Kevin heeft mij goed geholpen en belde ook direct nog bij een tweede vraag. Ik kreeg ook niog extra tips.
Ik ben zeer tevreden over de klantenservice van Youvia. Ik ben uitstekend te woord gestaan door Kevin en erg blij met zijn hulp. Het is prettig dat Youvia een klantenservice heeft met échte mensen die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. De communicatie was duidelijk, professioneel en oplossingsgericht; mijn vragen zijn snel en adequaat beantwoord. Complimenten voor de service!
Ze zijn goed bereikbaar als je iets wilt weten. En de klantenservice is vriendelijk en duidelijk.
Super goed, zeker mede door Kevin Sonnemans. Goed gedaan!
Beste Marco Tessemaker, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat Kevin hier een belangrijke bijdrage aan heeft geleverd. Bij Youvia doen we ons best om onze klanten op een prettige en effectieve manier te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Beste Tom Dank voor de hulp bij het creëren van een nieuw Majstro e-mail adres voor mijn Turkse collega Zoals hieronder vermeld ging creëren goed en werkt het ook al een tijdje Mijn dank voor de hulp Hartelijke Groet Pieter Boorsma Majstro Seeds BV
Beste Pieter Boorsma, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat Tom je goed heeft kunnen helpen bij het creëren van een nieuw Majstro e-mailadres voor je collega. Bij Youvia doen we ons best om onze klanten snel en effectief te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Fijn en informatief gesprek gehad met Tom.
Beste Harry, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je een prettig en informatief gesprek hebt gehad met Tom. Bij Youvia doen we ons best om onze klanten op een duidelijke en effectieve manier te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Snelle vriendelijke deskundige hulp
Beste Michiel, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze hulp als snel, vriendelijk en deskundig hebt ervaren. Bij Youvia doen we ons best om klanten op een persoonlijke en professionele manier te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Tom van Erven heeft ons prima geholpen om onze nieuwe praktijkwebsite goed vindbaar te krijgen!
Beste Bas, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat Tom je zo goed heeft geholpen bij het beter vindbaar maken van jullie nieuwe website. Bij Youvia zetten we ons graag in om ondernemers online sterker neer te zetten. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Tom van Youvia heeft mij prima geholpen. Was heel geduldig en vriendelijk, nam alle tijd en alle problemen zijn opgelost. Heel blij mee!!!!
Beste Henny Veerman, Hartelijk dank voor je review! Wat goed om te horen dat je zo prettig bent geholpen. Bij Youvia vinden we geduld en vriendelijkheid belangrijk. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Erg snel en adequaat geholpen door Tom van Erven van Youvia. Heel tevreden over het resultaat. Dit brengt ons bedrijf weer naar een hoger niveau.
Beste Ellen, Hartelijk dank voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo snel en adequaat bent geholpen door Tom van Erven. Wij zijn blij dat het resultaat je tevreden stelt en dat het bijdraagt aan de groei van jullie bedrijf. Bij Youvia doen we er alles aan om ondernemers vooruit te helpen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan
Beste, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat u prettig en vriendelijk te woord bent gestaan. Bij Youvia doen ons best om elke klant persoonlijk en behulpzaam te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Servicegesprek met Kevin gehad, die was al ingelezen en goed to-the-point, zodat we binnen de geplande 30 min ook een effectief gesprek hadden met actiepunten voor ons beiden om eea te optimaliseren, top!
Beste Cindy, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het gesprek met Kevin zo effectief en prettig is verlopen. Bij Youvia vinden we het belangrijk om goed voorbereid te zijn en doelgericht mee te denken, zodat we samen tot concrete actiepunten komen. Mooi dat u dit zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Vandaag contact gehad met Tom van Erven van Youvia. Hij heeft mij zeer professioneel en vriendelijk geholpen bij het optimaliseren van mijn bedrijfsprofiel op Youvia en de partnerwebsites. Dankzij zijn advies is mijn bedrijfspagina nu beter vindbaar in Google en staan mijn gegevens overal correct en consistent. Zeer tevreden over de service en het resultaat!
Beste Jan-Paul, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat u zo professioneel en vriendelijk heeft geholpen bij het optimaliseren van uw bedrijfsprofiel. We zijn blij dat zijn advies heeft bijgedragen aan een betere online vindbaarheid en consistente presentatie van uw gegevens. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Gebeld voor een probleem met de mail. krijg een vriendelijke medewerker(tom) aan de lijn. verstand van zaken, probleem binnen minuten opgelost.
Beste Maik, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat u snel en vriendelijk geholpen bent door Tom, en dat het probleem met uw e-mail binnen enkele minuten is opgelost. Bij Youvia streven ernaar om onze klanten snel en deskundig te ondersteunen! Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Ik ben uitstekend geholpen door Tom van Erven van Youvia. Hij heeft mij regelmatig gebeld en op de hoogte gehouden van het e-mail probleem. Op een vriendelijke en klantgerichte manier. Uiteindelijk is het probleem weer verholpen en werkt alles weer.
Beste René, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat Tom u zo goed heeft geholpen en u gedurende het proces op de hoogte heeft gehouden. Bij Youvia vinden wij het belangrijk dat onze klanten zich gehoord en ondersteund voelen. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Ik belde Youvia met een redelijk simpele vraag en werd uiteindelijk geholpen door 2 medewerkers van Youvia via Teams waar ze een uur de tijd namen om alles met me door te nemen. Super fijn!!! Medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam, ze nemen echt de tijd.
Beste Floor, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Bij Youvia vinden wij het belangrijk om echt de tijd te nemen voor onze klanten. Fijn dat u dat zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
super vriendelijk en goed geholpen Pluim
Beste, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat u zo vriendelijk en goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Vandaag telefonisch gesproken met Kevin. Hij was zeer behulpzaam en had begrip voor mijn gebrek aan kennis op het gebied van computers
Beste, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat Kevin u zo behulpzaam te woord heeft gestaan en met begrip heeft geluisterd. Bij Youvia vinden wij het belangrijk dat iedereen zich op zijn gemak voelt, ook als ICT niet helemaal vertrouwd terrein is. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
Omdat sommige dingen buiten de macht van Kevin lagen, was er geen andere oplossing dan het abonnement te beeindigen.
Beste, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat Kevin u op een behulpzame en begripvolle manier heeft kunnen ondersteunen, ook al lag de uiteindelijke oplossing helaas buiten zijn mogelijkheden. We vinden het uiteraard jammer dat het tot een beëindiging van het abonnement heeft moeten komen, maar respecteren uiteraard uw keuze. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
als je een probleempje krijgt ( niet te vermijden in de digitale wereld!) zorgen zij dat het snel opgelost wordt. Toch belangrijk in deze digitale wereld!
Beste Henk, Bedankt voor je review. Het is inderdaad zo dat problemen in de digitale wereld soms niet te vermijden zijn. Gelukkig zorgt Youvia er altijd voor dat ze snel worden opgelost. Dat vinden wij ook heel belangrijk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Vandaag heel kattig geholpen en geen antwoorden gekregen op mijn vragen. Welke dienst krijg ik nu voor 264,26 per jaar. Wel een factuur maar geen goed idee waarvoor.
Beste, Bedankt voor je review! Ook al is je bericht inmiddels enige tijd geleden geplaatst. We vinden het erg jammer om te lezen dat je je niet goed geholpen voelt en dat je vragen onbeantwoord zijn gebleven. Bij Youvia begrijpen we dat duidelijkheid over onze diensten en facturatie belangrijk is. Graag komen we alsnog met je in contact om je vragen te beantwoorden en eventuele onduidelijkheden op te lossen. Je kunt ons bereiken via [email protected] of telefonisch op 0204086400. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Gina | Team Youvia
wij hadden problemen met vindbaarheid op google na de vraag uit te hebben gezet bij youvia zijn wij zeer snel geholpen binnen 1 dag is alles geregeld
Beste Andries, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat Youvia je zo snel heeft kunnen helpen met de vindbaarheid op Google. We vinden het belangrijk dat je snel resultaat ziet. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Ik ben superfijn geholpen door Jesus Madrid Velasquez van Youvia. Vriendelijk, betrokken en meedenkend. Bij Youvia denken ze in oplossing en niet in problemen en regeltjes. Mocht ik in de toekomst weer behoefte aan een online marketing bureau hebben kom ik graag als klant bij jullie terug.
Beste Sanne, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door Jesus . We streven er bij Youvia altijd naar om met oplossingen te komen en niet vast te zitten in problemen of regeltjes. We waarderen je vertrouwen en hopen je in de toekomst weer te mogen helpen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Voor een klant van mij heb ik regelmatig contact gehad met Tom van Erven van YouVia. Ik kreeg de medewerking die ik had verwacht en ben meer dan uitstekend geholpen, dank voor het fijne contact!
Beste Danny, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de samenwerking met Tom van Erven en dat je goed geholpen bent! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Kevin heeft me geduldig uitgelegd hoe ik een en ander kan aanpassen op mijn bedrijfspagina
Beste Caroline, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat ik je geduldig heb kunnen uitleggen hoe je de aanpassingen op je bedrijfspagina kunt doen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.