Filters

2

Ik kan eigenlijk niks zeggen wat goed gaat

Mijn bedrijf staat wel gemeld adres alles is goed , maar telefoon nummer is nergens te zien, 10 min gezocht ik krijg het niet gevonden ,waar betaal ik eigenlijk voor.

  • Aanbevelen? Nee
1

Jammer

De overstap van DTG naar Youvia is 'stilzwijgend' gegaan. Weinig tot geen informatie naar de klanten toe. Bij het zien van de naam Youvia wordt er direct gedacht aan een spookfactuur, dus geen aandacht aan besteed. Tegen de tijd dat we in de gaten hadden dat dit dus het voormalige DTG is, was de betalingstermijn verstreken. De factuur staat op 15 oktober 2020. Toch nog snel overgemaakt op 7 december 2020, maar het werd weer teruggestort door Molliepayments. Niet gezien, met als gevolg een nota van incassobureau Bos, uiteraard verhoogd met rente en incassokosten. Beetje zielig om binnen 2 maand al een incassobureau in te schakelen!!! Youvia, jullie snijden jezelf in de vingers met deze tactiek! Het zou jullie sieren duidelijker naar de klanten toe te communiceren, niet direct met een incassobureau te smijten en het niet-begrijpende Molliepayments direct de prullenbak in te mikken! Jaren vaste klant geweest, maar na dit gezeur direct het abonnement opgezegd. Jammer Youvia

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima geholpen, nette uitleg

Rolf Prill heeft mij prima te woord gestaan, volop hulp geboden en geprobeerd tot een oplossing te komen. Heeft contactgegevens achtergelaten voor als de aanpassing niet na 24 uur wordt doorgevoerd, zodat ik dan weer contact kan opnemen. Eerdere contacten met collega's (waaronder Amet) waren minder doeltreffend, werd steeds afgescheept en gaven aan om zelf contact op te nemen met infobel en openingstijden, terwijl in het gesprek met Rolf blijkt dat dat via Youvia locaties kan. Daardoor zelf de hele week al bezig voor inloggegevens en nog niet de behaalde resultaten. Rolf Prill pakte dit anders aan en heeft volop hulp geboden. Dank hiervoor. Ik vrees dat ik hem nogmaals om hulp moet vragen omdat de gevraagde afbeeldingen nog niet verwijderd zijn van google (en bij Infobel).

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super easy, quick and efficient!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk geholpen!

Fijn telefonisch gesprek gehad met Youvia. Goede duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en zeer vriendelijk geholpen bij mijn probleem

Wordt serieus genomen en men doet echt hun best om een probleem om te lossen. Ben zeer tevreden over deze dienst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Alles vakkundig en aardig behandeld door Inge !

  • Aanbevelen? Ja
8

Begrip voor persoonlijke situatie

Ben jaar of 5 klant geweest, nu stop gezet omdat het financiële gevolgen had voor mijn bedrijf in de tijden van Corona. Per direct medewerking gekregen in stopzetting contract.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!

Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn geholpen en te woord gestaan

Goed bereikbaar, goed meegedacht en oplossing gericht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen.

Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen. Thanks Jaleesa.

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke aandacht met verrassend veel advies

Ik heb een adviesgesprek gehad met Youvia over onze marketing. Super helder, interessant en zinvol om door te nemen waar je verbeterpunten liggen binnen je bedrijf wat betreft de vindbaarheid. Hier kan ik wat mee! Dank je wel voor jullie tijd;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed en gezellig geholpen

Ik belde naar Youvia ivm de opzegging na beëindiging van mijn bedrijf Ik ben ontzettend aardig en proffesioneel te woord gestaan. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed

Ik wil graag weg bij jullie als klant. Na veel telefoontjes en mailtjes verder ben ik niet goed geholpen. Dit gaat over het bedrag wat ik betaald heb, teruggestort is. Nu heb ik alle openstaande bedragen overgemaakt bij bos incasso. Ik kan geen mailadres van jullie vinden, graag hoor ik hoe nu verder. Groet, Nieuw Paradijs Eibergen Klantnummer; 90139096

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer tevreden bij Youvia, was ik ook al bij DTG

Nu in de corona tijd een team overleg gehad en ik ben zeer tevreden met de hulp en aanpassing op mijn online profiel. Mijn accountmanager had zich goed voorbereid en na een goed overleg zijn mijn wensen naar tevredenheid in gevuld. Een hele fijne ervaring om te constateren dat het niet allen maar om meer verkoop van producten draait, maar de klant goed wordt begrepen. Mike dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel, oplossingsgericht

Een aanpassing aan de website was snel geregeld en geheel naar wens uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer onbeleefd

Ik wilde graag het gesprek aangaan over een fout van Youvia waardoor ik een maand extra moest betalen na opzegging. Na enorm lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De beste mevrouw gaf aan dat het inderdaad een fout was, maar dat deze te wijten was aan een typefout van een collega. Daarom ging zij er niks aan doen en kapte ze het gesprek af. Een typefout kan natuurlijk, maar wanneer de volledige datum "verkeerd" is ingetypt noem ik het geen typefout meer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Aardige dame, servicegericht & snel resultaat

Vandaag gesproken met Inge van Youvia om een aanpassing te doen aan mijn website wat niet zelf lukte via de “mijn youvia” tool. Inge wist hoe het ‘probleem’ aan te pakken, gaf gericht advies en ging door tot alles opgelost was naar wens en op alle devices! Mijn website ziet er nu dus weer tiptop uit, zowel op pc, laptop als op mobiel! Dank Inge!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Het was een prettig en een goed gesprek wat mij vertrouwen gaf in Youvia

Ik kan dit bedrijf aanbevelen voor anderen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Met de organisatie in zijn totaliteit niet zo’n goede ervaringen, met bepaalde personen wél

Logge grote organisatie met vaak wisselende contactpersonen, daardoor traag en niet tijd even vriendelijk of efficiënt. Laatstelijk contact gehad met Joyce van Horen, zij was vriendelijk, snel, to the point en in mijn ogen zéker van toegevoegde waarde!

  • Aanbevelen? Nee
1

kansloos

Ooit was Youvia DTG ... toen werd er elk jaar gecontroleerd of de bedrijfsgegevens nog klopte voor in de gouden gids, en of je nog steeds een vermelding wilde. Niks geen verrassingen en je wist waar je voor betaalde. Schijnbaar heeft iemand de oudjes die toen nog eigenaar waren (bijna 80 jaar oud) iets van online bedrijfsinfo in de maag gesplitst, die mensen weten niet eens wat internet is. En dan ook nog eens de uitgebreide regio (extra duur dus) ... Een maand nadat er STILZWIJGEND is verlengd krijg je de factuur, schrik je je een ongans van het bedrag van een contract waar wij als eigenaar niks van wisten (de oudjes zijn geen eigenaar meer van het bedrijf) en de oudjes overigens ook niet ... Bel je de helpdesk om na te gaan wat voor contract en om er van af te komen, wordt je initieel door iemand geholpen die zo ongeveer tegen je aan het schreeuwen is (ik heb maar opgehangen), na 2e belletje eindelijk iemand die ons contract afgezegd heeft ... Maar ja ik moet wel even ruim 700 euro dokken voor iets wat ik helemaal niet wil hebben en over 11 maanden zijn we pas van ze af.

  • Aanbevelen? Nee
7

Correct geholpen door Rolf

Samen tot een goede oplossing gekomen voor de inlog van de website. Er was een storing bij KPN, soms even creatief denken en dan kom je tot een oplossing. Dank Youvia!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend te woord gestaan en geholpen.

Ik had een aantal vragen over de factuur en mijn Youvia, en ik ben door medewerker Dhr Rolf Prill uitstekend geholpen. Deze heeft mij alles rustig en bekwaam uitgelegd. Mijn advies is, Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toch goed geholpen

Ik was verontrust over de gang van zaken bij Youvia, ik kreeg geen response op het verzoek om mijn abonnement te beëindigen. Vervolgens heb ik telefonisch contact gezocht, Muzaffer heeft mij uitstekend verder geholpen ook al was de opzegtermijn net verstreken. Gelukkig is mijn verzoek naar tevredenheid behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

afwerking is positief

Enkele dagen geleden heb ik een negatieve beoordeling gestuurd omdat ik mij verbaasde over de incasso van Bos zonder ooit een opdracht verstrekt te hebben of een factuur gekregen te hebben. Hoewel na mail en telefoon kontakt het niet duidelijk geworden is waarom ik geen factuur heb gekregen, heb ik wel direct een bevestiging ontvangen dat het incasso traject gestopt wordt en mijn traject ???? bij Youvia ook stopt; wat dan ook mag zijn geweest. Het belangrijkste is dus snel en netjes geregeld; de incasso stoppen, maar uitleg hoe de zaak nu echt in elkaar zit heb ik niet gekregen en ook niet meer gevraagd omdat ze alles stoppen/terugdraaiien. Historie dus onduidelijk, afwerking vlot en netjes.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.