Goede dienstverlening

Na wat problemen met de website zijn wij keurig weer op weg geholpen en hebben wij onze website weer bij gewerkt.

Dank voor de review, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en je je website weer hebt kunnen updaten.

fijn geholpen

Ik had problemen met inloggen en het aanpassen van diverse tekstregels. Na een bijzonder fijn contact met de klantenservice hebben Inge en Bjorn mij prima geholpen en is alles in korte tijd goed geregeld.

Dankjewel voor deze mooie woorden! Fijn om te zien dat je door verschillende collega’s goed bent geholpen en alles weer voor je werkt.

Slechte klantenservice

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast. Ik heb mij op het reflexrecht beroepen dat in sommige gevallen ook geldt voor kleine ondernemers maar ik vind geen gehoor maar om voor dit bedrag een zaak van te maken... daar rekenen ze op. Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

Dankjewel voor de feedback! Maandag 8 juni hebben wij gereageerd op jouw email. Ik hoop dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Mocht je nog in contact willen komen, twijfel niet en stuur mij een WhatsApp berichtje via 06-51090933. Dan help ik je graag verder!

Goed geholpen

Na een klacht ben ik goed geholpen en weer tevreden

Fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen en samen tot een werkende oplossing bent gekomen!

Goede internetweergave,duidelijk,klantvriendrlijk

Goede klantviendelijke behandeling.

Dankjewel voor deze positieve feedback op onze service!

Andy Badal heeft mij goed geholpen

Andy Badal heeft mij goed geholpen met installeren wachtwoord voor inbox Website

Dankjewel voor de review! Fijn dat je weer toegang hebt tot je inbox!

Goede samenwerking met toegevoegde waarde

Destijds abonnement bij de "voorganger" DTG. Hiermee behoorlijk aantal nieuwe klanten weten te werven. Er was voor mij sprake van een vlotte overgang van DTG naar Youvia met voldoende en goede communicatie. Ook vandaag weer fijn telefonisch onderhoud met Youvia gehad met als kernwoorden deskundig, vlot en to the point.

Wat fijn om te lezen dat onze producten jouw online vindbaarheid heeft verbeterd en veel nieuwe klanten heeft opgeleverd, echt super! Net zoals ons laatste contactmoment, schat ik in dat wij nog voor een lange tijd een prettige samenwerking gaan hebben!

Prettige gesprek gevoerd duidelijke uitleg

De medewerker heeft de tijd genomen om mij het e.a. uit te leggen en goede adviezen gegeven.

Wij nemen graag de tijd voor je zodat alles duidelijk is en je onze adviezen ook kan gaan gebruiken!

zeer klant vriendelijke benadering door mede werkers

begrip vol , en mee denkend voor eventuele doorstart heb ik zeer gewaardeerd.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze benadering en ons meedenken!

Goed en snel geholpen.

Andy, Goed en snel geholpen.

Dankjewel voor deze positieve review!

Heel tevrede

IK ben heel er dankbaar en blij voor de geduld en profecioneel van juffrouw Inge.Zij had zoveel geduld met me, en bleef vriendelijk. Juffrow Inge 1000x bedankt.U bent een kanjer.Nogmaals bedankt.

Dankjewel voor deze mooie woorden! Geduld is een schone zaak.

Zero points

Waar is de organisatie achter de telefoongids gebleven. Dit is ruk.

Dank voor je review. Graag kom ik nog in contact om je ervaring te bespreken en tot een oplossing te komen. Zou je mij een berichtje willen sturen via WhatsApp (06-51090933)?

Prettige ervaring met accountmanager Michel van Strijp | Youvia

Als kleine ondernemer ben je niet bezig je te verdiepen in de wereld van online vindbaarheid, je bent al te druk bezig met werk en alles er omheen. Wat fijn dat er een partij is en met name een accountmanager met verstand van zaken, die je op een transparante en eerlijke manier informatie kan geven. Dat is ontzorgen!

Super om te lezen dat je te spreken bent over onze werkwijze. Je online vindbaarheid als bedrijf is erg belangrijk en wij snappen ook goed dat je hier niet altijd de tijd voor hebt. Daarvoor zitten wij er voor jou!

Uit het niets duikt DTG op als Youvia en komt met niet bekende facturen.

Ineens een incassobureau op je nek, daar wordt je niet blij van in coronatijd. Wat blijkt: DTG is nu Youvia en dat ik een openstaande factuur heb van 2019 en daarna ook ineens 2020(? de afd.financien had mij net verteld dat ze mij geschrapt hadden als klant voor 2020). Ik heb sinds 2018 nooit meer iets van DTG gehoord, laat staan iets van DTG moeten goedkeuren!! Geen mail of telefoon of post van ze gekregen. Heb ze na telefonisch contact ook gemaild waarin ik mail/post vanaf 2013 kan laten zien maar niet vanaf 2018??? Het lijkt erop dat Youvia oude DTG klanten ineens onder druk zet met spookfacturen om geld te verdienen. Na paar keer mail gestuurd te hebben, geen reactie!! Verschillende keren nu gebeld, wordt niet opgenomen. Youvia is ?????

Bedankt voor je feedback! Wij hebben je op 28 mei een mail gestuurd met de uitleg over de situatie. Wij gaan er vanuit dat dit zo duidelijk is en alles naar tevredenheid oplost. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen.

prettig en zakelijk 'to the point'

Heldere contacten, bereid om te helpen waar nodig en een mooi product (website)

Fijn om te lezen dat je blij bent met je website en de contact momenten helder en goed zijn verlopen.

Altijd prettig contact.

Rachida al langere tijd mijn vaste aanspreekpunt bij Youvia is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom erg plezierig om contact mee te hebben.

Fijn om te lezen dat jij en je adviseur een goede match zijn.

Zeer nette afhandeling

We hebben om uitschrijving gevraagd. Deze is snel en correct afgehandeld. Er was netjes op tijd contact gezocht, zodat er geen volgend termijn ingegaan hoefde te worden. Dik tevreden. Bedankt voor de samenwerking.

Dankjewel voor de samenwerking, wellicht zien we je in de toekomst bij ons terug!

Björn Knehans is klasse!

Dhr. Knehans is kundig en kan het goed uitleggen' scoort zeer goed!

Dankjewel voor de mooie woorden!

Er wordt geluisterd naar de wensen..

Mike luistert goed naar de wensen en denkt mee. Wat de mogelijk zijn en of er wijzigingen kunnen plaatsvinden. Wat de voor - & nadelen van de keuze zijn. Goede communicatie en oprecht geïnteresseerd.

Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door één van onze adviseurs. Wij vinden het belangrijk om mee te denken met jouw wensen.

Top service!

Mijn ervaring bij Youvia is TOP! Vanaf het eerste moment ben ik goed geholpen, en wat erg fijn was is dat ik 1 contactpersoon had waarbij ik terecht kon met mn vragen. Youvia is een aanrader! Vriendelijke groet, Wereldkind.

Bedankt voor je mooie woorden over ons bedrijf! Wij doen ons best vaste contactpersonen toe te wijzen dit werkt vaak het beste! Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren.

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan!

Inge heeft mij heel vriendelijk en enthousiast te woord gestaan.Ik wilde mijn abonnement opzeggen en zij heeft mij heel professioneel en adviserend gewezen wat dat voor gevolg zou hebben,maar zeker niet opdringerig verkoopmethoden toegepast maar begrip voor de keuze die ons bedrijf heeft gemaakt om op te zeggen.Heel fijn!

Super om te lezen dat je telefonisch goed te woord bent gestaan! Natuurlijk vinden wij het erg jammer als je opzegt maar wij begrijpen ook jullie bedrijfskeuzes. Wellicht zien we jullie in de toekomst weer terug!

Ik ben zojuist prima geholpen, de service is nog steeds zoals ik het van DTG gewent was. Het is prettig communiceren als je het gevoel hebt dat het commerciële niet als punt een staat, maar de klant! Ga zo door medewerkers van Youvia. MVG

Dankjewel voor deze mooie woorden!

GOEDE SERVICE

Goed geholpen door dhr. Sahin binnen Youvia

Dankjewel! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen!

Super ondersteuning!

Aangenaam kennismakingsgesprek, goede begeleiding in het optimaliseren.

Goed om te lezen dat je aangenaam bent geholpen! Wij vinden het belangrijk dat het voor jou ook duidelijk is wat wij voor je doen in je online vindbaarheid.

Altijd duidelijk en vriendelijk

Zie boven, niets toe te voegen

Bedankt voor je positieve feedback!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.