Filters

8

Vriendelijk & goed te woord gestaan

Vriendelijke medewerker die volledig de tijd nam om de vragen uitvoerig te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen factuur wel Bos Incasso.

Geen factuur of herinnering ontvangen maar op vrijdag 18 december een aanmaning met Bos incasso opslag van € 20,- ontvangen. Blijk ik als klant van DTG opeens bij Youvia af te moeten tikken. Of ik even voor 23 december € 496,- wil overmaken. Voor wat? Een factuur bij de incasso is blijkbaar ook niet nodig. Inmiddels 2 dagen later gebeld door Youvia. € 20 incassokosten ingetrokken en factuur ontvangen. Omdat ik door deze handelswijze geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf (en mij afvraag wat de meerwaarde voor mij is) heb ik mijn contract per de eerstvolgende vervaldatum opgezegd. Dit is door Youvia dan wel weer correct bevestigd. Helaas, na wat 25 jaar geleden begon als nr vermelding in tel boek.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht

Youvia heeft de activiteiten van DGT overgenomen zonder dit van te voren te melden; in ieder geval geen bericht van gehad terwijl je wel de factuur per mail ontvangt. Je krijgt gewoon een factuur met een forse prijsverhoging met geen enkele verwijzing naar DGT. Als je daarover belt zeggen ze doodleuk dat ze een foutje hebben gemaakt en dat je het bedrag maar moet betalen wat je voorheen ook betaalde. Als je zegt dat je op basis van de prijsverhoging niet akkoord gaat met verlenging, dan gaan ze daar niet mee akkoord, maar zeggen dat je aan het contract vastzit. Bovendien dreigen ze ook nog dat als je het opzegt dat je wel vervanging moet regelen want dat je anders helemaal niet meer te vinden bent. Als je dit allemaal meldt en hierover klaagt, dan bellen en mailen ze wel terug; maar een coulante oplossing t.a.v. de opzegtermijn is er absoluut niet bij. Niet aan te raden dus.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer onklantvriendelijk en eenrichtingsverkeer

Wij waren klant van DTG, dat elk jaar netjes kenbaar maakte het contract weer te verlengen, en de factuur per post verstuurde. Dit voorjaar is DTG ongemerkt overgenomen / van naam veranderd?? door Youvia. Dit is enkel per mail gecommuniceerd. Mail van een vreemde afzender van een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord heb, blijft makkelijk liggen dus dit is totaal langs ons heen gegaan. In oktober kregen we ineens een factuur gepresenteerd (wederom enkel per mail) van Youvia dat het contract stilzwijgend met een jaar verlengd was... Geen post, vooraf geen aankondiging dat het contract verlengd ging worden niets. Ik vind dit ongehoord; volgens de medewerker die ik hierover gebeld heb, is dit voor consumenten verboden maar mag een contract bij bedrijven stilzwijgend verlengd worden. Persoonlijk vind ik het onbehoorlijk om geruisloos over te gaan in een ander bedrijf en dan als ander bedrijf zomaar stilzwijgend contracten van een eerdere partij te mogen verlengen. Zeker als die andere partij GEEN stilzwijgende verlengingen toepaste, en WEL per post communiceerde. Nietsvermoedende klanten die er dus vanuit gaan dat ze een herinnering voor de verlenging krijgen worden er zo mooi ingeluisd door Youvia. En wat betreft de diensten die ze leveren; dat blijft ook maar vaag en onduidelijk. Tijdens het gesprek heb ik alvast opgezegd voor volgend jaar om een nieuwe ongewenste verlenging te voorkomen. Bij later contact bleek dit nooit te zijn geregistreerd, terwijl het wel was toegezegd. Pas dus op met telefonische afspraken met dit bedrijf; die komen ze (in elk geval soms) niet na/voeren ze niet uit. Ik zou me nog eens goed bedenken alvorens met Youvia in zee te gaan. Zeer onklantvriendelijk en op de rand van wat wettelijk is toegestaan balancerend.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed klant gericht en komt na wat hij belooft

Zoals hierboven al kort en bondig omschreven is mijn ervaring met Muzaffer van Youvia zeer goed !

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant gericht en meedenkt

Prettige samenwerking, snel en goed reageren. Contact verloopt via 1 persoon dit is erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden over gesprek met helpdesk medewerker

Ik heb vandaag abonnement opgezegd. Door vriendelijke medewerker werd mij duidelijk uitgelegd wat voor gevolgen dat heeft voor mijn online vindbaarheid in de toekomst. Gaf een helder, niet dwingend, verhaal. De keuze is uiteraard aan mij, en dat werd gerespecteerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Waardeloze tool. Google reviews zijn vele malen krachtiger. Lastig te importeren op Wordpress en de facturatie is al helemaal een probleem. Na 1 maand was ik er al klaar mee maar helaas overgehaald telefonisch voor 1 jaar abonnement. Omdat het o zo goed en verstandig was

  • Aanbevelen? Nee
8

Het contact met de heer Kutlubay verloopt prima

Het is prettig om een vaste contactpersoon de hebben. De heer Kutlubay geeft goede informatie en is behulpzaam Over de resultaten van onze deelname aan het programma kan ik weinig melden. Sowieso door corona, maar ook daarvoor..

  • Aanbevelen? Ja
1

geen communic atie maar wel incasso bedrijf Bos incasso op je afsturen

Heb geen enkel contact gehad met dit bedrijf . Ik ken het bedrijf niet ,wat ze voor med oen na de overname van DTG is dus volstrekt onduidelijk. Klacht ingediend omdat ik daarnaast een meer dan verdubbeling van mijn tarief, geen 237 per jaart maar meer dan 600 te betalen . Gevraagd naar de overeenkomst in deze, ja die was er natuurlijk niet. Oh ja vorig jaar betaalde u 237 maar heeft u een forse korting gehad. Deze korting wordt nu gecrediteerd. Niet opletten betekent dus dat je pootje gelicht wordt. Het is niet duidelijk welk bedrag ik voor 2021 moet betalen. Niet op wachten gewoon opzeggen. Is geen betrouwbare partner.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Geen woorden . Als het gesprek een beetje moeilijk wordt verbreken ze de verbinding . Erg professioneel . Niet dus (7-12-2020)

  • Aanbevelen? Nee
8

super

Wij zijn uiteindelijk na bijna 2 jaar goed geholpen In eerste instantie door verschillende medewerkers die stuk voor stuk na een tijdje niets meer van zich lieten horen ! Ik zal geen namen noemen hoor Claire en Shany . Maar uiteindelijk door Martine Braams zijn wij super geholpen . We kregen haar aan de telefoon en het was van , wat u nu verteld meneer kan niet en ga hier direkt achteraan , of zoals ze zei ik bijt mij hierin vast . Nou dat heeft ze gedaan mooi snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

g

h

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en vriendelijk geholpen

Ben heel goed en vriendelijk geholpen. Fijn contactpersoon.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bedrijf wat zelf de zaakjes niet in order heeft

Contract met Youvia. Geen facturen ontvangen. Direct incassobureau.

  • Aanbevelen? Nee
8

Erg tevreden over het telefonisch contact!

Ik ben uitermate tevreden over de service van Youvia. Sinds de sluiting van de horeca medio oktober, heb ik wekelijks contact met Rolf, om dingen op de website op een andere manier in te zetten. Rolf is vriendelijk, luistert naar je probleem en probeert het direct op te lossen, waardoor je je gehoord voelt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Lui, geen service, zeer slecht luisteren

Sinds het 'Youvia' is geworden is de "service" helemaal ver te zoeken. Klaarblijkelijk zijn ze er alleen maar op uit om bij de klant zoveel mogelijk 'geld proberen te kloppen' zonder er zelf ook maar iets voor te willen doen. Een goed voorbeeld hiervan is de zgn. "Privacyverklaring . Eén keer op te stellen en geen omkijken meer naar. Dit hadden jullie als zijnde 'Service' bwvs. gewoon bij moeten doen. Nu moet er maandelijks dik voor betaald worden +- € 15,-- . Zeer slecht, "same on you" . Een half jaar terug al voor gewaarschuwd , en ook het feit dat mijn accountant graag alles op papier aangeleverd krijgt maar jullie te lui, te lamlendig en te beroerd zijn om facturen op papier aan te leveren, maar mij vervolgens wel per post een papieren mededeling sturen waar ik de facturen kan vinden !! hallo , stuur dan gelijk de papieren factuur , daar vraag ik toch om !! Twaalf keer contact hierover gehad maar jullie luiteren gewoon niet. Na een half jaar is de maat wel vol, weg hier ! Na een bedrijf dat wel service verleend en luistert als ze worden gebeld !.

  • Aanbevelen? Nee
8

Misverstand opgelost.

Aanvankelijk was er een miscommunicatie ten gevolge van de overgang van DTG naar YOUVIA. Maar dank zij de ruimhartige opstelling van Youvia is dit uit de weg geruimd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht!!!!!

Ben jaren lang klant geweest bij dtg, Maar zij zijn onder een andere naam ( Youvia) verder gegaan. Ik had een contract bij dtg en zonder overleg schijn ik klant te zijn geworden bij youvia... Heb nu ondertussen een aanmaning liggen van de deurwaarder..... Ik heb kontakt gezocht met youvia met de vraag hoe dit kon( ik ben nl in augustus gebeld door een medewerker en hem verteld dat ik geen contract wil met youvia, dit omdat ik het te duur vond en nog andere zaken.... Hij zou alles regelen en ik dacht er zo vanaf te zijn( jammer genoeg geen bevestiging gehad??) Nu dus een aanmaning, contact gezocht met youvia en wat blijkt.... er schijnt een bandopname van mijn gesprek te zijn( dat is mooi dacht ik) de medewerkster zou deze band gaan beluisteren en aan de hand daar van zou ik terug gebeld worden( niet dus). Ik wacht nog steeds..... maar ondertussen wel een 2e aanmaning gekregen!!!!! Wat een ballenbedrijf is youvia zeg, kom gewoon je afspraken na!!!! Graag alleen contact via mail!!! Dan heb ik een bevestiging!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Klacht perfect afgehandeld

Zonder overleg werd het programma van DTG door Youvia doorgezet voor 2021, terwijl ik deze juist wilde stopzetten. Na overleg met klantenservice werd ik door Wessel teruggebeld. Hij heeft mij uiterst correct te woord gestaan en zonder problemen konden wij alsnog het programma stopzetten. Echt meegedacht en oplossend tewerk gegaan. Heel professioneel opgelost door hem! Zeer tevreden over de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige afwikkeling van mijn contract

Ugur heeft ervoor gezorgd dat youvia en ik op een uiterst nette en vriendelijke manier afscheid van elkaar konden nemen. Top!

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik ben super geholpendoor Rolf Prill

Duidelijke uitleg. Vriendelijk. Kennis van zaken etc etc

  • Aanbevelen? Ja
10

super geweldig geholpen.!

super geweldig geholpen.!

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle, prettige en duidelijke reactie

prettige toon en duidelijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen

Ben erg goed geholpen en ben zeer tevreden over de website En is goed aan te raden

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.