
Prettige samenwerking, snel en goed reageren. Contact verloopt via 1 persoon dit is erg prettig.
Beste Wim, dank voor de positieve review en de prettige samenwerking! Groetjes, Rolf
Ik heb vandaag abonnement opgezegd. Door vriendelijke medewerker werd mij duidelijk uitgelegd wat voor gevolgen dat heeft voor mijn online vindbaarheid in de toekomst. Gaf een helder, niet dwingend, verhaal. De keuze is uiteraard aan mij, en dat werd gerespecteerd.
Fijn om te lezen dat mijn collega u goed te woord heeft gestaan en antwoord heeft gegeven op je vragen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback.
Waardeloze tool. Google reviews zijn vele malen krachtiger. Lastig te importeren op Wordpress en de facturatie is al helemaal een probleem. Na 1 maand was ik er al klaar mee maar helaas overgehaald telefonisch voor 1 jaar abonnement. Omdat het o zo goed en verstandig was
Beste Aron, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt. Graag kom ik met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een Whatsapp berichtje te sturen op 06-51090933 of je kunt een berichtje achter laten onder deze review met je bedrijfsnaam. Ik verneem graag van je!
Het is prettig om een vaste contactpersoon de hebben. De heer Kutlubay geeft goede informatie en is behulpzaam Over de resultaten van onze deelname aan het programma kan ik weinig melden. Sowieso door corona, maar ook daarvoor..
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven met een prachtig cijfer! Super om te lezen dat mijn collega voor je klaar staat om je te helpen met al je vragen.
Heb geen enkel contact gehad met dit bedrijf . Ik ken het bedrijf niet ,wat ze voor med oen na de overname van DTG is dus volstrekt onduidelijk. Klacht ingediend omdat ik daarnaast een meer dan verdubbeling van mijn tarief, geen 237 per jaart maar meer dan 600 te betalen . Gevraagd naar de overeenkomst in deze, ja die was er natuurlijk niet. Oh ja vorig jaar betaalde u 237 maar heeft u een forse korting gehad. Deze korting wordt nu gecrediteerd. Niet opletten betekent dus dat je pootje gelicht wordt. Het is niet duidelijk welk bedrag ik voor 2021 moet betalen. Niet op wachten gewoon opzeggen. Is geen betrouwbare partner.
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback! Ik heb van mijn collega vernomen dat er inderdaad een creditverzoek is ingediend voor het te hoge gefactureerde bedrag, nogmaals onze excuses hiervoor. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op ons klantenservice nummer 020-4086400.
Geen woorden . Als het gesprek een beetje moeilijk wordt verbreken ze de verbinding . Erg professioneel . Niet dus (7-12-2020)
Wij zijn uiteindelijk na bijna 2 jaar goed geholpen In eerste instantie door verschillende medewerkers die stuk voor stuk na een tijdje niets meer van zich lieten horen ! Ik zal geen namen noemen hoor Claire en Shany . Maar uiteindelijk door Martine Braams zijn wij super geholpen . We kregen haar aan de telefoon en het was van , wat u nu verteld meneer kan niet en ga hier direkt achteraan , of zoals ze zei ik bijt mij hierin vast . Nou dat heeft ze gedaan mooi snel geregeld
Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om deze positieve feedback achter te laten. Wij willen onze klanten zo goed mogelijk helpen en wat fijn dat dit Martine gelukt is! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons het best bereiken op ons WhatsApp nummer 06-51090933.
h
Beste Ton, hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer!
Ben heel goed en vriendelijk geholpen. Fijn contactpersoon.
Dank voor je beoordeling Heidy! Groetjes, Rolf
Contract met Youvia. Geen facturen ontvangen. Direct incassobureau.
Beste Ralph, hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Vervelend dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt, wij zouden dan ook samen met je naar deze situatie willen kijken. Mijn collega heeft contact met je proberen op te nemen via de telefoon en heeft een voicemail ingesproken om met je in gesprek te gaan over je ervaring. Ik zou je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen op ons klantenservice nummer 020-408 6400. Ook kun je ons een berichtje sturen op ons Whatsapp nummer 06-51090933. Wij horen graag van je!
Ik ben uitermate tevreden over de service van Youvia. Sinds de sluiting van de horeca medio oktober, heb ik wekelijks contact met Rolf, om dingen op de website op een andere manier in te zetten. Rolf is vriendelijk, luistert naar je probleem en probeert het direct op te lossen, waardoor je je gehoord voelt.
Super om te lezen dat Rolf je zo goed heeft geholpen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie woorden achter te laten, Brigit! En sterkte in deze zware tijden!
Sinds het 'Youvia' is geworden is de "service" helemaal ver te zoeken. Klaarblijkelijk zijn ze er alleen maar op uit om bij de klant zoveel mogelijk 'geld proberen te kloppen' zonder er zelf ook maar iets voor te willen doen. Een goed voorbeeld hiervan is de zgn. "Privacyverklaring . Eén keer op te stellen en geen omkijken meer naar. Dit hadden jullie als zijnde 'Service' bwvs. gewoon bij moeten doen. Nu moet er maandelijks dik voor betaald worden +- € 15,-- . Zeer slecht, "same on you" . Een half jaar terug al voor gewaarschuwd , en ook het feit dat mijn accountant graag alles op papier aangeleverd krijgt maar jullie te lui, te lamlendig en te beroerd zijn om facturen op papier aan te leveren, maar mij vervolgens wel per post een papieren mededeling sturen waar ik de facturen kan vinden !! hallo , stuur dan gelijk de papieren factuur , daar vraag ik toch om !! Twaalf keer contact hierover gehad maar jullie luiteren gewoon niet. Na een half jaar is de maat wel vol, weg hier ! Na een bedrijf dat wel service verleend en luistert als ze worden gebeld !.
Beste Dirk, hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Vervelend dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt, wij zouden dit dan ook graag samen met je willen oplossen. Mijn collega Rens heeft contact met je proberen op te nemen via telefoon en e-mail om samen naar deze situatie te kijken. Ik zou je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen op ons klantenservice nummer 020-408 6400. Wij horen graag van je!
Aanvankelijk was er een miscommunicatie ten gevolge van de overgang van DTG naar YOUVIA. Maar dank zij de ruimhartige opstelling van Youvia is dit uit de weg geruimd.
Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en nu beter bekend bent met YOUVIA! Hartelijk dank voor deze positieve woorden.
Originele beoordeling
niet aan te bevelen. Ik ben zo snel mogelijk klant af.
Ben jaren lang klant geweest bij dtg, Maar zij zijn onder een andere naam ( Youvia) verder gegaan. Ik had een contract bij dtg en zonder overleg schijn ik klant te zijn geworden bij youvia... Heb nu ondertussen een aanmaning liggen van de deurwaarder..... Ik heb kontakt gezocht met youvia met de vraag hoe dit kon( ik ben nl in augustus gebeld door een medewerker en hem verteld dat ik geen contract wil met youvia, dit omdat ik het te duur vond en nog andere zaken.... Hij zou alles regelen en ik dacht er zo vanaf te zijn( jammer genoeg geen bevestiging gehad??) Nu dus een aanmaning, contact gezocht met youvia en wat blijkt.... er schijnt een bandopname van mijn gesprek te zijn( dat is mooi dacht ik) de medewerkster zou deze band gaan beluisteren en aan de hand daar van zou ik terug gebeld worden( niet dus). Ik wacht nog steeds..... maar ondertussen wel een 2e aanmaning gekregen!!!!! Wat een ballenbedrijf is youvia zeg, kom gewoon je afspraken na!!!! Graag alleen contact via mail!!! Dan heb ik een bevestiging!!!
Zonder overleg werd het programma van DTG door Youvia doorgezet voor 2021, terwijl ik deze juist wilde stopzetten. Na overleg met klantenservice werd ik door Wessel teruggebeld. Hij heeft mij uiterst correct te woord gestaan en zonder problemen konden wij alsnog het programma stopzetten. Echt meegedacht en oplossend tewerk gegaan. Heel professioneel opgelost door hem! Zeer tevreden over de afhandeling.
Goed om te lezen dat samen met mijn collega deze situatie is opgelost, wij staan graag voor je klaar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.
Ugur heeft ervoor gezorgd dat youvia en ik op een uiterst nette en vriendelijke manier afscheid van elkaar konden nemen. Top!
Bedankt dat je tijd hebt genomen voor deze positieve feedback, Remco! Ik wens je heel veel succes in de toekomst!
Duidelijke uitleg. Vriendelijk. Kennis van zaken etc etc
Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Super om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega en dat al je vragen zijn beantwoord!
super geweldig geholpen.!
Bedankt dat je tijd hebt genomen voor deze positieve feedback, Miriam!
prettige toon en duidelijk antwoord
Super om te lezen dat je zo fijn bent geholpen. Wij staan graag voor je klaar.
Ben erg goed geholpen en ben zeer tevreden over de website En is goed aan te raden
Bedankt voor deze positieve review! Fijn dat onze collega’s je tot tevredenheid hebben geholpen.
Originele beoordeling
Ga toch binnenkort overstappen wand vind de service ondermaat en veel te duur
Wij als bedrijf gaan de website niet meer verlegen , i.v.m. de kosten van een nieuwe poort . Jullie hebben onze website wel ontworpen , daarvoor dank . Rens , heeft mij geholpen op een zeer vriendelijke persoonlijk manier met deze stop zetting ( vandaar de score 10 ) Erika Ossebaar - de Vries
Beste Erika, fijn om deze woorden te lezen over de service verleent bij mijn collega. Spijtig om je te zien gaan, maar wellicht zien we je in de toekomst weer terug bij Youvia! Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.
Medewerker Björn Knehans is een ontzettend aardige en hulpvaardige man. Heeft mij ontzettend goed geholpen en had heel veel geduld met alles wat ik te vragen had en niet begreep. En als ik er in de toekomst niet uitkom of vragen heb mag ik hem altijd mailen of bellen zegt hij. Dit is service zoals service hoort te zijn.
Geweldig om te lezen je een super service hebt ontvangen van mijn collega en dat hij al je vragen heeft kunnen beantwoorden, wij helpen je graag en staan dan ook graag voor je klaar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve feedback met ons te delen.
Leuk besprek. Inge bedankt, ik belde aanvankelijk gefrustreerd doordat ik dacht(achteraf bleek onterecht) een onterechte aanmaning te hebben ontvangen... Dankzij het gesprek met jou heb ik weer opgehangen met een brede glimlach:-) en ben weer een hoop wijzer wat jullie allemaal voor ons kunnen betekenen.
Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van positieve feedback. Goed om te lezen je goed bent geholpen door mijn collega en dat alles een stuk duidelijker is geworden!
Rolf Prill heeft mij super geholpen om alle betalingen op te lossen. ook met me meegedacht omdat ons systeem niet altijd even fijn meewerkt.
Dank voor je review. Super om te lezen dat mijn collega je zo goed geholpen heeft. Wij denken graag met je mee!
Het personeel van Youvia vind ik altijd erg bereidwillig om te helpen. Ze denken echt met je mee
Goed om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met Youvia, wij doen ons best voor al onze klanten! Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om Youvia te beoordelen.
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.