Gisteren een mail ontvangen van Bos Incasso over openstaande factuur van 15-11-2020 van Youvia. Deze factuur is nooit ontvangen (Ook geen herrinnering of zo) maar wel 5 maanden later een dreigende mail sturen via Bos Incasso. Sinds de overgang van DTG naar Youvia is hun administratie één grote puinhoop en blijkbaar is dat nog steeds niet veranderd.
Voor overname mijn deelname opgezegt. Vervolgens door youvia toch factuur begin 2021 gekregen. Youvia kan geen contract van ondertekenen laten zien. Volgens youvia zou contract continue doorlopen. Volgens youvia zou schriftelijk opgezegt moeten worden, terwijl in de email telefonisch opgezegt moet worden terwijl dit al gedaan is ruim 1,5 jaar geleden. Blijkbaar ben ik toen niet uit het systeem gehaald. Youvia laat zijn klantvriendelijk niet blijken en is uiterst onvriendelijk aan de telefoon, waarbij op manipulatieve agressieve wijze gestuurd wordt op betaling van de factuur. Naar de klant wordt hierin niet geluisterd en deze wordt in het gesprek overschreeuwd. Dat ondergetekende nog bij kvk is ingeschreven doet geen afbreuk aan het inactief zijn van de onderneming, lees eenmanszaak door persoonlijke omstandigheden
Goede service n.a.v. het omzetten van een abonnement. Heldere informatie en snelle communicatie.
Beste Jolein, dankje voor deze review!
Frauduleus bedrijf, niet meewerkend om het op te lossen en dreigend op moment van opzeggen. Bovendien leveren de zogenaamde diensten geen enkel resultaat
Vraag en antwoord snel gekregen, probleem dus vlot opgelost. Top!
Beste Astrid, dank voor de review! Groet, Rolf
Ik had bij youvia mijn contract aangetekend opgezegd, dit was intern wel verwerkt maar niet op de juiste manier en helaas ook niet met mij gecommuniceerd waardoor er een rekening bleef openstaan. Na telefonisch contact alles naar tevredenheid opgelost en een goed aanbod voor een andere product gekregen wat een overweging waard is.
Beste Pim, dank voor de review. Mocht je inderdaad interesse hebben of meer willen weten dan verneem ik het graag. Groetjes Rolf
De overgang van DTG naar Youvia ging voor ons niet helemaal vlekkeloos. Zo hadden we bijvoorbeeld nog geen nieuw account. Dit is in het telefoongesprek met de vriendelijke medewerker goed opgepikt. De account is meteen aangemaakt en hij heeft mij goed uitgelegd wat ons abonnement inhoudt.
Beste Annemieke, dank voor de positieve review! Mocht ik verder nog iets voor jullie kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf
Fijne duidelijke uitleg over de werking van Youvia en hoe we dit allemaal kunnen optimaliseren binnen ons bedrijf. Inge Boer heeft mij heel goed en prettig geholpen en nam er alle tijd voor.
Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen met mijn vraag door de klantenservice medewerkster. Haar naam is Ferania! Ze was zeer professioneel en klantgericht! De wachttijd was ook minimaal. Complimenten Youvia!
Beste Tessa, dankje voor deze prachtige woorden!
.
Beste René, fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen. Dank voor deze mooie review! Groetjes, Rolf
Als je langer klant bent, verdwijnt het enthousiasme. Veel wisselende accountmanagers, iets wat tekent voor een bedrijf. Voorstellen/wijzigingen worden niet of nauwelijks gehoord.
Beste meneer Verhagen, bedankt voor deze review. Ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat hij je naar tevredenheid heeft geholpen. Voor verdere vragen zijn wij telefonisch te bereiken op 020-408 6400 of via Whatsapp op 06-51090933.
Direct en goed geholpen.
Het contact tussen mij en Youvia, via Johan van Venrooij, verloopt ontzettend soepel. Er wordt graag mee gedacht op alle vlakken, en snel terugkoppeling gegeven.
Super bedankt voor je review Werner, ik vind het ook zeer prettig om met jullie samen te werken! Groetjes Johan
niets is prettiger wanneer iemand je leidt door een woud van opties, linken en mogelijkheden en de juiste route aangeeft afgestemd op wie wij zijn als organisatie en wat ons steunt.
Dank je wel voor je mooie complimenten Leen, groetjes Inge
Dhr. Knehans heeft alle geduld om duidelijk uit te leggen waar iets aan ligt. Dat geeft de klant vertrouwen. Waardering: vijf sterren!
Ik ben ergens vorig jaar door Youvia gebeld geworden. Eigenlijk door Johan van Venrooij. In principe wil ik niet door bedrijven gebeld worden die dan hun mooiste verkooppraatjes hebben aanstaan. Maar Johan, was anders en had kennis van zaken. Hij was niet drammerig, maar achteraf gezien heel slim en subtiel. gelukkig voor mij op dat moment geen last van ervaren. Uiteindelijk ben ik voor zijn kennis gezwicht en dacht ik...hij heeft een punt. We moeten een volgende stap maken in dit proces. Maar eigenlijk begon toen pas de service! Want als er iets niet goed is, kan ik altijd bij hem terug en hij staat altijd klaar. Nog nooit ongeduldig geweest, altijd meedenkend en blijft je steeds van jet juiste advies voorzien. Blijft echt je als partner service verlenen. Klantenservice ten top!!!! Johan van Venrooij zou een voorbeeld moeten zijn voor de andere collega's op dit soort service verlenende afdelingen. Youvia krijgt nu sterren die echt zijn verdiend door Johan!!
Beste Melissa, dankjewel voor je review. Johan is ook onze ster en is erg blij met deze positieve woorden!
Gisteren laat gemaild met een vraag en vanochtend teruggebeld door een vriendelijke man die met een passend antwoord kwam. Mijn probleem is opgelost. Blij mee
Beste Charlotte, bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat wij je probleem hebben kunnen oplossen.
Geven advies en tips
Beste Jannet, hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Wij staan graag voor je klaar!
Behulpzame, duidelijke en eerlijk uitleg.
Dank je wel Dennis, als je nog meer vragen hebt dan weet je mij te vinden. Groetjes Inge
zeer goed geholpen door mike. alles luid en duidelijk uitgelegd zodat ik zelf mn website kan onderhouden
Beste Hans, super om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Hartelijk dank voor deze review.
goed te woord gestaan en geholpen
Beste Youri, bedankt voor dit prachtige cijfer!
Een heel sympathiek persoon en door zijn verhaal en de benadering van mij ben ik overstag gegaan. Op dit moment met de lockdown etc. ga ik op geen enkel verhaal in. Deze man pakte het zo goed aan dat ik geïnteresseerd werd en dus meeging met zijn aanbieding.
Beste Miriam, hartelijk dank voor deze review! Fijn om te lezen dat mijn collega goed met je mee heeft kunnen denken en je daarmee verder heeft kunnen helpen.
snel en adequaat op mijn vraag gereageerd
Beste meneer Wijntje, dank voor het mooie cijfer! Groetjes, Rolf
Op 1 februari had ik een gesprek met Inge Boer van Youvia. Zij heeft me goed te woord gestaan over de uitleg van het bedrijfsprofiel. Er zijn enkele dingen meteen ingevuld wat ik ook fijn vond. Verder is er nog het een en ander uit te zoeken voor mij. Het is best veel. Maar ik kan eventueel nog altijd dingen vragen aan haar schreef ze.
Beste Nelleke, fijn om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Wij staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen Naar aanleiding van deze review gebeld door Jaleesa en alles is netjes opgelost door het toesturen van een creditnota.
Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa
Originele beoordeling
Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen
Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.