goede service en prettig in de omgang

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, adequaat en persoonlijk

De medewerker (Rolf) pakte het verhaal meteen goed op en ontdekte tijdens de procedure een technische omissie in mijn internetpresentatie via Youvia. Hij beloofde daar meteen werk van te maken en heeft dit gedaan. Ook volgde hij proces en kon hij na enkele dagen melden dat het nu allemaal was geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Ze blijven fouten maken en heb het programma opgezegd ook omdat deze prijzen belachelijk hoog zijn en het werkt niet. Maar sturen alsnog gezellig een rekening. Beloven dat ze contact op nemen of mail sturen maar nee hoor zoals te verwachte. Zou me verbaasd hebben als ze hun afspraken eens nakomen!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zijn oneerlijk in communicatie

Jaren lang gewerkt met DTG. Deze liet ons elk jaar een overzicht zien of er veranderingen plaats moesten vinden. Echter hadden wij besloten dat we met de DTG gingen stoppen. Het bracht niks meer op. De de vragenlijst van onze gasten vragen we altijd hoe ze aan ons adres zijn gekomen en geen een schreef meer via DTG. Het was wachten op de volgende brief. Echter bleef deze uit. Tot het moment dat een of andere Youvia een (spook)nota stuurde. We hadden nog nooit van dit bedrijf gehoord dus belande deze mail bij de rest van onbetrouwbare mails. Na telefonisch contact, achteraf, bleek dit bedrijf DTG hebben over genomen zonder dat we daar van op hoogte waren gesteld. Na een erg lang zeurderig telefoongesprek waarin de medewerker je niet liet uitpraten en niet gevoelig bleek te zijn van onze uitleg. Én dat wij van mening zijn, dat we geen contract hebben met Youvia. Hebben we op advies van onze juridisch adviseur een aangetekende brief verzonden dat we geen niet met Youvia in zee gaan. Echter werd hier, hoe onverzoenlijk dat als niet is, niet op geantwoord. Daarna kregen we gewoon weer een rekening zonder maar enige reactie te geven op de brief. Hierop hebben we weer een aangetekende brief verzonden en tot op heden weer niets vernomen. Echter hebben we een klacht neergelegd bij het trustfonds. En zie. Binnen een paar dagen wordt daar op gerelateerd. Een vriendelijk, doch standaard antwoord. (Dat zie als je de rest van de vele klachten over dit bedrijf leest). Ik moest contact met hun opnemen via een 06-nummer. Daar heb ik een tekstbericht naar toe gezonden. Nog steeds geen antwoord. Vandaag op dat nummer nog eens proberen te bellen. En de Voicemail ingesproken. Maar uit berichten van de andere klagers heeft dat geen nut. Ik, wij als kleine stichting voelen ons bedrogen door dit bedrijf. En we roepen mensen op nooit met Youvia in zee te gaan. Er staan vele klachten op. Ook positieve reacties. Maar ik kan e niet van het idee onttrekken dat deze van hun zelf afkomen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Mijn klacht is goed opgelost .

Na een lang telefoon gesprek is mijn probleem goed opgelost .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en duidelijk advies. Blij mee.

Prima advies wat betreft ons jaar programma. Er werd goed naar mijn argumentatie geluisterd. Dank Joyce van Horen voor het goede resultaat, je snelle reacties en begrip. Je bent een TOPPER en een aanwinst voor Youvia.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben blij dat ik met Ugur Sahin heb overlegd.

Wij kwamen erachter dat google bij mijn bedrijf tijdelijk gesloten had gezet vanwege de corona maatregelen. Inmiddels stond op google dit al 7 maanden vermeld. Nu heb ik dit zelf gelukkig weer kunnen veranderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen met de website.

  • Aanbevelen? Ja
2

Blijven het maar proberen!

Enkele jaren geleden werd de advertentie inn de Gouden Gids omgezet naar het Internet. DTG heet inmiddels Youvia. Het contract is stilzwijgend verlengd en inmiddels kan ik er allang vanaf. Dat ik er dus vanaf wil schijnt ze niet duidelijk te zijn. Ze blijven me maar bellen en schermen met mooie resultaten. Resultaten, die zich helaas niet vertalen in extra opdrachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede advies.

Zonder te vragen een tip gekregen voor verbetering van onze site.

  • Aanbevelen? Ja
4

Rommelig, 3 x grote fouten in facturen

Ik ben mijn vertrouwen aan het verliezen Er klopt werkelijk niets van de facturen..wat ook tot 3x toe is erkend Mijn website was wel snel in goede stijl gemaakt. Communicatie met dhr Dahler liep wel goed Denk dat het mis gaat op de debetadministratie

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct en duidelijk

Krijg een goede uitleg en krijg duidelijk antwoord op allen vragen en denken met de klant mee, super

  • Aanbevelen? Ja
2

Kan niet slechter

Al meer dan 20 jaar sta ik de de gouden gids van DTG. Plotseling blijkt DTG Youvia te heten. Ik krijg het hele jaar tot nu toe geen factuur, maar voor de zomervakantie wel een aanmaning van incassoburo Bos. Ik geef meerdere malen telefonisch en schriftelijk aan bij Youvia en Bos dat ik geen factuur heb gekregen en dat ik die eerst wil ontvangen voordat ik de incasso ga betalen, je wordt tegenwoordig opgelicht waar je bij staat. Ik word steeds van het Youvia naar Bos en omgekeerd gestuurd en krijg steeds geen factuur. Intussen loopt het incassobedrag op. Eergisteren maar weer eens gechat met een medewerkster van Youvia. In mijn-Youvia stond mijn factuur op € 0,00. Het blijkt dat de factuur gebounced is bij de naamsverandering. De medewerkster zal hierover contact opnemen met de financiële afdeling en ik krijg spoedig antwoord. Tot nu toe weer niets gehoord. Dus vandaar maar deze waardering. Misschien nemen ze nu wel contact op en lossen ze het probleem op? We gaan het zien.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heldere uitleg en advies naar aanleiding van telefoontje over factuur

Heldere uitleg en advies naar aanleiding van telefoontje over factuur

  • Aanbevelen? Ja
1

ze doen helemaal niets voor je.

Komen de afspraken niet na. laten niets van zich horen etc. En dan ontvang je dit bericht: Recentelijk heeft u via Klantenvertellen een beoordeling achtergelaten voor Youvia. Youvia stuurt u via deze weg een verzoek om de beoordeling aan te passen. U heeft de mogelijkheid om uw totaal score aan te passen en nadere toelichting te geven. Door uw waardevolle feedback helpt u de dienstverlening van Youvia te verbeteren. Let op: Uw oorspronkelijke beoordeling zal onder uw aangepaste beoordeling zichtbaar blijven.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht

stiekem verlengen zonder enig contact of vraag of alles nog up to date is

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk en erg behulpzaam

Gesproken met Inge het was erg nuttig gesprek en ik ben erg goed en heel vriendelijk geholpen, Inge gaf een vertrouwd gevoel en heeft al mijn vragen beantwoord of de juiste mensen aan het werk in beweging gezet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen en ook nog zeer gezellig

Uitstekende uitleg over mijn facturen maar daarnaast ook uitgebreide informatie over hoe inzicht te krijgen in mijn profielen . Direct werd voor mij een gesprek aangevraagd om alles up to date te maken . Dit alles op n professionele en sympathieke manier . fijn advies Inge Boer

  • Aanbevelen? Ja
10

Telefonische hulp

Door de naamswisseling van youvia waren er bij mij wat problemen bij de betalingen van fakturen, maar tijdens een heel prettig telefoon gesprek met een van de medewerksters ( Inge) is mij dat goed uitgelegd hoe dat kwam en heeft ze voor een goede oplossing gezorgt Ik ben zeer tevreden over youvia en met name de telefonische hulp die geleverd werd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Ik ben heel goed geholpen met mijn vragen; ik heb de antwoorden gekregen die ik nodig had en kon ook andere vragen nog stellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

klantvriendelijke

Werd netjes te woord gestaan door één van de medewerker. ik belde met een vraag over e-mail en het werd meteen geregeld. nieuw e-mail account direct aangemaakt. Kreeg per mail ook meteen handleiding toe gestuurd hoe de mail ingesteld moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beginnend succes!

Beste mike! We hebben elkaar leren kennen afgelopen april. Toen we zijn we met elkaar in zee gegaan. Vanaf het begin was er al meteen een klik. Door openheid en eerlijkheid naar elkaar toe. Het begint nu een succes te worden. Je komt je afspraken na je hoidt je eigen aan je woord! En dat is tegenwoordig nog zeldzaam. Je bent echt een top gozer mijn complimenten. Ik spreek je dagelijks en het is alsof ik je al jaren kan. Je houdt heel scherp de champagne in de gaten het loopt helemaal vlekkeloos! Je opdracht gever mag zeer tevreden met je zijn want dat ben ik ook voor 100% ik wil er samen met jou een succes verhaal van maken. Dankjewel voor alle support mike je bent een topper !!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer behulpzaam

Behulpzaam prettige stem

  • Aanbevelen? Ja
10

Top dienstverlening van Lars Castelijns

Lars is pro-actief en weet inhoudelijk veel te vertellen over de dienstverlening van YouVia. Ook is hij altijd goed te bereiken en zit hij kort op de spreekwoordelijke bal als er zaken geregeld moeten worden!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.