
Als je langer klant bent, verdwijnt het enthousiasme. Veel wisselende accountmanagers, iets wat tekent voor een bedrijf. Voorstellen/wijzigingen worden niet of nauwelijks gehoord.
Beste meneer Verhagen, bedankt voor deze review. Ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat hij je naar tevredenheid heeft geholpen. Voor verdere vragen zijn wij telefonisch te bereiken op 020-408 6400 of via Whatsapp op 06-51090933.
Direct en goed geholpen.
Het contact tussen mij en Youvia, via Johan van Venrooij, verloopt ontzettend soepel. Er wordt graag mee gedacht op alle vlakken, en snel terugkoppeling gegeven.
Super bedankt voor je review Werner, ik vind het ook zeer prettig om met jullie samen te werken! Groetjes Johan
niets is prettiger wanneer iemand je leidt door een woud van opties, linken en mogelijkheden en de juiste route aangeeft afgestemd op wie wij zijn als organisatie en wat ons steunt.
Dank je wel voor je mooie complimenten Leen, groetjes Inge
Dhr. Knehans heeft alle geduld om duidelijk uit te leggen waar iets aan ligt. Dat geeft de klant vertrouwen. Waardering: vijf sterren!
Ik ben ergens vorig jaar door Youvia gebeld geworden. Eigenlijk door Johan van Venrooij. In principe wil ik niet door bedrijven gebeld worden die dan hun mooiste verkooppraatjes hebben aanstaan. Maar Johan, was anders en had kennis van zaken. Hij was niet drammerig, maar achteraf gezien heel slim en subtiel. gelukkig voor mij op dat moment geen last van ervaren. Uiteindelijk ben ik voor zijn kennis gezwicht en dacht ik...hij heeft een punt. We moeten een volgende stap maken in dit proces. Maar eigenlijk begon toen pas de service! Want als er iets niet goed is, kan ik altijd bij hem terug en hij staat altijd klaar. Nog nooit ongeduldig geweest, altijd meedenkend en blijft je steeds van jet juiste advies voorzien. Blijft echt je als partner service verlenen. Klantenservice ten top!!!! Johan van Venrooij zou een voorbeeld moeten zijn voor de andere collega's op dit soort service verlenende afdelingen. Youvia krijgt nu sterren die echt zijn verdiend door Johan!!
Beste Melissa, dankjewel voor je review. Johan is ook onze ster en is erg blij met deze positieve woorden!
Gisteren laat gemaild met een vraag en vanochtend teruggebeld door een vriendelijke man die met een passend antwoord kwam. Mijn probleem is opgelost. Blij mee
Beste Charlotte, bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat wij je probleem hebben kunnen oplossen.
Geven advies en tips
Beste Jannet, hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Wij staan graag voor je klaar!
Behulpzame, duidelijke en eerlijk uitleg.
Dank je wel Dennis, als je nog meer vragen hebt dan weet je mij te vinden. Groetjes Inge
zeer goed geholpen door mike. alles luid en duidelijk uitgelegd zodat ik zelf mn website kan onderhouden
Beste Hans, super om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Hartelijk dank voor deze review.
goed te woord gestaan en geholpen
Beste Youri, bedankt voor dit prachtige cijfer!
Een heel sympathiek persoon en door zijn verhaal en de benadering van mij ben ik overstag gegaan. Op dit moment met de lockdown etc. ga ik op geen enkel verhaal in. Deze man pakte het zo goed aan dat ik geïnteresseerd werd en dus meeging met zijn aanbieding.
Beste Miriam, hartelijk dank voor deze review! Fijn om te lezen dat mijn collega goed met je mee heeft kunnen denken en je daarmee verder heeft kunnen helpen.
snel en adequaat op mijn vraag gereageerd
Beste meneer Wijntje, dank voor het mooie cijfer! Groetjes, Rolf
Op 1 februari had ik een gesprek met Inge Boer van Youvia. Zij heeft me goed te woord gestaan over de uitleg van het bedrijfsprofiel. Er zijn enkele dingen meteen ingevuld wat ik ook fijn vond. Verder is er nog het een en ander uit te zoeken voor mij. Het is best veel. Maar ik kan eventueel nog altijd dingen vragen aan haar schreef ze.
Beste Nelleke, fijn om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Wij staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen Naar aanleiding van deze review gebeld door Jaleesa en alles is netjes opgelost door het toesturen van een creditnota.
Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa
Originele beoordeling
Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen
Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa
goed
Beste Rudy, dank voor dit fantastische cijfer! Groet, Rolf
Nam alle tijd om het hele systeem uit te leggen op een duidelijke manier. Erg prettig gesprek gehad!
Dank je wel Kim, succes met jullie rebranding, groetjes Inge
Een goed gesprek met Inge gehad. Telefonisch heeft zij mij degelijk begeleigdt. Heel blij mee!
Dank je wel Jandre! Als je nog meer vragen hebt dan kun je mij altijd bellen, groetjes Inge
Originele beoordeling
Een goed gesprek met Irene gehad. Telefonisch heeft zij mij degelijk begeleigdt.
Dank je wel Jandre! Als je nog meer vragen hebt dan kun je mij altijd bellen, groetjes Inge
Prima geholpen!
Graag gedaan! Ik spreek je snel weer, fijne dag Inge
Joyce van Horen kon direct mijn probleem begrijpen en inleven in mijn situatie. Zij ondernam direct actie en gaf hierbij ook aan dat het niet zeker zou zijn dat er een voor mij positief resultaat in zou zitten omdat mijn vraag eigenlijk niet kon worden ingewilligd. De volgende dag kwam er al een reactie van Joyce en deze was voor mij zeer positief. Na twee weken werd ik door Joyce gebeld omdat de offerte wel was geaccepteerd maar dat de betaling niet was gedaan. Hier bleek iets fout zijn gegaan en dit werd door Joyce direct opgepakt en aangepast waardoor alles in orde is gekomen. Joyce was erg aardig, heel positief, klantgericht, probleemoplossend, meedenkend en heeft hulp gebracht. Voor mij uw medewerker van het jaar. Vriendelijke groet ( en zeker aan Joyce) Erik ter Mors
Beste Erik, super om te lezen dat je onze service als positief hebt ervaren! Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.
Opzeggen wordt je erg moeilijk gemaakt door de opzegafdeling. Na persoonlijk contact met de marketingafdeling zijn de problemen perfect opgelost
Beste Jan, fijn dat we er zo goed uit zijn gekomen. Dank voor het mooie cijfer! Groet, Rolf
zie boven
Dank je wel! Ik denk graag mee, groetjes Inge
Mijn ervaring met Youvia, voorheen DTG is uitstekend. Ze pakken meteen het probleem op en herstellen. Er worden extra diensten geadviseerd en geactiveerd. De service en begeleiding is prima. Ook de navraag of alles goed werkt en aanpassingen zijn prima. Leuke mensen aan de telefoon zodat je je thuis voelt.
Beste Dorien, leuk om elkaar gesproken te hebben, fijn om te lezen dat dit wederzijds is geweest. Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Rolf
Wordt goed meegedacht
Beste Jannet, hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Wij staan graag voor je klaar!
Vanmiddag met Saskia een telefonisch onderhoud gehad ten aanzien van het bewerken van mijn website. Dat is al lang geleden dat er iemand was die geduld , en je echt verder wilt/kan helpen om de site voor een gedeelte zelf weer te kunnen aanpassen! Iedereen deed hetzelfde, en ik kwam niet verder in mijn (vernieuwt door Youvia) site. Zij verdient een 10! Jij bezit de kunst van luisteren en behulpzaamheid. Dank je wel Saskia (medewerkster van de klantenservice Youvia )voor je plezierige, rustige en behulpzame telefonische gesprek. Vriendelijke groet , Rita Evers "Kapsalon Mariton"
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.