YOUVIA = ADMINISTRATIEF EEN GROTE ROMMEL

Klantenportaal werkt niet. Goed werkend emailadres wordt zomaar verwijderd. Vervolgens kan je je gegevens niet meer aanpassen in youvia. Want ja, daar heb je je emailadres voor nodig en dat wordt niet meer herkend. Onderdelen waarvoor bij DTG al geen abonnement meer was, worden onterecht in rekening gebracht. Facturen komen ineens per papier !! (ANNO 2020). Emails naar klantenservice worden pas na een MAAND beantwoord. Telefonisch slecht bereikbaar. YOUVIA = YOU Verkeerde Informatie & Administratie. Als het binnen 5 werkdagen niet is opgelost, is door laten lopen van het abonnement echt zinloos.

Dankjewel voor deze feedback! Dankzij jouw feedback kunnen wij onze processen verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Daarnaast ook vernomen van mijn collega dat jullie samen een goed gesprek hebben gehad en tot een oplossing zijn gekomen, heel fijn om te horen. Op naar een goede samenwerking in de toekomst!

Klantonvriendelijk

Op 30 april jl. een factuur gekregen zonder vooraf geïnformeerd te zijn over de kosten van de dienstverlening van Youvia en de overname van Youvia door DTG. Na 1 herinnering contact opgenomen met Youvia per mail met het verzoek om de overeenkomst op te zeggen en mijn ongenoegen te uiten over hun dienstverlening. Bevestiging ontvangen van ontvangst van mijn mail doch nooit een concrete reactie per mail ontvangen. Telefonisch contact gehad met Youvia hierover. Ze gaven aan een mail verstuurd te hebben doch deze is nooit aangekomen. Nogmaals verzocht om mail te versturen echter nooit ontvangen. Vervolgens nog 2 herinneringen gekregen voor de betaling van de factuur waarbij wordt aangegeven dat ik binnen 24 uur moet betalen. Zojuist gebeld met Youvia om mijn ongenoegen over de gang van zaken te uiten. Blijkt dat ik er gewoon nog een jaar aan vastzit omdat ik de overeenkomst niet op tijd heb opgezegd. Erg klantonvriendelijk om dit niet op 1 of andere wijze te communiceren voor de overname van Youvia door DTG. Ik had een overeenkomst met DTG en niet met Youvia !

Kundige en aardige medewerkster. Wist van de "hoed en rand"

Youvia IT-systeem werk(te) niet goed. Toch uiteindelijk gewoon goed geholpen door deze mevrouw.

Dankjewel voor je review! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega!

Geschrokken van factuur via mail zonder enige goedkeuring!

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast... Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

Beste Marco, Dankjewel voor je review. Zojuist begrepen van mijn collega dat jullie een prettig gesprek hebben gehad, heel fijn! Mocht je nog vragen hebben, twijfel niet en stuur mij een WhatsApp berichtje via 06-51090933. Dan help ik je graag verder!

Top manier van adverteren

Via 1 dashboard alle belangrijke social media kanalen bereiken . Snel ,simpel ,duidelijk en overzichtelijk

Super goed om te horen dat je zo enthousiast bent over onze manier van werken! Bedankt voor je review.

Inge is een topper!

Na een telefonisch gesprek met Inge is de rijschool correct en met begrip te woord gestaan en is de situatie perfect afgehandeld. Voor Youvia en zeker voor de medewerkers is het ook een erg moeilijke kwestie, dat ben ik me bewust! Top, hartelijk dank Inge

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring met Youvia! Heel fijn om te lezen dat mijn collega jou naar tevredenheid heeft geholpen. Successen boeken wij samen!

klantvriendelijk

voor de eerste keer sinds 22 jaar dat ik bij jullie klant ben, een medewerker aan de lijn gehad(Lars Castelijns), die tijd voor je neemt

Fijn om te lezen dat je goed en vriendelijk bent geholpen! Bij je volgende contactmoment zullen wij wederom de tijd nemen voor jou 😉

Snel en goed geregeld

Er was bij mij een factuur tussen wal en schip geraakt. Ik ben snel geholpen doordat ze de factuur alsnog gemaild hebben om problemen te voorkomen. Dat allemaal binnen een half uur.

Dankjewel voor de review! Fijn dat we de verdwenen factuur snel voor je boven water hebben kunnen halen!

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne.

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne, in duidelijke taal en iedere maand veel verbeteringen. Presentatie goed verzorgd door Rachida Boukechoudan. Dank hiervoor.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en je campagne veel verbeteringen toont. Hopelijk kunnen we nog een lange tijd je online vindbaarheid promoten!

Goed en duidelijk advies

Wordt telefonisch goed te woord gestaan. Staan bij elke vraag klaar om je te helpen en niets is te veel Mike & Sjoerd dank je wel voor jullie hulp

Bedankt voor deze leuke review! Ik zorg ervoor dat dit mooie compliment bij mijn collega’s terecht komt. Heel veel succes met het verzamelen van aanmoedigende reviews van je eigen klanten!

vakbekwaam personeel

Dit bedrijf denkt graag met je mee !

Dank voor de attente review! Wij denken inderdaad graag met onze klanten mee.

De ervaring met Inge was goed

Mijn ervaring met Inge Boer was goed, ze heeft ook nog het een en al uitgelegd over mijn Youvia enz en het probleem opgelost dat we hadden met de info box.

Bedankt voor de review, fijn om te lezen dat alles weer werkt en duidelijk is.

Goede dienstverlening

Na wat problemen met de website zijn wij keurig weer op weg geholpen en hebben wij onze website weer bij gewerkt.

Dank voor de review, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en je je website weer hebt kunnen updaten.

fijn geholpen

Ik had problemen met inloggen en het aanpassen van diverse tekstregels. Na een bijzonder fijn contact met de klantenservice hebben Inge en Bjorn mij prima geholpen en is alles in korte tijd goed geregeld.

Dankjewel voor deze mooie woorden! Fijn om te zien dat je door verschillende collega’s goed bent geholpen en alles weer voor je werkt.

Slechte klantenservice

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast. Ik heb mij op het reflexrecht beroepen dat in sommige gevallen ook geldt voor kleine ondernemers maar ik vind geen gehoor maar om voor dit bedrag een zaak van te maken... daar rekenen ze op. Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

Dankjewel voor de feedback! Maandag 8 juni hebben wij gereageerd op jouw email. Ik hoop dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Mocht je nog in contact willen komen, twijfel niet en stuur mij een WhatsApp berichtje via 06-51090933. Dan help ik je graag verder!

Goed geholpen

Na een klacht ben ik goed geholpen en weer tevreden

Fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen en samen tot een werkende oplossing bent gekomen!

Goede internetweergave,duidelijk,klantvriendrlijk

Goede klantviendelijke behandeling.

Dankjewel voor deze positieve feedback op onze service!

Andy Badal heeft mij goed geholpen

Andy Badal heeft mij goed geholpen met installeren wachtwoord voor inbox Website

Dankjewel voor de review! Fijn dat je weer toegang hebt tot je inbox!

Goede samenwerking met toegevoegde waarde

Destijds abonnement bij de "voorganger" DTG. Hiermee behoorlijk aantal nieuwe klanten weten te werven. Er was voor mij sprake van een vlotte overgang van DTG naar Youvia met voldoende en goede communicatie. Ook vandaag weer fijn telefonisch onderhoud met Youvia gehad met als kernwoorden deskundig, vlot en to the point.

Wat fijn om te lezen dat onze producten jouw online vindbaarheid heeft verbeterd en veel nieuwe klanten heeft opgeleverd, echt super! Net zoals ons laatste contactmoment, schat ik in dat wij nog voor een lange tijd een prettige samenwerking gaan hebben!

Prettige gesprek gevoerd duidelijke uitleg

De medewerker heeft de tijd genomen om mij het e.a. uit te leggen en goede adviezen gegeven.

Wij nemen graag de tijd voor je zodat alles duidelijk is en je onze adviezen ook kan gaan gebruiken!

zeer klant vriendelijke benadering door mede werkers

begrip vol , en mee denkend voor eventuele doorstart heb ik zeer gewaardeerd.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze benadering en ons meedenken!

Goed en snel geholpen.

Andy, Goed en snel geholpen.

Dankjewel voor deze positieve review!

Heel tevrede

IK ben heel er dankbaar en blij voor de geduld en profecioneel van juffrouw Inge.Zij had zoveel geduld met me, en bleef vriendelijk. Juffrow Inge 1000x bedankt.U bent een kanjer.Nogmaals bedankt.

Dankjewel voor deze mooie woorden! Geduld is een schone zaak.

Zero points

Waar is de organisatie achter de telefoongids gebleven. Dit is ruk.

Dank voor je review. Graag kom ik nog in contact om je ervaring te bespreken en tot een oplossing te komen. Zou je mij een berichtje willen sturen via WhatsApp (06-51090933)?

Prettige ervaring met accountmanager Michel van Strijp | Youvia

Als kleine ondernemer ben je niet bezig je te verdiepen in de wereld van online vindbaarheid, je bent al te druk bezig met werk en alles er omheen. Wat fijn dat er een partij is en met name een accountmanager met verstand van zaken, die je op een transparante en eerlijke manier informatie kan geven. Dat is ontzorgen!

Super om te lezen dat je te spreken bent over onze werkwijze. Je online vindbaarheid als bedrijf is erg belangrijk en wij snappen ook goed dat je hier niet altijd de tijd voor hebt. Daarvoor zitten wij er voor jou!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.